quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:15 schreef Geqxon het volgende:
Of je belt de lokale FRS op om te vragen of ze een koerier langs kunnen sturen...
Och, ik koop er ook wel eens schoolboeken voor. En zolang ik voor mijn studie nog niet betaal vind ik het kunnen.quote:Op zondag 17 december 2006 00:13 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Geqx, ik denk niet dat het de bedoeling is van het IBG om jouw dvdcollectie te sponsoren
yes sirquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:28 schreef pascalheister het volgende:
van dvdpacific timo?
wie is er dan ook voor rodaquote:Op zondag 17 december 2006 12:18 schreef Timo20 het volgende:
Mogge
[..]
yes sir![]()
zonder douane, uiteraard. Ze hadden een waarde van $ 30,- op `t pakketje geschreven![]()
Het 10 pagina tellend boekje zit er trouwens niet bij, dus zometeen eens mailen. Eens kijken of pacific daar wat over weet.
Zometeen beginnen met het 5e seizoen 24
Had ik beter gisteravond kunnen doen trouwens, ipv naar het voetbal gaan. Dat zijn weer 1,5 van m`n leven wat ik niet terug krijg. De tering, wat was dat slecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie is er dan ook voor roda![]()
PSVquote:Op zondag 17 december 2006 14:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
PSV![]()
waarom zit jij als voetballiefhebber nooit in VBL?
hoe kan je dat nou zeggen als je er nooit komtquote:Op zondag 17 december 2006 14:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
PSV![]()
![]()
![]()
en weet eik. niet waarom ik daar nooit zit... Vast omdat `t d`r niet zo gezellig is als hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |