meneer Maniak, wat doet u nu?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:30 schreef MrManiak het volgende:
Ooooh, het einde is denderend!!!
Iets met; alles op DVD gekeken...![]()
Ik denk beiden, maar de grootste schuld ligt toch bij RTLquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:53 schreef SlimShady het volgende:
[..]
meneer Maniak, wat doet u nu?
waren de geduld-muntjes op of heeft den RTL omroep uw humeur verpest?
u was de voorzitter van onze 24-fanclubquote:
Geachte leden,quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:39 schreef SlimShady het volgende:
[..]
u was de voorzitter van onze 24-fanclub![]()
de meest fanatieke fan ever. de hele club is teleurgesteld.
maar we leggen ons neer bij uw besluit![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef MrManiak het volgende:
Still working on the surprise!
Trouwens, minder dan 1 uur en dan gaan we weer! =)
toen die Duitse geheim agent in beeld kwam, dacht ik al 'er is meer aan de hand'.quote:Op maandag 11 december 2006 15:54 schreef aldostuta het volgende:
En wederom, net als in S1, de link met Duitsland. Ik ben benieuwd in welk seizoen alles nu eens op zn plaats gaat vallen!!
quote:Op maandag 11 december 2006 15:54 schreef aldostuta het volgende:
En wederom, net als in S1, de link met Duitsland. Ik ben benieuwd in welk seizoen alles nu eens op zn plaats gaat vallen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door MrManiak op 11-12-2006 16:47:52 ]Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
die komt nog, een hele mooie laatste afleveringquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Jack_is_Back het volgende:
Weet er iemand een mooie quote uit season 5?
mijn president, wat doe je?!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:01 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
die komt nog, een hele mooie laatste aflevering
WHERE IS TEH BOMB!?!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Jack_is_Back het volgende:
Weet er iemand een mooie quote uit season 5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |