Vergeten te makenquote:
Ik ookquote:
Ja een één of andere meid uit zuiden des lands. Misschien je ken je haar welquote:
fraubitch???quote:Op woensdag 6 december 2006 00:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja een één of andere meid uit zuiden des lands. Misschien je ken je haar wel.
Nee die heb ik gisteren al gesprokenquote:
quote:
die al ligt te slapen gvd!!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:54 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ga hangen..ff me wederhelft bellen
Tsssssk. Dat hij nu al ligt te slapen!quote:
jah..en ik maar w88 op een teken van leven.....quote:Op woensdag 6 december 2006 01:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Tsssssk. Dat hij nu al ligt te slapen!
Jij ook alquote:
Goeiemorgen Freud, P en Marjo.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:01 schreef freud het volgende:
Ik was vandaag ook weer precies op tijd voor de files.
Ik stond ook in de filequote:Op woensdag 6 december 2006 09:01 schreef freud het volgende:
Ik was vandaag ook weer precies op tijd voor de files.
Best netjesquote:Op woensdag 6 december 2006 09:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen Freud, P en Marjo.![]()
Praat me niet over files, een fenomeen waar ik steeds vaker mee te maken krijg en ik in het Noorden niet gewend was. Eergisteren ruim 4 uur gedaan over 220 km![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:29 schreef freud het volgende:
[..]
Best netjes. Ik deed gisteren ruim anderhalf uur over 63km... Sinterklaasspits
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO fout!quote:Op woensdag 6 december 2006 10:06 schreef HMaster-II het volgende:
Mauro en PKfotografie kijk hier even ....
Hier klikken
Het kerstkado voor jullie![]()
Bets netjes? Vind dit al teveel zegquote:Op woensdag 6 december 2006 09:29 schreef freud het volgende:
[..]
Best netjes. Ik deed gisteren ruim anderhalf uur over 63km... Sinterklaasspits
Lekker danquote:Op woensdag 6 december 2006 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ging gister om 16:10 weg van kantoor en was om 17:00 uur bij Delft-Noord (20km verder)
en dan had ik de binnendoor-route via Ommoord, want de A20 stond vol
OV is geen optiequote:
Breek me de bek niet open, heb een jaar lang met het ov heen en weer gereist Rotterdam-Emmen.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OV is geen optieHeb er een schijthekel aan. Alleen naar Utrecht wil ik nog wel met de trein, maar alleen omdat ik toch op Hoog-Catherijne moet zijn.
OV duurt over het algemeen ook iets van 45 minuten. Met de auto doe ik er worst case net zo lang over normaal gesproken en dan kan ik tenminste de muziek net zo hard zetten als ik wilquote:Op woensdag 6 december 2006 11:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, heb een jaar lang met het ov heen en weer gereist Rotterdam-Emmen.![]()
Maar ik kan me voorstellen, dat in sommige gevallen het OV een stuk sneller is. Zeker in de buurt van Rotterdam en Delft.
Daar kan ik je dan alleen maar gelijk ingeven, maar ook roken in je eigen vervoer is dan mogelijk:-)quote:Op woensdag 6 december 2006 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OV duurt over het algemeen ook iets van 45 minuten. Met de auto doe ik er worst case net zo lang over normaal gesproken en dan kan ik tenminste de muziek net zo hard zetten als ik wil
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:00 schreef An24 het volgende:
Ik doe het effies.
An heeft baas zo ver gekregen om onder wat voorwaarden thuis te werken...omdat ik niet helemaal lekker ben en ov zo veel tijd kost....zo kan ik thuis meer rapportjes schrijven en ga ik straks zowel thuis als op het werk schoon het nieuwe jaar in!
Maar nu eerst een warme douche. Moest net bij de bajes in krimpen zijn en op de fast ferry naar huis wachten is dan brrrr![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bofkont dat je lekker thuis mag werken
Whehehehe...moet je vooral MSN aanzettenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:44 schreef An24 het volgende:
[..]
zekers....is namelijk best uitzonderlijk...nou ben blij, want nu komt er meer uit dan op kantoor
![]()
moet je vooral niet reageren...quote:Op woensdag 6 december 2006 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe...moet je vooral MSN aanzetten![]()
Ik zie het jaquote:Op woensdag 6 december 2006 15:48 schreef An24 het volgende:
[..]
moet je vooral niet reageren...maar hij gaat nu uit hoor, tot later
![]()
Zoals beloofdquote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
It is done
Zie hier...de oude keuken
*insert treurig muziekje......*
[afbeelding]
*insert tromgeroffel......*
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |