wat?? die Borat snor is echt foutquote:
Foto 1 ziet er uit als de R2 versie en Foto 2 lijkt op de R1 versiequote:Op maandag 11 december 2006 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit nu dezelfde box?
Ik heb zelf de bovenste. En dat is een R2NL versiequote:Op maandag 11 december 2006 10:05 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij niet. De onderste is R2 UK, dacht ik. Er zijn in elk geval verschillende van die zwarte uitvoeringen in de handel.
edit: na de post van Dizer bedenk ik me dat de R2 UK veel mooier was, met de Manhattan skyline erop...
Foto 2 is inderdaad de R1 editie. Die overigens een stuk meer extra's bevat dan de R2 versie.quote:Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Foto 1 ziet er uit als de R2 versie en Foto 2 lijkt op de R1 versie.
Inderdaad. Ik heb niet eens bloopers of zoquote:Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Foto 2 is inderdaad de R1 editie. Die overigens een stuk meer extra's bevat dan de R2 versie.
Maar dat is toch ook hele leuke muziekquote:Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb niet eens bloopers of zo. En op de eerste 6 seizoenen elke dvd als extra: "I'll be there for you - the musicvideo"
Later deze week,ok ??quote:
Intro's zijn er om te skippenquote:Op maandag 11 december 2006 18:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook hele leuke muziek?
quote:
Thx. Was nogal laatquote:Op woensdag 13 december 2006 02:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Typfout in je voorwaarden... geaccepteerd ipv geacepteerd
Argh heb je is iets wat ik wil hebben verkoop je het per 5.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:38 schreef Dizer het volgende:
[TK] Heel veel (luxe) DVD's en Giftsets!!
Hmm... omdat je een toffe user bent.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Argh heb je is iets wat ik wil hebben verkoop je het per 5.Heb interesse in Book of the Dead 2, mocht je je bedenken.
![]()
Nou ja succes in ieder geval.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |