Mailtje sturen werkt wel. Binnen twee dagen heb je een antwoord: info@rtl.nlquote:Op maandag 18 december 2006 16:28 schreef klossie het volgende:
en hoe gaat nu met de komende afleveringen? eindigen we op de 30e met een dubbele? iemand contact met RTL gehad?
verder was het weer een top aflevering maar jammer dat het er maar één is...
Heb ik gedaan maar dat filmpje is verlopen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MrManiak het volgende:
@Jack_is_Back: Kijk even in het vorige 24-topic.
3 geloof ik, en er moet nog redelijk wat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:06 schreef 3st het volgende:
hoeveel afleveringen moeten we nog? ik houd het niet meer
Darn much!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:26 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
3 geloof ik, en er moet nog redelijk wat gebeuren.
Kan iemand dat capturen ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:17 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ik heb de aflevering van afgelopen zaterdag voor de tweede keer gekekenen, en ik zag op het einde dat
Miles iets tegen de opname aanhield, een knipperend voorwerp. Zal wel een magneet zijn ofzo.
Heb echt zin in zaterdag heb gehoort dat het een spannnende aflevering wordt.
Stukje met miles dus ..quote:Op woensdag 20 december 2006 22:24 schreef Jack_is_Back het volgende:
Wat bedoel je? De aflevering van zaterdag of dat stukje met miles?
quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MrManiak het volgende:
Ik gok op een dubbele aflevering, anders moet in januari de finale episode de lucht in gaan, toch?
@Jack_is_Back: Kijk even in het vorige 24-topic.
Was maar een geintje joh, vandaar de "quote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ik denk niet dat hij heel belangrijk is hoor, maar heb hem al weggehaalt.
Brace yourselfquote:Op donderdag 21 december 2006 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
Er zat aan het einde toch nog een grote plottwist aan te komen ofzo? Haal die smiley daar eens weg, die is veel te uitnodigend.
Probeer eerst eens te beginnen bij seizoen 1, dan neem het het iets serieuzerquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:18 schreef Djaser het volgende:
*bla bla bla*
Hey... it's Jack :-)quote:wel vaag dat Jack Bauer op het zo beveiligde gebouw kon lopen en ramen openmaken zonder dat het alarm afging.
Dan gaat hij er in S6 aanquote:Op zondag 24 december 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat was mooi ja, ineens die voornaam. Aaron Pierce is een van de weinigen die écht betrouwbaar zijn. Samen met Chloe en Curtis zijn dat enigen die nooit zouden zwichten door de dark side denk ik.
En oorspronkelijk was het de bedoeling om Aaron in dit seizoen af te voeren. Maar daar werd later van afgezien omdat er al zoveel grote karakters gedood waren dit seizoen
Seizoen 1 rechtvaardigd de overdosis aan actie in de latere series?quote:Op zondag 24 december 2006 13:12 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Probeer eerst eens te beginnen bij seizoen 1, dan neem het het iets serieuzer
Als je 2 t/m 4 ook kijkt? Jaquote:Op zondag 24 december 2006 13:38 schreef Djaser het volgende:
[..]
Seizoen 1 rechtvaardigd de overdosis aan actie in de latere series?
Ja, heb er even op gekeken, maar als je S5 nog niet hebt gezien kun je beter niet kijken doe ik ook niet zit vol spoilers.quote:Op zondag 24 december 2006 13:41 schreef Mr_Romano het volgende:
Iemand al bekend met:
http://24.wikia.com/wiki/Main_Page
Damn nice!!!quote:Op zondag 24 december 2006 13:41 schreef Mr_Romano het volgende:
Iemand al bekend met:
http://24.wikia.com/wiki/Main_Page
Brilliantquote:Op zondag 24 december 2006 20:08 schreef Jack_is_Back het volgende:
http://addsomesoul.blogsp(...)bauer-christmas.html![]()
haha die bek van die chloequote:Op zondag 24 december 2006 20:08 schreef Jack_is_Back het volgende:
In dat geval neem ik mijn woorden dat het een leuke serie is terug en is het een slechte serie.quote:
Or that her present was a bomb. Or plutonium.quote:Op zondag 24 december 2006 20:08 schreef Jack_is_Back het volgende:
waarom? vind je dat belangrijk? had jij hetzelfde gedaan?quote:Op maandag 18 december 2006 16:56 schreef Aarti het volgende:
Als Logan iets van een vent was, had ie de telefoon niet opgenomen
we zien nu een Russische onderzeeër met ditto raketten, op Amerikaans grondgebied, onderschept door terroristen (oa Bierko).quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zitten nog een aantal erg gave twists in ja
Nee, ik was sowieso niet in die situatie terechtgekomenquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
waarom? vind je dat belangrijk? had jij hetzelfde gedaan?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
we zien nu een Russische onderzeeër met ditto raketten, op Amerikaans grondgebied, onderschept door terroristen (oa Bierko).
komt er nog meer in de laatste eps?
Wat gaan doen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:26 schreef Jack_is_Back het volgende:
Nog 2 eps en er moet nog steeds zoveel gebeuren, ben benieuwd of ze het nog allemaal in dit seizoen gaan doen.
Sorry beete vage zin,quote:
Help me effe, wie is Graham? Is dat die bluetooth-gast?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:14 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
Sorry beete vage zin,
ze moeten nog die Graham pakken, president Logan pakken en Bierko stoppen en dat in 2 afleveringen.
ja, die machtige ubernerd.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:18 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Help me effe, wie is Graham? Is dat die bluetooth-gast?
quote:Logan calls Graham and lets him know that the recording has been destroyed and Pierce is being taken care of. The arrangements to take out Jack have been put into motion.
Oke, dank je!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja, die machtige ubernerd.
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:54 schreef Mr-Sander het volgende:
Als-ie opgepakt wordt? Volledige immuniteit
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:14 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
Sorry beete vage zin,
ze moeten nog die Graham pakken, president Logan pakken en Bierko stoppen en dat in 2 afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Jack_is_back: Kijk je niet genoeg 24? Volledige immuniteit wordt zowat vaker gegeven dan een kogel
@LedZep: Max? Help me even, ik ben hem even kwijt...Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Mandyquote:Op woensdag 27 december 2006 17:33 schreef LedZep het volgende:
Toen zei Max dat het op een andere manier moest en belde hij die pot uit S1 op en gaf opdracht Palmer te vermoorden.
Heb hem weer!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 17:33 schreef LedZep het volgende:
In de laatste episode had je zo Kingsley, voordat hij naar het Coliseum ging belde hij met iemand die op een boot zat in een of andere fancy-Monte-Carlo haven. Dat hij ervoor zou zorgen dat hij Hewitt kreeg etc. Hij noemde hem ook "boss" enzo, wat best grappig was aangezien Kingsley zo'n 20 jaar ouder is ofzo
Nadat die schietpartij daar was geweest zag je nog een telefoongesprek tussen die Max op z'n boot en een andere gast, die hem vertelde dat de oorlog was gestopt en het plan dus mislukt. Toen zei Max dat het op een andere manier moest en belde hij die pot uit S1 op en gaf opdracht Palmer te vermoorden.
Jaquote:Op woensdag 27 december 2006 18:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heb hem weer!!!
Mmmh, what happened to mandy? Die kreeg vorig seizoen immuniteit, toch?
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:24 schreef MrManiak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Jack_is_back: Kijk je niet genoeg 24? Volledige immuniteit wordt zowat vaker gegeven dan een kogel
@LedZep: Max? Help me even, ik ben hem even kwijt...
Uit je spoiler concludeer ik trouwens dat mijn vermoeden juist is. Bierko en Logan worden gepakt, Graham blijft ongeraakt.
dit is natuurlijk geen spoiler, maar nog steeds een voorspelling
Als je zegt dat je voorspelling klopt, is het natuurlijk wel een spoilerquote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef LedZep het volgende:
[..]
Uit je spoiler concludeer ik trouwens dat mijn vermoeden juist is. Bierko en Logan worden gepakt, Graham blijft ongeraakt.
dit is natuurlijk geen spoiler, maar nog steeds een voorspelling
Ga naar de FreeRecordShop, daar is seizoen 5 al op DVD, zit ook boekje in met episode guide..quote:Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Post es in een spoiler of ik gelijk heb.
dld de afleveringen anders ffquote:Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
79,95 =(quote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ga naar de FreeRecordShop, daar is seizoen 5 al op DVD, zit ook boekje in met episode guide..![]()
Bij FreeRecordShop in Middelburg kon je gewoon in het rek doosje open maken en zat boekje in..quote:
da's dan jammer eigenlijk! vooral de laatste aflevering moet je echt niks van weten. als je dan kijkt is het zo van: no way wtf!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:29 schreef LedZep het volgende:
Ik kon me niet inhouden. Ik heb de episode guide gelezen
Ja idd, dat einde moet zo ongelooflijk spannend zijn.. maar goed, ik ken nu weliswaar het plot, maar visueel moet ik het nog zien natuurlijk.. dus ik heb er nog steeds zin anquote:Op donderdag 28 december 2006 12:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's dan jammer eigenlijk! vooral de laatste aflevering moet je echt niks van weten. als je dan kijkt is het zo van: no way wtf!
is die voor mij nog spannend ondanks de spoiler die ik laatst poste.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's dan jammer eigenlijk! vooral de laatste aflevering moet je echt niks van weten. als je dan kijkt is het zo van: no way wtf!
Brace yourself;quote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik daarnet operatie Hell's gate gekochtIk ben benieuwd of de boeken net zo leuk zijn als de serie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met vriendelijke groet,
MrManiak, Voorzitter Fok!-24 FanclubRechtermuisknop, Doel Opslaan Alsquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door MrManiak op 30-12-2006 14:07:26 ]Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Rechtermuisknop, Doel Opslaan Alsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |