Nice pricequote:Op woensdag 13 december 2006 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry![]()
.
Ik heb die Monsters & Co voor 10.75 gekocht op eBay!

quote:Op woensdag 13 december 2006 23:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nice price
mooie uitgave, heb `m vorig jaar voor m`n verjaardag gekregen
Wat wel jammer is, als je de NL versie hebt tenminste, is dat de 2e disc in het Nederlands is. Zonder enige vorm van Engelse audio

Ik vind die dvd's met die gele balken erboven waar in een groot lettertype altijd 2-disc edition staat zo mooi. Ziet er zo fantastisch uit altijd ook al combineert het niet met de rest van de artwork, het gaat echt om die mooie gele balk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
Doe eens gezond. Zo een mooie cover met een mooie logo waarop staat "originele bioscoopversie" is toch.

RCV roeleertquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:22 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik vind die dvd's met die gele balken erboven waar in een groot lettertype altijd 2-disc edition staat zo mooi. Ziet er zo fantastisch uit altijd ook al combineert het niet met de rest van de artwork, het gaat echt om die mooie gele balk.
RCV![]()

Die is idd. erg mooi, heb `m ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:26 schreef slindenau het volgende:
Ja, waar is die gele balk eigenlijk bij Jackie Brown
Ik miste 'em al, mijn RCV's staan nu niet meer mooi naast elkaar
Maar als we het dan toch over de betere Jackie Brown uitgaven hebben:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0665.jpg]afbeelding][/URL]
(R2FR 3 disc digipack)

met van die ingebrande subs zeker?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:26 schreef slindenau het volgende:
Ja, waar is die gele balk eigenlijk bij Jackie Brown
Ik miste 'em al, mijn RCV's staan nu niet meer mooi naast elkaar
Maar als we het dan toch over de betere Jackie Brown uitgaven hebben:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0665.jpg]afbeelding][/URL]
(R2FR 3 disc digipack)

nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met van die ingebrande subs zeker?

je weet maar nooit met die fransenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:37 schreef slindenau het volgende:
Denk je dat nu echt, een 3 disc digipack met A4 poster en dan zeker ingebrande subs.

quote:

Maar ik wou alleen maar een DVD kopenquote:Uw pas is geblokkeerd voor toegang tot Internet Bankieren. Raadpleeg uw kantoor of neem contact op met het Customer Contact Center via 0900 - 00 24 (normaal tarief).

quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:15 schreef Geqxon het volgende:
Of je belt de lokale FRS op om te vragen of ze een koerier langs kunnen sturen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |