abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44455641
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zucht
Haha, matig is dat altijd hè
pi_44455652
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zucht

Allemaal jou schuld
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:50:16 #203
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44455928
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
wo 13/12   Fenerbahçe   Eintracht Frankfurt   2-2   UEFA Cup   
do 30/11   Celta de Vigo   Fenerbahçe   1-0   UEFA Cup   
do 23/11   Fenerbahçe   Palermo   3-0   UEFA Cup   
do 19/10   Newcastle United   Fenerbahçe   1-0   UEFA Cup   
do 28/9   Randers FC   Fenerbahçe   0-3   UEFA Cup   
do 14/9   Fenerbahçe   Randers FC   2-1   UEFA Cup   
wo 23/8   Fenerbahçe   Dinamo Kiev   2-2   Champions League   
wo 9/8   Dinamo Kiev   Fenerbahçe   3-1   Champions League   
di 1/8   B36 Tórshavn   Fenerbahçe   0-5   Champions League   
wo 26/7   Fenerbahçe   B36 Tórshavn   4-0   Champions League   

Maargoed, we hebben Sevilla verslagen

Confidence through competence
pi_44456020
PATINAZO

wat is patinazo?
pi_44456081
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:52 schreef BobRooney het volgende:
PATINAZO

wat is patinazo?
Volgens worldlingo is patinazo "blunder".
pi_44456126
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:54 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Volgens worldlingo is patinazo "blunder".
Je was me net voor

Maar dat klopt
pi_44456600
is gerets nog steeds de trainer van fenerbace? ze deden het toch een tijdje slecht?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 december 2006 @ 14:13:50 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44456614
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef addictivebeat het volgende:
is gerets nog steeds de trainer van fenerbace? ze deden het toch een tijdje slecht?
Galatasaray is dat
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44456700
Als je die Turken toch is aan de kant zou kunnen zetten .
pi_44456701
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:50 schreef Stereotomy het volgende:

[ code verwijderd ]

Zo imposant is dat toch niet. Gewonnen van de kleintjes en gelijk of verloren tegen de grotere.
pi_44456817
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als je die Turken toch is aan de kant zou kunnen zetten .
Fenerbache vliegt er gewoon uit hoor. Al die joelende en fluitende supporters zijn de AZ spelers ondertussen wel gewend. Het zal pas eng zijn als al die supporters in Turkije hun mond dicht houden. Zolang zij gewoon joelen is er niets aan de hand. AZ scoort er toch wel dus Fenerbache moet thuis minimaal 2x gaan scoren om te winnen.
Uit presteert Fener niet zo bar veel.
pi_44456966
quote:
Kezman speelt er wel
pi_44457140
quote:
Op donderdag 14 december 2006 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik svp geen Turkse teams?

Dan worden alle AZ sites helemaal weer overspoeld met aggresieve Turken die zich niet weten te gedragen, net zoals destijds gebeurde bij Kayserispor.

In tegenstelling tot de poulefase, hier en daar een vriendelijke supporter van de buitenlandse clubs die ons succes kwamen wensen.

Bovendien zit anders het DSB stadion weer vol met Turken, en dat is toch altijd een beetje raar in een thuiswedstrijd.

imho.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_44457202
quote:
Op donderdag 14 december 2006 23:30 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Hmm, laat Fener dan maar zitten. Vaak toch een kutsfeer daar (althans, zo zie ik het).
kut sfeer?

check me homepage
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:35:41 #215
55709 Stereotomy
pi_44457217
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

quote:
door: 1907 tncy op: 15 december 2006 om 14:09
bu arada istanbula ucak da var helikopter de

bir saatte burdasiniz. biz sizi havaalaninda karsilariz ))
Daar is de eerste al

http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19906

Kun jij mij misschien vertellen wat de lol is om met z'n allen in het Turks te reageren op de websites en fansites van andere clubs? Kunnen jullie soms niet van jullie eigen kracht uitgaan
pi_44457231
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:26 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Kezman speelt er wel
Maar die doet het ook niet echt goed.
pi_44457284
quote:
is gerets nog steeds de trainer van fenerbace?
zico is coach bij fener
-Rabia Al-Basri
pi_44457292
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

Daar is de eerste al

Kun jij mij misschien vertellen wat de lol is om met z'n allen in het Turks te reageren op de websites en fansites van andere clubs? Kunnen jullie soms niet van jullie eigen kracht uitgaan
Iets over een helikopter
pi_44457308
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ja, ze hebben nog een andere spits Alex...die schijnt wel goed te zijn.
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:39:43 #220
55709 Stereotomy
pi_44457352
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Mendes da Silva als voorstopper, voila
pi_44457376
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

Daar is de eerste al

geen idee dude, dat moet aan die gasten vragen...

van mij hoef je geen agressieve reacties te verwachten hoor
-Rabia Al-Basri
pi_44457388
quote:

[..]

Klopt, ook topscorer van de Turkse competitie. Maar kezman heeft er nog maar 4 gemaakt dit seizoen. Volgens mij wilde die eigenlijk ook wel weg.
pi_44457402
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:35 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

kezman draait inderdaad schijt slecht
-Rabia Al-Basri
pi_44457469
quote:

[..]

alex is inderdaad samen met tuncay de belangrijkste speler bij fener, alleen draait europees nooit echt zoals in de competitie, was laatst ook een discussie dat zico alex eigenlijk europees gewoon op de bank zou moeten laten, maar dat zal nooit gebeuren, hij blijft toch de vedette die niet gepasseerd kan worden
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:45:11 #226
55709 Stereotomy
pi_44457516
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

geen idee dude, dat moet aan die gasten vragen...

van mij hoef je geen agressieve reacties te verwachten hoor
Okee

jij bent lief
pi_44457551
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:42 schreef BobRooney het volgende:
http://www.fenerbahce.org/eng/kurumsaldetay.asp?ContentID=96

Wel lekker sfeertje daar
http://www.antu.com/default.aspx

dit is de supporters site trouwens, fenerbahce.org is crappy en daar komt niemand
-Rabia Al-Basri
pi_44457596
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Okee

jij bent lief
maar als jij gaat rellen ga ik ook rellen

enneee waar en wanneer kan ik de kaartjes kopen dan?
-Rabia Al-Basri
pi_44457646
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

http://www.antu.com/default.aspx

dit is de supporters site trouwens, fenerbahce.org is crappy en daar komt niemand
Is Rüstü Reçber 1ste doelman?
pi_44457672
Alex is een middenvelder.
Kezman en Semih (twee spitsen) zijn geschorst.. Semih kreeg een rode kaart tegen Frankfurt, Kezman kreeg zijn derde gele kaart. Blijft één (waardeloze) spits over: Deivid de Souza.
Verder vind ik de keeper van Fenerbahçe zeer onbetrouwbaar: Volkan. Wellicht dat Rustu tegen die tijd is hersteld van zijn blessure.

Ik denk dat AZ gewoon doorgaat...
pi_44457762
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:49 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Is Rüstü Reçber 1ste doelman?
die is zwaar geblesseerd geraakt een aantal weken terug

jullie hebben geluk

en die volkan is waardeloos de ene blunder na de andere
-Rabia Al-Basri
pi_44457855
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:50 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
Alex is een middenvelder.
Kezman en Semih (twee spitsen) zijn geschorst.. Semih kreeg een rode kaart tegen Frankfurt, Kezman kreeg zijn derde gele kaart. Blijft één (waardeloze) spits over: Deivid de Souza.
Verder vind ik de keeper van Fenerbahçe zeer onbetrouwbaar: Volkan. Wellicht dat Rustu tegen die tijd is hersteld van zijn blessure.

Ik denk dat AZ gewoon doorgaat...
alex meer een spits dan een middenvelder vind ik, zico speelt ook altijd 4+4+1+1

fener heeft toch alleen maar waardeloze spitsen die nooit scoren dus, die schorsingen zijn niet al te dramatisch voor fener

het worden iig 2 leuke potten als tegen kayseri
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:56:46 #233
55709 Stereotomy
pi_44457883
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

die is zwaar geblesseerd geraakt een aantal weken terug

jullie hebben geluk

en die volkan is waardeloos de ene blunder na de andere
Wij hebben DSB Bank: Didulica, Sinouh, Bulters.

Ik voorspel 4-6 voor AZ uit

maareh, de wedstrijden zijn in februari. Is hij dan niet al hersteld? Bij ons is Didulica en ook Sinouh er weer bij.

[ Bericht 8% gewijzigd door Stereotomy op 15-12-2006 15:01:53 ]
pi_44457919
die volkan tegen schalke:
http://www.youtube.com/watch?v=QvoAYqdGZzI

volkan tegen italie:
http://www.youtube.com/watch?v=JDXvvQOnTn4

Zet je geluid aan.. Appiah tegen schalke, de 3-3
http://www.youtube.com/watch?v=3RJUReizC-I
pi_44458109
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:58 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
die volkan tegen schalke:
http://www.youtube.com/watch?v=QvoAYqdGZzI

volkan tegen italie:
http://www.youtube.com/watch?v=JDXvvQOnTn4

Zet je geluid aan.. Appiah tegen schalke, de 3-3
http://www.youtube.com/watch?v=3RJUReizC-I
ah volkan ah
-Rabia Al-Basri
pi_44458200
-Rabia Al-Basri
pi_44458251
PSV werd vorig seizoen (welliswaar met 10 man) weggespeeld in Turkije..

Tuncay en Alex zijn gevaarlijk.. volgens mij loopt dr ook een behoorlijke linksback rond..

Alex zelfs topscorer in de turkse comp. geloof ik
Brett Holman
pi_44458342
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:09 schreef endr0me het volgende:
PSV werd vorig seizoen (welliswaar met 10 man) weggespeeld in Turkije..

Tuncay en Alex zijn gevaarlijk.. volgens mij loopt dr ook een behoorlijke linksback rond..

Alex zelfs topscorer in de turkse comp. geloof ik
Denk dat je Ümit Özat bedoelt.. Ook hij is op het moment geblesseerd, maar ik verwacht van hem dat hij in februari wel weer 100% is.
  vrijdag 15 december 2006 @ 15:17:19 #239
55709 Stereotomy
pi_44458483
quote:
Van Gaal vanuit lucht: ‘Voor niets eerste geworden’
SCHIPHOL- Vanuit een enveloppe maakte Louis van Gaal in de lucht boven Parijs bekend dat AZ Fenerbahce heeft geloot. De AZ-trainer kreeg het verlossende briefje van de piloot, die in contact stond met de verkeerstoren. “Het is in ieder geval niet de makkelijkste tegenstander”, reageerde Van Gaal in het vliegtuig. “Voor niks eerste geworden.”
quote:
Omdat de televisie de wedstrijd donderdagavond niet uitzond, hield de familie Opdam de tussenstand via Teletekst in de gaten. Na afloop kreeg ik allemaal sms’jes dat het 1-1 was geworden. Toen heb ik ze maar even gebeld en verteld dat we toch echt gewonnen hadden”, sprak Opdam in het vliegtuig terwijl hij de Spaanse kranten nog eens rustig doorkeek. “Ze hebben me een 7 gegeven. Lijkt me goed. Wat staat daar? Un muro infraquiable of zoiets? Dan zal wel iets in de trant van een onneembare muur betekenen. Waterreus en Arveladze hebben zelfs een 10 gekregen. Ongelofelijk zeg.
Shota

Reus

az.nl
pi_44458739
Balen dat Waterreus weer weggaat straks
pi_44458805
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

Shota

Reus

az.nl
Wat een gelul dat van van Gaal. Het kan nog veel erger.
pi_44458884
Ik vind het ook een kut loting, maar ik heb liever Fenerbache dan Zulte Waregem.
pi_44458972
wie gaat er kaartjes regellen voor mij dan?
-Rabia Al-Basri
pi_44459033
-Rabia Al-Basri
pi_44459076
pi_44459082
door: Mehmet Topuz op: 15 december 2006 om 15:24
Ik wil graag naar deze wedstrijd gaan om AZ te steunen!! Ik ben van Besiktas de aartsrivaal van Fenerbahce. . Wie kan mij helpen om een ticket te kunnen kopen van de AZ vak??
pi_44459508
quote:
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44459724
ŭ am writing turkey!
door: besiktas zavalli op: 15 december 2006 om 15:47
aaaaah zielg Leverkusen. . .

die currsussen nederlands van verdonk werken echt!
-Rabia Al-Basri
pi_44459860
Een goal van AZ:

Van de website van Sevilla geplukt.
pi_44462426
Leuk, tegen Mehmet (voorheen Marco) Aurelio, de genaturaliseerde Braziliaan.

Wel een zware dobber, maar als je Sevilla kan kloppen - hoewel er niets op het spel stond - is Fenerbahçe ook te doen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:19:16 #251
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44462489
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef BobRooney het volgende:
Ik vind het ook een kut loting, maar ik heb liever Fenerbache dan Zulte Waregem.
Zulte mag Europees helaas niet in hun eigen stadion afwerken.

En het stadion van de stadsgenoot (Racing Waregem) is helemaal lachwekkend. Die moesten KV ontvangen in het stadion van Zulte.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44471166
Het staat wel garant voor een leuke wedstrijd, maar 1 makkelijkere wedstrijd tussendoor had ook wel gemogen....De poule was al één van de zwaardere...Maar daar zijn ze wel erg sterk doorheen gekomen dus dan moet Fenerbahce wel te doen zijn...Die hebben per slot van rekening maar 5 puntjes bijeen weten te sprokkelen in hun poule.

Laten we eerder Feyenoord en Ajax uitlachen...Die hebben veel lastigere lotingen gekregen (op zich logisch als ze 2e en 3e werden.., maar ze hebben dan ook echt de ergste lotingen mogelijk gekregen...)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:50:22 #253
55709 Stereotomy
pi_44471234
Mee eens, moet gewoon te doen zijn. Maar ik ben wel benieuwd wie er op doel staat. Didulica heeft me niet weten te overtuigen, en stel dat hij januari weer begint met keepen bij Jong AZ, dan weet ik niet of hij half februari weer klaar is voor het UEFA werk. Sinouh zal denk ik dus in het doel staan. Sinouh vind ik degelijk, maar niet zo goed als Waterreus. Je ziet hoe belangrijk een keeper kan zijn. Tegen Feyenoord hebben we verloren omdat Bulters in het doel stond.
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:00:47 #254
55709 Stereotomy
pi_44471533
http://media.putfile.com/Sevilla---AZ

Hier samenvatting van Sevilla-AZ. Dus wel camera's in het stadion, de vuilzakken.
pi_44471593
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
... Tegen Feyenoord hebben we verloren omdat Bulters in het doel stond.
Wat makkelijk zeg Waarom laat je ze dan schieten?? Alsof Feyenoord dáár goed in is. AZ prutst gewoon zelf in de toppers, daar is geen derde doelman hoofdschuldige aan, zoals Talpa beweert. Dan maak je er maar eentje meer voorin. Overigens kun je met Sinouh of Didulica natuurlijk óók het verschil maken, daar zijn ze op gekocht nietwaar?
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:05:29 #256
55709 Stereotomy
pi_44471686
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wat makkelijk zeg Waarom laat je ze dan schieten?? Alsof Feyenoord dáár goed in is. AZ prutst gewoon zelf in de toppers, daar is geen derde doelman hoofdschuldige aan, zoals Talpa beweert. Dan maak je er maar eentje meer voorin. Overigens kun je met Sinouh of Didulica natuurlijk óók het verschil maken, daar zijn ze op gekocht nietwaar?
Gaat het een beetje man

Natuurlijk kun je de zaak omdraaien en zeggen dat je er dan maar 1 meer had moeten scoren, maar Bulters keepte als een dweil tegen Feyenoord. Juist omdat Bulters absoluut niet kon overtuigen werd Waterreus aangetrokken.
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:06:40 #257
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44471727
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
http://media.putfile.com/Sevilla---AZ

Hier samenvatting van Sevilla-AZ. Dus wel camera's in het stadion, de vuilzakken.
Beter laat dan nooit
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:07:36 #258
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44471761
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gaat het een beetje man

Natuurlijk kun je de zaak omdraaien en zeggen dat je er dan maar 1 meer had moeten scoren, maar Bulters keepte als een dweil tegen Feyenoord. Juist omdat Bulters absoluut niet kon overtuigen werd Waterreus aangetrokken.
Voor het niveau wat AZ wilt nastreven zijn de DSB keepers onwaardig!
Planning:
-
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:08:09 #259
55709 Stereotomy
pi_44471775
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:07 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Voor het niveau wat AZ wilt nastreven zijn de DSB keepers onwaardig!
Ik heb een zwak voor Sinouh
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:11:15 #260
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44471874
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb een zwak voor Sinouh
Vond dat een grabbelaar bij RKC, geloofde het ook niet meteen toen ik las dat AZ hem had aangetrokken.
Planning:
-
pi_44472056
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

Volgens mij voelt iemand zich beledigd
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44472299
tvp...
pi_44473058
Kezman vs. Sinouh
[Copper] : Respect voor die ziekte.
pi_44474498
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]
... Juist omdat Bulters absoluut niet kon overtuigen werd Waterreus aangetrokken.
Nonsens, Waterreus werd aangetrokken omdat AZ niet op een derde doelman kan teren. Noem mij eens een eredivisieploeg die wel op reguliere basis van een derde doelman gebruik maakt?

Ik durf verder te wedden dat als Waterreus zou willen blijven, dat Didulica of Sinouh voor niks weer fit zouden worden. Jij schuift heel makkelijk het keepersprobleem op een debuterende keeper af, waar jij eigenlijk de technische leiding van AZ zou moeten noemen. En Bulters heeft genoeg laten zien om tot een oordeel te komen, dat zijn performance niet toevallig is. Dat risico heeft men willen nemen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 01:03:03 #265
55709 Stereotomy
pi_44474598
quote:
Nonsens, Waterreus werd aangetrokken omdat AZ niet op een derde doelman kan teren. Noem mij eens een eredivisieploeg die wel op reguliere basis van een derde doelman gebruik maakt?
Geen, JUIST niet in topwedstrijden, omdat elke persoonlijke fout dan fataal is, en Bulters grossierde in de persoonlijke fouten de paar keer dat hij in het doel stond, waarbij de wedstrijd tegen Feyenoord wel het toppunt was. Juist om nog meer fatale persoonlijke fouten voor te zijn, werd Waterreus aangetrokken die natuurlijk *ook* wel eens een foutje maakt, maar dat de kans dat hij zo'n slechte wedstrijd keept zoals Bulters tegen Feyenoord wel veel kleiner is.

En dat zag je in Sevilla.
quote:
Jij schuift heel makkelijk het keepersprobleem op een debuterende keeper af, waar jij eigenlijk de technische leiding van AZ zou moeten noemen.
Jezus zeg. Zullen we allah, of de sterrestanden er ook nog bij halen? Sinouh en Didulica kunnen er niks aan doen dat zij geblesseerd zijn, en Bulters kan dit niveau nog niet aan wat hij dus zeer duidelijk heeft gemaakt tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord. Hoe moeilijk is het om dat toe te geven? De technische staf heeft ZEER snel gehandeld en Waterreus aangetrokken tot aan de winterstop. Maar de wedstrijd tegen Feyenoord was al gespeeld en Bulters' persoonlijke fouten droegen voor een belangrijk deel bij aan de 3-2 nederlaag, en DAAR ging deze discussie nu even over.

Met je roze bril op ben je een van de weinigen in Nederland, vriend of vijand, die niet kan toegeven dat Bulters tegen Feyenoord bij minstens 2 van de 3 tegendoelpunten persoonlijke fouten maakte. Dat neem ik hem niet kwalijk omdat hij nog jong is, maar dat verandert niks aan de zaak *dat* hij ze maakte.

Ben jij de vader van Bulters ofzo?
pi_44474683
Didulica en Sinouh zijn keepers die in ieder seizoen wel eens worden uitgelicht. Toch koos AZ voor hen. Als dan een derde doelman wordt ingezet, tegen Feyenoord nog wel, dan verwacht je toch niet formaat Job Bulters. Een achilleshiel in de technische sectie van de club? Het zou mij niet verbazen als een professionele organisatie, die AZ inmiddels toch is, daar consequenties aan verbindt en de verantwoordelijke hiervoor ontslaat. Waterreus is maar een passant, geen oplossing voor dit manco in de staf. Het zou je zo de titel kunnen kosten, aangezien de verdediging ook niet uitblinkt na gedane transfers.
  zaterdag 16 december 2006 @ 01:08:32 #267
55709 Stereotomy
pi_44474698
^^

Nou, kusje en retteketet AZ. Goed?
pi_44474733
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
^^

Ik vind het gewoon zonde. De fans hebben gelijk dat ze het afschuiven op zo'n debutant, maar daar leert AZ niks van en dus wordt het volgend jaar ook weer geen kampioen. Juist dit soort hardleersheid maakt het verschil. Wat dat betreft is Scheringa ook geen Van der Velde of Formsma, die zou zoiets afstraffen/oplossen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 01:13:37 #269
55709 Stereotomy
pi_44474783
Ik weet niet of een team als AZ 3 topkeepers kan hebben die om plaats 1 strijden en tegelijkertijd content zullen zijn met een seizoen lang plaats op de bank. Type Koevermans eigenlijk, die prima balt maar als hij niet in de basis staat, ook fijn op de bank plaats kan nemen en dat niet erg vindt.

Van Gaal geeft de voorkeur aan jeugdspelers wanneer er iets opgevuld moet worden, en Bulters (toch Jong Oranje) had hiervoor goed kunnen dienen. Helaas is hij voor de leeuwen geworpen en te licht bevonden, maar het had ook best goed kunnen uitpakken.

Wil je het helemaal terugdraaien op de technische staf, dan had Henk Timmer nooit weggemogen natuurlijk.
  zaterdag 16 december 2006 @ 02:44:07 #270
55709 Stereotomy
pi_44476141
^^ kick

Op www.az.tv staat een reisverslag. Incl. live beelden van een Louis van Gaal die in het vliegtuig een briefje krijgt met daarop "Fenerbahce". Je ziet hem balen.
pi_44478075
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
^^ kick

Op www.az.tv staat een reisverslag. Incl. live beelden van een Louis van Gaal die in het vliegtuig een briefje krijgt met daarop "Fenerbahce". Je ziet hem balen.
Deden wij ook

Gewoon even door de zure appel heen gedurende 2 wedstrijden en lekker uitkijken naar de wedstrijden tegen Newcastle
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 december 2006 @ 17:02:19 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_44485159
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
^^

Retteketet is geweldig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44534040
Punt is gewoon dat de keepers die AZ heeft (niet waterreus meegenomen) ver beneden pijl zijn als je het wil maken tegen de grote europese teams. Ze hebben bijna geen enkele europesche ervaring als keeper.
Siniouh is matig, Didulica iets beter, en Bulters een 3e keeper die nog een lange weg te gaan heeft.
AZ heeft 1 ding gigantisch dom gedaan tijdens al hun transfers die ze gedaan hebben afgelopen seizoen, een goede keeper verkopen en 2 matige terughalen.

Ongelofelijk.......
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 18 december 2006 @ 17:05:19 #274
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_44542609
Ik vind Didulica wel een potentiële topkeeper. Al blundert hij nog wel iets te vaak.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  maandag 18 december 2006 @ 17:16:21 #275
55709 Stereotomy
pi_44543054
Inderdaad, kampioen worden in Oostenrijk doe je niet met een grabbelkeeper, dus Didulica heeft potentieel. Die gast was al KO voordat hij zich goed en wel kon bewijzen, dus laten we hem een kans geven. Alhoewel Waterreus op papier alsnog de sterkste is
  maandag 18 december 2006 @ 20:46:58 #276
55709 Stereotomy
pi_44550666
quote:
Van Basten roept Van Gaal tot orde

Uitgegeven: 18 december 2006 20:14
NOORDWIJK - Marco van Basten is de jarenlange kritiek van Louis van Gaal op zijn functioneren meer dan beu. De bondscoach van Oranje verklaarde maandagavond tijdens een eindejaarsbijeenkomst met de Nederlandse voetbalpers dat hij de opmerkingen van één van zijn voorgangers niet langer naast zich neerlegt.

De huidige trainer van AZ noemde Van Basten onlangs opnieuw "geen goede bondscoach." Van Gaal twijfelt eveneens aan de training- en selectiemethodes van Van Basten.

Slechtste bondscoach

"Ik heb de kritiek van Van Gaal één, twee en ook wel drie keer aangehoord", stelde Van Basten. "Op een gegeven moment vind ik het tijd om een keer te reageren. Dan is het genoeg. Hij heeft kritiek op mij maar had dat ook op Rijkaard en Advocaat."

"Ik wil er wel eens op wijzen dat hij misschien wel de slechtste bondscoach van de laatste twintig jaar is. Wij hebben in ieder geval wel het WK gehaald. Dat kan hij niet zeggen. Het is een beetje brutaal dat hij nu zoveel kritiek heeft. Een beetje zelfreflectie lijkt mij op zijn plaats."
pi_44551204
pi_44560476
Koeman was gisteren ook niet echt te spreken over mr Populair
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:56:28 #279
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_44564522
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef BobRooney het volgende:
hahaha, veel plezier in Istanbul haaai haaaaaaii AZ!!

http://www.break.com/index/fireworks_cause_stadium_to_ignite.html
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:06:34 #280
55709 Stereotomy
pi_44568386
quote:
Hallo ik woon in belgie en ben een Besiktas fan vergeet niet dat fenerbahce een echte hoerenploeg is ze hebben de domste fans in Turkije. Als jullie hulp willen in Turkije neem contact op met supportersgroup van Besiktas en/of galatasaray. Besiktas zijn suppertersgroup zijn naam is çarsi. en van galatasaray is Ultraslan.

hier dit zijn hun forum:

Besiktas: http://www.forzabesiktas.com/forum/index.php

Galatasaray: www.ultraslan.org

Veel geluk zorg ervoor dat die vuile griekse fenerbahce wordt afgestraft in turkije. En vergeet niet een Grote Japanse vlag te brengen want elke keer als besiktas speelt tegen zulder openen we een Japanse vlag dat betekent dat we fener ontmaagd hebben en dat er bloed op een witte laken komt

Kijken onze fans openen een japanse vlag

http://www.kralcarsi.com/image/p2.jpg

dit is slecht voor het moreel van fenerbahce ne het bijnaam van fenerbahce in Turkije is:

Oruspu-fener
Ezikbahce
Pic-fener
AZIZE.
...

Veel geluk

pi_44570787
Owkay...populaire club Fenerbache...
pi_44577669
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:35 schreef BobRooney het volgende:
Owkay...populaire club Fenerbache...
geliefd en gehaat door velen

alsof galatasaray en besiktas er baat bij heeft bij een uitschakeling van fener, integendeel zelfs...

trieste figuren vind ik, dit soort typetjes
-Rabia Al-Basri
  woensdag 20 december 2006 @ 09:06:59 #283
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44589949
Zoals ik vandaag het Limburgs Dagblad lees is Kemy na dit seizoen 100% zeker weg bij ons. Mogen we hem niet al volgende week achterlaten?
Planning:
-
pi_44595943
Oruspu is hoer en pic hoerenjong
  woensdag 20 december 2006 @ 13:16:12 #285
55709 Stereotomy
pi_44596153
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:10 schreef Erasmusch het volgende:
Oruspu is hoer en pic hoerenjong
Ik moest even nadenken waar dit op moest slaan maar ik heb 'em hoor
pi_44596330
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik moest even nadenken waar dit op moest slaan maar ik heb 'em hoor
Azize weet ik helaas niet, maar daar kan vast iemand anders wel mee helpen.

Gaan er nog fokkers naar de wedstrijd in Turkije?
pi_44596735
Nope, maar wel naar de thuiswedstrijd!
mits ik kaarten kan krijgen....
pi_44765808
Het is wel even belangrijk dat er vanavond gewonnen wordt. PSV heeft gelukkig weer een keer punten verspeeld... Maar Twente is wel weer erg in vorm natuurlijk.
Laten we het beste hopen!
Maak nie regtig saak nie
pi_44766708
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:33 schreef kassenbouwer het volgende:
Het is wel even belangrijk dat er vanavond gewonnen wordt. PSV heeft gelukkig weer een keer punten verspeeld... Maar Twente is wel weer erg in vorm natuurlijk.
Laten we het beste hopen!
Zal best lastig gaan worden. Verlies kan er ook zomaar in zitten. Twente heeft op dit moment gewoon een goede ploeg. Ik hoop dat AZ wint maar het zal denk ik alles behalve makkelijk gaan.

Vind het overigens wel tof voor Twente, maar doe het vanavond maar ff niet
  woensdag 27 december 2006 @ 14:16:09 #290
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44766919
Twente wilt nog iets van zondag rechtzetten vermoed ik
Planning:
-
pi_44767121
En roda nog iets van zondag doorzetten toch?
  woensdag 27 december 2006 @ 14:26:13 #292
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44767164
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En roda nog iets van zondag doorzetten toch?
Hoop 't, dan hebben we al meer punten dan waar ik vooraf op durfde te hopen
Planning:
-
pi_44779848
Nou, dat was dus niet zo fijn.
pi_44779974
Ehm, balen

Feli Twente though, knap gespeeld, geen gezeur met dwalingen van de scheidsrechter dus zelf verdiend
  woensdag 27 december 2006 @ 23:10:38 #295
55709 Stereotomy
pi_44780175
Eigenlijk best raar, want er stond helemaal geen B-team van AZ in het veld, dus het zal wel een mentaliteitsprobleempje zijn

Feli Twente
pi_44781388
De eerst helft van het seizoen duurt iets te lang...Nou hopen dat ze tenminste van Roda winnen anders gaat het echt verkeerd...maar ach...2t/m5 maakt toch niet uit
  donderdag 28 december 2006 @ 02:08:27 #297
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44784851
Gefeliciteerd met de punten alvast
Planning:
-
pi_44786125
Maakte Ruud Vormer nou zijn debuut?
pi_44793706
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk best raar, want er stond helemaal geen B-team van AZ in het veld, dus het zal wel een mentaliteitsprobleempje zijn

Feli Twente
Nee, Twente speelde briljant en AZ speelde matig.
pi_44794018
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:44 schreef Norrage het volgende:
De eerst helft van het seizoen duurt iets te lang...Nou hopen dat ze tenminste van Roda winnen anders gaat het echt verkeerd...maar ach...2t/m5 maakt toch niet uit
Exactly, achteraf maakt het niet zoveel uit. Je kan beter 5e worden dan 2e.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')