Ah okquote:Op woensdag 6 december 2006 20:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zo word de film onder b-fans ook wel genoemd
![]()
Wat mijn wishlist betreft, die staat nu op 40 films, waarvan 35 uit de top 250quote:Op woensdag 6 december 2006 20:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb net de lijst even doorgenomen en kom op 49 uit. Zitten dus zeker nog wel films bij die ik moet zien. Maar er staat ook genoeg op wat ik niet hoef te zien.
ok vandaar, normaal heb je altijd de R2 boxen van seriesquote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]die ken ik niet
[..]
Heb je `m ook gezien? hij`s echt cool
[..]
omdat ik van de eerste 4 seizoenen ook de R1 versies heb. En hoezo "wel weer"![]()
Meestal wel, maar bij een paar niet: Alias, Lost, Deadwood en dus 24 (zo ff uit m`n hoofd)quote:Op woensdag 6 december 2006 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok vandaar, normaal heb je altijd de R2 boxen van series
snobquote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef Geqxon het volgende:
Wat mijn wishlist betreft, die staat nu op 40 films, waarvan 35 uit de top 250
Die van mij is beterquote:Op woensdag 6 december 2006 23:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Meestal wel, maar bij een paar niet: Alias, Lost, Deadwood en dus 24 (zo ff uit m`n hoofd)
check m`n nieuwe avatar![]()
Het enige dat die wishlist inhoud is dat ik het zo tussen nu en mijn dood ooit eens wilt zienquote:
Het is vreemd inderdaadquote:Op woensdag 6 december 2006 23:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Verbaasd mij dat onze avatars nooit eens moe worden
![]()
quote:
Ik heb mezelf zojuist geforceerd alle films te gaan kijken...quote:Op donderdag 7 december 2006 00:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net ff geteld en zit op 63. Ook niet bijzonder veel, maar ik begin een eind te komen.
Je moet ze juist wel allemaal proberen te kijken en wie weet zit er een keer een verrassing tussen. Ik zit zelf op 190 ongeveer en films waarvan ik het niet had verwacht als Mr. Smith goes to Washington en Rear Window vond ik geweldig. Over één genre heb je wel gelijk en dat zijn musicals, maar voor de rest zou ik als de mogelijkheid daar is, gewoon het proberen te kijken. Ik denk/hoop dat de BBC wel een paar klassiekers gaat uitzenden rond de kerstvakantie.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet doen. Het zijn stuk voor stuk vast geweldige films, maar geheid dat er minstens 75 bij zitten die niet in jouw favoriete genre vallen, en waarbij het je flinke moeite gaat kosten om wakker te blijven
Wat een slap gelul. wat heeft dat in godsnaam met een top 250 temaken die door anderen is samengesteld?quote:Op donderdag 7 december 2006 07:52 schreef CoJackso het volgende:
Je moet ze juist wel allemaal proberen te kijken en wie weet zit er een keer een verrassing tussen. Ik zit zelf op 190 ongeveer en films waarvan ik het niet had verwacht als Mr. Smith goes to Washington en Rear Window vond ik geweldig.
Persoonlijk vind ik het geen slap gelul. Als "beginnende" filmkijker kan je het beste bij zo'n lijst beginnen. Wat zou jij dan aanraden? En dan moet je niet die onbekende italiaanse cultfilms aanprijzen, want ik denk dat die maar voor een paar liefhebbers zijn weggelegd.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. wat heeft dat in godsnaam met een top 250 temaken die door anderen is samengesteld?
Jij snapt hetquote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het geen slap gelul. Als "beginnende" filmkijker kan je het beste bij zo'n lijst beginnen. Wat zou jij dan aanraden? En dan moet je niet die onbekende italiaanse cultfilms aanprijzen, want ik denk dat die maar voor een paar liefhebbers zijn weggelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |