Och, ik koop er ook wel eens schoolboeken voor. En zolang ik voor mijn studie nog niet betaal vind ik het kunnen.quote:Op zondag 17 december 2006 00:13 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Geqx, ik denk niet dat het de bedoeling is van het IBG om jouw dvdcollectie te sponsoren
yes sirquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:28 schreef pascalheister het volgende:
van dvdpacific timo?
wie is er dan ook voor rodaquote:Op zondag 17 december 2006 12:18 schreef Timo20 het volgende:
Mogge
[..]
yes sir![]()
zonder douane, uiteraard. Ze hadden een waarde van $ 30,- op `t pakketje geschreven![]()
Het 10 pagina tellend boekje zit er trouwens niet bij, dus zometeen eens mailen. Eens kijken of pacific daar wat over weet.
Zometeen beginnen met het 5e seizoen 24
Had ik beter gisteravond kunnen doen trouwens, ipv naar het voetbal gaan. Dat zijn weer 1,5 van m`n leven wat ik niet terug krijg. De tering, wat was dat slecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie is er dan ook voor roda![]()
PSVquote:Op zondag 17 december 2006 14:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
PSV![]()
waarom zit jij als voetballiefhebber nooit in VBL?
hoe kan je dat nou zeggen als je er nooit komtquote:Op zondag 17 december 2006 14:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
PSV![]()
![]()
![]()
en weet eik. niet waarom ik daar nooit zit... Vast omdat `t d`r niet zo gezellig is als hier
Das makkelijk: waar is `t nou gezelliger dan hier?quote:Op zondag 17 december 2006 14:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou zeggen als je er nooit komt
thuisquote:Op zondag 17 december 2006 14:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das makkelijk: waar is `t nou gezelliger dan hier?![]()
Zo: ff dvdpacific mailen en dan ga ik 24 kijken![]()
hehe, ja das waarquote:
ben benieuwd hoe lang ik er over doe. Wilde eigenlijk gisteren al beginnen maar dat kwam er niet van ivm kerst cadeautjes kopen + inpakkenquote:24 begin ik volgende week ook mee, in 2 dagen moet lukken![]()
Hehe, heel herkenbaarquote:Op zondag 17 december 2006 14:36 schreef Geqxon het volgende:
Seizoen 1 van 24 heb ik van woensdag tot zondag gezien, was goed te doen
Op de zaterdag ook gewoon 11 afleveringen achter elkaar
Je wilt niet weten wat ik dit weekend allemaal gezien heb.quote:Op zondag 17 december 2006 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering, dan heb je te veel vrije tijd
S5 maakt alles goed wat S4 niet goed deed.quote:Op zondag 17 december 2006 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond seizoen 4 niet om DOOR te komen eigenlijkAl die veranderingen met Driscoll etc.
s5 ben ik nu aan t doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |