quote:Op zondag 31 december 2006 19:18 schreef Aarti het volgende:
Ik ben bang het er geen echt einde komt dit seizoen
ik wil een echt afgesloten seizoen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op zondag 31 december 2006 19:19 schreef __Saviour__ het volgende:
een einde is er absoluut, en wat voor één
Yet again: Gelukkig en veilige jaarwisselingquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:27 schreef MrManiak het volgende:
Mensen, alvast een gelukkig nieuwjaar, ik weet niet of ik morgen nog op Fok! ben.
Met vriendelijke groet,
MrManiak, Voorzitter Fok!-24 Fanclub
waarkomt die dan op?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
dat was dan 05:00 a.m. - 06:00 a.m
maar vanavond komt de herhaling
Een verbinding regelen voor Jack met een portofoon ofzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:14 schreef Jack_is_Back het volgende:
Waar moet die nieuwe Chloe eigenlijk mee helpen?
Dat is die kerel van Nikita toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:52 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Een verbinding regelen voor Jack met een portofoon ofzoDan hebben ze het op band, als de president bekent.
Maar dan zal het weer zo geniepig gebeuren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:52 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Een verbinding regelen voor Jack met een portofoon ofzoDan hebben ze het op band, als de president bekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |