Welke dingen dan? Laat het even wetenquote:Op woensdag 13 december 2006 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier ook
Ik wil Jarhead heel graag van je kopen, ook nog wel andere dingen maar die wil je niet via de post verzenden
Voor jou is het wel ok.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:38 schreef slindenau het volgende:
Alweer de helft van je collectie weg...zo blijft er niks over.
En verzenden doe je echt alleen per 5 items? Want ik wil best 3 dingen van je overnemen, maar 5 is me net iets te veel.
# Das Boot California Classics (NL editie) - 10 euroquote:Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor jou is het wel ok.
Voor jullie doe ik niet moeilijk. Maar als er te veel mensen 1 dvd'tje kopen word ik gek...
Jarhead en de Blade Trilogy....quote:Op woensdag 13 december 2006 17:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke dingen dan? Laat het even weten!
Is goed. Wat gaan we ontvangenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jarhead en de Blade Trilogy....
Zie topic.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
# Das Boot California Classics (NL editie) - 10 euro
# Lawrence Of Arabia California Classics (NL editie) - 10 euro
# Robocop Trilogy (R2NL, 3 disc) - 25 euro
Voor die eerste twee de voorgestelde prijs van jezelf, en robocop wil ik wel overnemen voor 20 euro (nieuwprijs bij bol.com is 16 euro exc.)
Dus 46.20 inc. verzendkosten, lijkt je dat wat?
Mail het aub. Ik wil niet op msn. En dan heb ik tenminste een overzicht. dizer@fok.nl of fok@dizer.nl zoek maar wat leuks uitquote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef slindenau het volgende:Mijn post is opeens anders
![]()
.
Kom maar online op msn, dan kunnen we even gegevens uitwisselen (ben ze alweer vergeten...).
Dat is goed. Kan je het posten in mijn verkooptopic? Dan komt het helemaal goedquote:
Tjah. Binnenkort doe ik misschien nog meer weg. Ik kijk bijna nooit films. Alleen maar series.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:21 schreef slindenau het volgende:
Jammer trouwens dat je je Evil Dead trilogy weg doet...die 'boeken' van rubber maken het verzamelen nu net zo leuk! Eindelijk eens geen standaard keepcase of digipack, en jij doet ze weg.
Will & Grace wil ik de volledige boxset die binnenkort verkrijgbaar wordt,quote:Op woensdag 13 december 2006 19:29 schreef slindenau het volgende:
Dat klopt ook wel ja...maar betekend dat ook dat je helemaal bent uitgekeken op The Simpsons en Will & Grace
Gex. Dit is een DVD originele topic.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:56 schreef Geqxon het volgende:
En toen daarna de Jackie Brown trailer startte had ik al helemaal eenmoment
Zo met DVD-Shrink even al die zooi eruit rippen
Okquote:Op woensdag 13 december 2006 21:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb de DVD ook orgineel hoor, maar ik brand mijn DVDs altijd even zodat ik er geen krassen op krijg en dat hij het later wel doet enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |