Driscollquote:Op zondag 17 december 2006 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond seizoen 4 niet om DOOR te komen eigenlijkAl die veranderingen met Driscoll etc.
s5 ben ik nu aan t doen
hehe, Ajax fan?quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 00:07 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die onderlinge clubhaat heb ik nooit zo begrepen. Je bent een liefhebber van de sport, of je bent het niet.
Je hebt die dvd wel heel goedkoop. Het is een pakket geworden omdat ie niet door de brievenbus pastequote:
Ik vond het al vreemd dat hij niet door de brievenbus lag vanmiddag en vanavond de pakketdienst aanbelde.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt die dvd wel heel goedkoop. Het is een pakket geworden omdat ie niet door de brievenbus paste!
Ik zweer het.. die controle dingen bij het postkantoor zijn gemaakt voor brievenbussen van uit het jaar 1820
paar jaartjes geledenquote:Op maandag 18 december 2006 00:18 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, die foto...dat ben jij toch niet he KQ?
Ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 19 december 2006 17:42 schreef pascalheister het volgende:
weer douane kosten bij amazon, het zal ook weer niet eens![]()
echt de laatste keer dat ik daar iets koop
In drie dagen 1 seizoen X-Filesquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee
hoeveel ben je armer?
en is dit nu pas de laatste keer dat je er wat heb gekocht? dat heb ik al een tijdje geleden besloten
Trouwens: 24 - seizoen 5![]()
Op 2 dagen heb ik 3 discs gekregen
Niet 2.35:1 ? Wat is dat voor vaag formaat, 2.21:1quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:24 schreef Geqxon het volgende:
Waar ik trouwens een beetje moe van word zijn van die films met een 221:100 aspect ratio. Ik krijg er bijna claustrofobie van
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Niet 2.35:1 ? Wat is dat voor vaag formaat, 2.21:1
Zelfs op een 16:9 scherm vind ik het nog erg verveld om naar te kijken.quote:2.2:1: 70 mm standard. Originally developed for Todd-AO in the 1950s. 2.21:1 specified for MPEG-2 but not used.
Het is minder breed dan een normale "brede" breedbeeld film (2.35 dus), waarom zou je hier dan specifiek claustrofobisch door wordenquote:Op woensdag 20 december 2006 01:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Zelfs op een 16:9 scherm vind ik het nog erg verveld om naar te kijken.
ze komen vandaag weer terug, ze hadden niet terug van 50 euroquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee
hoeveel ben je armer?
en is dit nu pas de laatste keer dat je er wat heb gekocht? dat heb ik al een tijdje geleden besloten
Trouwens: 24 - seizoen 5![]()
Op 2 dagen heb ik 3 discs gekregen
Van 2.35 op een 16:9 scherm word ik ook gek. Ik word hoe dan ook gek als de aspect ratio te veel van het scherm afwijktquote:Op woensdag 20 december 2006 02:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het is minder breed dan een normale "brede" breedbeeld film (2.35 dus), waarom zou je hier dan specifiek claustrofobisch door worden?
Works like a charmquote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef pascalheister het volgende:
hmm vaag kan sinds gister niet meer op dvd.nl komen
ja dat zul je altijd hebben ja. Die tuup van DHL bij mij toen ook: "heb je `t niet gepast??" heb ik `m gelijk al m`n kleingeld gegevenquote:Op woensdag 20 december 2006 07:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze komen vandaag weer terug, ze hadden niet terug van 50 euro![]()
![]()
iets van 23 euro zei mn moeder, in z'n totaal ben ik nog wel goedkoper uit dan bij dvdpacific![]()
3 discs maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen problemen hierquote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef pascalheister het volgende:
hmm vaag kan sinds gister niet meer op dvd.nl komen
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
deze keer was tpg aan de beurt, 23 euro dusquote:Op woensdag 20 december 2006 19:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat zul je altijd hebben ja. Die tuup van DHL bij mij toen ook: "heb je `t niet gepast??" heb ik `m gelijk al m`n kleingeld gegeven
[..]
geen problemen hier
Moet je `t niet heel erg bont maken willen ze je IP adres blokkeren?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze keer was tpg aan de beurt, 23 euro dus
maar wel mooie boxen
en over dvd.nl...
echt raar, kan de site van hardware.info ook niet bereiken valt onder dezelfde server geloof ik
zou m'n ip zijn geblokkeerdof zou het aan chello liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |