Nou...zie je die kastjes? Die bevatten plankenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Maar uhhh, waar heb jij dat trapje voor nodig?![]()
Jaquote:
Dan komt daar dus spul te staan waar je nooit meer bij hoeftquote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...zie je die kastjes? Die bevatten plankenEn de bovenste plank is voor mij dusdanig hoog dat ik met mijn hand net vooraan kom
[..]
JaMaar dan mooier
Heb je de keuken op de groei gekochtquote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...zie je die kastjes? Die bevatten plankenEn de bovenste plank is voor mij dusdanig hoog dat ik met mijn hand net vooraan kom
[..]
JaMaar dan mooier
Iddquote:Op woensdag 6 december 2006 21:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan komt daar dus spul te staan waar je nooit meer bij hoeft![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je de keuken op de groei gekocht![]()
Thnxquote:Toffe keuken Pziet er netjes uit..
![]()
Zou ze er in trappen?quote:* HM2 ook zijn adres bij Nikky inleverd![]()
Er zijn er al een stuk of 20 afquote:
Je mag ze wel doorsturen naar mij. Ik vind het leukquote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Kerstkaartjes? Ik heb er bijna een professionele fobie voor gekregen. Ik zie er teveel.
Maar ik nietquote:Op woensdag 6 december 2006 23:09 schreef kwiebuske het volgende:
*oeps*
maar sinterklaas is tog al weg ??
In welke?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en ik maar op F5 duwen in een ander topic![]()
Maar kwiebuske doet helemaal nietsquote:Op woensdag 6 december 2006 23:47 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat topics waar jij rijmpjes over fokkers neer gooit![]()
ik wil je gewoon zien rijmen met de naam kwiebuskequote:Op woensdag 6 december 2006 23:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar kwiebuske doet helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |