Hoewel Fenerbache ook met hakken over de sloot door is. Hoe doen die het in eigen land?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:15 schreef trepper het volgende:
AZ kan van al die ploegen winnen. Alleen tegen fenerbahce iig een goed thuisresultaat boeken.
Vrij ruim koplopers.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoewel Fenerbache ook met hakken over de sloot door is. Hoe doen die het in eigen land?
Hmm, laat Fener dan maar zitten. Vaak toch een kutsfeer daar (althans, zo zie ik het). Dan maar lekker Zulte of Lens bijv.quote:
Thuis kan je Fenerbahce wel hebben, maar ik heb nogal slechte herinneringen aan de uitwedstrijd van vorig jaarquote:Op donderdag 14 december 2006 23:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, laat Fener dan maar zitten. Vaak toch een kutsfeer daar (althans, zo zie ik het). Dan maar lekker Zulte of Lens bijv.
Ik vond de wedstrijd tegen Kayserispor al lastig en de poule was niet de minste, nu maar eens iets makkelijks (op papier dan).
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19899quote:Dembélé: 'Ik dacht dat ik sterk was'
SEVILLA- Een halfuur na het gewonnen (1-2) UEFA Cup-duel tegen FC Sevilla stond Moussa Dembélé met een trots gezicht en een fototoestel in het lege Estadio Ramon Sanchez Pizjuan. De voetbaltempel waar hij met AZ knap de groepswinst binnenhaalde. “Ik dacht dat ik sterk was, maar die Daniel Alves die tegenover me stond, sloeg echt alles.”
Dembélé bleef goed op de been tegen de ijzersterke verdedigers van Sevilla. “Dat we hier winnen is echt ongelofelijk. Dit is een topploeg uit Spanje. Maar wat een sterke verdedigers had ik tegenover me... Ik dacht dat ik sterk was, maar die Alves die ik me tegenover me had, was pas echt krachtig. En ook nog eens twee koppen kleiner.”
De Belgische spits wist maar al te goed dat Sevilla afgelopen zaterdag Real Madrid had verslagen. “En dat is volgens mij het beste team van de wereld. Moet je nagaan. Sevilla wint van Madrid, maar verliest een paar dagen later van ons. Heel gaaf.”
Na afloop liet de stemming in de kleedkamer zich raden. “We waren wel even blij ja. Zeker omdat die goal van Shota zo laat viel. Ik zat er helemaal doorheen. Was compleet stuk, maar die goal voelde het allemaal even anders. We hebben natuurlijk niet de UEFA Cup of de Champions League gewonnen, maar dit is wel even een mooi moment. Groepswinnaar worden en van de titelhouder winnen. Gaaf dit.”
hoezo? maakt toch weinig uit of je als 2e of 3e de play offs in gaat?quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:20 schreef Radegast het volgende:
Mooi resultaat. [afbeelding]
E dan nu punten verspelen tegen Groningen graag!
Da's ook weer waar. Toch staat het leuker op de ranglijst als je boven die gasten staat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo? maakt toch weinig uit of je als 2e of 3e de play offs in gaat?
Wie is dat op de foto ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19898
[afbeelding]
Mag ik even HULDE zeggen aan de webmaster(s) en fotografen van AZ.nl, dat ze om 2:45am nog even foto's op de site pleuren omdat er geen TV uitzending is geweest?
De materiaalmanquote:
Ik denkt dat dat vooralsnog wel uitgesloten zal wordenquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:56 schreef BobRooney het volgende:
AZ krijgt een nummer 3 toch? Dan zouden ze ook Feyenoord kunnen loten.
van Gaal heeft altijd gelijk Devano, dat weet je nou inmiddels toch wel?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:46 schreef Devano het volgende:
Krijgt Van Gaal toch nog een beetje gelijk over dat Nederland na Spanje de sterkste competitie heeft.
Is er al ergens een samenvatting te bekijken, of zijn er geen beelden gemaakt?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan niet mongool.
Jullie winnen geen Nederlandse topwedstrijden, dus einde avontuurquote:
Geen clubs uit hetzelfde land.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:25 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Waarom niet?
AZ krijgt toch de nummer 3 van andere poule
Maak jij je nou maar zorgen over wie jullie gaan tegenkomen....quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jullie winnen geen Nederlandse topwedstrijden, dus einde avontuur
Okay...ik had Feyenoord- PSV in me gedachten. Die speelde tijdje geleden tegen elkaar. Maar dat was natuurlijk pas de halve of kwartinale ofzo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen clubs uit hetzelfde land.
Gelukkig is dit nog niet het gevalquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jullie winnen geen Nederlandse topwedstrijden, dus einde avontuur
Je mag toch niet uit eigen land lotenquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:56 schreef BobRooney het volgende:
AZ krijgt een nummer 3 toch? Dan zouden ze ook Feyenoord kunnen loten.
Ik weet het...sinds kortquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je mag toch niet uit eigen land loten
D'r zijn nog andere leuke (& 'makkelijke') lotingen mogelijkquote:
kwartfinalequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Okay...ik had Feyenoord- PSV in me gedachten. Die speelde tijdje geleden tegen elkaar. Maar dat was natuurlijk pas de halve of kwartinale ofzo.
Livorno lijkt me leuke ploeg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
D'r zijn nog andere leuke (& 'makkelijke') lotingen mogelijk
quote:
Zuchtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik svp geen Turkse teams?
Dan worden alle AZ sites helemaal weer overspoeld met aggresieve Turken die zich niet weten te gedragen, net zoals destijds gebeurde bij Kayserispor.
In tegenstelling tot de poulefase, hier en daar een vriendelijke supporter van de buitenlandse clubs die ons succes kwamen wensen.
Bovendien zit anders het DSB stadion weer vol met Turken, en dat is toch altijd een beetje raar in een thuiswedstrijd.
imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |