abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:19:16 #251
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44462489
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef BobRooney het volgende:
Ik vind het ook een kut loting, maar ik heb liever Fenerbache dan Zulte Waregem.
Zulte mag Europees helaas niet in hun eigen stadion afwerken.

En het stadion van de stadsgenoot (Racing Waregem) is helemaal lachwekkend. Die moesten KV ontvangen in het stadion van Zulte.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44471166
Het staat wel garant voor een leuke wedstrijd, maar 1 makkelijkere wedstrijd tussendoor had ook wel gemogen....De poule was al één van de zwaardere...Maar daar zijn ze wel erg sterk doorheen gekomen dus dan moet Fenerbahce wel te doen zijn...Die hebben per slot van rekening maar 5 puntjes bijeen weten te sprokkelen in hun poule.

Laten we eerder Feyenoord en Ajax uitlachen...Die hebben veel lastigere lotingen gekregen (op zich logisch als ze 2e en 3e werden.., maar ze hebben dan ook echt de ergste lotingen mogelijk gekregen...)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:50:22 #253
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44471234
Mee eens, moet gewoon te doen zijn. Maar ik ben wel benieuwd wie er op doel staat. Didulica heeft me niet weten te overtuigen, en stel dat hij januari weer begint met keepen bij Jong AZ, dan weet ik niet of hij half februari weer klaar is voor het UEFA werk. Sinouh zal denk ik dus in het doel staan. Sinouh vind ik degelijk, maar niet zo goed als Waterreus. Je ziet hoe belangrijk een keeper kan zijn. Tegen Feyenoord hebben we verloren omdat Bulters in het doel stond.
Confidence through competence
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:00:47 #254
55709 Stereotomy
pi_44471533
http://media.putfile.com/Sevilla---AZ

Hier samenvatting van Sevilla-AZ. Dus wel camera's in het stadion, de vuilzakken.
pi_44471593
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
... Tegen Feyenoord hebben we verloren omdat Bulters in het doel stond.
Wat makkelijk zeg Waarom laat je ze dan schieten?? Alsof Feyenoord dáár goed in is. AZ prutst gewoon zelf in de toppers, daar is geen derde doelman hoofdschuldige aan, zoals Talpa beweert. Dan maak je er maar eentje meer voorin. Overigens kun je met Sinouh of Didulica natuurlijk óók het verschil maken, daar zijn ze op gekocht nietwaar?
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:05:29 #256
55709 Stereotomy
pi_44471686
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wat makkelijk zeg Waarom laat je ze dan schieten?? Alsof Feyenoord dáár goed in is. AZ prutst gewoon zelf in de toppers, daar is geen derde doelman hoofdschuldige aan, zoals Talpa beweert. Dan maak je er maar eentje meer voorin. Overigens kun je met Sinouh of Didulica natuurlijk óók het verschil maken, daar zijn ze op gekocht nietwaar?
Gaat het een beetje man

Natuurlijk kun je de zaak omdraaien en zeggen dat je er dan maar 1 meer had moeten scoren, maar Bulters keepte als een dweil tegen Feyenoord. Juist omdat Bulters absoluut niet kon overtuigen werd Waterreus aangetrokken.
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:06:40 #257
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44471727
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
http://media.putfile.com/Sevilla---AZ

Hier samenvatting van Sevilla-AZ. Dus wel camera's in het stadion, de vuilzakken.
Beter laat dan nooit
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:07:36 #258
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44471761
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gaat het een beetje man

Natuurlijk kun je de zaak omdraaien en zeggen dat je er dan maar 1 meer had moeten scoren, maar Bulters keepte als een dweil tegen Feyenoord. Juist omdat Bulters absoluut niet kon overtuigen werd Waterreus aangetrokken.
Voor het niveau wat AZ wilt nastreven zijn de DSB keepers onwaardig!
Planning:
-
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:08:09 #259
55709 Stereotomy
pi_44471775
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:07 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Voor het niveau wat AZ wilt nastreven zijn de DSB keepers onwaardig!
Ik heb een zwak voor Sinouh
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:11:15 #260
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44471874
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb een zwak voor Sinouh
Vond dat een grabbelaar bij RKC, geloofde het ook niet meteen toen ik las dat AZ hem had aangetrokken.
Planning:
-
pi_44472056
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

Volgens mij voelt iemand zich beledigd
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44472299
tvp...
pi_44473058
Kezman vs. Sinouh
[Copper] : Respect voor die ziekte.
pi_44474498
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]
... Juist omdat Bulters absoluut niet kon overtuigen werd Waterreus aangetrokken.
Nonsens, Waterreus werd aangetrokken omdat AZ niet op een derde doelman kan teren. Noem mij eens een eredivisieploeg die wel op reguliere basis van een derde doelman gebruik maakt?

Ik durf verder te wedden dat als Waterreus zou willen blijven, dat Didulica of Sinouh voor niks weer fit zouden worden. Jij schuift heel makkelijk het keepersprobleem op een debuterende keeper af, waar jij eigenlijk de technische leiding van AZ zou moeten noemen. En Bulters heeft genoeg laten zien om tot een oordeel te komen, dat zijn performance niet toevallig is. Dat risico heeft men willen nemen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 01:03:03 #265
55709 Stereotomy
pi_44474598
quote:
Nonsens, Waterreus werd aangetrokken omdat AZ niet op een derde doelman kan teren. Noem mij eens een eredivisieploeg die wel op reguliere basis van een derde doelman gebruik maakt?
Geen, JUIST niet in topwedstrijden, omdat elke persoonlijke fout dan fataal is, en Bulters grossierde in de persoonlijke fouten de paar keer dat hij in het doel stond, waarbij de wedstrijd tegen Feyenoord wel het toppunt was. Juist om nog meer fatale persoonlijke fouten voor te zijn, werd Waterreus aangetrokken die natuurlijk *ook* wel eens een foutje maakt, maar dat de kans dat hij zo'n slechte wedstrijd keept zoals Bulters tegen Feyenoord wel veel kleiner is.

En dat zag je in Sevilla.
quote:
Jij schuift heel makkelijk het keepersprobleem op een debuterende keeper af, waar jij eigenlijk de technische leiding van AZ zou moeten noemen.
Jezus zeg. Zullen we allah, of de sterrestanden er ook nog bij halen? Sinouh en Didulica kunnen er niks aan doen dat zij geblesseerd zijn, en Bulters kan dit niveau nog niet aan wat hij dus zeer duidelijk heeft gemaakt tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord. Hoe moeilijk is het om dat toe te geven? De technische staf heeft ZEER snel gehandeld en Waterreus aangetrokken tot aan de winterstop. Maar de wedstrijd tegen Feyenoord was al gespeeld en Bulters' persoonlijke fouten droegen voor een belangrijk deel bij aan de 3-2 nederlaag, en DAAR ging deze discussie nu even over.

Met je roze bril op ben je een van de weinigen in Nederland, vriend of vijand, die niet kan toegeven dat Bulters tegen Feyenoord bij minstens 2 van de 3 tegendoelpunten persoonlijke fouten maakte. Dat neem ik hem niet kwalijk omdat hij nog jong is, maar dat verandert niks aan de zaak *dat* hij ze maakte.

Ben jij de vader van Bulters ofzo?
pi_44474683
Didulica en Sinouh zijn keepers die in ieder seizoen wel eens worden uitgelicht. Toch koos AZ voor hen. Als dan een derde doelman wordt ingezet, tegen Feyenoord nog wel, dan verwacht je toch niet formaat Job Bulters. Een achilleshiel in de technische sectie van de club? Het zou mij niet verbazen als een professionele organisatie, die AZ inmiddels toch is, daar consequenties aan verbindt en de verantwoordelijke hiervoor ontslaat. Waterreus is maar een passant, geen oplossing voor dit manco in de staf. Het zou je zo de titel kunnen kosten, aangezien de verdediging ook niet uitblinkt na gedane transfers.
  zaterdag 16 december 2006 @ 01:08:32 #267
55709 Stereotomy
pi_44474698
^^

Nou, kusje en retteketet AZ. Goed?
pi_44474733
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
^^

Ik vind het gewoon zonde. De fans hebben gelijk dat ze het afschuiven op zo'n debutant, maar daar leert AZ niks van en dus wordt het volgend jaar ook weer geen kampioen. Juist dit soort hardleersheid maakt het verschil. Wat dat betreft is Scheringa ook geen Van der Velde of Formsma, die zou zoiets afstraffen/oplossen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 01:13:37 #269
55709 Stereotomy
pi_44474783
Ik weet niet of een team als AZ 3 topkeepers kan hebben die om plaats 1 strijden en tegelijkertijd content zullen zijn met een seizoen lang plaats op de bank. Type Koevermans eigenlijk, die prima balt maar als hij niet in de basis staat, ook fijn op de bank plaats kan nemen en dat niet erg vindt.

Van Gaal geeft de voorkeur aan jeugdspelers wanneer er iets opgevuld moet worden, en Bulters (toch Jong Oranje) had hiervoor goed kunnen dienen. Helaas is hij voor de leeuwen geworpen en te licht bevonden, maar het had ook best goed kunnen uitpakken.

Wil je het helemaal terugdraaien op de technische staf, dan had Henk Timmer nooit weggemogen natuurlijk.
  zaterdag 16 december 2006 @ 02:44:07 #270
55709 Stereotomy
pi_44476141
^^ kick

Op www.az.tv staat een reisverslag. Incl. live beelden van een Louis van Gaal die in het vliegtuig een briefje krijgt met daarop "Fenerbahce". Je ziet hem balen.
pi_44478075
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
^^ kick

Op www.az.tv staat een reisverslag. Incl. live beelden van een Louis van Gaal die in het vliegtuig een briefje krijgt met daarop "Fenerbahce". Je ziet hem balen.
Deden wij ook

Gewoon even door de zure appel heen gedurende 2 wedstrijden en lekker uitkijken naar de wedstrijden tegen Newcastle
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 december 2006 @ 17:02:19 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_44485159
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
^^

Retteketet is geweldig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44534040
Punt is gewoon dat de keepers die AZ heeft (niet waterreus meegenomen) ver beneden pijl zijn als je het wil maken tegen de grote europese teams. Ze hebben bijna geen enkele europesche ervaring als keeper.
Siniouh is matig, Didulica iets beter, en Bulters een 3e keeper die nog een lange weg te gaan heeft.
AZ heeft 1 ding gigantisch dom gedaan tijdens al hun transfers die ze gedaan hebben afgelopen seizoen, een goede keeper verkopen en 2 matige terughalen.

Ongelofelijk.......
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 18 december 2006 @ 17:05:19 #274
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_44542609
Ik vind Didulica wel een potentiële topkeeper. Al blundert hij nog wel iets te vaak.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  maandag 18 december 2006 @ 17:16:21 #275
55709 Stereotomy
pi_44543054
Inderdaad, kampioen worden in Oostenrijk doe je niet met een grabbelkeeper, dus Didulica heeft potentieel. Die gast was al KO voordat hij zich goed en wel kon bewijzen, dus laten we hem een kans geven. Alhoewel Waterreus op papier alsnog de sterkste is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')