Bronquote:Johan Derksen had vanavond bij Voetbal Insite het nodige te melden over AZ. Hier een opsomming:
- AZ had in 2004 een schuld van 67 miljoen euro.
- Dirk Scheringa heeft de schuld overgenomen en het stadion gekocht voor in totaal 108 miljoen euro.
- Men probeert Van Gaal voor AZ te behouden.
- Mocht Van Gaal toch naar het WK gaan, dan spelen de volgende 2 namen door het hoofd van Scheringa als opvolgers: Guus Hiddink en Jose Mourinho.
- AZ wil niet eenmaal de titel pakken, maar structureel de nummer 1 van Nederland worden.
- Dirk wil nog wel minstens een volgende 30 jaar voorzitter van AZ zijn.
- Mocht Dirk komen te overlijden, dan is contractueel vastgelegd wat er met de club gaat gebeuren.
Derksen was goed hierover te spreken. Als Dirk niet had ingegrepen, dan zou AZ niet meer bestaan hebben. Om dezelfde reden zou de KNVB heel blij zijn met de actie van Dirk.
De meeste punten zijn niet eens zo opzienbarend. Die schuld hangt misschien samen met de vete tussen AZ en de gemeente Alkmaar c.q. de plaatselijke winkels daar. Er was een twist waardoor Dirk later zelf 50 mil moest gaan neerleggen (oid) omdat de bouw vertraging had opgelopen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Derksen is AZ fan, dus altijd met korreltje zout nemen, zijn uitspraken.
Gloryhunter, net zoals ik.
Hij heeft AZ nog getipt als UEFA-cup winnaar. Dus hij kent AZ in ieder geval welquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:46 schreef koningdavid het volgende:
Mourinho heeft een zwak voor Nederlands voetbal, dus je weet het inderdaad nooit.
Ik vind het wel mooi dat AZ ambities heeft in ieder geval.
az.nlquote:Koevermans niet mee naar Sevilla
ALKMAAR- Danny Koevermans gaat woensdag niet mee naar Sevilla voor het laatste groepsduel in de UEFA Cup. De spits van AZ ontbrak afgelopen zondag tegen Ajax ook al wegens griep. Naast Koevermans blijven ook Kees Luijckx, Ruud Vormer, Jeremain Lens en Ryan Donk in Nederland achter. Stijn Schaars gaat wel mee, maar zal rust krijgen, zo heeft Louis van Gaal aangegeven.
AZ komt donderdag volgens mij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:42 schreef xFriendx het volgende:
Komt het nog op tv? Ik heb op teletekst gekeken maar zag het niet zo snel staan. RTL 7 zend nog wel wat uit en NL3, maar bij die 2 zag ik geen AZ staan.
Ik had ook al op de donderdag gekeken bij zowel NL3 als RTL 7.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
AZ komt donderdag volgens mij.
En met Waterreus op doel. Je moet er niet aan denken om met Bulters tegen de nr. 2 van Spanje te moeten spelen.quote:De achterhoede bestaat uit Steinson, Jaliens, Opdam en de Cler. Op het middenveld staan De Zeeuw, Mendes da Silva en Molhoek met daar voor Cziommer. Voorin staan Dembele en Arveladze.
Ja, ze komen echt met het B-team tevoorschijnquote:Op woensdag 13 december 2006 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Opstelling in Sevilla:
[..]
En met Waterreus op doel. Je moet er niet aan denken om met Bulters tegen de nr. 2 van Spanje te moeten spelen.0-3 merk ik alweer
GIVE UP, WE'VE GOT THE HIGH GROUNDquote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja, ze komen echt met het B-team tevoorschijn
That's the spirit.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Puntje halen ze zeker weten; ze hebben namelijk nog nooit in Spanje verloren
Niks zo heerlijk als de nummer 2 van de spaanse competitie verslaanquote:Op donderdag 14 december 2006 09:19 schreef fuckbuddy het volgende:
That's the spirit.
één ding is zeker, ze zullen toch echt wel voor de winst gaan.
Ik hoop op een gelijkspel of nog beter een lekkere 3-1 en een statement maken!
Hopen dat het een mooi blessurevrije pot word.
Alles beter dan voor een stille TT pagina te hangen en te hopen dat het blauwe nulletje een èèntje wordquote:Op donderdag 14 december 2006 09:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ook goed, zolang ik maar iets hoor of zie
Inderdaad, alhoewel ik moet bekennen dat ik vroeger als klein jongetje hele zondagmiddagen voor de buis heb gezeten om dat te zien veranderen. Ik was toen ook echt een teletekst-supporterquote:Op donderdag 14 december 2006 09:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Alles beter dan voor een stille TT pagina te hangen en te hopen dat het blauwe nulletje een èèntje word
Nee, niemand maakt er beelden van.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:25 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar dus ook niet eens beelden achteraf in samenvatting als ik het goed lees in dat persbericht...
Jammer dat je dit niet door de Babelfish kunt halenquote:20:00 SEVILLA FÚTBOL CLUB - AZ ALKMAAR
Partido correspondiente a la 5ª Jornada de la Fase de Grupos de las UEFA CUP.
Mijn heldquote:Op donderdag 14 december 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 10
Wat een ontwikkeling maakt die man toch door.
Leverkussenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tegen wie kan AZ nu loten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |