1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | do 30/11 Celta de Vigo Fenerbahçe 1-0 UEFA Cup do 23/11 Fenerbahçe Palermo 3-0 UEFA Cup do 19/10 Newcastle United Fenerbahçe 1-0 UEFA Cup do 28/9 Randers FC Fenerbahçe 0-3 UEFA Cup do 14/9 Fenerbahçe Randers FC 2-1 UEFA Cup wo 23/8 Fenerbahçe Dinamo Kiev 2-2 Champions League wo 9/8 Dinamo Kiev Fenerbahçe 3-1 Champions League di 1/8 B36 Tórshavn Fenerbahçe 0-5 Champions League wo 26/7 Fenerbahçe B36 Tórshavn 4-0 Champions League |
Je was me net voorquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens worldlingo is patinazo "blunder".
Galatasaray is datquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef addictivebeat het volgende:
is gerets nog steeds de trainer van fenerbace? ze deden het toch een tijdje slecht?
Zo imposant is dat toch niet. Gewonnen van de kleintjes en gelijk of verloren tegen de grotere.quote:
Fenerbache vliegt er gewoon uit hoor. Al die joelende en fluitende supporters zijn de AZ spelers ondertussen wel gewend. Het zal pas eng zijn als al die supporters in Turkije hun mond dicht houden. Zolang zij gewoon joelen is er niets aan de hand. AZ scoort er toch wel dus Fenerbache moet thuis minimaal 2x gaan scoren om te winnen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als je die Turken toch is aan de kant zou kunnen zetten.
Kezman speelt er welquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef addictivebeat het volgende:
is gerets nog steeds de trainer van fenerbace? ze deden het toch een tijdje slecht?
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik svp geen Turkse teams?
Dan worden alle AZ sites helemaal weer overspoeld met aggresieve Turken die zich niet weten te gedragen, net zoals destijds gebeurde bij Kayserispor.
In tegenstelling tot de poulefase, hier en daar een vriendelijke supporter van de buitenlandse clubs die ons succes kwamen wensen.
Bovendien zit anders het DSB stadion weer vol met Turken, en dat is toch altijd een beetje raar in een thuiswedstrijd.
imho.
kut sfeer?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, laat Fener dan maar zitten. Vaak toch een kutsfeer daar (althans, zo zie ik het).
quote:
Daar is de eerste alquote:door: 1907 tncy op: 15 december 2006 om 14:09
bu arada istanbula ucak da var helikopter de
bir saatte burdasiniz. biz sizi havaalaninda karsilariz))
zico is coach bij fenerquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef addictivebeat het volgende:
is gerets nog steeds de trainer van fenerbace?
Iets over een helikopterquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Daar is de eerste al
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19906
Kun jij mij misschien vertellen wat de lol is om met z'n allen in het Turks te reageren op de websites en fansites van andere clubs? Kunnen jullie soms niet van jullie eigen kracht uitgaan
Ja, ze hebben nog een andere spits Alex...die schijnt wel goed te zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar die doet het ook niet echt goed.
Mendes da Silva als voorstopper, voilaquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, ze hebben nog een andere spits Alex...die schijnt wel goed te zijn.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Daar is de eerste al
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19906
Kun jij mij misschien vertellen wat de lol is om met z'n allen in het Turks te reageren op de websites en fansites van andere clubs? Kunnen jullie soms niet van jullie eigen kracht uitgaan
Klopt, ook topscorer van de Turkse competitie. Maar kezman heeft er nog maar 4 gemaakt dit seizoen. Volgens mij wilde die eigenlijk ook wel weg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
kezman draait inderdaad schijt slechtquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar die doet het ook niet echt goed.
alex is inderdaad samen met tuncay de belangrijkste speler bij fener, alleen draait europees nooit echt zoals in de competitie, was laatst ook een discussie dat zico alex eigenlijk europees gewoon op de bank zou moeten laten, maar dat zal nooit gebeuren, hij blijft toch de vedette die niet gepasseerd kan wordenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Okeequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
geen idee dude, dat moet aan die gasten vragen...
van mij hoef je geen agressieve reacties te verwachten hoor![]()
http://www.antu.com/default.aspxquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:42 schreef BobRooney het volgende:
http://www.fenerbahce.org/eng/kurumsaldetay.asp?ContentID=96
Wel lekker sfeertje daar
maar als jij gaat rellen ga ik ook rellenquote:
Is Rüstü Reçber 1ste doelman?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.antu.com/default.aspx
dit is de supporters site trouwens, fenerbahce.org is crappy en daar komt niemand![]()
die is zwaar geblesseerd geraakt een aantal weken terugquote:
alex meer een spits dan een middenvelder vind ik, zico speelt ook altijd 4+4+1+1quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:50 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
Alex is een middenvelder.
Kezman en Semih (twee spitsen) zijn geschorst.. Semih kreeg een rode kaart tegen Frankfurt, Kezman kreeg zijn derde gele kaart. Blijft één (waardeloze) spits over: Deivid de Souza.
Verder vind ik de keeper van Fenerbahçe zeer onbetrouwbaar: Volkan. Wellicht dat Rustu tegen die tijd is hersteld van zijn blessure.
Ik denk dat AZ gewoon doorgaat...
Wij hebben DSB Bank: Didulica, Sinouh, Bulters.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
die is zwaar geblesseerd geraakt een aantal weken terug![]()
jullie hebben geluk![]()
en die volkan is waardeloos de ene blunder na de andere![]()
ah volkan ahquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:58 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
die volkan tegen schalke:
http://www.youtube.com/watch?v=QvoAYqdGZzI
volkan tegen italie:
http://www.youtube.com/watch?v=JDXvvQOnTn4
Zet je geluid aan.. Appiah tegen schalke, de 3-3
http://www.youtube.com/watch?v=3RJUReizC-I
Denk dat je Ümit Özat bedoelt.. Ook hij is op het moment geblesseerd, maar ik verwacht van hem dat hij in februari wel weer 100% is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:09 schreef endr0me het volgende:
PSV werd vorig seizoen (welliswaar met 10 man) weggespeeld in Turkije..
Tuncay en Alex zijn gevaarlijk.. volgens mij loopt dr ook een behoorlijke linksback rond..
Alex zelfs topscorer in de turkse comp. geloof ik
quote:Van Gaal vanuit lucht: ‘Voor niets eerste geworden’
SCHIPHOL- Vanuit een enveloppe maakte Louis van Gaal in de lucht boven Parijs bekend dat AZ Fenerbahce heeft geloot. De AZ-trainer kreeg het verlossende briefje van de piloot, die in contact stond met de verkeerstoren. “Het is in ieder geval niet de makkelijkste tegenstander”, reageerde Van Gaal in het vliegtuig. “Voor niks eerste geworden.”
Shotaquote:Omdat de televisie de wedstrijd donderdagavond niet uitzond, hield de familie Opdam de tussenstand via Teletekst in de gaten. Na afloop kreeg ik allemaal sms’jes dat het 1-1 was geworden. Toen heb ik ze maar even gebeld en verteld dat we toch echt gewonnen hadden”, sprak Opdam in het vliegtuig terwijl hij de Spaanse kranten nog eens rustig doorkeek. “Ze hebben me een 7 gegeven. Lijkt me goed. Wat staat daar? Un muro infraquiable of zoiets? Dan zal wel iets in de trant van een onneembare muur betekenen. Waterreus en Arveladze hebben zelfs een 10 gekregen. Ongelofelijk zeg.”
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef Slayage het volgende:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19908
check die reactie![]()
Zulte mag Europees helaas niet in hun eigen stadion afwerken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef BobRooney het volgende:
Ik vind het ook een kut loting, maar ik heb liever Fenerbache dan Zulte Waregem.
Wat makkelijk zegquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
... Tegen Feyenoord hebben we verloren omdat Bulters in het doel stond.
Gaat het een beetje manquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat makkelijk zegWaarom laat je ze dan schieten?? Alsof Feyenoord dáár goed in is. AZ prutst gewoon zelf in de toppers, daar is geen derde doelman hoofdschuldige aan, zoals Talpa beweert. Dan maak je er maar eentje meer voorin. Overigens kun je met Sinouh of Didulica natuurlijk óók het verschil maken, daar zijn ze op gekocht nietwaar?
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
http://media.putfile.com/Sevilla---AZ
Hier samenvatting van Sevilla-AZ. Dus wel camera's in het stadion, de vuilzakken.
Voor het niveau wat AZ wilt nastreven zijn de DSB keepers onwaardig!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat het een beetje man
Natuurlijk kun je de zaak omdraaien en zeggen dat je er dan maar 1 meer had moeten scoren, maar Bulters keepte als een dweil tegen Feyenoord. Juist omdat Bulters absoluut niet kon overtuigen werd Waterreus aangetrokken.
Ik heb een zwak voor Sinouhquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor het niveau wat AZ wilt nastreven zijn de DSB keepers onwaardig!
Vond dat een grabbelaar bij RKC, geloofde het ook niet meteen toen ik las dat AZ hem had aangetrokken.quote:
Volgens mij voelt iemand zich beledigdquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat makkelijk zegWaarom laat je ze dan schieten?? Alsof Feyenoord dáár goed in is. AZ prutst gewoon zelf in de toppers, daar is geen derde doelman hoofdschuldige aan, zoals Talpa beweert. Dan maak je er maar eentje meer voorin. Overigens kun je met Sinouh of Didulica natuurlijk óók het verschil maken, daar zijn ze op gekocht nietwaar?
Nonsens, Waterreus werd aangetrokken omdat AZ niet op een derde doelman kan teren. Noem mij eens een eredivisieploeg die wel op reguliere basis van een derde doelman gebruik maakt?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... Juist omdat Bulters absoluut niet kon overtuigen werd Waterreus aangetrokken.
Geen, JUIST niet in topwedstrijden, omdat elke persoonlijke fout dan fataal is, en Bulters grossierde in de persoonlijke fouten de paar keer dat hij in het doel stond, waarbij de wedstrijd tegen Feyenoord wel het toppunt was. Juist om nog meer fatale persoonlijke fouten voor te zijn, werd Waterreus aangetrokken die natuurlijk *ook* wel eens een foutje maakt, maar dat de kans dat hij zo'n slechte wedstrijd keept zoals Bulters tegen Feyenoord wel veel kleiner is.quote:Nonsens, Waterreus werd aangetrokken omdat AZ niet op een derde doelman kan teren. Noem mij eens een eredivisieploeg die wel op reguliere basis van een derde doelman gebruik maakt?
Jezus zeg. Zullen we allah, of de sterrestanden er ook nog bij halen? Sinouh en Didulica kunnen er niks aan doen dat zij geblesseerd zijn, en Bulters kan dit niveau nog niet aan wat hij dus zeer duidelijk heeft gemaakt tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord. Hoe moeilijk is het om dat toe te geven? De technische staf heeft ZEER snel gehandeld en Waterreus aangetrokken tot aan de winterstop. Maar de wedstrijd tegen Feyenoord was al gespeeld en Bulters' persoonlijke fouten droegen voor een belangrijk deel bij aan de 3-2 nederlaag, en DAAR ging deze discussie nu even over.quote:Jij schuift heel makkelijk het keepersprobleem op een debuterende keeper af, waar jij eigenlijk de technische leiding van AZ zou moeten noemen.
Ik vind het gewoon zonde. De fans hebben gelijk dat ze het afschuiven op zo'n debutant, maar daar leert AZ niks van en dus wordt het volgend jaar ook weer geen kampioen. Juist dit soort hardleersheid maakt het verschil. Wat dat betreft is Scheringa ook geen Van der Velde of Formsma, die zou zoiets afstraffen/oplossen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
^^
Nou, kusje en retteketet AZ. Goed?
Deden wij ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
^^ kick
Op www.az.tv staat een reisverslag. Incl. live beelden van een Louis van Gaal die in het vliegtuig een briefje krijgt met daarop "Fenerbahce". Je ziet hem balen.
Retteketet is geweldigquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
^^
Nou, kusje en retteketet AZ. Goed?
quote:Van Basten roept Van Gaal tot orde
Uitgegeven: 18 december 2006 20:14
NOORDWIJK - Marco van Basten is de jarenlange kritiek van Louis van Gaal op zijn functioneren meer dan beu. De bondscoach van Oranje verklaarde maandagavond tijdens een eindejaarsbijeenkomst met de Nederlandse voetbalpers dat hij de opmerkingen van één van zijn voorgangers niet langer naast zich neerlegt.
De huidige trainer van AZ noemde Van Basten onlangs opnieuw "geen goede bondscoach." Van Gaal twijfelt eveneens aan de training- en selectiemethodes van Van Basten.
Slechtste bondscoach
"Ik heb de kritiek van Van Gaal één, twee en ook wel drie keer aangehoord", stelde Van Basten. "Op een gegeven moment vind ik het tijd om een keer te reageren. Dan is het genoeg. Hij heeft kritiek op mij maar had dat ook op Rijkaard en Advocaat."
"Ik wil er wel eens op wijzen dat hij misschien wel de slechtste bondscoach van de laatste twintig jaar is. Wij hebben in ieder geval wel het WK gehaald. Dat kan hij niet zeggen. Het is een beetje brutaal dat hij nu zoveel kritiek heeft. Een beetje zelfreflectie lijkt mij op zijn plaats."
hahaha, veel plezier in Istanbul haaai haaaaaaii AZ!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef BobRooney het volgende:
Ik vind het ook een kut loting, maar ik heb liever Fenerbache dan Zulte Waregem.
quote:Hallo ik woon in belgie en ben een Besiktas fan vergeet niet dat fenerbahce een echte hoerenploeg is ze hebben de domste fans in Turkije. Als jullie hulp willen in Turkije neem contact op met supportersgroup van Besiktas en/of galatasaray. Besiktas zijn suppertersgroup zijn naam is çarsi. en van galatasaray is Ultraslan.
hier dit zijn hun forum:
Besiktas: http://www.forzabesiktas.com/forum/index.php
Galatasaray: www.ultraslan.org
Veel geluk zorg ervoor dat die vuile griekse fenerbahce wordt afgestraft in turkije. En vergeet niet een Grote Japanse vlag te brengen want elke keer als besiktas speelt tegen zulder openen we een Japanse vlag dat betekent dat we fener ontmaagd hebben en dat er bloed op een witte laken komt
Kijken onze fans openen een japanse vlag
http://www.kralcarsi.com/image/p2.jpg
dit is slecht voor het moreel van fenerbahce ne het bijnaam van fenerbahce in Turkije is:
Oruspu-fener
Ezikbahce
Pic-fener
AZIZE.
...
Veel geluk
geliefd en gehaat door velenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:35 schreef BobRooney het volgende:
Owkay...populaire club Fenerbache...
Ik moest even nadenken waar dit op moest slaan maar ik heb 'em hoorquote:
Azize weet ik helaas niet, maar daar kan vast iemand anders wel mee helpen.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken waar dit op moest slaan maar ik heb 'em hoor
Zal best lastig gaan worden. Verlies kan er ook zomaar in zitten. Twente heeft op dit moment gewoon een goede ploeg. Ik hoop dat AZ wint maar het zal denk ik alles behalve makkelijk gaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:33 schreef kassenbouwer het volgende:
Het is wel even belangrijk dat er vanavond gewonnen wordt. PSV heeft gelukkig weer een keer punten verspeeld... Maar Twente is wel weer erg in vorm natuurlijk.
Laten we het beste hopen!
Hoop 't, dan hebben we al meer punten dan waar ik vooraf op durfde te hopenquote:Op woensdag 27 december 2006 14:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En roda nog iets van zondag doorzetten toch?
Nee, Twente speelde briljant en AZ speelde matig.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk best raar, want er stond helemaal geen B-team van AZ in het veld, dus het zal wel een mentaliteitsprobleempje zijn
Feli Twente
Exactly, achteraf maakt het niet zoveel uit. Je kan beter 5e worden dan 2e.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:44 schreef Norrage het volgende:
De eerst helft van het seizoen duurt iets te lang...Nou hopen dat ze tenminste van Roda winnen anders gaat het echt verkeerd...maar ach...2t/m5 maakt toch niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |