van Gaal heeft altijd gelijk Devano, dat weet je nou inmiddels toch wel?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:46 schreef Devano het volgende:
Krijgt Van Gaal toch nog een beetje gelijk over dat Nederland na Spanje de sterkste competitie heeft.
Is er al ergens een samenvatting te bekijken, of zijn er geen beelden gemaakt?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan niet mongool.
Jullie winnen geen Nederlandse topwedstrijden, dus einde avontuurquote:
Geen clubs uit hetzelfde land.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:25 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Waarom niet?
AZ krijgt toch de nummer 3 van andere poule
Maak jij je nou maar zorgen over wie jullie gaan tegenkomen....quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jullie winnen geen Nederlandse topwedstrijden, dus einde avontuur
Okay...ik had Feyenoord- PSV in me gedachten. Die speelde tijdje geleden tegen elkaar. Maar dat was natuurlijk pas de halve of kwartinale ofzo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen clubs uit hetzelfde land.
Gelukkig is dit nog niet het gevalquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jullie winnen geen Nederlandse topwedstrijden, dus einde avontuur
Je mag toch niet uit eigen land lotenquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:56 schreef BobRooney het volgende:
AZ krijgt een nummer 3 toch? Dan zouden ze ook Feyenoord kunnen loten.
Ik weet het...sinds kortquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je mag toch niet uit eigen land loten
D'r zijn nog andere leuke (& 'makkelijke') lotingen mogelijkquote:
kwartfinalequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Okay...ik had Feyenoord- PSV in me gedachten. Die speelde tijdje geleden tegen elkaar. Maar dat was natuurlijk pas de halve of kwartinale ofzo.
Livorno lijkt me leuke ploeg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
D'r zijn nog andere leuke (& 'makkelijke') lotingen mogelijk
quote:
Zuchtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik svp geen Turkse teams?
Dan worden alle AZ sites helemaal weer overspoeld met aggresieve Turken die zich niet weten te gedragen, net zoals destijds gebeurde bij Kayserispor.
In tegenstelling tot de poulefase, hier en daar een vriendelijke supporter van de buitenlandse clubs die ons succes kwamen wensen.
Bovendien zit anders het DSB stadion weer vol met Turken, en dat is toch altijd een beetje raar in een thuiswedstrijd.
imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |