en? problemen met je pc?quote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Misschien een oudje, maar ik kende hem nog niet.
hehequote:Op dinsdag 5 december 2006 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je probeert ons nu ook gewoon nog geld af te troggelen voor die meid? Timo toch!
Ik (na vandaag) al 6 dagen niet meerquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Shogo het volgende:
Al 2 weken geen dvd's gekocht.Helaas is dat termijn morgen afgelopen want dan ga ik 24 Seizoen 5 halen.
Die ben ik ook nog van plan te bestellen bij wow.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik krijg morgen of overmorgen ook 24 Seizoen 5 binnen! Eindelijk kijken!
Zojuist ook nog The A-Team Seizoen 2 besteld!
OKquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik (na vandaag) al 6 dagen niet meer![]()
Alhoewel, niet helemaal: m`n Narnia gift set is vandaag verzonden door dvdpacific dus dan heb ik officieel wel iets gekocht-----> credit card wordt gecharged
Al een paar uur niets gekocht![]()
Je kan een heerlijk seizoen verwachten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb mezelf kunnen bedwingen door niet de HDTV Rips te downloadenNu dus voor het eerst op DVD kijken
ben benieuwd wat je van THE SHITMAN MURDERS vindquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:06 schreef Timo20 het volgende:
2x Monsturd (1 voor mij, 1 voor m`n broertje als kerst cadeautje)
waarom van 24 wel weer de r1 danquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
OK![]()
net dan toch weer wat besteld: 24 - seizoen 5 (R1 uiteraard) en 2x Monsturd (1 voor mij, 1 voor m`n broertje als kerst cadeautje)
Gezien en afgevinkt. Ik voel me nietig, dit is pas de 26e film van de IMBD Top 250 die ik gezien hebquote:Op woensdag 6 december 2006 16:00 schreef Geqxon het volgende:
*stopt American Beauty in de DVD speler*
Ik heb net de lijst even doorgenomen en kom op 49 uit. Zitten dus zeker nog wel films bij die ik moet zien. Maar er staat ook genoeg op wat ik niet hoef te zien.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:08 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ik vind het gewoon jammer. Het mooie van 24 is dat het real-time is, en dat word zo omzeep geholpen.
Daarnaast heeft het telkens een week moeten wachten ook zo zijn charmes, aangezien je anders telkens een jaar moet wachten
[..]
Gezien en afgevinkt. Ik voel me nietig, dit is pas de 26e film van de IMBD Top 250 die ik gezien heb
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ben benieuwd wat je van THE SHITMAN MURDERS vind
Heb je `m ook gezien? hij`s echt coolquote:
omdat ik van de eerste 4 seizoenen ook de R1 versies heb. En hoezo "wel weer"quote:Op woensdag 6 december 2006 17:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom van 24 wel weer de r1 dan
Ah okquote:Op woensdag 6 december 2006 20:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zo word de film onder b-fans ook wel genoemd
![]()
Wat mijn wishlist betreft, die staat nu op 40 films, waarvan 35 uit de top 250quote:Op woensdag 6 december 2006 20:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb net de lijst even doorgenomen en kom op 49 uit. Zitten dus zeker nog wel films bij die ik moet zien. Maar er staat ook genoeg op wat ik niet hoef te zien.
ok vandaar, normaal heb je altijd de R2 boxen van seriesquote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]die ken ik niet
[..]
Heb je `m ook gezien? hij`s echt cool
[..]
omdat ik van de eerste 4 seizoenen ook de R1 versies heb. En hoezo "wel weer"![]()
Meestal wel, maar bij een paar niet: Alias, Lost, Deadwood en dus 24 (zo ff uit m`n hoofd)quote:Op woensdag 6 december 2006 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok vandaar, normaal heb je altijd de R2 boxen van series
snobquote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef Geqxon het volgende:
Wat mijn wishlist betreft, die staat nu op 40 films, waarvan 35 uit de top 250
Die van mij is beterquote:Op woensdag 6 december 2006 23:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Meestal wel, maar bij een paar niet: Alias, Lost, Deadwood en dus 24 (zo ff uit m`n hoofd)
check m`n nieuwe avatar![]()
Het enige dat die wishlist inhoud is dat ik het zo tussen nu en mijn dood ooit eens wilt zienquote:
Het is vreemd inderdaadquote:Op woensdag 6 december 2006 23:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Verbaasd mij dat onze avatars nooit eens moe worden
![]()
quote:
Ik heb mezelf zojuist geforceerd alle films te gaan kijken...quote:Op donderdag 7 december 2006 00:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net ff geteld en zit op 63. Ook niet bijzonder veel, maar ik begin een eind te komen.
Je moet ze juist wel allemaal proberen te kijken en wie weet zit er een keer een verrassing tussen. Ik zit zelf op 190 ongeveer en films waarvan ik het niet had verwacht als Mr. Smith goes to Washington en Rear Window vond ik geweldig. Over één genre heb je wel gelijk en dat zijn musicals, maar voor de rest zou ik als de mogelijkheid daar is, gewoon het proberen te kijken. Ik denk/hoop dat de BBC wel een paar klassiekers gaat uitzenden rond de kerstvakantie.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet doen. Het zijn stuk voor stuk vast geweldige films, maar geheid dat er minstens 75 bij zitten die niet in jouw favoriete genre vallen, en waarbij het je flinke moeite gaat kosten om wakker te blijven
Wat een slap gelul. wat heeft dat in godsnaam met een top 250 temaken die door anderen is samengesteld?quote:Op donderdag 7 december 2006 07:52 schreef CoJackso het volgende:
Je moet ze juist wel allemaal proberen te kijken en wie weet zit er een keer een verrassing tussen. Ik zit zelf op 190 ongeveer en films waarvan ik het niet had verwacht als Mr. Smith goes to Washington en Rear Window vond ik geweldig.
Persoonlijk vind ik het geen slap gelul. Als "beginnende" filmkijker kan je het beste bij zo'n lijst beginnen. Wat zou jij dan aanraden? En dan moet je niet die onbekende italiaanse cultfilms aanprijzen, want ik denk dat die maar voor een paar liefhebbers zijn weggelegd.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. wat heeft dat in godsnaam met een top 250 temaken die door anderen is samengesteld?
Jij snapt hetquote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het geen slap gelul. Als "beginnende" filmkijker kan je het beste bij zo'n lijst beginnen. Wat zou jij dan aanraden? En dan moet je niet die onbekende italiaanse cultfilms aanprijzen, want ik denk dat die maar voor een paar liefhebbers zijn weggelegd.
Inderdaad. Volledig mee eens.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. wat heeft dat in godsnaam met een top 250 temaken die door anderen is samengesteld?
Je hebt gelijk, lijsten zijn ook niet heilig. Ik wou alleen maar zeggen dat het een goed begin is. Na een tijdje kom je er wel achter welk genre jou persoonlijk het meeste ligt. Ik reageerde vooral op de mensen die constant blijven verkondigen dat dit soort lijsten onvolledig zijn en dat 200 films er bij voorbaat niet inhoren alleen maar om zichzelf te etaleren als niet-mainstream kijker.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's onzin. Je kunt altijd goede films aanraden, die top-250 is maar een lijst van meningen. Natuurlijk, het zijn wel veel meningen over het algemeen, en dat geeft natuurlijk ook wel iets aan (als zoveel mensen het zó eens zijn), maar zo'n top als op IMDb is echt niet heilig. Je kunt er wel wat films van jouw genre uit pikken, though. Daarvan mag je, gemiddeld gezien, verwachten dat ze aardig te pruimen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder staat American Beauty ook in de top 250![]()
Zelfde dilemma, ben je er eindelijk uit heb je weinig zin meer om te kijken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vaak moeite heeft met kiezen van films om te gaan kijken? Ik ben tegenwoordig vaak bang dat de spaarzame tijd die ik heb om films te kijken, verkloot wordt doordat ik een kutfilm kies en er eventueel zelfs bij in slaap val...
Zit nu ook weer te twijfelen:
- Big Fish
- The Dreamers
- The Lost City
- The 40 Year Old Virgin
- World Trade Center
Help!
Big Fish ligt toch wel 3 walvislengtes voor op de restquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vaak moeite heeft met kiezen van films om te gaan kijken? Ik ben tegenwoordig vaak bang dat de spaarzame tijd die ik heb om films te kijken, verkloot wordt doordat ik een kutfilm kies en er eventueel zelfs bij in slaap val...
- Big Fish
- The Dreamers
- The Lost City
- The 40 Year Old Virgin
- World Trade Center
Help!
Daarom mijn keuze uit dat lijstje.quote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Big Fish ligt toch wel 3 walvislengtes voor op de rest
Achja, als je niet veel tijd over hebt (40 (48) urige werkweek met 3 ploegen is soms best zwaar...zeker met Zaterdagen erbij)...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:01 schreef Mikkie het volgende:
- Big Fish
- The Dreamers
- The Lost City
- The 40 Year Old Virgin
- World Trade Center
Help!
quote:Op zondag 10 december 2006 17:37 schreef Timo20 het volgende:
Halleuh![]()
Gisteren een opplakbare Borat snor gekregen![]()
En een Superman Returns t shirt & Homer Simpson sokken![]()
wat?? die Borat snor is echt foutquote:
Foto 1 ziet er uit als de R2 versie en Foto 2 lijkt op de R1 versiequote:Op maandag 11 december 2006 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit nu dezelfde box?
Ik heb zelf de bovenste. En dat is een R2NL versiequote:Op maandag 11 december 2006 10:05 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij niet. De onderste is R2 UK, dacht ik. Er zijn in elk geval verschillende van die zwarte uitvoeringen in de handel.
edit: na de post van Dizer bedenk ik me dat de R2 UK veel mooier was, met de Manhattan skyline erop...
Foto 2 is inderdaad de R1 editie. Die overigens een stuk meer extra's bevat dan de R2 versie.quote:Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Foto 1 ziet er uit als de R2 versie en Foto 2 lijkt op de R1 versie.
Inderdaad. Ik heb niet eens bloopers of zoquote:Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Foto 2 is inderdaad de R1 editie. Die overigens een stuk meer extra's bevat dan de R2 versie.
Maar dat is toch ook hele leuke muziekquote:Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb niet eens bloopers of zo. En op de eerste 6 seizoenen elke dvd als extra: "I'll be there for you - the musicvideo"
Later deze week,ok ??quote:
Intro's zijn er om te skippenquote:Op maandag 11 december 2006 18:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook hele leuke muziek?
quote:
Thx. Was nogal laatquote:Op woensdag 13 december 2006 02:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Typfout in je voorwaarden... geaccepteerd ipv geacepteerd
Argh heb je is iets wat ik wil hebben verkoop je het per 5.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:38 schreef Dizer het volgende:
[TK] Heel veel (luxe) DVD's en Giftsets!!
Hmm... omdat je een toffe user bent.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Argh heb je is iets wat ik wil hebben verkoop je het per 5.Heb interesse in Book of the Dead 2, mocht je je bedenken.
![]()
Nou ja succes in ieder geval.![]()
Welke dingen dan? Laat het even wetenquote:Op woensdag 13 december 2006 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier ook
Ik wil Jarhead heel graag van je kopen, ook nog wel andere dingen maar die wil je niet via de post verzenden
Voor jou is het wel ok.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:38 schreef slindenau het volgende:
Alweer de helft van je collectie weg...zo blijft er niks over.
En verzenden doe je echt alleen per 5 items? Want ik wil best 3 dingen van je overnemen, maar 5 is me net iets te veel.
# Das Boot California Classics (NL editie) - 10 euroquote:Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor jou is het wel ok.
Voor jullie doe ik niet moeilijk. Maar als er te veel mensen 1 dvd'tje kopen word ik gek...
Jarhead en de Blade Trilogy....quote:Op woensdag 13 december 2006 17:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke dingen dan? Laat het even weten!
Is goed. Wat gaan we ontvangenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jarhead en de Blade Trilogy....
Zie topic.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
# Das Boot California Classics (NL editie) - 10 euro
# Lawrence Of Arabia California Classics (NL editie) - 10 euro
# Robocop Trilogy (R2NL, 3 disc) - 25 euro
Voor die eerste twee de voorgestelde prijs van jezelf, en robocop wil ik wel overnemen voor 20 euro (nieuwprijs bij bol.com is 16 euro exc.)
Dus 46.20 inc. verzendkosten, lijkt je dat wat?
Mail het aub. Ik wil niet op msn. En dan heb ik tenminste een overzicht. dizer@fok.nl of fok@dizer.nl zoek maar wat leuks uitquote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef slindenau het volgende:Mijn post is opeens anders
![]()
.
Kom maar online op msn, dan kunnen we even gegevens uitwisselen (ben ze alweer vergeten...).
Dat is goed. Kan je het posten in mijn verkooptopic? Dan komt het helemaal goedquote:
Tjah. Binnenkort doe ik misschien nog meer weg. Ik kijk bijna nooit films. Alleen maar series.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:21 schreef slindenau het volgende:
Jammer trouwens dat je je Evil Dead trilogy weg doet...die 'boeken' van rubber maken het verzamelen nu net zo leuk! Eindelijk eens geen standaard keepcase of digipack, en jij doet ze weg.
Will & Grace wil ik de volledige boxset die binnenkort verkrijgbaar wordt,quote:Op woensdag 13 december 2006 19:29 schreef slindenau het volgende:
Dat klopt ook wel ja...maar betekend dat ook dat je helemaal bent uitgekeken op The Simpsons en Will & Grace
Gex. Dit is een DVD originele topic.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:56 schreef Geqxon het volgende:
En toen daarna de Jackie Brown trailer startte had ik al helemaal eenmoment
Zo met DVD-Shrink even al die zooi eruit rippen
Okquote:Op woensdag 13 december 2006 21:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb de DVD ook orgineel hoor, maar ik brand mijn DVDs altijd even zodat ik er geen krassen op krijg en dat hij het later wel doet enzo
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok. Weet niet of ik het moet geloven maar ok
.
Macquote:Op woensdag 13 december 2006 22:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]Je verpest ons vertrouwen
[[url=http://img42.imagevenue.com/loc348/th_44026_IMG_1815_122_348lo.JPG]afbeelding][/URL]
Weet je wat. Doe jij mij Van God Los voor 4 euro, kom ik hem ophalen, mag jij mijn Macbook aaienquote:
Mweh.. ik aai mijn aaipod welquote:Op woensdag 13 december 2006 22:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je wat. Doe jij mij Van God Los voor 4 euro, kom ik hem ophalen, mag jij mijn Macbook aaien
Het bieden kan nog oplopenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
http://cgi.ebay.nl/2-dvd-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Goedkoop!
Zal ik bieden?!
Dat is een OOP versie, toch?
de dips?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de Evil Dead 2 nog. Maar Shogo heeft de dips.
dips op iets hebben.. is dat je het mag zeggen als first call...quote:
Is van Matchbox20quote:Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"Box 20" ..... je werkt bij een callgirl / boy center?
ahaquote:Op woensdag 13 december 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
dips op iets hebben.. is dat je het mag zeggen als first call....
Matchbox 20quote:
Ken je MB20?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
aha
weer wat geleerd
[..]
Matchbox 20![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de Evil Dead 2 nog. Maar Shogo heeft de dips.
Super.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
![]()
Ik wil hem wel als je hem wilt verzenden naar me.Ik reageer iig wel in je topic.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ken je MB20?! Ik heb een grote fan
!
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Super.
Sorry timo.. hij gaat dan naar Shogo.
Sorryquote:
Nice pricequote:Op woensdag 13 december 2006 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry![]()
.
Ik heb die Monsters & Co voor 10.75 gekocht op eBay!
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nice price
mooie uitgave, heb `m vorig jaar voor m`n verjaardag gekregen
Wat wel jammer is, als je de NL versie hebt tenminste, is dat de 2e disc in het Nederlands is. Zonder enige vorm van Engelse audio
Ik vind die dvd's met die gele balken erboven waar in een groot lettertype altijd 2-disc edition staat zo mooi. Ziet er zo fantastisch uit altijd ook al combineert het niet met de rest van de artwork, het gaat echt om die mooie gele balk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
Doe eens gezond. Zo een mooie cover met een mooie logo waarop staat "originele bioscoopversie" is toch.
RCV roeleertquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:22 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik vind die dvd's met die gele balken erboven waar in een groot lettertype altijd 2-disc edition staat zo mooi. Ziet er zo fantastisch uit altijd ook al combineert het niet met de rest van de artwork, het gaat echt om die mooie gele balk.
RCV![]()
Die is idd. erg mooi, heb `m ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:26 schreef slindenau het volgende:
Ja, waar is die gele balk eigenlijk bij Jackie Brown
Ik miste 'em al, mijn RCV's staan nu niet meer mooi naast elkaar
Maar als we het dan toch over de betere Jackie Brown uitgaven hebben:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0665.jpg]afbeelding][/URL]
(R2FR 3 disc digipack)
met van die ingebrande subs zeker?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:26 schreef slindenau het volgende:
Ja, waar is die gele balk eigenlijk bij Jackie Brown
Ik miste 'em al, mijn RCV's staan nu niet meer mooi naast elkaar
Maar als we het dan toch over de betere Jackie Brown uitgaven hebben:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0665.jpg]afbeelding][/URL]
(R2FR 3 disc digipack)
nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met van die ingebrande subs zeker?
je weet maar nooit met die fransenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:37 schreef slindenau het volgende:
Denk je dat nu echt, een 3 disc digipack met A4 poster en dan zeker ingebrande subs.
quote:
Maar ik wou alleen maar een DVD kopenquote:Uw pas is geblokkeerd voor toegang tot Internet Bankieren. Raadpleeg uw kantoor of neem contact op met het Customer Contact Center via 0900 - 00 24 (normaal tarief).
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:15 schreef Geqxon het volgende:
Of je belt de lokale FRS op om te vragen of ze een koerier langs kunnen sturen...
Och, ik koop er ook wel eens schoolboeken voor. En zolang ik voor mijn studie nog niet betaal vind ik het kunnen.quote:Op zondag 17 december 2006 00:13 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Geqx, ik denk niet dat het de bedoeling is van het IBG om jouw dvdcollectie te sponsoren
yes sirquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:28 schreef pascalheister het volgende:
van dvdpacific timo?
wie is er dan ook voor rodaquote:Op zondag 17 december 2006 12:18 schreef Timo20 het volgende:
Mogge
[..]
yes sir![]()
zonder douane, uiteraard. Ze hadden een waarde van $ 30,- op `t pakketje geschreven![]()
Het 10 pagina tellend boekje zit er trouwens niet bij, dus zometeen eens mailen. Eens kijken of pacific daar wat over weet.
Zometeen beginnen met het 5e seizoen 24
Had ik beter gisteravond kunnen doen trouwens, ipv naar het voetbal gaan. Dat zijn weer 1,5 van m`n leven wat ik niet terug krijg. De tering, wat was dat slecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie is er dan ook voor roda![]()
PSVquote:Op zondag 17 december 2006 14:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
PSV![]()
waarom zit jij als voetballiefhebber nooit in VBL?
hoe kan je dat nou zeggen als je er nooit komtquote:Op zondag 17 december 2006 14:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
PSV![]()
![]()
![]()
en weet eik. niet waarom ik daar nooit zit... Vast omdat `t d`r niet zo gezellig is als hier
Das makkelijk: waar is `t nou gezelliger dan hier?quote:Op zondag 17 december 2006 14:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou zeggen als je er nooit komt
thuisquote:Op zondag 17 december 2006 14:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das makkelijk: waar is `t nou gezelliger dan hier?![]()
Zo: ff dvdpacific mailen en dan ga ik 24 kijken![]()
hehe, ja das waarquote:
ben benieuwd hoe lang ik er over doe. Wilde eigenlijk gisteren al beginnen maar dat kwam er niet van ivm kerst cadeautjes kopen + inpakkenquote:24 begin ik volgende week ook mee, in 2 dagen moet lukken![]()
Hehe, heel herkenbaarquote:Op zondag 17 december 2006 14:36 schreef Geqxon het volgende:
Seizoen 1 van 24 heb ik van woensdag tot zondag gezien, was goed te doen
Op de zaterdag ook gewoon 11 afleveringen achter elkaar
Je wilt niet weten wat ik dit weekend allemaal gezien heb.quote:Op zondag 17 december 2006 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering, dan heb je te veel vrije tijd
S5 maakt alles goed wat S4 niet goed deed.quote:Op zondag 17 december 2006 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond seizoen 4 niet om DOOR te komen eigenlijkAl die veranderingen met Driscoll etc.
s5 ben ik nu aan t doen
Ik ben pas bij ep 5 maar hell yeah!quote:Op zondag 17 december 2006 20:43 schreef Shogo het volgende:
[..]
S5 maakt alles goed wat S4 niet goed deed.![]()
Ik begon vrijdag met American Pie 5 & Fight Club, ging zaterdag het weekend in met Little Miss Sunshine & Terminator 2 en sloot het weekend af met Star Wars Episode IV & Se7en.quote:
Arbeit macht moe.quote:Op zondag 17 december 2006 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond na een half uur in slaap gevallen tijdens een aflevering van Heroes, that's it
Dan was je wel heel erg moequote:Op zondag 17 december 2006 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond na een half uur in slaap gevallen tijdens een aflevering van Heroes, that's it
nerdquote:Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef Timo20 het volgende:
Mijn God, dat voetbal is echt niet goed voor m`n bloeddruk![]()
De dag dat ze die fokking Huntelaar het ziekenhuis in schoppen geef ik een feestje. Iedereen is bij deze uitgenodigd...
Bah bah bah wat een tuup![]()
![]()
Drie-werf hoera voor de sportiviteit in de voetbalwereld.quote:Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef Timo20 het volgende:
Mijn God, dat voetbal is echt niet goed voor m`n bloeddruk![]()
De dag dat ze die fokking Huntelaar het ziekenhuis in schoppen geef ik een feestje. Iedereen is bij deze uitgenodigd...
Bah bah bah wat een tuup![]()
![]()
En ik wou je nog uitnodigen gezellig een flimpje te kijken. En ik dacht nog wel dat die twee mannen in je fotoboek je broers waren. Mijn toekomstvisie, wat doe jequote:Op maandag 18 december 2006 00:03 schreef kinky_queen het volgende:
ventje
Ergens in februari toch?quote:Op maandag 18 december 2006 19:40 schreef pascalheister het volgende:
avond
hoe zit het met die meet in 2007 eigenlijk?
Driscollquote:Op zondag 17 december 2006 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond seizoen 4 niet om DOOR te komen eigenlijkAl die veranderingen met Driscoll etc.
s5 ben ik nu aan t doen
hehe, Ajax fan?quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 00:07 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die onderlinge clubhaat heb ik nooit zo begrepen. Je bent een liefhebber van de sport, of je bent het niet.
Je hebt die dvd wel heel goedkoop. Het is een pakket geworden omdat ie niet door de brievenbus pastequote:
Ik vond het al vreemd dat hij niet door de brievenbus lag vanmiddag en vanavond de pakketdienst aanbelde.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt die dvd wel heel goedkoop. Het is een pakket geworden omdat ie niet door de brievenbus paste!
Ik zweer het.. die controle dingen bij het postkantoor zijn gemaakt voor brievenbussen van uit het jaar 1820
paar jaartjes geledenquote:Op maandag 18 december 2006 00:18 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, die foto...dat ben jij toch niet he KQ?
Ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 19 december 2006 17:42 schreef pascalheister het volgende:
weer douane kosten bij amazon, het zal ook weer niet eens![]()
echt de laatste keer dat ik daar iets koop
In drie dagen 1 seizoen X-Filesquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee
hoeveel ben je armer?
en is dit nu pas de laatste keer dat je er wat heb gekocht? dat heb ik al een tijdje geleden besloten
Trouwens: 24 - seizoen 5![]()
Op 2 dagen heb ik 3 discs gekregen
Niet 2.35:1 ? Wat is dat voor vaag formaat, 2.21:1quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:24 schreef Geqxon het volgende:
Waar ik trouwens een beetje moe van word zijn van die films met een 221:100 aspect ratio. Ik krijg er bijna claustrofobie van
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Niet 2.35:1 ? Wat is dat voor vaag formaat, 2.21:1
Zelfs op een 16:9 scherm vind ik het nog erg verveld om naar te kijken.quote:2.2:1: 70 mm standard. Originally developed for Todd-AO in the 1950s. 2.21:1 specified for MPEG-2 but not used.
Het is minder breed dan een normale "brede" breedbeeld film (2.35 dus), waarom zou je hier dan specifiek claustrofobisch door wordenquote:Op woensdag 20 december 2006 01:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Zelfs op een 16:9 scherm vind ik het nog erg verveld om naar te kijken.
ze komen vandaag weer terug, ze hadden niet terug van 50 euroquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee
hoeveel ben je armer?
en is dit nu pas de laatste keer dat je er wat heb gekocht? dat heb ik al een tijdje geleden besloten
Trouwens: 24 - seizoen 5![]()
Op 2 dagen heb ik 3 discs gekregen
Van 2.35 op een 16:9 scherm word ik ook gek. Ik word hoe dan ook gek als de aspect ratio te veel van het scherm afwijktquote:Op woensdag 20 december 2006 02:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het is minder breed dan een normale "brede" breedbeeld film (2.35 dus), waarom zou je hier dan specifiek claustrofobisch door worden?
Works like a charmquote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef pascalheister het volgende:
hmm vaag kan sinds gister niet meer op dvd.nl komen
ja dat zul je altijd hebben ja. Die tuup van DHL bij mij toen ook: "heb je `t niet gepast??" heb ik `m gelijk al m`n kleingeld gegevenquote:Op woensdag 20 december 2006 07:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze komen vandaag weer terug, ze hadden niet terug van 50 euro![]()
![]()
iets van 23 euro zei mn moeder, in z'n totaal ben ik nog wel goedkoper uit dan bij dvdpacific![]()
3 discs maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen problemen hierquote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef pascalheister het volgende:
hmm vaag kan sinds gister niet meer op dvd.nl komen
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
deze keer was tpg aan de beurt, 23 euro dusquote:Op woensdag 20 december 2006 19:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat zul je altijd hebben ja. Die tuup van DHL bij mij toen ook: "heb je `t niet gepast??" heb ik `m gelijk al m`n kleingeld gegeven
[..]
geen problemen hier
Moet je `t niet heel erg bont maken willen ze je IP adres blokkeren?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze keer was tpg aan de beurt, 23 euro dus
maar wel mooie boxen
en over dvd.nl...
echt raar, kan de site van hardware.info ook niet bereiken valt onder dezelfde server geloof ik
zou m'n ip zijn geblokkeerdof zou het aan chello liggen
als mn digicam maandag niet was overleden had ik er wat gemaaktquote:Op woensdag 20 december 2006 19:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Moet je `t niet heel erg bont maken willen ze je IP adres blokkeren?
Enne: kun je wat foto`s plaatsen van die John Cassavetes box?![]()
Ja? Volgens mij kan het oog maar op een bepaald punt echt focussen. De rest zien we natuurlijk wel, maar enkel vage contouren.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Breedbeeld is natuurlijk uitgevonden omdat het menselijk oog op deze manier functioneerd
ook al heb je gelijk, die laatste zin is nogal erg voor de hand liggendquote:Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef Geqxon het volgende:
Ga eens tegenover een grote witte muur staan, en vraag een goede vriend een lijn te tekenen tot en met waar jij kan zien, zowel horizontaal als verticaal. Kans is groot dat je uiteindelijk twee horizontale lijnen op die muur hebt, van links naar rechts.
ja hieroquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:51 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow, back ontopic. Wie gaat zijn vakantie nog meer verpesten met een leuke DVD marathon??
Ikke!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:51 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow, back ontopic. Wie gaat zijn vakantie nog meer verpesten met een leuke DVD marathon??
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:51 schreef Geqxon het volgende:
* checkquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:51 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:35 schreef pascalheister het volgende:
4 pakjes van hmv en 1 van blah zie ik nu op me bureau liggen
m'n ouders zullen wel denken
ja ik snap dat ook niet, lijkt me ook goedkoper om alles in 1 keer te verzendenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]zo herkenbaar
behalve maandag heb ik deze elke dag minstens 1 pakketje binnen gekregen![]()
1 bestelling van 4 dvd`s bij HMV die ze allemaal apart versturen en op verschillende dagen aankomen
Zou makkelijker zijn als ze alles in 1 keer versturen
ja dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ik snap dat ook niet, lijkt me ook goedkoper om alles in 1 keer te verzenden
Wel met een paar kerstdagen voor de deur jaquote:
En waar moet je tussen kiezen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:13 schreef Mikkie het volgende:
Damn, zaterdagavond, en ik heb weer m'n filmkeuzedilemma
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
The 40 Year Old Virgin
Big Fish
World Trade Center
Philadelphia
Invincible
Ik neig naar de laatste
Dat vroeg je laatst ook alquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
The 40 Year Old Virgin
Big Fish
World Trade Center
Philadelphia
Invincible
Ik neig naar de laatste
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |