Ons topique groupie is weer terugquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:30 schreef DarkShine het volgende:
D'r zal toch wel een redelijke keeper clubloos zijn? Die zou je bv tot de winter kunnen aantrekken. Voldoet die verleng je zijn contract, voldoet die niet haal je in de winter een ander.
Ik zal niet happenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
^^
[..]
Ons topique groupie is weer terug
Wel lief zijn he, gepaste kritiek op AZ mag, maar dat paginalange gezever over hoe stom de supporters zijn mag je in het Roda topic doen. Okee?
Omdat die nu grabbelt bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:35 schreef Norrage het volgende:
Waarom is Louis zo dom geweest Timmer weg te doen
Dat is alleen van toepassing als je het hebt over de keeperskwaliteiten van Timmer vs Didulica en Sinouh. Voor de rest is het allemaal nogal een ongelukkig samenloop van omstandigheden. Didulica een kopstoot waardoor hij een flinke hersenschudding oploopt en vervolgens Sinouh die last van zijn been heeft.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:35 schreef Norrage het volgende:
Waarom is Louis zo dom geweest Timmer weg te doen
Heel ander type speler natuurlijk wel. Martens is veel meer een slimme loper, Medunjanin een passer. Martens heeft ook een goede pass in de benen natuurlijk. Ik denk dat die ook completer is en meer ervaring heeft door zijn tijd bij RKC.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
Medunjanin heeft al wedstrijden lang geen basisplaats meer gehad bij Sparta, of niet? Vanavond tegen RKC ook al niet. Misschien geen complete speler genoeg? Te jong?
Schrijnend voor Medunjanin is dat Martens nu gewoon in de basis speelt op de nr. 10 positie. Martens, Jong Belgie, Medunjanin, Jong Oranje. Zou toch eigenlijk van hetzelfde niveau moeten zijn.
Joh.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:32 schreef Messenga het volgende:
Dat is inderdaad het grootste probleem van AZ, de keepers.
Waterreus schijnt inderdaad mogelijk tot de winterstop naar AZ te gaan, als hij daarna in de USA aan de slag kan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:51 schreef xFriendx het volgende:
Ik denk zelf nog steeds aan Ronald Waterreus. Amerikaverhaal ging toch niet door, is een keeper met ervaring, spreekt Nederlands zodat hij knap de verdediging kan sturen en voor iemand van zijn leeftijd moet het toch nog leuk zijn om bij een club als AZ een jaartje (of half jaartje) te keepen.
Maar daarnaast moet er nog een keeper komen als reserve, Didulica is nog niet eens zeker weten terug na de winterstop en bij Sinouh is het nu afwachten of dit blessureleed eenmalig is of dat het een blijvend stukje leed blijft.
Die hangt dus ondertussen uit je kont.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:49 schreef Roellio het volgende:
Elke keer dat Job Bulters het veld in komt krimpt mijn zak.
Zowat wel ja!quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die hangt dus ondertussen uit je kont.
Topquote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat AZ geïnteresseerd is in Ronald Waterreus. De doelman zou in Alkmaar de geblesseerde doelmannen Joey Didulica en Khalid Sinouh moeten vervangen.
Aangezien de transferperiode gesloten is kan de ploeg van Louis van Gaal enkel spelers aantrekken die momenteel geen club zitten. Waterreus is sinds afgelopen zomer clubloos, nadat zijn contract bij Glasgow Rangers niet verlengd werd.
Of Waterreus daadwerkelijk naar AZ vertrekt is niet geheel zeker, aangezien hij momenteel ook in onderhandeling is met enkele Amerikaanse clubs.
Update 2-12 13:50 Waterreus geeft zojuist bij Sport 1 live tegen Kees Jansma aan dat hij volgend jaar in de VS wil spelen of misschien keepertrainer wil worden, maar dat hij nu bezig is met een club om dit seizoen nog ergens een paar wedstrijden te gaan keepen.
Op de vraag "een Nederlandse club?" zegt hij - een glimlach onderdrukkend - "laat ik er verder maar even niets over zeggen".
Bron van de Update: AZfanpage-forum
In deze vorm kan AZ Timmer heel goed gebruiken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat die nu grabbelt bij Feyenoord.
Pas? Dat is over 4 wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Westerveld is vast ook wel op te halen uit Spanje. Maar dan praat je natuurlijk pas over de winterstop.
In Almere staat er ook nog een AZ'er goed te keepen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:
De beste AZ-keepers spelen nu in Rotterdam.
Wie zegt dat Westerveld het niet naar zijn zin heeft bij Almería?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Westerveld is vast ook wel op te halen uit Spanje. Maar dan praat je natuurlijk pas over de winterstop.
Maar die wou toch alleen nog naar de USA ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:11 schreef borisz het volgende:
waterreus wordt nu ook gesuggereerd bij az
quote:Ronald Waterreus zal maandag waarschijnlijk aan AZ laten weten of hij tot aan het einde van het jaar bij de club uit Alkmaar onder de lat zal staan. De doelman, momenteel clubloos, wil met zijn beslissing wachten totdat hij zekerheid heeft over zijn toekomst in de Verenigde Staten.
Één dezer dagen hoort de Nederlandse goalie of zijn droom uitkomt: De oud-doelman van onder meer PSV heeft altijd gezegd dat hij zijn loopbaan in Amerika wil afsluiten. Nog dit weekend zal New York Red Bulls Waterreus laten weten of het hem in januari wil inlijven.
"Waterreus wil tot januari voor AZ spelen als New York Red Bulls laat weten dat hij kan komen", aldus Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van Waterreus. "Ronald stopt meteen met voetballen als hij niet in Amerika aan de slag kan. Dan wil hij ook niet voor een paar duels naar AZ."
Momenteel kampt AZ met een keepersprobleem. Doelmannen Joey Didulica en Khalid Sinouh zijn beiden geblesseerd, en trainer Louis van Gaal is niet tevreden over vervanger Job Bulters.
Ja, dat is zijn plan ook in januari. Maar hij vind het niet erg om tot die tijd nog wat wedstrijden te keepen om weer in het ritme te komen. Als hij dus naar AZ komt is dit tot januari.quote:Op zondag 3 december 2006 13:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar die wou toch alleen nog naar de USA ?
Ik vind dat *als* je in het stadion zit, je ook je keeper moet steunen. Afserveren doen we hier op de fora wel.quote:Zelfvertrouwen
De concrete belangstelling voor Waterreus zorgde ervoor dat Bulters zondag met nog minder zelfvertrouwen onder de lat stond.
Daarnaast ontstond er bij elk balcontact van de doelman een zenuwachtig geroezemoes op de tribunes in het DSB-stadion. Prettig voor Bulters was dat AZ tegen een matige ploeg speelde.
Excelsior, dat dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd won, stond direct vanaf het begin onder grote druk van AZ.
Ik zit bijna elke wedstrijd in het stadion, en elke keer heeft 'ie een enorm applaus gekregen en steun vanuit het publiek: "Kom op, Job, je kan het!" etc.quote:Op zondag 3 december 2006 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik las op nu.nl:
[..]
Ik vind dat *als* je in het stadion zit, je ook je keeper moet steunen. Afserveren doen we hier op de fora wel.
AZ slim omgaand met de wind en gewoon sterk, Excelsior dramatisch.quote:Op zondag 3 december 2006 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
Dat kan ook uiteraard
Was je ook tegen Excelsior vandaag in het stadion? Hoe speelden ze, vond je?
Nog een middenvelder naar AZ. Wat moeten ze ermee?quote:Op zondag 3 december 2006 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Bruins naar AZ voor meerdere miljoenen.
Groetjes Mindlight
Maar je kan ook doorschieten. Nu zitten Cziommer en/of Gudjohnson al regelmatig op de tribune. En dan te bedenken dat ze ook nog Agustien en Medunjanin onder contract hebben staan.quote:Op zondag 3 december 2006 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Al het Nederlandse talent wegkapen voordat andere clubs het doen.
AZ, het Chelsea van de lage landen.
Ik had sowieso het idee dat de tegenstanders van Ajax en AZ vandaag maar heel weinig weerstand boden waardoor Ajax en AZ gemakkelijk konden winnen. Helaas zegt dit dan meteen weinig over volgende week wanneer beide ploegen in principe een zware tegenstander treffen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net ff de samenvatting op azfanpage.nl gezien (opgenomen van De Wedstrijden). Wat me opviel:
- Wat waaide het hard
- Koef had er wel 7 in kunnen schieten als hij wat meer opgelet had, ik ben heel blij voor hem dat hij nu een basisplaats heeft ten koste van Dembele. Koef heeft veel en veel meer scroend vermogen. Dembele is erg balvast, maar scoort weinig.
- Excelsior speelde zeer zwak, Ajax zal volgende week gewoon veel en veel moeilijker zijn
- De bal is 1x bij Bulters gekomen en hij had de bal, moet hem zelfvertrouwen schenken
- Mendes da Silva en De Zeeuw switchen libero en rechtshalf, beiden kunnen op beide plaatsen maar het is in mijn ogen toch net-niet
- Steinsson komt wel heel vaak op vanaf de rechterkant, jammer dat hij niet de beste voorzet ooit heeft
- Wat is Opdam tergend traag! Hij gaat het met snelle vleugelspelers nog moeilijk krijgen volgende week bij Ajax
Er schijnt een wachtlijst van 3000 mensen voor een seizoenskaart te zijn ofzo. Maar 36.000 toeschouwers lijkt mij vooralsnog nog veel te hoog gegrepen voor AZquote:Op maandag 4 december 2006 11:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is nu niet eens uitverkocht, waarom in godsnaam een tweede ring?
Geen idee hoe dat komt, maar de seizoenskaarten zijn wel uiterkocht i.i.g.quote:Op maandag 4 december 2006 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo is er een wachtlijst? Veel lege plekken in het stadion.
az.nl!!quote:Waterreus tijdelijke doelman AZ
ALKMAAR- Ronald Waterreus tekent maandag een contract tot 30 juni 2007 bij AZ. De 36-jarige doelman lost daarmee het keepersprobleem op, waar AZ door de blessures van Joey Didulica en Khalid Sinouh in verkeert. Waterreus is maandag getest en fit bevonden. In principe blijft de oud-international tot de winterstop in Alkmaar.
Godzijdankquote:Waterreus zou in principe zondag al zijn opwachting tegen Ajax kunnen maken, al ligt die beslissing uiteraard bij de technische staf. Mocht hij spelen, dan is dat voor de oud-doelman van ondermeer PSV en de Glasgow direct zijn 400e wedstrijd in het betaald voetbal.
Eerst afwachten hoe hij het doetquote:
Agustien is een van de meest waardeloze spelers bij ons. Lijkt wel alsof er een clausule in zijn contract staat dat hij moet spelen.quote:Op zondag 3 december 2006 20:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar je kan ook doorschieten. Nu zitten Cziommer en/of Gudjohnson al regelmatig op de tribune. En dan te bedenken dat ze ook nog Agustien en Medunjanin onder contract hebben staan.
En hoe doe je dat bij Frisa Financieringen danquote:Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef DarkShine het volgende:DSB bank: Didulica, Sinouh en Bulters bank
Medunjanin kan het ook niet geweldig doen, zit regelmatig bij Sparta op de bank als ik me niet vergis.quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Agustien is een van de meest waardeloze spelers bij ons. Lijkt wel alsof er een clausule in zijn contract staat dat hij moet spelen.
Het schijnt te mogen omdat Waterreus nu nergens onder contract staat. Daarom mag je hem nu binnenhengelen en gebruiken. Daarna krijgt hij een soort clausule in zijn contract dat hij wordt "verhuurkocht" aan een Amerikaanse clubquote:Op maandag 4 december 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
Kan dat dus gewoon, tekenen tot 30 juni 2007 en dan in de winterstop vertrekken??
Hij heeft natuurlijk nog geen transfer gemaakt, dus dat zal niet het probleem zijn. Maar toch, opmerkelijke constructie.
Denk dat het niveau van Waterreus nog een stuk groter is dan die jonge keeper die er nu staat.quote:Op maandag 4 december 2006 18:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Waterreus een beetje gaat tegenvallen. Maar die Sinouh had noooit aangetrokken mogen worden.
Sinouh was bij RKC al een rampquote:Op maandag 4 december 2006 21:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
AZ had toch ook een talentvolle keeper uit Brazilie op de korrel een tijdje geleden? Dan kunnen ze die misschien weer proberen te halen. Want Didulica en Sinouh zijn voor Twente misschien net goed genoeg, niet voor AZ.![]()
Tis gewoon sportief van AZ om Sinouh te kopen. Dat houdt de competitie nog een beetje spannend. Zou er een keeper a la Gomes op doel staan bij AZ dan konden de prijzen vast opgehaald worden door Dirk in zijn privejet.quote:
Met alleen een Gomes? Ik vind de selecties van PSV & Ajax toch echt wel betere individuele spelers hebben. Alleen heeft AZ een beter team dan Ajax, maar niet beter dan PSV.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis gewoon sportief van AZ om Sinouh te kopen. Dat houdt de competitie nog een beetje spannend. Zou er een keeper a la Gomes op doel staan bij AZ dan konden de prijzen vast opgehaald worden door Dirk in zijn privejet.
Een beter team dan Ajax? Een aantal basisspelers bij AZ is toch wel erg middelmatig hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met alleen een Gomes? Ik vind de selecties van PSV & Ajax toch echt wel betere individuele spelers hebben. Alleen heeft AZ een beter team dan Ajax, maar niet beter dan PSV.
Misschien moet je begrijpend leren lezen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een beter team dan Ajax? Een aantal basisspelers bij AZ is toch wel erg middelmatig hoor.
Ik begrijp precies wat je bedoelt, maar laat ook maar zitten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien moet je begrijpend leren lezen?
Of jij. Ik zei namelijk nergens dat het alleen Gomes is die PSV op de been houdt, maar dat als AZ een keeper krijgt van dat niveau dat AZ dan echt wel een geduchte concurrent zou zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien moet je begrijpend leren lezen?
Maar je snapt totaal niet wat ik bedoel. Maakt ook niet, ga het je alleen niet uitleggen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:58 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoelt, maar laat ook maar zitten.
Leuk! Nou, ik heb er vertrouwen in. Van mij hoeft hij de 0 niet te houden, maar hij moet gewoon beter keepen dan Bulters. Daar is hij ook voor gehaald.quote:Waterreus onder de lat tegen ajax
Gepost door: Robbie | donderdag 07 december 2006 - 13:57:59 | Reageer: 0
Doelman Ronald Waterreus zal zeker onder de lat staan in de topper tegen ajax aanstaande zondag. De kersverse doelman heeft deze week goed getraind en coach Louis van Gaal vindt de 36-jarige oud-international fit genoeg om in de basis te staan.
Het is voor Waterreus de 16e keer dat hij keept in de arena. Hij won 12 keer. Ryan Donk zal er in ieder geval niet bij zijn tegen de Amsterdammers. De verdediger heeft last van een griepje. Verder kan AZ nog steeds niet beschikken over de geblesseerde doelmannen Joey Didulica en Khalid Sinouh.
Dat moet lukkenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
maar hij moet gewoon beter keepen dan Bulters.
Goed nieuws lijkt me zo , als Schaars zijn contract gaat verlengenquote:Schaars kan verlengen bij AZ
Foto: Orangepictures08 december 2006, 12:49
Door: Jelmer van der Dussen
AZ wil het contract van middenvelder Stijn Schaars verlengen. De 22-jarige international is al in gesprek met de club, maar er is nog geen akkoord bereikt.
Het huidige contract van Schaars bindt hem tot medio 2009 aan de ploeg uit Alkmaar. Voor hoeveel jaar de middenvelder kan gaan tekenen is niet bekend. Schaars heeft aangegeven wel open te staan voor een nieuwe verbintenis bij AZ, de club waar hij definitief is doorgebroken.
voetbalprimeur
Die zijn op 1 hand te tellen, de verloren wedstrijden.quote:Op zondag 10 december 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
AZ heeft in de UEFA Cup toch wel meer verloren of bedoel je over dit seizoen?
Er waren gister 2 verliezers door het vage handelen van Braamhaar. Beetje jammer. Ik ben voor AZ, maar nu zegt de wedstrijd van gister nog weinig. Had AZ gewonnen of verloren met 2-0 zonder vage handelingen van zo'n scheidsrechter dan is de zaak gewoon duidelijk dat Ajax dan veel beter of slechter was. Nu zit je als fan van Ajax of AZ meer te discussieren over het slechte fluiten van een scheids i.p.v. over het voetbal zelf. Erg zonde gewoon.quote:Op maandag 11 december 2006 01:43 schreef DarkShine het volgende:
KJHZou hij na Roda-Ajax wederom goed wegkomen of krijgt hij nu een dikke dikverdiende schorsing?
Opdam had trouwens ook zijn 2de geel moeten hebben, maar hij maakte die overtreding op een speler die al met diep rood van het veld af had moeten zijn.
Nadat ik het gisteravond nogmaals heb gezien, zie ik inderdaad dan pas dat hij direct de bal speelt, en niet via Urby. Alleen het "de bal spelen" is in mijn ogen geen excuus voor wat je met je andere been doet (Kum van ADO-verhaal), en met beide benen samen sandwichte 'ie als het ware Emanuelson z'n enkel. Dat is op zichzelf gewoon al een gevaarlijke overtreding, zoals Youri Mulder gister ook meldde.quote:Op zondag 10 december 2006 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
De sliding van Steinsson was grof, maar je ziet overduidelijk dat hij de bal wegtrapte, en GEEN trappende beweging naar Urby maakte, die overigens ook gewoon een halve seconde te laat bij de bal was.
En als Sneijder en Perez niet gescholden hadden, dan hadden ze dat deze wedstrijd wel gedaan, begrijp ik dat goed?quote:Op maandag 11 december 2006 09:00 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
En als Sneijder en Perez niet... nouja, je begrijpt me wel.
Dembele had 1 goede actie, waar hijzelf met flink sjorren en trekken voorbij kwam aan Stam. Z'n goed recht om dat eens terug te doen, maar behalve die actie was Dembele niet te zien. En hij was ook 1 van de 2 spelers die knullig het buitenspel ophieven bij de goal van Ajax. Van Gaal kennende zal dat ook meegespeeld hebben. Hoe dan ook vond ik het ook een slechte zet, want die Lens heb ik al helemaal niet gezien.quote:Op maandag 11 december 2006 08:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Één ding snapte ik niet van van Gaal: waaromh aalde hij Dembele eruit? Van wat ik gezien heb, speelde Dembele ijzersterk tegen Stam (iets wat van Gaal tegensprak). Stam was maar aan het sjorren en trekken, maar die Dembele is niet onderuit te krijgen: hulde
Daarbij als Koevermans niet ziek was geworden, was Ajax dit keer dik ingemaakt. Jammer
Als AZ een speler mist, had het ineens het verschil gemaakt, maar als Ajax er twee mist dan doet dat er ineens niet meer toe?quote:Op maandag 11 december 2006 09:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En als Sneijder en Perez niet gescholden hadden, dan hadden ze dat deze wedstrijd wel gedaan, begrijp ik dat goed?
Dat heb jij heel goed doorquote:Op maandag 11 december 2006 09:06 schreef twi het volgende:
Als AZ een speler mist, had het ineens het verschil gemaakt, maar als Ajax er twee mist dan doet dat er ineens niet meer toe?![]()
AZ laat Medunjanin gaan:quote:Op maandag 4 december 2006 18:45 schreef Kadoc het volgende:
Medunjanin kan het ook niet geweldig doen, zit regelmatig bij Sparta op de bank als ik me niet vergis.
bron: RD/AD Sportwereld.quote:ALMELO - Officieel heeft Haris Medunjanin de beslissing van de technische staf van AZ nog niet vernomen. Maar de beleidsbepalers in Alkmaar laten de ouderwetse spelbepaler eerdaags toch echt weten dat er voor hem geen toekomst meer is in Alkmaar. De gave technicus kan voor volgend seizoen op zoek naar een nieuwe club. Een ploeg waar een oefenmeester hem onvoorwaardelijk vertrouwen schenkt, want ook bij Sparta kan de huurling niet op een basisplaats rekenen.
Bronquote:Johan Derksen had vanavond bij Voetbal Insite het nodige te melden over AZ. Hier een opsomming:
- AZ had in 2004 een schuld van 67 miljoen euro.
- Dirk Scheringa heeft de schuld overgenomen en het stadion gekocht voor in totaal 108 miljoen euro.
- Men probeert Van Gaal voor AZ te behouden.
- Mocht Van Gaal toch naar het WK gaan, dan spelen de volgende 2 namen door het hoofd van Scheringa als opvolgers: Guus Hiddink en Jose Mourinho.
- AZ wil niet eenmaal de titel pakken, maar structureel de nummer 1 van Nederland worden.
- Dirk wil nog wel minstens een volgende 30 jaar voorzitter van AZ zijn.
- Mocht Dirk komen te overlijden, dan is contractueel vastgelegd wat er met de club gaat gebeuren.
Derksen was goed hierover te spreken. Als Dirk niet had ingegrepen, dan zou AZ niet meer bestaan hebben. Om dezelfde reden zou de KNVB heel blij zijn met de actie van Dirk.
De meeste punten zijn niet eens zo opzienbarend. Die schuld hangt misschien samen met de vete tussen AZ en de gemeente Alkmaar c.q. de plaatselijke winkels daar. Er was een twist waardoor Dirk later zelf 50 mil moest gaan neerleggen (oid) omdat de bouw vertraging had opgelopen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Derksen is AZ fan, dus altijd met korreltje zout nemen, zijn uitspraken.
Gloryhunter, net zoals ik.
Hij heeft AZ nog getipt als UEFA-cup winnaar. Dus hij kent AZ in ieder geval welquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:46 schreef koningdavid het volgende:
Mourinho heeft een zwak voor Nederlands voetbal, dus je weet het inderdaad nooit.
Ik vind het wel mooi dat AZ ambities heeft in ieder geval.
az.nlquote:Koevermans niet mee naar Sevilla
ALKMAAR- Danny Koevermans gaat woensdag niet mee naar Sevilla voor het laatste groepsduel in de UEFA Cup. De spits van AZ ontbrak afgelopen zondag tegen Ajax ook al wegens griep. Naast Koevermans blijven ook Kees Luijckx, Ruud Vormer, Jeremain Lens en Ryan Donk in Nederland achter. Stijn Schaars gaat wel mee, maar zal rust krijgen, zo heeft Louis van Gaal aangegeven.
AZ komt donderdag volgens mij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:42 schreef xFriendx het volgende:
Komt het nog op tv? Ik heb op teletekst gekeken maar zag het niet zo snel staan. RTL 7 zend nog wel wat uit en NL3, maar bij die 2 zag ik geen AZ staan.
Ik had ook al op de donderdag gekeken bij zowel NL3 als RTL 7.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
AZ komt donderdag volgens mij.
En met Waterreus op doel. Je moet er niet aan denken om met Bulters tegen de nr. 2 van Spanje te moeten spelen.quote:De achterhoede bestaat uit Steinson, Jaliens, Opdam en de Cler. Op het middenveld staan De Zeeuw, Mendes da Silva en Molhoek met daar voor Cziommer. Voorin staan Dembele en Arveladze.
Ja, ze komen echt met het B-team tevoorschijnquote:Op woensdag 13 december 2006 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Opstelling in Sevilla:
[..]
En met Waterreus op doel. Je moet er niet aan denken om met Bulters tegen de nr. 2 van Spanje te moeten spelen.0-3 merk ik alweer
GIVE UP, WE'VE GOT THE HIGH GROUNDquote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja, ze komen echt met het B-team tevoorschijn
That's the spirit.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Puntje halen ze zeker weten; ze hebben namelijk nog nooit in Spanje verloren
Niks zo heerlijk als de nummer 2 van de spaanse competitie verslaanquote:Op donderdag 14 december 2006 09:19 schreef fuckbuddy het volgende:
That's the spirit.
één ding is zeker, ze zullen toch echt wel voor de winst gaan.
Ik hoop op een gelijkspel of nog beter een lekkere 3-1 en een statement maken!
Hopen dat het een mooi blessurevrije pot word.
Alles beter dan voor een stille TT pagina te hangen en te hopen dat het blauwe nulletje een èèntje wordquote:Op donderdag 14 december 2006 09:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ook goed, zolang ik maar iets hoor of zie
Inderdaad, alhoewel ik moet bekennen dat ik vroeger als klein jongetje hele zondagmiddagen voor de buis heb gezeten om dat te zien veranderen. Ik was toen ook echt een teletekst-supporterquote:Op donderdag 14 december 2006 09:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Alles beter dan voor een stille TT pagina te hangen en te hopen dat het blauwe nulletje een èèntje word
Nee, niemand maakt er beelden van.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:25 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar dus ook niet eens beelden achteraf in samenvatting als ik het goed lees in dat persbericht...
Jammer dat je dit niet door de Babelfish kunt halenquote:20:00 SEVILLA FÚTBOL CLUB - AZ ALKMAAR
Partido correspondiente a la 5ª Jornada de la Fase de Grupos de las UEFA CUP.
Mijn heldquote:Op donderdag 14 december 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 10
Wat een ontwikkeling maakt die man toch door.
Leverkussenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tegen wie kan AZ nu loten?
Hoewel Fenerbache ook met hakken over de sloot door is. Hoe doen die het in eigen land?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:15 schreef trepper het volgende:
AZ kan van al die ploegen winnen. Alleen tegen fenerbahce iig een goed thuisresultaat boeken.
Vrij ruim koplopers.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoewel Fenerbache ook met hakken over de sloot door is. Hoe doen die het in eigen land?
Hmm, laat Fener dan maar zitten. Vaak toch een kutsfeer daar (althans, zo zie ik het). Dan maar lekker Zulte of Lens bijv.quote:
Thuis kan je Fenerbahce wel hebben, maar ik heb nogal slechte herinneringen aan de uitwedstrijd van vorig jaarquote:Op donderdag 14 december 2006 23:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, laat Fener dan maar zitten. Vaak toch een kutsfeer daar (althans, zo zie ik het). Dan maar lekker Zulte of Lens bijv.
Ik vond de wedstrijd tegen Kayserispor al lastig en de poule was niet de minste, nu maar eens iets makkelijks (op papier dan).
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19899quote:Dembélé: 'Ik dacht dat ik sterk was'
SEVILLA- Een halfuur na het gewonnen (1-2) UEFA Cup-duel tegen FC Sevilla stond Moussa Dembélé met een trots gezicht en een fototoestel in het lege Estadio Ramon Sanchez Pizjuan. De voetbaltempel waar hij met AZ knap de groepswinst binnenhaalde. “Ik dacht dat ik sterk was, maar die Daniel Alves die tegenover me stond, sloeg echt alles.”
Dembélé bleef goed op de been tegen de ijzersterke verdedigers van Sevilla. “Dat we hier winnen is echt ongelofelijk. Dit is een topploeg uit Spanje. Maar wat een sterke verdedigers had ik tegenover me... Ik dacht dat ik sterk was, maar die Alves die ik me tegenover me had, was pas echt krachtig. En ook nog eens twee koppen kleiner.”
De Belgische spits wist maar al te goed dat Sevilla afgelopen zaterdag Real Madrid had verslagen. “En dat is volgens mij het beste team van de wereld. Moet je nagaan. Sevilla wint van Madrid, maar verliest een paar dagen later van ons. Heel gaaf.”
Na afloop liet de stemming in de kleedkamer zich raden. “We waren wel even blij ja. Zeker omdat die goal van Shota zo laat viel. Ik zat er helemaal doorheen. Was compleet stuk, maar die goal voelde het allemaal even anders. We hebben natuurlijk niet de UEFA Cup of de Champions League gewonnen, maar dit is wel even een mooi moment. Groepswinnaar worden en van de titelhouder winnen. Gaaf dit.”
hoezo? maakt toch weinig uit of je als 2e of 3e de play offs in gaat?quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:20 schreef Radegast het volgende:
Mooi resultaat. [afbeelding]
E dan nu punten verspelen tegen Groningen graag!
Da's ook weer waar. Toch staat het leuker op de ranglijst als je boven die gasten staat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo? maakt toch weinig uit of je als 2e of 3e de play offs in gaat?
Wie is dat op de foto ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19898
[afbeelding]
Mag ik even HULDE zeggen aan de webmaster(s) en fotografen van AZ.nl, dat ze om 2:45am nog even foto's op de site pleuren omdat er geen TV uitzending is geweest?
De materiaalmanquote:
Ik denkt dat dat vooralsnog wel uitgesloten zal wordenquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:56 schreef BobRooney het volgende:
AZ krijgt een nummer 3 toch? Dan zouden ze ook Feyenoord kunnen loten.
van Gaal heeft altijd gelijk Devano, dat weet je nou inmiddels toch wel?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:46 schreef Devano het volgende:
Krijgt Van Gaal toch nog een beetje gelijk over dat Nederland na Spanje de sterkste competitie heeft.
Is er al ergens een samenvatting te bekijken, of zijn er geen beelden gemaakt?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan niet mongool.
Jullie winnen geen Nederlandse topwedstrijden, dus einde avontuurquote:
Geen clubs uit hetzelfde land.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:25 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Waarom niet?
AZ krijgt toch de nummer 3 van andere poule
Maak jij je nou maar zorgen over wie jullie gaan tegenkomen....quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jullie winnen geen Nederlandse topwedstrijden, dus einde avontuur
Okay...ik had Feyenoord- PSV in me gedachten. Die speelde tijdje geleden tegen elkaar. Maar dat was natuurlijk pas de halve of kwartinale ofzo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen clubs uit hetzelfde land.
Gelukkig is dit nog niet het gevalquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jullie winnen geen Nederlandse topwedstrijden, dus einde avontuur
Je mag toch niet uit eigen land lotenquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:56 schreef BobRooney het volgende:
AZ krijgt een nummer 3 toch? Dan zouden ze ook Feyenoord kunnen loten.
Ik weet het...sinds kortquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je mag toch niet uit eigen land loten
D'r zijn nog andere leuke (& 'makkelijke') lotingen mogelijkquote:
kwartfinalequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Okay...ik had Feyenoord- PSV in me gedachten. Die speelde tijdje geleden tegen elkaar. Maar dat was natuurlijk pas de halve of kwartinale ofzo.
Livorno lijkt me leuke ploeg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
D'r zijn nog andere leuke (& 'makkelijke') lotingen mogelijk
quote:
Zuchtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik svp geen Turkse teams?
Dan worden alle AZ sites helemaal weer overspoeld met aggresieve Turken die zich niet weten te gedragen, net zoals destijds gebeurde bij Kayserispor.
In tegenstelling tot de poulefase, hier en daar een vriendelijke supporter van de buitenlandse clubs die ons succes kwamen wensen.
Bovendien zit anders het DSB stadion weer vol met Turken, en dat is toch altijd een beetje raar in een thuiswedstrijd.
imho.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | do 30/11 Celta de Vigo Fenerbahçe 1-0 UEFA Cup do 23/11 Fenerbahçe Palermo 3-0 UEFA Cup do 19/10 Newcastle United Fenerbahçe 1-0 UEFA Cup do 28/9 Randers FC Fenerbahçe 0-3 UEFA Cup do 14/9 Fenerbahçe Randers FC 2-1 UEFA Cup wo 23/8 Fenerbahçe Dinamo Kiev 2-2 Champions League wo 9/8 Dinamo Kiev Fenerbahçe 3-1 Champions League di 1/8 B36 Tórshavn Fenerbahçe 0-5 Champions League wo 26/7 Fenerbahçe B36 Tórshavn 4-0 Champions League |
Je was me net voorquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens worldlingo is patinazo "blunder".
Galatasaray is datquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef addictivebeat het volgende:
is gerets nog steeds de trainer van fenerbace? ze deden het toch een tijdje slecht?
Zo imposant is dat toch niet. Gewonnen van de kleintjes en gelijk of verloren tegen de grotere.quote:
Fenerbache vliegt er gewoon uit hoor. Al die joelende en fluitende supporters zijn de AZ spelers ondertussen wel gewend. Het zal pas eng zijn als al die supporters in Turkije hun mond dicht houden. Zolang zij gewoon joelen is er niets aan de hand. AZ scoort er toch wel dus Fenerbache moet thuis minimaal 2x gaan scoren om te winnen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als je die Turken toch is aan de kant zou kunnen zetten.
Kezman speelt er welquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef addictivebeat het volgende:
is gerets nog steeds de trainer van fenerbace? ze deden het toch een tijdje slecht?
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik svp geen Turkse teams?
Dan worden alle AZ sites helemaal weer overspoeld met aggresieve Turken die zich niet weten te gedragen, net zoals destijds gebeurde bij Kayserispor.
In tegenstelling tot de poulefase, hier en daar een vriendelijke supporter van de buitenlandse clubs die ons succes kwamen wensen.
Bovendien zit anders het DSB stadion weer vol met Turken, en dat is toch altijd een beetje raar in een thuiswedstrijd.
imho.
kut sfeer?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, laat Fener dan maar zitten. Vaak toch een kutsfeer daar (althans, zo zie ik het).
quote:
Daar is de eerste alquote:door: 1907 tncy op: 15 december 2006 om 14:09
bu arada istanbula ucak da var helikopter de
bir saatte burdasiniz. biz sizi havaalaninda karsilariz))
zico is coach bij fenerquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef addictivebeat het volgende:
is gerets nog steeds de trainer van fenerbace?
Iets over een helikopterquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Daar is de eerste al
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19906
Kun jij mij misschien vertellen wat de lol is om met z'n allen in het Turks te reageren op de websites en fansites van andere clubs? Kunnen jullie soms niet van jullie eigen kracht uitgaan
Ja, ze hebben nog een andere spits Alex...die schijnt wel goed te zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar die doet het ook niet echt goed.
Mendes da Silva als voorstopper, voilaquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, ze hebben nog een andere spits Alex...die schijnt wel goed te zijn.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Daar is de eerste al
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19906
Kun jij mij misschien vertellen wat de lol is om met z'n allen in het Turks te reageren op de websites en fansites van andere clubs? Kunnen jullie soms niet van jullie eigen kracht uitgaan
Klopt, ook topscorer van de Turkse competitie. Maar kezman heeft er nog maar 4 gemaakt dit seizoen. Volgens mij wilde die eigenlijk ook wel weg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
kezman draait inderdaad schijt slechtquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar die doet het ook niet echt goed.
alex is inderdaad samen met tuncay de belangrijkste speler bij fener, alleen draait europees nooit echt zoals in de competitie, was laatst ook een discussie dat zico alex eigenlijk europees gewoon op de bank zou moeten laten, maar dat zal nooit gebeuren, hij blijft toch de vedette die niet gepasseerd kan wordenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Okeequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
geen idee dude, dat moet aan die gasten vragen...
van mij hoef je geen agressieve reacties te verwachten hoor![]()
http://www.antu.com/default.aspxquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:42 schreef BobRooney het volgende:
http://www.fenerbahce.org/eng/kurumsaldetay.asp?ContentID=96
Wel lekker sfeertje daar
maar als jij gaat rellen ga ik ook rellenquote:
Is Rüstü Reçber 1ste doelman?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.antu.com/default.aspx
dit is de supporters site trouwens, fenerbahce.org is crappy en daar komt niemand![]()
die is zwaar geblesseerd geraakt een aantal weken terugquote:
alex meer een spits dan een middenvelder vind ik, zico speelt ook altijd 4+4+1+1quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:50 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
Alex is een middenvelder.
Kezman en Semih (twee spitsen) zijn geschorst.. Semih kreeg een rode kaart tegen Frankfurt, Kezman kreeg zijn derde gele kaart. Blijft één (waardeloze) spits over: Deivid de Souza.
Verder vind ik de keeper van Fenerbahçe zeer onbetrouwbaar: Volkan. Wellicht dat Rustu tegen die tijd is hersteld van zijn blessure.
Ik denk dat AZ gewoon doorgaat...
Wij hebben DSB Bank: Didulica, Sinouh, Bulters.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
die is zwaar geblesseerd geraakt een aantal weken terug![]()
jullie hebben geluk![]()
en die volkan is waardeloos de ene blunder na de andere![]()
ah volkan ahquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:58 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
die volkan tegen schalke:
http://www.youtube.com/watch?v=QvoAYqdGZzI
volkan tegen italie:
http://www.youtube.com/watch?v=JDXvvQOnTn4
Zet je geluid aan.. Appiah tegen schalke, de 3-3
http://www.youtube.com/watch?v=3RJUReizC-I
Denk dat je Ümit Özat bedoelt.. Ook hij is op het moment geblesseerd, maar ik verwacht van hem dat hij in februari wel weer 100% is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:09 schreef endr0me het volgende:
PSV werd vorig seizoen (welliswaar met 10 man) weggespeeld in Turkije..
Tuncay en Alex zijn gevaarlijk.. volgens mij loopt dr ook een behoorlijke linksback rond..
Alex zelfs topscorer in de turkse comp. geloof ik
quote:Van Gaal vanuit lucht: ‘Voor niets eerste geworden’
SCHIPHOL- Vanuit een enveloppe maakte Louis van Gaal in de lucht boven Parijs bekend dat AZ Fenerbahce heeft geloot. De AZ-trainer kreeg het verlossende briefje van de piloot, die in contact stond met de verkeerstoren. “Het is in ieder geval niet de makkelijkste tegenstander”, reageerde Van Gaal in het vliegtuig. “Voor niks eerste geworden.”
Shotaquote:Omdat de televisie de wedstrijd donderdagavond niet uitzond, hield de familie Opdam de tussenstand via Teletekst in de gaten. Na afloop kreeg ik allemaal sms’jes dat het 1-1 was geworden. Toen heb ik ze maar even gebeld en verteld dat we toch echt gewonnen hadden”, sprak Opdam in het vliegtuig terwijl hij de Spaanse kranten nog eens rustig doorkeek. “Ze hebben me een 7 gegeven. Lijkt me goed. Wat staat daar? Un muro infraquiable of zoiets? Dan zal wel iets in de trant van een onneembare muur betekenen. Waterreus en Arveladze hebben zelfs een 10 gekregen. Ongelofelijk zeg.”
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef Slayage het volgende:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19908
check die reactie![]()
Zulte mag Europees helaas niet in hun eigen stadion afwerken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef BobRooney het volgende:
Ik vind het ook een kut loting, maar ik heb liever Fenerbache dan Zulte Waregem.
Wat makkelijk zegquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
... Tegen Feyenoord hebben we verloren omdat Bulters in het doel stond.
Gaat het een beetje manquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat makkelijk zegWaarom laat je ze dan schieten?? Alsof Feyenoord dáár goed in is. AZ prutst gewoon zelf in de toppers, daar is geen derde doelman hoofdschuldige aan, zoals Talpa beweert. Dan maak je er maar eentje meer voorin. Overigens kun je met Sinouh of Didulica natuurlijk óók het verschil maken, daar zijn ze op gekocht nietwaar?
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
http://media.putfile.com/Sevilla---AZ
Hier samenvatting van Sevilla-AZ. Dus wel camera's in het stadion, de vuilzakken.
Voor het niveau wat AZ wilt nastreven zijn de DSB keepers onwaardig!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat het een beetje man
Natuurlijk kun je de zaak omdraaien en zeggen dat je er dan maar 1 meer had moeten scoren, maar Bulters keepte als een dweil tegen Feyenoord. Juist omdat Bulters absoluut niet kon overtuigen werd Waterreus aangetrokken.
Ik heb een zwak voor Sinouhquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor het niveau wat AZ wilt nastreven zijn de DSB keepers onwaardig!
Vond dat een grabbelaar bij RKC, geloofde het ook niet meteen toen ik las dat AZ hem had aangetrokken.quote:
Volgens mij voelt iemand zich beledigdquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat makkelijk zegWaarom laat je ze dan schieten?? Alsof Feyenoord dáár goed in is. AZ prutst gewoon zelf in de toppers, daar is geen derde doelman hoofdschuldige aan, zoals Talpa beweert. Dan maak je er maar eentje meer voorin. Overigens kun je met Sinouh of Didulica natuurlijk óók het verschil maken, daar zijn ze op gekocht nietwaar?
Nonsens, Waterreus werd aangetrokken omdat AZ niet op een derde doelman kan teren. Noem mij eens een eredivisieploeg die wel op reguliere basis van een derde doelman gebruik maakt?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... Juist omdat Bulters absoluut niet kon overtuigen werd Waterreus aangetrokken.
Geen, JUIST niet in topwedstrijden, omdat elke persoonlijke fout dan fataal is, en Bulters grossierde in de persoonlijke fouten de paar keer dat hij in het doel stond, waarbij de wedstrijd tegen Feyenoord wel het toppunt was. Juist om nog meer fatale persoonlijke fouten voor te zijn, werd Waterreus aangetrokken die natuurlijk *ook* wel eens een foutje maakt, maar dat de kans dat hij zo'n slechte wedstrijd keept zoals Bulters tegen Feyenoord wel veel kleiner is.quote:Nonsens, Waterreus werd aangetrokken omdat AZ niet op een derde doelman kan teren. Noem mij eens een eredivisieploeg die wel op reguliere basis van een derde doelman gebruik maakt?
Jezus zeg. Zullen we allah, of de sterrestanden er ook nog bij halen? Sinouh en Didulica kunnen er niks aan doen dat zij geblesseerd zijn, en Bulters kan dit niveau nog niet aan wat hij dus zeer duidelijk heeft gemaakt tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord. Hoe moeilijk is het om dat toe te geven? De technische staf heeft ZEER snel gehandeld en Waterreus aangetrokken tot aan de winterstop. Maar de wedstrijd tegen Feyenoord was al gespeeld en Bulters' persoonlijke fouten droegen voor een belangrijk deel bij aan de 3-2 nederlaag, en DAAR ging deze discussie nu even over.quote:Jij schuift heel makkelijk het keepersprobleem op een debuterende keeper af, waar jij eigenlijk de technische leiding van AZ zou moeten noemen.
Ik vind het gewoon zonde. De fans hebben gelijk dat ze het afschuiven op zo'n debutant, maar daar leert AZ niks van en dus wordt het volgend jaar ook weer geen kampioen. Juist dit soort hardleersheid maakt het verschil. Wat dat betreft is Scheringa ook geen Van der Velde of Formsma, die zou zoiets afstraffen/oplossen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
^^
Nou, kusje en retteketet AZ. Goed?
Deden wij ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
^^ kick
Op www.az.tv staat een reisverslag. Incl. live beelden van een Louis van Gaal die in het vliegtuig een briefje krijgt met daarop "Fenerbahce". Je ziet hem balen.
Retteketet is geweldigquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
^^
Nou, kusje en retteketet AZ. Goed?
quote:Van Basten roept Van Gaal tot orde
Uitgegeven: 18 december 2006 20:14
NOORDWIJK - Marco van Basten is de jarenlange kritiek van Louis van Gaal op zijn functioneren meer dan beu. De bondscoach van Oranje verklaarde maandagavond tijdens een eindejaarsbijeenkomst met de Nederlandse voetbalpers dat hij de opmerkingen van één van zijn voorgangers niet langer naast zich neerlegt.
De huidige trainer van AZ noemde Van Basten onlangs opnieuw "geen goede bondscoach." Van Gaal twijfelt eveneens aan de training- en selectiemethodes van Van Basten.
Slechtste bondscoach
"Ik heb de kritiek van Van Gaal één, twee en ook wel drie keer aangehoord", stelde Van Basten. "Op een gegeven moment vind ik het tijd om een keer te reageren. Dan is het genoeg. Hij heeft kritiek op mij maar had dat ook op Rijkaard en Advocaat."
"Ik wil er wel eens op wijzen dat hij misschien wel de slechtste bondscoach van de laatste twintig jaar is. Wij hebben in ieder geval wel het WK gehaald. Dat kan hij niet zeggen. Het is een beetje brutaal dat hij nu zoveel kritiek heeft. Een beetje zelfreflectie lijkt mij op zijn plaats."
hahaha, veel plezier in Istanbul haaai haaaaaaii AZ!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef BobRooney het volgende:
Ik vind het ook een kut loting, maar ik heb liever Fenerbache dan Zulte Waregem.
quote:Hallo ik woon in belgie en ben een Besiktas fan vergeet niet dat fenerbahce een echte hoerenploeg is ze hebben de domste fans in Turkije. Als jullie hulp willen in Turkije neem contact op met supportersgroup van Besiktas en/of galatasaray. Besiktas zijn suppertersgroup zijn naam is çarsi. en van galatasaray is Ultraslan.
hier dit zijn hun forum:
Besiktas: http://www.forzabesiktas.com/forum/index.php
Galatasaray: www.ultraslan.org
Veel geluk zorg ervoor dat die vuile griekse fenerbahce wordt afgestraft in turkije. En vergeet niet een Grote Japanse vlag te brengen want elke keer als besiktas speelt tegen zulder openen we een Japanse vlag dat betekent dat we fener ontmaagd hebben en dat er bloed op een witte laken komt
Kijken onze fans openen een japanse vlag
http://www.kralcarsi.com/image/p2.jpg
dit is slecht voor het moreel van fenerbahce ne het bijnaam van fenerbahce in Turkije is:
Oruspu-fener
Ezikbahce
Pic-fener
AZIZE.
...
Veel geluk
geliefd en gehaat door velenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:35 schreef BobRooney het volgende:
Owkay...populaire club Fenerbache...
Ik moest even nadenken waar dit op moest slaan maar ik heb 'em hoorquote:
Azize weet ik helaas niet, maar daar kan vast iemand anders wel mee helpen.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken waar dit op moest slaan maar ik heb 'em hoor
Zal best lastig gaan worden. Verlies kan er ook zomaar in zitten. Twente heeft op dit moment gewoon een goede ploeg. Ik hoop dat AZ wint maar het zal denk ik alles behalve makkelijk gaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:33 schreef kassenbouwer het volgende:
Het is wel even belangrijk dat er vanavond gewonnen wordt. PSV heeft gelukkig weer een keer punten verspeeld... Maar Twente is wel weer erg in vorm natuurlijk.
Laten we het beste hopen!
Hoop 't, dan hebben we al meer punten dan waar ik vooraf op durfde te hopenquote:Op woensdag 27 december 2006 14:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En roda nog iets van zondag doorzetten toch?
Nee, Twente speelde briljant en AZ speelde matig.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk best raar, want er stond helemaal geen B-team van AZ in het veld, dus het zal wel een mentaliteitsprobleempje zijn
Feli Twente
Exactly, achteraf maakt het niet zoveel uit. Je kan beter 5e worden dan 2e.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:44 schreef Norrage het volgende:
De eerst helft van het seizoen duurt iets te lang...Nou hopen dat ze tenminste van Roda winnen anders gaat het echt verkeerd...maar ach...2t/m5 maakt toch niet uit
Ja dusquote:Op donderdag 28 december 2006 14:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, Twente speelde briljant en AZ speelde matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |