abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44137291
nu hopen dat hij een beetje goed keept en zich niet nu al heeft aangepast aan het amerikaanse niveau
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 4 december 2006 @ 17:47:46 #52
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44138779
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Maar je kan ook doorschieten. Nu zitten Cziommer en/of Gudjohnson al regelmatig op de tribune. En dan te bedenken dat ze ook nog Agustien en Medunjanin onder contract hebben staan.
Agustien is een van de meest waardeloze spelers bij ons. Lijkt wel alsof er een clausule in zijn contract staat dat hij moet spelen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 4 december 2006 @ 17:48:16 #53
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44138794
  • DSB bank: Didulica, Sinouh en Bulters bank
  • Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_44139455
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef DarkShine het volgende:
  • DSB bank: Didulica, Sinouh en Bulters bank
  • En hoe doe je dat bij Frisa Financieringen dan
    pi_44139565
    Ik denk eerlijk gezegd dat Waterreus een beetje gaat tegenvallen. Maar die Sinouh had noooit aangetrokken mogen worden .
      maandag 4 december 2006 @ 18:43:05 #56
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_44140424
    Dude, het is voor December *of* Bulters, *of* Waterreus. Waterreus kan gewoon niet zo slecht zijn als Bulters, zeker met al zijn ervaring niet. Sinouh is een prima keeper, over Didulica heb ik nog mijn twijfels.
    Confidence through competence
    pi_44140500
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Agustien is een van de meest waardeloze spelers bij ons. Lijkt wel alsof er een clausule in zijn contract staat dat hij moet spelen.
    Medunjanin kan het ook niet geweldig doen, zit regelmatig bij Sparta op de bank als ik me niet vergis.
    pi_44142665
    Kan dat dus gewoon, tekenen tot 30 juni 2007 en dan in de winterstop vertrekken??

Hij heeft natuurlijk nog geen transfer gemaakt, dus dat zal niet het probleem zijn. Maar toch, opmerkelijke constructie.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 4 december 2006 @ 19:56:06 #59
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_44142836
    Ronald
      maandag 4 december 2006 @ 20:09:07 #60
    55709 Stereotomy
    pi_44143292
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
    Kan dat dus gewoon, tekenen tot 30 juni 2007 en dan in de winterstop vertrekken??

Hij heeft natuurlijk nog geen transfer gemaakt, dus dat zal niet het probleem zijn. Maar toch, opmerkelijke constructie.
    Het schijnt te mogen omdat Waterreus nu nergens onder contract staat. Daarom mag je hem nu binnenhengelen en gebruiken. Daarna krijgt hij een soort clausule in zijn contract dat hij wordt "verhuurkocht" aan een Amerikaanse club

Hij zal dan wel een symbolisch bedrag van 1 EUR per dag krijgen van winterstop tot 30 juni 2007
    pi_44144237
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 18:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
    Ik denk eerlijk gezegd dat Waterreus een beetje gaat tegenvallen. Maar die Sinouh had noooit aangetrokken mogen worden .
    Denk dat het niveau van Waterreus nog een stuk groter is dan die jonge keeper die er nu staat.
    Veel keus heeft AZ ook niet op het moment om een transfervrije doelman aan te trekken.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_44144494
    Vind het een erg slimme en broodnodige beslissing van de technische staf. Zolang Waterreus er zelf mee instemt is er toch niks mis mee? Ik vind Waterreus een van de leukste persoonlijkheden op de voetbalvelden dus ik ben absoluut niet tegen

Ik hoop nu dat ie in ieder geval wel Amerika kan bereiken...Dat schijnt nog niet zo makkelijk te gaan of zo?
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      maandag 4 december 2006 @ 20:48:02 #63
    55709 Stereotomy
    pi_44144640
    Hij moet nog tekenen daar! Eerst zei hij dat hij *alleen* naar AZ zou gaan als hij kon tekenen bij Amerika. Hij wilde niet alleen maar een maandje voor AZ keepen. Maar blijkbaar is hij half op die beslissing teruggekomen, want hij heeft nu wel voor AZ getekend zonder dat hij zekerheid heeft uit Amerika.

Wat me niet helemaal 100% aanstaat is dat hij vanuit Eindhoven elke dag naar Alkmaar gaat rijden om te trainen en te spelen. Als hij familie met jonge kinderen heeft dan snap ik het wel, maar een echte vent gaat toch in een hotel of bij Gretar Steinsson slapen?

en anders wil ik wel meerijden naar Alkmaar voor de wedstrijden
    pi_44145158
    AZ had toch ook een talentvolle keeper uit Brazilie op de korrel een tijdje geleden? Dan kunnen ze die misschien weer proberen te halen. Want Didulica en Sinouh zijn voor Twente misschien net goed genoeg, niet voor AZ.
      dinsdag 5 december 2006 @ 02:37:21 #65
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44153686
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 21:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
    AZ had toch ook een talentvolle keeper uit Brazilie op de korrel een tijdje geleden? Dan kunnen ze die misschien weer proberen te halen. Want Didulica en Sinouh zijn voor Twente misschien net goed genoeg, niet voor AZ.
    Sinouh was bij RKC al een ramp
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_44156242
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 02:37 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Sinouh was bij RKC al een ramp
    Tis gewoon sportief van AZ om Sinouh te kopen. Dat houdt de competitie nog een beetje spannend. Zou er een keeper a la Gomes op doel staan bij AZ dan konden de prijzen vast opgehaald worden door Dirk in zijn privejet.
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:41:30 #67
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44156750
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 10:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Tis gewoon sportief van AZ om Sinouh te kopen. Dat houdt de competitie nog een beetje spannend. Zou er een keeper a la Gomes op doel staan bij AZ dan konden de prijzen vast opgehaald worden door Dirk in zijn privejet.
    Met alleen een Gomes? Ik vind de selecties van PSV & Ajax toch echt wel betere individuele spelers hebben. Alleen heeft AZ een beter team dan Ajax, maar niet beter dan PSV.
    Planning:
    -
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:48:54 #68
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_44156867
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 10:41 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Met alleen een Gomes? Ik vind de selecties van PSV & Ajax toch echt wel betere individuele spelers hebben. Alleen heeft AZ een beter team dan Ajax, maar niet beter dan PSV.
    Een beter team dan Ajax? Een aantal basisspelers bij AZ is toch wel erg middelmatig hoor.
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:57:28 #69
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44157026
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 10:48 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Een beter team dan Ajax? Een aantal basisspelers bij AZ is toch wel erg middelmatig hoor.
    Misschien moet je begrijpend leren lezen?
    Planning:
    -
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:58:18 #70
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_44157044
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 10:57 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik begrijp precies wat je bedoelt, maar laat ook maar zitten.
    pi_44162360
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 10:57 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Of jij. Ik zei namelijk nergens dat het alleen Gomes is die PSV op de been houdt, maar dat als AZ een keeper krijgt van dat niveau dat AZ dan echt wel een geduchte concurrent zou zijn.
      dinsdag 5 december 2006 @ 14:37:46 #72
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44162654
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 10:58 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik begrijp precies wat je bedoelt, maar laat ook maar zitten.
    Maar je snapt totaal niet wat ik bedoel. Maakt ook niet, ga het je alleen niet uitleggen.
    Planning:
    -
      woensdag 6 december 2006 @ 16:13:57 #73
    70881 Abe_Lenstra
    Terug op het oude nest....
    pi_44196070
    Zolang Waterreus niet gaat zingen vind ik het allemaal geweldig!
      donderdag 7 december 2006 @ 14:19:49 #74
    55709 Stereotomy
    pi_44222729
    quote:
    Waterreus onder de lat tegen ajax
    Gepost door: Robbie | donderdag 07 december 2006 - 13:57:59 | Reageer: 0

Doelman Ronald Waterreus zal zeker onder de lat staan in de topper tegen ajax aanstaande zondag. De kersverse doelman heeft deze week goed getraind en coach Louis van Gaal vindt de 36-jarige oud-international fit genoeg om in de basis te staan.

Het is voor Waterreus de 16e keer dat hij keept in de arena. Hij won 12 keer. Ryan Donk zal er in ieder geval niet bij zijn tegen de Amsterdammers. De verdediger heeft last van een griepje. Verder kan AZ nog steeds niet beschikken over de geblesseerde doelmannen Joey Didulica en Khalid Sinouh.
    Leuk! Nou, ik heb er vertrouwen in. Van mij hoeft hij de 0 niet te houden, maar hij moet gewoon beter keepen dan Bulters. Daar is hij ook voor gehaald.
    pi_44225745
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 14:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

maar hij moet gewoon beter keepen dan Bulters.
    Dat moet lukken
    Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
    Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
    Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
    pi_44251691
    quote:
    Schaars kan verlengen bij AZ
    Foto: Orangepictures08 december 2006, 12:49
    Door: Jelmer van der Dussen
    AZ wil het contract van middenvelder Stijn Schaars verlengen. De 22-jarige international is al in gesprek met de club, maar er is nog geen akkoord bereikt.
    Het huidige contract van Schaars bindt hem tot medio 2009 aan de ploeg uit Alkmaar. Voor hoeveel jaar de middenvelder kan gaan tekenen is niet bekend. Schaars heeft aangegeven wel open te staan voor een nieuwe verbintenis bij AZ, de club waar hij definitief is doorgebroken.

voetbalprimeur
    Goed nieuws lijkt me zo , als Schaars zijn contract gaat verlengen
    pi_44252295
    Waarom verlengen, tot 2009 is lang genoeg voor Schaars.
    Op dat moment kan hij wel naar het buitenland.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_44252339
    Schaars zal wel meer kunnen gaan verdienen , en zo kan AZ weer meer vragen voor een eventuele transfer
    pi_44252753
    Mja dat kan inderdaad maar als Steintje was zou ik lekker na dit seizoen voor een flinke zak duiten naar het buitenland vertrekken. Bij een mooie middenmoter in de PL terecht komen en zo naar de top gaan.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
      vrijdag 8 december 2006 @ 18:12:10 #80
    55709 Stereotomy
    pi_44257708
    Schaars valt me wat tegen dit seizoen. Ligt aan het systeem of aan het feit dat hij vorig jaar een onwaarschijnlijk goed seizoen had.

Ik zie hem dit seizoen meer balverlies lijden, meer balletjes terug en breed, minder spelinzicht etaleren, en 2 enorme dotten van kansen missen in de UEFA Cup (Kayserispor en Slovan Liberec)

Neemt niet weg dat hij het grootste talent is van de Nederlandse velden op het moment.
    pi_44259582
    Aanvallend lijkt Schaars dit seizoen echter een veel grotere inbreng te hebben, gezien de goals die hij al maakte. Dus het is maar net hoe je hem wilt gebruiken, denk ik.
    www.thuisuiteten.nl
      zondag 10 december 2006 @ 02:01:17 #82
    55709 Stereotomy
    pi_44293097
    Hopen voor winst in de Arena morgen!

Ik voorspel een titanengevecht. Hoe AZ onverslaanbaar is in de UEFA Cup (wat, 1 wedstrijd verloren in totaal? ) , zo onverslaanbaar moeten ze morgen tegen Ajax zijn.
    pi_44297783
    AZ heeft in de UEFA Cup toch wel meer verloren of bedoel je over dit seizoen?
    www.thuisuiteten.nl
    pi_44298047
    Goeie wedstrijd guys!

Greets Ajax
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_44299045
    En het gaat weer mis hoor
    pi_44302486
    Het valt nog mee. 2-2...maar die eerste helft
    pi_44302552
    Altijd leuk die Ajax-AZ wedstrijden.

Wat mogen jullie dankbaar zijn voor Mendes da Silva zeg. Wat een klasbak.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
      zondag 10 december 2006 @ 17:48:15 #88
    55709 Stereotomy
    pi_44308219
    quote:
    Op zondag 10 december 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
    AZ heeft in de UEFA Cup toch wel meer verloren of bedoel je over dit seizoen?
    Die zijn op 1 hand te tellen, de verloren wedstrijden.

Ik ben de torrent aan het downloaden van de wedstrijd van vandaag. Ik wil hem wel in zijn geheel zien. Ben vooral benieuwd naar Waterreus en waarom Steinsson zo enorm in zijn ontwikkeling is blijven steken..... toch niet de beste vleugelverdediger ooit.
      zondag 10 december 2006 @ 20:13:45 #89
    55709 Stereotomy
    pi_44311300
    Net de samenvatting bij De Wedstrijden gezien.

Ik heb er drie woorden voor: KJH

Die trap op Cziommer is gewoon rood, en ik hoop dat hij dat alsnog krijgt. Dat tweede doelpunt was heel geniepig hoe hij Jaliens wegduwde, maar daar is hij ook spits voor
    De sliding van Steinsson was grof, maar je ziet overduidelijk dat hij de bal wegtrapte, en GEEN trappende beweging naar Urby maakte, die overigens ook gewoon een halve seconde te laat bij de bal was.

Oh ja en: Waterreus

Met Bulters hadden we 8-2 verloren
      maandag 11 december 2006 @ 01:43:43 #90
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44318746
    KJH Zou hij na Roda-Ajax wederom goed wegkomen of krijgt hij nu een dikke dikverdiende schorsing?

Opdam had trouwens ook zijn 2de geel moeten hebben, maar hij maakte die overtreding op een speler die al met diep rood van het veld af had moeten zijn.
    Planning:
    -
    pi_44319867
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 01:43 schreef DarkShine het volgende:
    KJH Zou hij na Roda-Ajax wederom goed wegkomen of krijgt hij nu een dikke dikverdiende schorsing?

Opdam had trouwens ook zijn 2de geel moeten hebben, maar hij maakte die overtreding op een speler die al met diep rood van het veld af had moeten zijn.
    Er waren gister 2 verliezers door het vage handelen van Braamhaar. Beetje jammer. Ik ben voor AZ, maar nu zegt de wedstrijd van gister nog weinig. Had AZ gewonnen of verloren met 2-0 zonder vage handelingen van zo'n scheidsrechter dan is de zaak gewoon duidelijk dat Ajax dan veel beter of slechter was. Nu zit je als fan van Ajax of AZ meer te discussieren over het slechte fluiten van een scheids i.p.v. over het voetbal zelf. Erg zonde gewoon.
    pi_44320118
    Één ding snapte ik niet van van Gaal: waaromh aalde hij Dembele eruit? Van wat ik gezien heb, speelde Dembele ijzersterk tegen Stam (iets wat van Gaal tegensprak). Stam was maar aan het sjorren en trekken, maar die Dembele is niet onderuit te krijgen: hulde

Daarbij als Koevermans niet ziek was geworden, was Ajax dit keer dik ingemaakt. Jammer
    pi_44320146
    En als Sneijder en Perez niet... nouja, je begrijpt me wel.
      maandag 11 december 2006 @ 09:03:33 #94
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_44320177
    quote:
    Op zondag 10 december 2006 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
    De sliding van Steinsson was grof, maar je ziet overduidelijk dat hij de bal wegtrapte, en GEEN trappende beweging naar Urby maakte, die overigens ook gewoon een halve seconde te laat bij de bal was.
    Nadat ik het gisteravond nogmaals heb gezien, zie ik inderdaad dan pas dat hij direct de bal speelt, en niet via Urby. Alleen het "de bal spelen" is in mijn ogen geen excuus voor wat je met je andere been doet (Kum van ADO-verhaal), en met beide benen samen sandwichte 'ie als het ware Emanuelson z'n enkel. Dat is op zichzelf gewoon al een gevaarlijke overtreding, zoals Youri Mulder gister ook meldde.

Het is voor Ajacieden een beetje tegenstrijdig dat Heitinga tegen Heracles voor bijna een kopie van die overtreding met rood van het veld wordt gestuurd, waar er gisteren gewoon door werd gevoetbald. Wat je met de bal doet is gewoon geen vrijbrief voor het neerketsen van de speler waar je mee in duel bent. Of er dan een blessure volgt of niet is de discussie dan eigenlijk niet meer, het was een overtreding in mijn ogen.

In eerste instantie verweet ik het AZ flink dat ze doorvoetbalden, maar het ging allemaal goed snel. Jenner zal de overtreding niet hebben kunnen zien en gaf de bal gewoon prima voor. Arveladze stond al helemaal niet in de buurt, en de Ajacieden voetbalden ook gewoon door.

Het geval lag dus wat anders dan bij ADO-PSV, waar de keeper ineens niet meer terug kwam en er 2 tot 3 keer een poging op doel werd gewaagd.
    pi_44320181
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 09:00 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
    En als Sneijder en Perez niet... nouja, je begrijpt me wel.
    En als Sneijder en Perez niet gescholden hadden, dan hadden ze dat deze wedstrijd wel gedaan, begrijp ik dat goed?
      maandag 11 december 2006 @ 09:06:08 #96
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_44320226
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 08:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
    Één ding snapte ik niet van van Gaal: waaromh aalde hij Dembele eruit? Van wat ik gezien heb, speelde Dembele ijzersterk tegen Stam (iets wat van Gaal tegensprak). Stam was maar aan het sjorren en trekken, maar die Dembele is niet onderuit te krijgen: hulde

Daarbij als Koevermans niet ziek was geworden, was Ajax dit keer dik ingemaakt. Jammer
    Dembele had 1 goede actie, waar hijzelf met flink sjorren en trekken voorbij kwam aan Stam. Z'n goed recht om dat eens terug te doen, maar behalve die actie was Dembele niet te zien. En hij was ook 1 van de 2 spelers die knullig het buitenspel ophieven bij de goal van Ajax. Van Gaal kennende zal dat ook meegespeeld hebben. Hoe dan ook vond ik het ook een slechte zet, want die Lens heb ik al helemaal niet gezien.
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 09:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
    En als Sneijder en Perez niet gescholden hadden, dan hadden ze dat deze wedstrijd wel gedaan, begrijp ik dat goed?
    Als AZ een speler mist, had het ineens het verschil gemaakt, maar als Ajax er twee mist dan doet dat er ineens niet meer toe? Kom op zeg, die kaart van Perez en Sneijder spelen we niet eens in het Ajax-topic
    pi_44320258
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 09:06 schreef twi het volgende:
    Als AZ een speler mist, had het ineens het verschil gemaakt, maar als Ajax er twee mist dan doet dat er ineens niet meer toe?
    Dat heb jij heel goed door
      maandag 11 december 2006 @ 09:19:30 #98
    73305 Stpan
    Zullen wij laten hoo-ooren...
    pi_44320431
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 18:45 schreef Kadoc het volgende:
    Medunjanin kan het ook niet geweldig doen, zit regelmatig bij Sparta op de bank als ik me niet vergis.
    AZ laat Medunjanin gaan:
    quote:
    ALMELO - Officieel heeft Haris Medunjanin de beslissing van de technische staf van AZ nog niet vernomen. Maar de beleidsbepalers in Alkmaar laten de ouderwetse spelbepaler eerdaags toch echt weten dat er voor hem geen toekomst meer is in Alkmaar. De gave technicus kan voor volgend seizoen op zoek naar een nieuwe club. Een ploeg waar een oefenmeester hem onvoorwaardelijk vertrouwen schenkt, want ook bij Sparta kan de huurling niet op een basisplaats rekenen.
    bron: RD/AD Sportwereld.

Schitterende techniek. Maar de handelingssnelheid is dramatisch, zijn passing slordig en beweegt zich sloom over het veld. Terechte beslissing van AZ lijkt me.
      maandag 11 december 2006 @ 12:49:28 #99
    55709 Stereotomy
    pi_44324627
    Ah, jammer Haris. Ik begon hem net te mogen. Maar inderdaad, ook in Jong Oranje kon hij vanwege het slechte meeverdedigen ook niet op een basisplaats rekenen. Toch heel jammer hoor.

En wat betreft Ajax-AZ: laten we zeggen dat door alle scheidsrechtelijke dwalingen 2-2 terecht was en ik kijk uit naar revanche in het DSB stadion.
      maandag 11 december 2006 @ 12:58:39 #100
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_44324748
    Ik denk dat AZ niet meer had verdiend, en Ajax niet minder. En dan oordeel ik zo objectief als ik kan, maar het is denk ik wel een goede afspiegeling van de kansen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')