Zulte mag Europees helaas niet in hun eigen stadion afwerken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef BobRooney het volgende:
Ik vind het ook een kut loting, maar ik heb liever Fenerbache dan Zulte Waregem.
Wat makkelijk zegquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
... Tegen Feyenoord hebben we verloren omdat Bulters in het doel stond.
Gaat het een beetje manquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat makkelijk zegWaarom laat je ze dan schieten?? Alsof Feyenoord dáár goed in is. AZ prutst gewoon zelf in de toppers, daar is geen derde doelman hoofdschuldige aan, zoals Talpa beweert. Dan maak je er maar eentje meer voorin. Overigens kun je met Sinouh of Didulica natuurlijk óók het verschil maken, daar zijn ze op gekocht nietwaar?
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
http://media.putfile.com/Sevilla---AZ
Hier samenvatting van Sevilla-AZ. Dus wel camera's in het stadion, de vuilzakken.
Voor het niveau wat AZ wilt nastreven zijn de DSB keepers onwaardig!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat het een beetje man
Natuurlijk kun je de zaak omdraaien en zeggen dat je er dan maar 1 meer had moeten scoren, maar Bulters keepte als een dweil tegen Feyenoord. Juist omdat Bulters absoluut niet kon overtuigen werd Waterreus aangetrokken.
Ik heb een zwak voor Sinouhquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor het niveau wat AZ wilt nastreven zijn de DSB keepers onwaardig!
Vond dat een grabbelaar bij RKC, geloofde het ook niet meteen toen ik las dat AZ hem had aangetrokken.quote:
Volgens mij voelt iemand zich beledigdquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat makkelijk zegWaarom laat je ze dan schieten?? Alsof Feyenoord dáár goed in is. AZ prutst gewoon zelf in de toppers, daar is geen derde doelman hoofdschuldige aan, zoals Talpa beweert. Dan maak je er maar eentje meer voorin. Overigens kun je met Sinouh of Didulica natuurlijk óók het verschil maken, daar zijn ze op gekocht nietwaar?
Nonsens, Waterreus werd aangetrokken omdat AZ niet op een derde doelman kan teren. Noem mij eens een eredivisieploeg die wel op reguliere basis van een derde doelman gebruik maakt?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... Juist omdat Bulters absoluut niet kon overtuigen werd Waterreus aangetrokken.
Geen, JUIST niet in topwedstrijden, omdat elke persoonlijke fout dan fataal is, en Bulters grossierde in de persoonlijke fouten de paar keer dat hij in het doel stond, waarbij de wedstrijd tegen Feyenoord wel het toppunt was. Juist om nog meer fatale persoonlijke fouten voor te zijn, werd Waterreus aangetrokken die natuurlijk *ook* wel eens een foutje maakt, maar dat de kans dat hij zo'n slechte wedstrijd keept zoals Bulters tegen Feyenoord wel veel kleiner is.quote:Nonsens, Waterreus werd aangetrokken omdat AZ niet op een derde doelman kan teren. Noem mij eens een eredivisieploeg die wel op reguliere basis van een derde doelman gebruik maakt?
Jezus zeg. Zullen we allah, of de sterrestanden er ook nog bij halen? Sinouh en Didulica kunnen er niks aan doen dat zij geblesseerd zijn, en Bulters kan dit niveau nog niet aan wat hij dus zeer duidelijk heeft gemaakt tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord. Hoe moeilijk is het om dat toe te geven? De technische staf heeft ZEER snel gehandeld en Waterreus aangetrokken tot aan de winterstop. Maar de wedstrijd tegen Feyenoord was al gespeeld en Bulters' persoonlijke fouten droegen voor een belangrijk deel bij aan de 3-2 nederlaag, en DAAR ging deze discussie nu even over.quote:Jij schuift heel makkelijk het keepersprobleem op een debuterende keeper af, waar jij eigenlijk de technische leiding van AZ zou moeten noemen.
Ik vind het gewoon zonde. De fans hebben gelijk dat ze het afschuiven op zo'n debutant, maar daar leert AZ niks van en dus wordt het volgend jaar ook weer geen kampioen. Juist dit soort hardleersheid maakt het verschil. Wat dat betreft is Scheringa ook geen Van der Velde of Formsma, die zou zoiets afstraffen/oplossen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
^^
Nou, kusje en retteketet AZ. Goed?
Deden wij ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
^^ kick
Op www.az.tv staat een reisverslag. Incl. live beelden van een Louis van Gaal die in het vliegtuig een briefje krijgt met daarop "Fenerbahce". Je ziet hem balen.
Retteketet is geweldigquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
^^
Nou, kusje en retteketet AZ. Goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |