abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:05:10 #101
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44344473
Ik hoor niks meer over Waterreus

www.az.tv --> staat een interview met hem, en wat een down-to-earth no-nonsense keeper is dat zeg Geen wonder dat Van Gaal vertrouwen in hem heeft. Ajax-AZ heeft hij foutloos gekeept, en ik kijk naar hem uit a.s. donderdag in Sevilla. Dat is volgens mij de sterkste tegenstander op papier waartegen AZ ooit heeft gespeeld, zeker niveau Barcelona als je de huidige stand bekijkt, en ik zou Bulters niet vertrouwen als hij op doel zou staan.

Lekker avondje UEFA Cup met de Reus donderdag.
Confidence through competence
pi_44345655
quote:
Johan Derksen had vanavond bij Voetbal Insite het nodige te melden over AZ. Hier een opsomming:

- AZ had in 2004 een schuld van 67 miljoen euro.
- Dirk Scheringa heeft de schuld overgenomen en het stadion gekocht voor in totaal 108 miljoen euro.
- Men probeert Van Gaal voor AZ te behouden.
- Mocht Van Gaal toch naar het WK gaan, dan spelen de volgende 2 namen door het hoofd van Scheringa als opvolgers: Guus Hiddink en Jose Mourinho.
- AZ wil niet eenmaal de titel pakken, maar structureel de nummer 1 van Nederland worden.
- Dirk wil nog wel minstens een volgende 30 jaar voorzitter van AZ zijn.
- Mocht Dirk komen te overlijden, dan is contractueel vastgelegd wat er met de club gaat gebeuren.

Derksen was goed hierover te spreken. Als Dirk niet had ingegrepen, dan zou AZ niet meer bestaan hebben. Om dezelfde reden zou de KNVB heel blij zijn met de actie van Dirk.
Bron
  dinsdag 12 december 2006 @ 01:05:24 #103
55709 Stereotomy
pi_44345753
Derksen is AZ fan, dus altijd met korreltje zout nemen, zijn uitspraken.

Gloryhunter, net zoals ik.
pi_44348830
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Derksen is AZ fan, dus altijd met korreltje zout nemen, zijn uitspraken.

Gloryhunter, net zoals ik.
De meeste punten zijn niet eens zo opzienbarend. Die schuld hangt misschien samen met de vete tussen AZ en de gemeente Alkmaar c.q. de plaatselijke winkels daar. Er was een twist waardoor Dirk later zelf 50 mil moest gaan neerleggen (oid) omdat de bouw vertraging had opgelopen.

Van Gaal behouden lijkt mij een goede zaak. Hoe is nog de vraag. Zal denk ik o.a. afhangen van het Europese avontuur en of AZ nog enige kans maakt op de titel.

De 2 opvolgers. Mja, wel vrij hoog gegrepen. Van Gaal gaat weg voor het WK waar Hiddink ook zit, dus die zijn er dan beide niet. Hoewel Hiddink wel meer combineerde. Kan mij wel voorstellen dat Hiddink AZ een uitdaging zou vinden. De ploeg kan wel wat Hiddink kneepjes gebruiken (hoewel een aantal VBL users toch wel zouden zeggen dat AZ natuurlijk te aanvallend voor Hiddink is) Mourinho....geen idee wat die er van moet vinden. Weet niet of hij AZ kan spellen.

Structureel de nummer 1 worden, tja, dat is geen nieuws. Dat zal in principe wel de wens zijn van elke Eredivisie club. Alleen voor de 1 iets realistischer dan voor de ander, niettemin wel het doel van een Heerenveen, Ado, Sparta, PSV of Ajax etc etc.

Laatste 2 punten over Dirk lijken mij ook logisch. De man heeft het naar zijn zin dus die gaat gewoon door tot hij te dement is of gewoon dood neervalt. AZ is een onderneming met veel geld in omloop dus ook logisch dat toekomst is vastgelegd in contracten bij overlijden van de voorzitter/eigenaar. Is bij elk ander bedrijf waarschijnlijk ook wel zo.

Al met al geeft het wel aan dat men in ieder geval duidelijke richtlijnen heeft en de toekomst wil uitstippelen in plaats van maar een beetje aanmodderen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:43:51 #105
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44349026
Niemand verwachtte dat Van Gaal naar AZ kwam, dus Mourinho zou ik ook niet zo 1-2-3 uitsluiten.
pi_44349072
Mourinho heeft een zwak voor Nederlands voetbal, dus je weet het inderdaad nooit.

Ik vind het wel mooi dat AZ ambities heeft in ieder geval.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44349104
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:46 schreef koningdavid het volgende:
Mourinho heeft een zwak voor Nederlands voetbal, dus je weet het inderdaad nooit.

Ik vind het wel mooi dat AZ ambities heeft in ieder geval.
Hij heeft AZ nog getipt als UEFA-cup winnaar. Dus hij kent AZ in ieder geval wel
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:31:13 #108
55709 Stereotomy
pi_44362919
In de categorie omg wtf:
quote:
Koevermans niet mee naar Sevilla
ALKMAAR- Danny Koevermans gaat woensdag niet mee naar Sevilla voor het laatste groepsduel in de UEFA Cup. De spits van AZ ontbrak afgelopen zondag tegen Ajax ook al wegens griep. Naast Koevermans blijven ook Kees Luijckx, Ruud Vormer, Jeremain Lens en Ryan Donk in Nederland achter. Stijn Schaars gaat wel mee, maar zal rust krijgen, zo heeft Louis van Gaal aangegeven.
az.nl

Geen Koef en geen Schaars dus.

Revanche voor Molhoek: die werd vorig jaar volledig weggespeeld in zijn eerste UEFA optreden, ik dacht tegen Betis Sevilla, maar tegen Kayserispor toonde hij dit jaar aan wel het niveau te halen, dus dat mag hij in deze topper tegen Sevilla bewijzen.
pi_44363234
Komt het nog op tv? Ik heb op teletekst gekeken maar zag het niet zo snel staan. RTL 7 zend nog wel wat uit en NL3, maar bij die 2 zag ik geen AZ staan.
pi_44363544
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:42 schreef xFriendx het volgende:
Komt het nog op tv? Ik heb op teletekst gekeken maar zag het niet zo snel staan. RTL 7 zend nog wel wat uit en NL3, maar bij die 2 zag ik geen AZ staan.
AZ komt donderdag volgens mij.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44363997
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:53 schreef koningdavid het volgende:

[..]

AZ komt donderdag volgens mij.
Ik had ook al op de donderdag gekeken bij zowel NL3 als RTL 7.
pi_44385248
AZ speelt morgen idd:
http://www.az.nl/index.php?buttonID=337

Ik zie dat morgen op Nederland 3 Lens - Heerenveen komt...
Beetje vreemde keuze. Heerenveen heeft een hele kleine theoretische kans om door te gaan. Ok, AZ en Betis zijn wel allebei door, maar ze spelen nog om de eerste plaats. En Betis is ook geen onaantrekkelijke club om naar te kijken.
Maak nie regtig saak nie
pi_44385296
Ze spelen niet tegen Betis he
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44385420
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:57 schreef Norrage het volgende:
Ze spelen niet tegen Betis he
Ja Sevilla bedoel ik natuurlijk
Een pot nat ook...
Maak nie regtig saak nie
pi_44385660
Het is wel het verschil tussen de #2 van Spanje en de #19
Ik snap ook niet waarom de NOS het niet uitzendt...In theorie een hoogstaande partij (alleen zullen veel spelers rust gaan krijgen bij beide)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44391951
Denk omdat Heerenveen in theorie nog kans heeft en AZ en Sevilla toch alle twee al door zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44393387
Dan zal RTL7 toch wel de rechten van AZ nog even kopen. AZ in de UEFA-cup is een kijkcijferkanon.
  woensdag 13 december 2006 @ 16:28:44 #118
55709 Stereotomy
pi_44396050
Opstelling in Sevilla:
quote:
De achterhoede bestaat uit Steinson, Jaliens, Opdam en de Cler. Op het middenveld staan De Zeeuw, Mendes da Silva en Molhoek met daar voor Cziommer. Voorin staan Dembele en Arveladze.
En met Waterreus op doel. Je moet er niet aan denken om met Bulters tegen de nr. 2 van Spanje te moeten spelen. 0-3 merk ik alweer
pi_44396201
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Opstelling in Sevilla:
[..]

En met Waterreus op doel. Je moet er niet aan denken om met Bulters tegen de nr. 2 van Spanje te moeten spelen. 0-3 merk ik alweer
Ja, ze komen echt met het B-team tevoorschijn
  woensdag 13 december 2006 @ 16:33:38 #120
55709 Stereotomy
pi_44396272
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ja, ze komen echt met het B-team tevoorschijn
GIVE UP, WE'VE GOT THE HIGH GROUND
  donderdag 14 december 2006 @ 02:40:09 #121
55709 Stereotomy
pi_44415136
http://www.sevillafc.es/www0506/noticias.php?len=esp&id=6791

Eitje jongens, ook al heeft Sevilla net met 2-1 van Real Madrid gewonnen: die topscorder van hun, Kanouté, speelt niet mee morgen. En hij heeft in zijn eentje meer goals gemaakt dan de rest van het team bij elkaar:

http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40041/sc=32c7a0

Jammer dat Koef niet mee is, maar met Arveladze en Dembele moet het ook lukken.
pi_44415373
Als je daar een puntje haalt, heb je het al uitstekend gedaan, als AZ zijnde.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44416885
Puntje halen ze zeker weten; ze hebben namelijk nog nooit in Spanje verloren
pi_44417105
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Puntje halen ze zeker weten; ze hebben namelijk nog nooit in Spanje verloren
That's the spirit.
één ding is zeker, ze zullen toch echt wel voor de winst gaan.
Ik hoop op een gelijkspel of nog beter een lekkere 3-1 en een statement maken!
Hopen dat het een mooi blessurevrije pot word.

FC Sevilla-AZ niet op televisie
ALKMAAR- De wedstrijd tussen FC Sevilla en AZ wordt donderdag niet op televisie uitgezonden. AZ kan daar helaas niets aan veranderen omdat de uitzendrechten bij de thuisclub liggen. Sevilla heeft de rechten van de wedstrijd uitsluitend aan het Spaanse Antena 3 verkocht. Maar vanwege een conflict tussen de club en de zender wordt er zelfs geen tv-productie gemaakt.

Doordat het conflict voorlopig onoplosbaar lijkt, wordt er geen televisieregistratie van het UEFA Cup-duel gemaakt. Het komt daardoor zowel niet in Nederland als in Spanje op televisie.

Ter vergelijking: AZ heeft de rechten van de Europese thuiswedstrijden aan de NOS verkocht, waardoor die duels van AZ bij de publieke omroep te zien zijn. Bij uitduels kunnen bijvoorbeeld de NOS en RTL een sublicentie afnemen.

Rechten niet bij Sevilla
Maar in het geval van Sevilla liggen de rechten niet bij de club, maar bij de Spaanse zender, waardoor dat in principe niet mogelijk is.

Nederlandse media
De Nederlandse pers is in Sevilla mondjesmaat vertegenwoordigd. Alleen de Telegraaf, het Noordhollands Dagblad, AZ TV en AZ.nl hebben verslaggevers afgevaardigd. Via die media zal de berichtgeving dan ook in Nederland terecht komen.

Match-tracker
De wedstrijd is donderdag daardoor wel te volgen via de match-tracker op www.az.nl. Via de het pop-up scherm op de website van AZ worden de tussenstand en belangrijke momenten doorgegeven.

Aanvang
FC Sevilla-AZ begint donderdag om 20:45 uur.

WAT FUCKIN SCHANDALIG!!!!

bron:http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19890
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_44417458
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:19 schreef fuckbuddy het volgende:
That's the spirit.
één ding is zeker, ze zullen toch echt wel voor de winst gaan.
Ik hoop op een gelijkspel of nog beter een lekkere 3-1 en een statement maken!
Hopen dat het een mooi blessurevrije pot word.
Niks zo heerlijk als de nummer 2 van de spaanse competitie verslaan
Ze hebben al eerder een spaanse topper in eigen huis verslagen (Villareal, Villa's eerste europese nederlaag geloof ik?), dus waarom ook dit keer niet.

Maar ik neem in ieder geval wel aan dat Radio NH wel verslag doet toch?
  donderdag 14 december 2006 @ 09:41:52 #126
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44417511
Dat zal wel Radio 1 worden
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44417638
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:41 schreef DarkShine het volgende:
Dat zal wel Radio 1 worden
Ook goed, zolang ik maar iets hoor of zie
pi_44417747
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ook goed, zolang ik maar iets hoor of zie
Alles beter dan voor een stille TT pagina te hangen en te hopen dat het blauwe nulletje een èèntje word
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_44417916
Wat een kutzooi Op papier de meest aantrekkelijke wedstrijd van de 4 wedstrijden met Nederlandse inbreng. En we kunnen dus blijkbaar niet alsnog de uitzendrechten kopen omdat die zender dwars ligt.

Spaanse Antena 3
pi_44417952
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:55 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Alles beter dan voor een stille TT pagina te hangen en te hopen dat het blauwe nulletje een èèntje word
Inderdaad, alhoewel ik moet bekennen dat ik vroeger als klein jongetje hele zondagmiddagen voor de buis heb gezeten om dat te zien veranderen. Ik was toen ook echt een teletekst-supporter

Misschien moet ik die oude hobby maar weer eens een keertje oppakken.
  donderdag 14 december 2006 @ 12:08:27 #131
55709 Stereotomy
pi_44420893
Ja gvd zeg

Voor niets bier gekocht zeker.
pi_44421050
Wat slecht dat die wedstrijd niet wordt uitgezonden zeg.
pi_44421386
Maar dus ook niet eens beelden achteraf in samenvatting als ik het goed lees in dat persbericht...
Maak nie regtig saak nie
pi_44422311
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:25 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar dus ook niet eens beelden achteraf in samenvatting als ik het goed lees in dat persbericht...
Nee, niemand maakt er beelden van.
pi_44426072
Dit is nu al de 2e keer dat zo'n lokale kneuter-omroep/club met de t.v. rechten loopt te kloten.

Ik ben van mening dat de FIFA zulke clubs maar moet uitsluiten van deelname.
pi_44426930
Jammer, want het kon wel eens een leuke wedstrijd worden..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44427977
Belachelijk.
  donderdag 14 december 2006 @ 16:23:23 #138
55709 Stereotomy
pi_44428912
http://www.sevillafc.es/www0506/radio/index.php?len=esp&cont=sonidos#

Jongens, we kunnen het live volgen op de clubradio van Sevilla
quote:
20:00 SEVILLA FÚTBOL CLUB - AZ ALKMAAR
Partido correspondiente a la 5ª Jornada de la Fase de Grupos de las UEFA CUP.
Jammer dat je dit niet door de Babelfish kunt halen

kutzooi, ben er goed ziek van
pi_44429011
Niet eens beelden?
pi_44430436
Wat een Spaans amateurisme weer, ook nog bij de aantrekkelijkste wedstrijd uit de poule. Liggen ze weer es met elkaar in de clinch zeg, ik dacht ik ga ff vanavond leuk AZ kijken tegen die toppers uit Sevilla. En ook dramatisch dat zo'n commercie-deal alles blockt als die 2 er niet uitkomen, want RTL7 of Talpa had graag in dit gat gesprongen durf ik te wedden.

Als die match in Alkmaar was geweest was dit groots bekeken. Betrokken spanjolen moet je allemaal in een zak stoppen en verzuipen vanaf de boot van Sinterklaas.
pi_44433771
Het VBL-columnhoekje deel 10

Wat een ontwikkeling maakt die man toch door.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 14 december 2006 @ 19:31:04 #142
55709 Stereotomy
pi_44434554
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 10

Wat een ontwikkeling maakt die man toch door.
Mijn held wat een grote, plompe speler met spastische schijnbewegingen die elke doelman op het verkeerde been zet en scooooooooooort!!

pi_44434659
Verdomme.. had me verheugd op een AZ avondje..

Maar vergeet niet dat Heerenveen ook kan stunten
Brett Holman
pi_44441297
1-1 hoor ik ? Hmm, nu 1-2. Knap.
pi_44441878
gewoon gewonnen! Wat geweldig. Van de kampioen van vorig jaar...en dat uit...in Spanje...zonder schaars....zonder koef... Klasse!
  donderdag 14 december 2006 @ 23:05:31 #146
55709 Stereotomy
pi_44442317
Schaars speelde nog 15 minuten mee
pi_44442563
Tegen wie kan AZ nu loten?
  donderdag 14 december 2006 @ 23:14:10 #148
55709 Stereotomy
pi_44442606
quote:
Op donderdag 14 december 2006 23:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tegen wie kan AZ nu loten?
Leverkussen
Livorno
Zulte waregem
Lens
Hapoel Tel Aviv
Fenerbahçe

Beter dan die Champions League afvallers
pi_44442658
AZ kan van al die ploegen winnen. Alleen tegen fenerbahce iig een goed thuisresultaat boeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')