waarom? vind je dat belangrijk? had jij hetzelfde gedaan?quote:Op maandag 18 december 2006 16:56 schreef Aarti het volgende:
Als Logan iets van een vent was, had ie de telefoon niet opgenomen
we zien nu een Russische onderzeeër met ditto raketten, op Amerikaans grondgebied, onderschept door terroristen (oa Bierko).quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zitten nog een aantal erg gave twists in ja
Nee, ik was sowieso niet in die situatie terechtgekomenquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
waarom? vind je dat belangrijk? had jij hetzelfde gedaan?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
we zien nu een Russische onderzeeër met ditto raketten, op Amerikaans grondgebied, onderschept door terroristen (oa Bierko).
komt er nog meer in de laatste eps?
Wat gaan doen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:26 schreef Jack_is_Back het volgende:
Nog 2 eps en er moet nog steeds zoveel gebeuren, ben benieuwd of ze het nog allemaal in dit seizoen gaan doen.
Sorry beete vage zin,quote:
Help me effe, wie is Graham? Is dat die bluetooth-gast?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:14 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
Sorry beete vage zin,
ze moeten nog die Graham pakken, president Logan pakken en Bierko stoppen en dat in 2 afleveringen.
ja, die machtige ubernerd.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:18 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Help me effe, wie is Graham? Is dat die bluetooth-gast?
quote:Logan calls Graham and lets him know that the recording has been destroyed and Pierce is being taken care of. The arrangements to take out Jack have been put into motion.
Oke, dank je!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja, die machtige ubernerd.
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:54 schreef Mr-Sander het volgende:
Als-ie opgepakt wordt? Volledige immuniteit
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:14 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
Sorry beete vage zin,
ze moeten nog die Graham pakken, president Logan pakken en Bierko stoppen en dat in 2 afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Jack_is_back: Kijk je niet genoeg 24? Volledige immuniteit wordt zowat vaker gegeven dan een kogel
@LedZep: Max? Help me even, ik ben hem even kwijt...Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Mandyquote:Op woensdag 27 december 2006 17:33 schreef LedZep het volgende:
Toen zei Max dat het op een andere manier moest en belde hij die pot uit S1 op en gaf opdracht Palmer te vermoorden.
Heb hem weer!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 17:33 schreef LedZep het volgende:
In de laatste episode had je zo Kingsley, voordat hij naar het Coliseum ging belde hij met iemand die op een boot zat in een of andere fancy-Monte-Carlo haven. Dat hij ervoor zou zorgen dat hij Hewitt kreeg etc. Hij noemde hem ook "boss" enzo, wat best grappig was aangezien Kingsley zo'n 20 jaar ouder is ofzo
Nadat die schietpartij daar was geweest zag je nog een telefoongesprek tussen die Max op z'n boot en een andere gast, die hem vertelde dat de oorlog was gestopt en het plan dus mislukt. Toen zei Max dat het op een andere manier moest en belde hij die pot uit S1 op en gaf opdracht Palmer te vermoorden.
Jaquote:Op woensdag 27 december 2006 18:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heb hem weer!!!
Mmmh, what happened to mandy? Die kreeg vorig seizoen immuniteit, toch?
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:24 schreef MrManiak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Jack_is_back: Kijk je niet genoeg 24? Volledige immuniteit wordt zowat vaker gegeven dan een kogel
@LedZep: Max? Help me even, ik ben hem even kwijt...
Uit je spoiler concludeer ik trouwens dat mijn vermoeden juist is. Bierko en Logan worden gepakt, Graham blijft ongeraakt.
dit is natuurlijk geen spoiler, maar nog steeds een voorspelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |