die komt nog, een hele mooie laatste afleveringquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Jack_is_Back het volgende:
Weet er iemand een mooie quote uit season 5?
mijn president, wat doe je?!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:01 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
die komt nog, een hele mooie laatste aflevering
WHERE IS TEH BOMB!?!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Jack_is_Back het volgende:
Weet er iemand een mooie quote uit season 5?
Je bedoelt een van die laatste zinnen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:01 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
die komt nog, een hele mooie laatste aflevering
Wat voor spelletje is het?quote:Op maandag 11 december 2006 16:47 schreef MrManiak het volgende:
Geachte leden,
Een paar dagen terug heb ik jullie een leuke verassing beloofd. Bij deze. Hieronder is een link. Als je klikt op de link, kun je een .jar-file downloaden. Zet dit bestand op jouw mobiele telefoon, en je kan 24 op jouw mobiele telefoon naspelen! Veel plezier.
HIER even klikken.
Met vriendelijke groet,
MrManiak, Voorzitter Fok!-24 Fanclub
hij werkt nietquote:Op donderdag 14 december 2006 20:36 schreef MrManiak het volgende:
NP Nordic.
Het is een spel waarbij je in de huid kruipt van een CTU-Agent. Je doet kleine minigames in een "echte" 24-setting, inclusief bekende personages, zoals Jack Bauer, Cloe O'Brian en meer
Idem.quote:
goed bedoelt!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef MrManiak het volgende:
Geef ik iets gratis waar men normaal geld voor moet neertellen, weer niet goed
Als het nou goed werkte was je mn held van de dag geweestquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef MrManiak het volgende:
Geef ik iets gratis waar men normaal geld voor moet neertellen, weer niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |