Mailtje sturen werkt wel. Binnen twee dagen heb je een antwoord: info@rtl.nlquote:Op maandag 18 december 2006 16:28 schreef klossie het volgende:
en hoe gaat nu met de komende afleveringen? eindigen we op de 30e met een dubbele? iemand contact met RTL gehad?
verder was het weer een top aflevering maar jammer dat het er maar één is...
Heb ik gedaan maar dat filmpje is verlopen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MrManiak het volgende:
@Jack_is_Back: Kijk even in het vorige 24-topic.
3 geloof ik, en er moet nog redelijk wat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:06 schreef 3st het volgende:
hoeveel afleveringen moeten we nog? ik houd het niet meer
Darn much!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:26 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
3 geloof ik, en er moet nog redelijk wat gebeuren.
Kan iemand dat capturen ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:17 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ik heb de aflevering van afgelopen zaterdag voor de tweede keer gekekenen, en ik zag op het einde dat
Miles iets tegen de opname aanhield, een knipperend voorwerp. Zal wel een magneet zijn ofzo.
Heb echt zin in zaterdag heb gehoort dat het een spannnende aflevering wordt.
Stukje met miles dus ..quote:Op woensdag 20 december 2006 22:24 schreef Jack_is_Back het volgende:
Wat bedoel je? De aflevering van zaterdag of dat stukje met miles?
quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MrManiak het volgende:
Ik gok op een dubbele aflevering, anders moet in januari de finale episode de lucht in gaan, toch?
@Jack_is_Back: Kijk even in het vorige 24-topic.
Was maar een geintje joh, vandaar de "quote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ik denk niet dat hij heel belangrijk is hoor, maar heb hem al weggehaalt.
Brace yourselfquote:Op donderdag 21 december 2006 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
Er zat aan het einde toch nog een grote plottwist aan te komen ofzo? Haal die smiley daar eens weg, die is veel te uitnodigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |