hm. best een goed idee eik.quote:Op maandag 4 december 2006 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, lekker spannend weer. En we zitten onderhand al bijna aan het einde toch.
Zou tof uitkomen, dan kan ik daarna gelijk het nieuwe usa seizoen volgen.
dat is behrooz niet. dat is de acteur kal penn. bekend van harold and kumarquote:Op maandag 4 december 2006 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trailer van seizoen 6 bekeken (President Wayne Palmer?) En dacht op 1 minuut 8 een bekend gezicht, Behrooz, te zien. Maar die was toch dood?
Je meldt niet veel, maar pas toch op met wat je over de trailer zegt. Kunnen wat dingetjes in voorkomen die we nu nog niet verwachten.quote:Op maandag 4 december 2006 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trailer van seizoen 6 bekeken <.....>
Ach zo erg als met de trailers die RTL 5 uitzend vóór de uitzending kan het niet zijnquote:Op maandag 4 december 2006 16:33 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Je meldt niet veel, maar pas toch op met wat je over de trailer zegt. Kunnen wat dingetjes in voorkomen die we nu nog niet verwachten.
In dat vliegtuig zitten diplomaten, aan de auto's die wegreden te zien een Brit en een Fransman, en volgens mij ook een Amerikaan.quote:Op maandag 4 december 2006 17:24 schreef MrManiak het volgende:
Waar is Aaron nou? Is hij misschien het persoon die in het vliegtuig zit... IKKE WIL WETEN!
uiteraard zijn het diplomatenquote:Op maandag 4 december 2006 19:33 schreef WheeleE het volgende:
[..]
In dat vliegtuig zitten diplomaten, aan de auto's die wegreden te zien een Brit en een Fransman, en volgens mij ook een Amerikaan.
Misschien is het wel een schaduwregering van allerlei landen die de Amerikaanse president zo in toom wil houden.
Een gekaapt vliegtuigquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:35 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
uiteraard zijn het diplomaten
welk ander vliegtuig zou kunnen vertrekken terwijl het vliegveld gesloten is.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze die laatste aflevering in het schema gaan proppen. RTL kennende kan dat ook wel eens doordeweeks zijn ofzo.
Was Mike niet overgelopen / gedumpt vanwege verraad?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is de functie van Novick eigenlijk?
Hij hing al bij Palmer rond toen ie nog gouverneur was en ging mee naar het witte huis toen hij president werd. Maar nu dient hij onder Logan. Een president neemt toch altijd z'n complete eigen staf mee?
Volgens mij wel ja toen hij had meegewerkt om President Palmer af te zetten in serie 2.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Was Mike niet overgelopen / gedumpt vanwege verraad?
Nee we houden em lekker de komende tijd op de zaterdagavond...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:12 schreef koenimex het volgende:
Ik heb steeds geen tijd om te kijken het weekend, maar heb nu net weer de ep van deze week gezien met behulp van downloads. Het blijft écht vet! Aleen dus vanaf Season 6 een andere uitzenddag aub, RTL5.
Spreek jij namens RTL 5?quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee we houden em lekker de komende tijd op de zaterdagavond...
Nee namens mijzelf...quote:
meneer Maniak, wat doet u nu?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:30 schreef MrManiak het volgende:
Ooooh, het einde is denderend!!!
Iets met; alles op DVD gekeken...![]()
Ik denk beiden, maar de grootste schuld ligt toch bij RTLquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:53 schreef SlimShady het volgende:
[..]
meneer Maniak, wat doet u nu?
waren de geduld-muntjes op of heeft den RTL omroep uw humeur verpest?
u was de voorzitter van onze 24-fanclubquote:
Geachte leden,quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:39 schreef SlimShady het volgende:
[..]
u was de voorzitter van onze 24-fanclub![]()
de meest fanatieke fan ever. de hele club is teleurgesteld.
maar we leggen ons neer bij uw besluit![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef MrManiak het volgende:
Still working on the surprise!
Trouwens, minder dan 1 uur en dan gaan we weer! =)
toen die Duitse geheim agent in beeld kwam, dacht ik al 'er is meer aan de hand'.quote:Op maandag 11 december 2006 15:54 schreef aldostuta het volgende:
En wederom, net als in S1, de link met Duitsland. Ik ben benieuwd in welk seizoen alles nu eens op zn plaats gaat vallen!!
quote:Op maandag 11 december 2006 15:54 schreef aldostuta het volgende:
En wederom, net als in S1, de link met Duitsland. Ik ben benieuwd in welk seizoen alles nu eens op zn plaats gaat vallen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door MrManiak op 11-12-2006 16:47:52 ]Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
die komt nog, een hele mooie laatste afleveringquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Jack_is_Back het volgende:
Weet er iemand een mooie quote uit season 5?
mijn president, wat doe je?!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:01 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
die komt nog, een hele mooie laatste aflevering
WHERE IS TEH BOMB!?!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Jack_is_Back het volgende:
Weet er iemand een mooie quote uit season 5?
Je bedoelt een van die laatste zinnen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:01 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
die komt nog, een hele mooie laatste aflevering
Wat voor spelletje is het?quote:Op maandag 11 december 2006 16:47 schreef MrManiak het volgende:
Geachte leden,
Een paar dagen terug heb ik jullie een leuke verassing beloofd. Bij deze. Hieronder is een link. Als je klikt op de link, kun je een .jar-file downloaden. Zet dit bestand op jouw mobiele telefoon, en je kan 24 op jouw mobiele telefoon naspelen! Veel plezier.
HIER even klikken.
Met vriendelijke groet,
MrManiak, Voorzitter Fok!-24 Fanclub
hij werkt nietquote:Op donderdag 14 december 2006 20:36 schreef MrManiak het volgende:
NP Nordic.
Het is een spel waarbij je in de huid kruipt van een CTU-Agent. Je doet kleine minigames in een "echte" 24-setting, inclusief bekende personages, zoals Jack Bauer, Cloe O'Brian en meer
Idem.quote:
goed bedoelt!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef MrManiak het volgende:
Geef ik iets gratis waar men normaal geld voor moet neertellen, weer niet goed
Als het nou goed werkte was je mn held van de dag geweestquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef MrManiak het volgende:
Geef ik iets gratis waar men normaal geld voor moet neertellen, weer niet goed
neh, volgens mij niet. ffe checken...quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:52 schreef Jack_is_Back het volgende:
Zat Henderson ook in andere seizoenen, ik dacht hem te herkennen en hij werkte vroeger bij CTU.
ik herken er echt niks van. waarschijnlijk omdat ik de eindtune nog nooit gehoord heb, rtl kapt het altijd gelijk af na de klokquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:36 schreef MrManiak het volgende:
Check dit eens, de ending theme van 24, gespeeld door een band;
http://www.youtube.com/v/mxmzZkNRXU8
Ik heb 1 keer (twee weken terug dacht ik) de aftiteling gezien.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik herken er echt niks van. waarschijnlijk omdat ik de eindtune nog nooit gehoord heb, rtl kapt het altijd gelijk af na de klok
Ja inderdaad, was ook de enige keer dat ze dit deden vond het nogal vaag.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer (twee weken terug dacht ik) de aftiteling gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, wel spannende aflevering, kan niet wachten tot volgende week!!
nadat Miles met Hayes had gesproken wist ik al dat hij de President zou bellen.quote:Op zondag 17 december 2006 12:32 schreef Mr_Romano het volgende:
einde was een beetje voorspelbaar....
Seizoen 6 is nog niet begonnenquote:Op zondag 17 december 2006 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb de resterende afleveringen gekeken. Holy fuck kolere zeg!
Voor mensen die alles ook al gezien hebben: kan ik veilig in de VS-topics kijken zonders spoilers over seizoen 6 (nog niet begonnen toch) ?
Mailtje sturen werkt wel. Binnen twee dagen heb je een antwoord: info@rtl.nlquote:Op maandag 18 december 2006 16:28 schreef klossie het volgende:
en hoe gaat nu met de komende afleveringen? eindigen we op de 30e met een dubbele? iemand contact met RTL gehad?
verder was het weer een top aflevering maar jammer dat het er maar één is...
Heb ik gedaan maar dat filmpje is verlopen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MrManiak het volgende:
@Jack_is_Back: Kijk even in het vorige 24-topic.
3 geloof ik, en er moet nog redelijk wat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:06 schreef 3st het volgende:
hoeveel afleveringen moeten we nog? ik houd het niet meer
Darn much!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:26 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
3 geloof ik, en er moet nog redelijk wat gebeuren.
Kan iemand dat capturen ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:17 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ik heb de aflevering van afgelopen zaterdag voor de tweede keer gekekenen, en ik zag op het einde dat
Miles iets tegen de opname aanhield, een knipperend voorwerp. Zal wel een magneet zijn ofzo.
Heb echt zin in zaterdag heb gehoort dat het een spannnende aflevering wordt.
Stukje met miles dus ..quote:Op woensdag 20 december 2006 22:24 schreef Jack_is_Back het volgende:
Wat bedoel je? De aflevering van zaterdag of dat stukje met miles?
quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MrManiak het volgende:
Ik gok op een dubbele aflevering, anders moet in januari de finale episode de lucht in gaan, toch?
@Jack_is_Back: Kijk even in het vorige 24-topic.
Was maar een geintje joh, vandaar de "quote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ik denk niet dat hij heel belangrijk is hoor, maar heb hem al weggehaalt.
Brace yourselfquote:Op donderdag 21 december 2006 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
Er zat aan het einde toch nog een grote plottwist aan te komen ofzo? Haal die smiley daar eens weg, die is veel te uitnodigend.
Probeer eerst eens te beginnen bij seizoen 1, dan neem het het iets serieuzerquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:18 schreef Djaser het volgende:
*bla bla bla*
Hey... it's Jack :-)quote:wel vaag dat Jack Bauer op het zo beveiligde gebouw kon lopen en ramen openmaken zonder dat het alarm afging.
Dan gaat hij er in S6 aanquote:Op zondag 24 december 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat was mooi ja, ineens die voornaam. Aaron Pierce is een van de weinigen die écht betrouwbaar zijn. Samen met Chloe en Curtis zijn dat enigen die nooit zouden zwichten door de dark side denk ik.
En oorspronkelijk was het de bedoeling om Aaron in dit seizoen af te voeren. Maar daar werd later van afgezien omdat er al zoveel grote karakters gedood waren dit seizoen
Seizoen 1 rechtvaardigd de overdosis aan actie in de latere series?quote:Op zondag 24 december 2006 13:12 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Probeer eerst eens te beginnen bij seizoen 1, dan neem het het iets serieuzer
Als je 2 t/m 4 ook kijkt? Jaquote:Op zondag 24 december 2006 13:38 schreef Djaser het volgende:
[..]
Seizoen 1 rechtvaardigd de overdosis aan actie in de latere series?
Ja, heb er even op gekeken, maar als je S5 nog niet hebt gezien kun je beter niet kijken doe ik ook niet zit vol spoilers.quote:Op zondag 24 december 2006 13:41 schreef Mr_Romano het volgende:
Iemand al bekend met:
http://24.wikia.com/wiki/Main_Page
Damn nice!!!quote:Op zondag 24 december 2006 13:41 schreef Mr_Romano het volgende:
Iemand al bekend met:
http://24.wikia.com/wiki/Main_Page
Brilliantquote:Op zondag 24 december 2006 20:08 schreef Jack_is_Back het volgende:
http://addsomesoul.blogsp(...)bauer-christmas.html![]()
haha die bek van die chloequote:Op zondag 24 december 2006 20:08 schreef Jack_is_Back het volgende:
In dat geval neem ik mijn woorden dat het een leuke serie is terug en is het een slechte serie.quote:
Or that her present was a bomb. Or plutonium.quote:Op zondag 24 december 2006 20:08 schreef Jack_is_Back het volgende:
waarom? vind je dat belangrijk? had jij hetzelfde gedaan?quote:Op maandag 18 december 2006 16:56 schreef Aarti het volgende:
Als Logan iets van een vent was, had ie de telefoon niet opgenomen
we zien nu een Russische onderzeeër met ditto raketten, op Amerikaans grondgebied, onderschept door terroristen (oa Bierko).quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zitten nog een aantal erg gave twists in ja
Nee, ik was sowieso niet in die situatie terechtgekomenquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
waarom? vind je dat belangrijk? had jij hetzelfde gedaan?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
we zien nu een Russische onderzeeër met ditto raketten, op Amerikaans grondgebied, onderschept door terroristen (oa Bierko).
komt er nog meer in de laatste eps?
Wat gaan doen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:26 schreef Jack_is_Back het volgende:
Nog 2 eps en er moet nog steeds zoveel gebeuren, ben benieuwd of ze het nog allemaal in dit seizoen gaan doen.
Sorry beete vage zin,quote:
Help me effe, wie is Graham? Is dat die bluetooth-gast?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:14 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
Sorry beete vage zin,
ze moeten nog die Graham pakken, president Logan pakken en Bierko stoppen en dat in 2 afleveringen.
ja, die machtige ubernerd.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:18 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Help me effe, wie is Graham? Is dat die bluetooth-gast?
quote:Logan calls Graham and lets him know that the recording has been destroyed and Pierce is being taken care of. The arrangements to take out Jack have been put into motion.
Oke, dank je!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja, die machtige ubernerd.
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:54 schreef Mr-Sander het volgende:
Als-ie opgepakt wordt? Volledige immuniteit
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:14 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
Sorry beete vage zin,
ze moeten nog die Graham pakken, president Logan pakken en Bierko stoppen en dat in 2 afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Jack_is_back: Kijk je niet genoeg 24? Volledige immuniteit wordt zowat vaker gegeven dan een kogel
@LedZep: Max? Help me even, ik ben hem even kwijt...Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Mandyquote:Op woensdag 27 december 2006 17:33 schreef LedZep het volgende:
Toen zei Max dat het op een andere manier moest en belde hij die pot uit S1 op en gaf opdracht Palmer te vermoorden.
Heb hem weer!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 17:33 schreef LedZep het volgende:
In de laatste episode had je zo Kingsley, voordat hij naar het Coliseum ging belde hij met iemand die op een boot zat in een of andere fancy-Monte-Carlo haven. Dat hij ervoor zou zorgen dat hij Hewitt kreeg etc. Hij noemde hem ook "boss" enzo, wat best grappig was aangezien Kingsley zo'n 20 jaar ouder is ofzo
Nadat die schietpartij daar was geweest zag je nog een telefoongesprek tussen die Max op z'n boot en een andere gast, die hem vertelde dat de oorlog was gestopt en het plan dus mislukt. Toen zei Max dat het op een andere manier moest en belde hij die pot uit S1 op en gaf opdracht Palmer te vermoorden.
Jaquote:Op woensdag 27 december 2006 18:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heb hem weer!!!
Mmmh, what happened to mandy? Die kreeg vorig seizoen immuniteit, toch?
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:24 schreef MrManiak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Jack_is_back: Kijk je niet genoeg 24? Volledige immuniteit wordt zowat vaker gegeven dan een kogel
@LedZep: Max? Help me even, ik ben hem even kwijt...
Uit je spoiler concludeer ik trouwens dat mijn vermoeden juist is. Bierko en Logan worden gepakt, Graham blijft ongeraakt.
dit is natuurlijk geen spoiler, maar nog steeds een voorspelling
Als je zegt dat je voorspelling klopt, is het natuurlijk wel een spoilerquote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef LedZep het volgende:
[..]
Uit je spoiler concludeer ik trouwens dat mijn vermoeden juist is. Bierko en Logan worden gepakt, Graham blijft ongeraakt.
dit is natuurlijk geen spoiler, maar nog steeds een voorspelling
Ga naar de FreeRecordShop, daar is seizoen 5 al op DVD, zit ook boekje in met episode guide..quote:Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Post es in een spoiler of ik gelijk heb.
dld de afleveringen anders ffquote:Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
79,95 =(quote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ga naar de FreeRecordShop, daar is seizoen 5 al op DVD, zit ook boekje in met episode guide..![]()
Bij FreeRecordShop in Middelburg kon je gewoon in het rek doosje open maken en zat boekje in..quote:
da's dan jammer eigenlijk! vooral de laatste aflevering moet je echt niks van weten. als je dan kijkt is het zo van: no way wtf!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:29 schreef LedZep het volgende:
Ik kon me niet inhouden. Ik heb de episode guide gelezen
Ja idd, dat einde moet zo ongelooflijk spannend zijn.. maar goed, ik ken nu weliswaar het plot, maar visueel moet ik het nog zien natuurlijk.. dus ik heb er nog steeds zin anquote:Op donderdag 28 december 2006 12:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's dan jammer eigenlijk! vooral de laatste aflevering moet je echt niks van weten. als je dan kijkt is het zo van: no way wtf!
is die voor mij nog spannend ondanks de spoiler die ik laatst poste.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's dan jammer eigenlijk! vooral de laatste aflevering moet je echt niks van weten. als je dan kijkt is het zo van: no way wtf!
Brace yourself;quote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik daarnet operatie Hell's gate gekochtIk ben benieuwd of de boeken net zo leuk zijn als de serie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met vriendelijke groet,
MrManiak, Voorzitter Fok!-24 FanclubRechtermuisknop, Doel Opslaan Alsquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door MrManiak op 30-12-2006 14:07:26 ]Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Rechtermuisknop, Doel Opslaan Alsquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 19:18 schreef Aarti het volgende:
Ik ben bang het er geen echt einde komt dit seizoen
ik wil een echt afgesloten seizoen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op zondag 31 december 2006 19:19 schreef __Saviour__ het volgende:
een einde is er absoluut, en wat voor één
Yet again: Gelukkig en veilige jaarwisselingquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:27 schreef MrManiak het volgende:
Mensen, alvast een gelukkig nieuwjaar, ik weet niet of ik morgen nog op Fok! ben.
Met vriendelijke groet,
MrManiak, Voorzitter Fok!-24 Fanclub
waarkomt die dan op?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
dat was dan 05:00 a.m. - 06:00 a.m
maar vanavond komt de herhaling
Een verbinding regelen voor Jack met een portofoon ofzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:14 schreef Jack_is_Back het volgende:
Waar moet die nieuwe Chloe eigenlijk mee helpen?
Dat is die kerel van Nikita toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:52 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Een verbinding regelen voor Jack met een portofoon ofzoDan hebben ze het op band, als de president bekent.
Maar dan zal het weer zo geniepig gebeuren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:52 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Een verbinding regelen voor Jack met een portofoon ofzoDan hebben ze het op band, als de president bekent.
En de herhaling is maandagavond op RTL7.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:09 schreef winterapfel het volgende:
ter info: 24 zaterdag om 21.00 uur!!!! en dus niet op 21.30
Ah tof dan ga ik de laatste aflevering dus missen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En de herhaling is maandagavond op RTL7.
Als ik ergens wel een pokke hekel aan heb, maar ik zal wel zien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef Jack_is_Back het volgende:
Neem je hem toch op.
Thanx voor de tipquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:09 schreef winterapfel het volgende:
Wow, ben ik even blij dat ik toevallig nu eens in dit topic kijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:09 schreef winterapfel het volgende:
ja maar wij wonen in NLquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:29 schreef __Saviour__ het volgende:
S6 zou je gelijk kunnen gaan volgen. Dat begint volgende week in de VS ofzo.
Internet regeert, vooral P2P en Torrentsquote:
Je bedoeld nu al!?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
jaaa nog een weekje en dan gaan we seizoen 6 volgen, trielielie
Komt omdat RTL dat zelf ook naar buiten bracht in reactie op de klaagmails nav. het onverwachts schrappen van de dubbele afleveringen. Evenals dat deze laatste aflevering niet herhaald zou worden , wat dus wel gebeurde en blijkbaar hebben ze zelf zo'n slecht beleid dat ze niet eens weten wanneer de laatste aflevering uitgezonden zou worden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:22 schreef AstroStart het volgende:
Ik dacht dat vandaag de laatste aflevering was. ^_^
Dus volgende week nog een uitzending! Spannend!
There you goquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:31 schreef jdiezrequejo het volgende:
jongens het is nog niet afgelopen
het beste komt nog
Die pen was gewoon van de president, Bauer heeft er alleen een zender op geplakt lijkt mij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:41 schreef LB06 het volgende:
Door wie is het plan nu eigenlijk uitgedoktert? Waren Martha en Cloe er ook bij betrokken? Die dude van Cloe komt wel spullen brengen, maar zat daar dat pen ding ook bij?
Jawel 14 januari in amerika..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die pen was gewoon van de president, Bauer heeft er alleen een zender op geplakt lijkt mij.
Maja, lekker einde weer dit :x
Zeker nog niet bekend wanneer het volgende seizoen begint?
Kan wel,maar je ziet wel spoilers in de vorm van plaatjes denk ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:03 schreef Jack_is_Back het volgende:
is het nu veilig de 24 VS topics te bekijken?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:08 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Thx!
Ik zie geen dilemma hoor. Gewoon 24 kijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Griep. Moe. Wil 24 zien. Slaap nodig. Dillemma. Aargh...
Nee, hij is EXTREEM SLECHT. Schandalig vind ik het, echtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:28 schreef Rossdale het volgende:
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid291708786
Op deze site kun je de prequel van seizoen 6 vinden. Hij is gaaf
Geen één. Het zijn rips van de DVD die na de eerste 4 afleveringen in de winkel komt te liggen, maar al gelekt is. Aflevering 2 is ook echt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
welke afl. van s6 is nu uitgezonden in vs? gewoon eentje? want ik zie ook episode 2 staan, maar da's een neprelease denk ik
Dat denk ik ook. Ik heb ze net beide bekeken, aflevering 3 en 4 volgen snel als ik de berichten mag gelovenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
serieus gelekt? daar zal die zender echt enorm stevig van balen denk ik
Aflevering 5 komt 22 januari. Valt wel mee heur. Vooral als je al 8 maanden wacht.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef Rossdale het volgende:
Je kan ze nu wel meteen kijken, maar dan moet je weer zo lang wachten op afl 5Ik download ze wel week voor week
Hmmm in de gaten houden dusquote:Op zondag 7 januari 2007 00:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik heb ze net beide bekeken, aflevering 3 en 4 volgen snel als ik de berichten mag geloven.
Morgenavond.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:57 schreef AstroStart het volgende:
Mensen! Ik kon de aflevering van gisteren niet kijken. Nu zie ik dat er @%$%&@ geen herhaling op RTL 7 komt vanavond.
Weet iemand of de aflevering van gisteren wel herhaald wordt?
Als je gewoon in dit topic iets terug gelezen had, dan had je gelijk geweten dat 24 maandagavond wordt herhaald...quote:Op zondag 7 januari 2007 12:57 schreef AstroStart het volgende:
Mensen! Ik kon de aflevering van gisteren niet kijken. Nu zie ik dat er @%$%&@ geen herhaling op RTL 7 komt vanavond.
Weet iemand of de aflevering van gisteren wel herhaald wordt?
Ik heb ze alle 4 al gezien, ik zou een non-stop minimarathon houden. 't is het waardquote:Op zondag 7 januari 2007 09:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Hmmm in de gaten houden dus![]()
Edit: 2, 3 en 4 inmiddels ook al online. Dat wordt een 24 mini-marathon vandaag![]()
![]()
ik twijfel ook, want als season 6 dan voorbij is moet ik nog langer wachten.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:26 schreef Sender_ het volgende:
Twijfel tussen wachten of amerika al volgen
quote:
Ik wacht...quote:Op zondag 7 januari 2007 14:31 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
ik twijfel ook, want als season 6 dan voorbij is moet ik nog langer wachten.
Echt niet. Die prequel met die spiksplinternieuwe Toyota die ze uit de bosjes trekken bedoel je toch? Wat een bagger, totaal niet 24-waardigquote:
1) Die rijden ze toch UIT de bosjes?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Echt niet. Die prequel met die spiksplinternieuwe Toyota die ze uit de bosjes trekken bedoel je toch? Wat een bagger, totaal niet 24-waardig.
Maarja dat duurt nog wel helemaal tot en met September weer ofzoquote:
Wil ik ook weten... Internetstream ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:12 schreef superhaagie het volgende:
Zou je fox kunnen ontvangen in nl?
Zonder sateliet..
van S6????quote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
OMFG de eerste 4 uur gezien, en wat is het vet, vetter, vetst! 'T is ongelooflijk hoe ze 't blijven verzinnen, nu nog 2 weken wachten op de volgende aflevering.
Wie nog zit te twijfelen of ie moet wachten: DOE HET NIET!
Is gewoon te downloaden op de normale plaatsen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef superhaagie het volgende:
[..]
van S6????
hoe kan dat... wat waar?
:p
mail mE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |