Jawel 14 januari in amerika..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die pen was gewoon van de president, Bauer heeft er alleen een zender op geplakt lijkt mij.
Maja, lekker einde weer dit :x
Zeker nog niet bekend wanneer het volgende seizoen begint?
Kan wel,maar je ziet wel spoilers in de vorm van plaatjes denk ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:03 schreef Jack_is_Back het volgende:
is het nu veilig de 24 VS topics te bekijken?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:08 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Thx!
Ik zie geen dilemma hoor. Gewoon 24 kijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Griep. Moe. Wil 24 zien. Slaap nodig. Dillemma. Aargh...
Nee, hij is EXTREEM SLECHT. Schandalig vind ik het, echtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:28 schreef Rossdale het volgende:
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid291708786
Op deze site kun je de prequel van seizoen 6 vinden. Hij is gaaf
Geen één. Het zijn rips van de DVD die na de eerste 4 afleveringen in de winkel komt te liggen, maar al gelekt is. Aflevering 2 is ook echt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
welke afl. van s6 is nu uitgezonden in vs? gewoon eentje? want ik zie ook episode 2 staan, maar da's een neprelease denk ik
Dat denk ik ook. Ik heb ze net beide bekeken, aflevering 3 en 4 volgen snel als ik de berichten mag gelovenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
serieus gelekt? daar zal die zender echt enorm stevig van balen denk ik
Aflevering 5 komt 22 januari. Valt wel mee heur. Vooral als je al 8 maanden wacht.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef Rossdale het volgende:
Je kan ze nu wel meteen kijken, maar dan moet je weer zo lang wachten op afl 5Ik download ze wel week voor week
Hmmm in de gaten houden dusquote:Op zondag 7 januari 2007 00:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik heb ze net beide bekeken, aflevering 3 en 4 volgen snel als ik de berichten mag geloven.
Morgenavond.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:57 schreef AstroStart het volgende:
Mensen! Ik kon de aflevering van gisteren niet kijken. Nu zie ik dat er @%$%&@ geen herhaling op RTL 7 komt vanavond.
Weet iemand of de aflevering van gisteren wel herhaald wordt?
Als je gewoon in dit topic iets terug gelezen had, dan had je gelijk geweten dat 24 maandagavond wordt herhaald...quote:Op zondag 7 januari 2007 12:57 schreef AstroStart het volgende:
Mensen! Ik kon de aflevering van gisteren niet kijken. Nu zie ik dat er @%$%&@ geen herhaling op RTL 7 komt vanavond.
Weet iemand of de aflevering van gisteren wel herhaald wordt?
Ik heb ze alle 4 al gezien, ik zou een non-stop minimarathon houden. 't is het waardquote:Op zondag 7 januari 2007 09:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Hmmm in de gaten houden dus![]()
Edit: 2, 3 en 4 inmiddels ook al online. Dat wordt een 24 mini-marathon vandaag![]()
![]()
ik twijfel ook, want als season 6 dan voorbij is moet ik nog langer wachten.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:26 schreef Sender_ het volgende:
Twijfel tussen wachten of amerika al volgen
quote:
Ik wacht...quote:Op zondag 7 januari 2007 14:31 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
ik twijfel ook, want als season 6 dan voorbij is moet ik nog langer wachten.
Echt niet. Die prequel met die spiksplinternieuwe Toyota die ze uit de bosjes trekken bedoel je toch? Wat een bagger, totaal niet 24-waardigquote:
1) Die rijden ze toch UIT de bosjes?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Echt niet. Die prequel met die spiksplinternieuwe Toyota die ze uit de bosjes trekken bedoel je toch? Wat een bagger, totaal niet 24-waardig.
Maarja dat duurt nog wel helemaal tot en met September weer ofzoquote:
Wil ik ook weten... Internetstream ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:12 schreef superhaagie het volgende:
Zou je fox kunnen ontvangen in nl?
Zonder sateliet..
van S6????quote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
OMFG de eerste 4 uur gezien, en wat is het vet, vetter, vetst! 'T is ongelooflijk hoe ze 't blijven verzinnen, nu nog 2 weken wachten op de volgende aflevering.
Wie nog zit te twijfelen of ie moet wachten: DOE HET NIET!
Is gewoon te downloaden op de normale plaatsen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef superhaagie het volgende:
[..]
van S6????
hoe kan dat... wat waar?
:p
mail mE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |