Of meer rek en strekoefeningenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stond trouwens gister voor mijn keuken en ik kon maar net bij de bovenste planken komenIk ga een trapje nodig hebben
Ik opteer voor dat trapjequote:Op woensdag 6 december 2006 18:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Of meer rek en strekoefeningen![]()
Hey An, das wel lekker voor je.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:00 schreef An24 het volgende:
Ik doe het effies.
An heeft baas zo ver gekregen om onder wat voorwaarden thuis te werken...omdat ik niet helemaal lekker ben en ov zo veel tijd kost....zo kan ik thuis meer rapportjes schrijven en ga ik straks zowel thuis als op het werk schoon het nieuwe jaar in!
Maar nu eerst een warme douche. Moest net bij de bajes in krimpen zijn en op de fast ferry naar huis wachten is dan brrrr![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey An, das wel lekker voor je.![]()
![]()
Oh wow!!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
It is done
Zie hier...de oude keuken
*insert treurig muziekje......*
[afbeelding]
*insert tromgeroffel......*
[afbeelding]
Dan heb je helemaal geen trapje nodigquote:Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog stuitert nog even door de SC
Ik heb zo'n respect voor mensen die dat nog doen, ik stuur al helemaal niets meer...behalve de mensen die mij eerst een kaartje sturen...mischien volgend jaar maar met zelfgemaakte fototjes...nieuw leven, nieuwe traditiesquote:Op woensdag 6 december 2006 20:43 schreef nikky het volgende:
Netjesss PdeHoog!!!
Daar mag je best even mee rondparaderen.
Aangezien ik thuis zit en me nogal stierlijk begin te vervelen moest ik een "hobbie" gaan hebben. En aangezien FOK! 8 uur per dag ofzo meer dan zat is heb ik besloten de creatieve kant op te gaan.
Whehehe
Kerstkaartjes maken.
![]()
Sommige mensen krijgen een liefdevol handgemaakt kaartje
Ik begin altijd rustig met kaartjes.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n respect voor mensen die dat nog doen, ik stuur al helemaal niets meer...behalve de mensen die mij eerst een kaartje sturen...mischien volgend jaar maar met zelfgemaakte fototjes...nieuw leven, nieuwe tradities![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik begin altijd rustig met kaartjes.
40 stuks
Waar ben.. ga ik mee beginnen
Woeiiiquote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
It is done
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zeg, wat een verschil hee.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
It is done
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik gelukkig niet meer...stuur ook nix meer.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Kerstkaartjes? Ik heb er bijna een professionele fobie voor gekregen. Ik zie er teveel.
I know the feeling PDJ...hangin therequote:Op woensdag 6 december 2006 20:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gaat An, gaat wel. Maar kop er boven houden hee![]()
An ...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:16 schreef An24 het volgende:
[..]
I know the feeling PDJ...hangin there![]()
Ik doe dus ijverig mijn best met spammenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:43 schreef nikky het volgende:
Netjesss PdeHoog!!!
Daar mag je best even mee rondparaderen.
* PdeHoog stuurt gelijk zijn adres doorquote:Aangezien ik thuis zit en me nogal stierlijk begin te vervelen moest ik een "hobbie" gaan hebben. En aangezien FOK! 8 uur per dag ofzo meer dan zat is heb ik besloten de creatieve kant op te gaan.
Whehehe
Kerstkaartjes maken.
![]()
Sommige mensen krijgen een liefdevol handgemaakt kaartje
Nou...zie je die kastjes? Die bevatten plankenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Maar uhhh, waar heb jij dat trapje voor nodig?![]()
Jaquote:
Dan komt daar dus spul te staan waar je nooit meer bij hoeftquote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...zie je die kastjes? Die bevatten plankenEn de bovenste plank is voor mij dusdanig hoog dat ik met mijn hand net vooraan kom
[..]
JaMaar dan mooier
Heb je de keuken op de groei gekochtquote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...zie je die kastjes? Die bevatten plankenEn de bovenste plank is voor mij dusdanig hoog dat ik met mijn hand net vooraan kom
[..]
JaMaar dan mooier
Iddquote:Op woensdag 6 december 2006 21:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan komt daar dus spul te staan waar je nooit meer bij hoeft![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je de keuken op de groei gekocht![]()
Thnxquote:Toffe keuken Pziet er netjes uit..
![]()
Zou ze er in trappen?quote:* HM2 ook zijn adres bij Nikky inleverd![]()
Er zijn er al een stuk of 20 afquote:
Je mag ze wel doorsturen naar mij. Ik vind het leukquote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Kerstkaartjes? Ik heb er bijna een professionele fobie voor gekregen. Ik zie er teveel.
Maar ik nietquote:Op woensdag 6 december 2006 23:09 schreef kwiebuske het volgende:
*oeps*
maar sinterklaas is tog al weg ??
In welke?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en ik maar op F5 duwen in een ander topic![]()
Maar kwiebuske doet helemaal nietsquote:Op woensdag 6 december 2006 23:47 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat topics waar jij rijmpjes over fokkers neer gooit![]()
ik wil je gewoon zien rijmen met de naam kwiebuskequote:Op woensdag 6 december 2006 23:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar kwiebuske doet helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |