Works like a charmquote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef pascalheister het volgende:
hmm vaag kan sinds gister niet meer op dvd.nl komen
ja dat zul je altijd hebben ja. Die tuup van DHL bij mij toen ook: "heb je `t niet gepast??" heb ik `m gelijk al m`n kleingeld gegevenquote:Op woensdag 20 december 2006 07:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze komen vandaag weer terug, ze hadden niet terug van 50 euro![]()
![]()
iets van 23 euro zei mn moeder, in z'n totaal ben ik nog wel goedkoper uit dan bij dvdpacific![]()
3 discs maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen problemen hierquote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef pascalheister het volgende:
hmm vaag kan sinds gister niet meer op dvd.nl komen
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
deze keer was tpg aan de beurt, 23 euro dusquote:Op woensdag 20 december 2006 19:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat zul je altijd hebben ja. Die tuup van DHL bij mij toen ook: "heb je `t niet gepast??" heb ik `m gelijk al m`n kleingeld gegeven
[..]
geen problemen hier
Moet je `t niet heel erg bont maken willen ze je IP adres blokkeren?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze keer was tpg aan de beurt, 23 euro dus
maar wel mooie boxen
en over dvd.nl...
echt raar, kan de site van hardware.info ook niet bereiken valt onder dezelfde server geloof ik
zou m'n ip zijn geblokkeerdof zou het aan chello liggen
als mn digicam maandag niet was overleden had ik er wat gemaaktquote:Op woensdag 20 december 2006 19:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Moet je `t niet heel erg bont maken willen ze je IP adres blokkeren?
Enne: kun je wat foto`s plaatsen van die John Cassavetes box?![]()
Ja? Volgens mij kan het oog maar op een bepaald punt echt focussen. De rest zien we natuurlijk wel, maar enkel vage contouren.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Breedbeeld is natuurlijk uitgevonden omdat het menselijk oog op deze manier functioneerd
ook al heb je gelijk, die laatste zin is nogal erg voor de hand liggendquote:Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef Geqxon het volgende:
Ga eens tegenover een grote witte muur staan, en vraag een goede vriend een lijn te tekenen tot en met waar jij kan zien, zowel horizontaal als verticaal. Kans is groot dat je uiteindelijk twee horizontale lijnen op die muur hebt, van links naar rechts.
ja hieroquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:51 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow, back ontopic. Wie gaat zijn vakantie nog meer verpesten met een leuke DVD marathon??
Ikke!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:51 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow, back ontopic. Wie gaat zijn vakantie nog meer verpesten met een leuke DVD marathon??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |