Je bedoelt een van die laatste zinnen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:01 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
die komt nog, een hele mooie laatste aflevering
Wat voor spelletje is het?quote:Op maandag 11 december 2006 16:47 schreef MrManiak het volgende:
Geachte leden,
Een paar dagen terug heb ik jullie een leuke verassing beloofd. Bij deze. Hieronder is een link. Als je klikt op de link, kun je een .jar-file downloaden. Zet dit bestand op jouw mobiele telefoon, en je kan 24 op jouw mobiele telefoon naspelen! Veel plezier.
HIER even klikken.
Met vriendelijke groet,
MrManiak, Voorzitter Fok!-24 Fanclub
hij werkt nietquote:Op donderdag 14 december 2006 20:36 schreef MrManiak het volgende:
NP Nordic.
Het is een spel waarbij je in de huid kruipt van een CTU-Agent. Je doet kleine minigames in een "echte" 24-setting, inclusief bekende personages, zoals Jack Bauer, Cloe O'Brian en meer
Idem.quote:
goed bedoelt!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef MrManiak het volgende:
Geef ik iets gratis waar men normaal geld voor moet neertellen, weer niet goed
Als het nou goed werkte was je mn held van de dag geweestquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef MrManiak het volgende:
Geef ik iets gratis waar men normaal geld voor moet neertellen, weer niet goed
neh, volgens mij niet. ffe checken...quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:52 schreef Jack_is_Back het volgende:
Zat Henderson ook in andere seizoenen, ik dacht hem te herkennen en hij werkte vroeger bij CTU.
ik herken er echt niks van. waarschijnlijk omdat ik de eindtune nog nooit gehoord heb, rtl kapt het altijd gelijk af na de klokquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:36 schreef MrManiak het volgende:
Check dit eens, de ending theme van 24, gespeeld door een band;
http://www.youtube.com/v/mxmzZkNRXU8
Ik heb 1 keer (twee weken terug dacht ik) de aftiteling gezien.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik herken er echt niks van. waarschijnlijk omdat ik de eindtune nog nooit gehoord heb, rtl kapt het altijd gelijk af na de klok
Ja inderdaad, was ook de enige keer dat ze dit deden vond het nogal vaag.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer (twee weken terug dacht ik) de aftiteling gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, wel spannende aflevering, kan niet wachten tot volgende week!!
nadat Miles met Hayes had gesproken wist ik al dat hij de President zou bellen.quote:Op zondag 17 december 2006 12:32 schreef Mr_Romano het volgende:
einde was een beetje voorspelbaar....
Seizoen 6 is nog niet begonnenquote:Op zondag 17 december 2006 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb de resterende afleveringen gekeken. Holy fuck kolere zeg!
Voor mensen die alles ook al gezien hebben: kan ik veilig in de VS-topics kijken zonders spoilers over seizoen 6 (nog niet begonnen toch) ?
Mailtje sturen werkt wel. Binnen twee dagen heb je een antwoord: info@rtl.nlquote:Op maandag 18 december 2006 16:28 schreef klossie het volgende:
en hoe gaat nu met de komende afleveringen? eindigen we op de 30e met een dubbele? iemand contact met RTL gehad?
verder was het weer een top aflevering maar jammer dat het er maar één is...
Heb ik gedaan maar dat filmpje is verlopen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MrManiak het volgende:
@Jack_is_Back: Kijk even in het vorige 24-topic.
3 geloof ik, en er moet nog redelijk wat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:06 schreef 3st het volgende:
hoeveel afleveringen moeten we nog? ik houd het niet meer
Darn much!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:26 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
3 geloof ik, en er moet nog redelijk wat gebeuren.
Kan iemand dat capturen ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:17 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ik heb de aflevering van afgelopen zaterdag voor de tweede keer gekekenen, en ik zag op het einde dat
Miles iets tegen de opname aanhield, een knipperend voorwerp. Zal wel een magneet zijn ofzo.
Heb echt zin in zaterdag heb gehoort dat het een spannnende aflevering wordt.
Stukje met miles dus ..quote:Op woensdag 20 december 2006 22:24 schreef Jack_is_Back het volgende:
Wat bedoel je? De aflevering van zaterdag of dat stukje met miles?
quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MrManiak het volgende:
Ik gok op een dubbele aflevering, anders moet in januari de finale episode de lucht in gaan, toch?
@Jack_is_Back: Kijk even in het vorige 24-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |