Zelfde dilemma, ben je er eindelijk uit heb je weinig zin meer om te kijken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vaak moeite heeft met kiezen van films om te gaan kijken? Ik ben tegenwoordig vaak bang dat de spaarzame tijd die ik heb om films te kijken, verkloot wordt doordat ik een kutfilm kies en er eventueel zelfs bij in slaap val...
Zit nu ook weer te twijfelen:
- Big Fish
- The Dreamers
- The Lost City
- The 40 Year Old Virgin
- World Trade Center
Help!
Big Fish ligt toch wel 3 walvislengtes voor op de restquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vaak moeite heeft met kiezen van films om te gaan kijken? Ik ben tegenwoordig vaak bang dat de spaarzame tijd die ik heb om films te kijken, verkloot wordt doordat ik een kutfilm kies en er eventueel zelfs bij in slaap val...
- Big Fish
- The Dreamers
- The Lost City
- The 40 Year Old Virgin
- World Trade Center
Help!
Daarom mijn keuze uit dat lijstje.quote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Big Fish ligt toch wel 3 walvislengtes voor op de rest
Achja, als je niet veel tijd over hebt (40 (48) urige werkweek met 3 ploegen is soms best zwaar...zeker met Zaterdagen erbij)...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:01 schreef Mikkie het volgende:
- Big Fish
- The Dreamers
- The Lost City
- The 40 Year Old Virgin
- World Trade Center
Help!
quote:Op zondag 10 december 2006 17:37 schreef Timo20 het volgende:
Halleuh![]()
Gisteren een opplakbare Borat snor gekregen![]()
En een Superman Returns t shirt & Homer Simpson sokken![]()
wat?? die Borat snor is echt foutquote:
Foto 1 ziet er uit als de R2 versie en Foto 2 lijkt op de R1 versiequote:Op maandag 11 december 2006 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit nu dezelfde box?
Ik heb zelf de bovenste. En dat is een R2NL versiequote:Op maandag 11 december 2006 10:05 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij niet. De onderste is R2 UK, dacht ik. Er zijn in elk geval verschillende van die zwarte uitvoeringen in de handel.
edit: na de post van Dizer bedenk ik me dat de R2 UK veel mooier was, met de Manhattan skyline erop...
Foto 2 is inderdaad de R1 editie. Die overigens een stuk meer extra's bevat dan de R2 versie.quote:Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Foto 1 ziet er uit als de R2 versie en Foto 2 lijkt op de R1 versie.
Inderdaad. Ik heb niet eens bloopers of zoquote:Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Foto 2 is inderdaad de R1 editie. Die overigens een stuk meer extra's bevat dan de R2 versie.
Maar dat is toch ook hele leuke muziekquote:Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb niet eens bloopers of zo. En op de eerste 6 seizoenen elke dvd als extra: "I'll be there for you - the musicvideo"
Later deze week,ok ??quote:
Intro's zijn er om te skippenquote:Op maandag 11 december 2006 18:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook hele leuke muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |