abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44059845
Er blijven vragen komen over hoe het beste te Paiqen enzo..
En of relatieplanet wel goed is.. Relatieplanet wat vinden jullie ervan?

Dus daarom: deel 4 na dit deel: Tips voor internetdating deel 3

PS: en niet alleen BttD hoeft tips te krijgen

TS begint maar ik ben door mijn tips heen, sorry..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44060128
Heb Paiq bij een vriend van me gezien, vond het wel origineel dat je de foto pas na een tijdje chatten gaat zien - zo kun je echt eerst even kijken of je iemand aardig vind.

Maar, zijn er veel succesvolle dates eigenlijk, of loopt het vaak toch op niets uit?
pi_44060546
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
Heb Paiq bij een vriend van me gezien, vond het wel origineel dat je de foto pas na een tijdje chatten gaat zien - zo kun je echt eerst even kijken of je iemand aardig vind.

Maar, zijn er veel succesvolle dates eigenlijk, of loopt het vaak toch op niets uit?
Hoe kom je trouwens op dat Paiq gebeuren?
pi_44060579
Tja paiq. Ik weet het nog niet.

Ben nu een paar daagjes bezig, en nog niet overtuigd. Best een grappig idee dat je vooraf niks weet en blanco zo'n gesprek aangaat, maar een beetje voorkennis mis ik wel. Om dan maar 'wat doe je' te vragen is ook weer zo... net niet, zeg maar.

Heb nu 5 matches, die ik nog geen een keer gesproken heb, omdat ze niet online zijn.

Heb een stuk of tien speeddates gedaan, waar welgeteld één leuke tussen zat. Wat helemaal frustrerend is dat je soms meer dan 20 minuten moet wachten tot je een speeddate krijgt, en zo boeiend is surfen nu ook weer niet. Heb wel eens gehad dat ik na 25 minuten wachten eindelijk een 'speeddate' had, en de dame me weer wegklikte voordat ik 'hoi' had getypt......
pi_44064235
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef NiGeLaToR het volgende:

wat is succesvol?

als het een avondje of enkele avondjes rommelen zijn: ja

als het een langerdurende relatie is met een gedeelde bankrekening enzo: nee, in mijn geval niet. de gelukkigen (of niet, tiz maar hoe je het bekijkt ) mogen zich hier melden
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:24:52 #6
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_44066396
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:59 schreef Godshand het volgende:
ik heb weer 5 invites voor mannen,
Dan moet je wel redelijk actief zijn denk ik?
Ik heb er na iets van 100 speeddates "al" eentje maar goed ik peuter altijd vrij snel een MSN adres oid los, misschien scheelt het dat ik niet echt "op zoek" ben?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_44067645
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:02 schreef Godshand het volgende:
Er blijven vragen komen over hoe het beste te Paiqen enzo..
En of relatieplanet wel goed is.. Relatieplanet wat vinden jullie ervan?

Dus daarom: deel 4 na dit deel: Tips voor internetdating deel 3

PS: en niet alleen BttD hoeft tips te krijgen

TS begint maar ik ben door mijn tips heen, sorry..
Ach gewoon voorschrijven als consult, verdien je er ook nog wat aan .

Zelf ook even niet echt tips. Misschien later weer
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44068040
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:35 schreef open_huwelijk het volgende:
Tja paiq. Ik weet het nog niet.

Ben nu een paar daagjes bezig, en nog niet overtuigd. Best een grappig idee dat je vooraf niks weet en blanco zo'n gesprek aangaat, maar een beetje voorkennis mis ik wel. Om dan maar 'wat doe je' te vragen is ook weer zo... net niet, zeg maar.

Heb nu 5 matches, die ik nog geen een keer gesproken heb, omdat ze niet online zijn.

Heb een stuk of tien speeddates gedaan, waar welgeteld één leuke tussen zat. Wat helemaal frustrerend is dat je soms meer dan 20 minuten moet wachten tot je een speeddate krijgt, en zo boeiend is surfen nu ook weer niet. Heb wel eens gehad dat ik na 25 minuten wachten eindelijk een 'speeddate' had, en de dame me weer wegklikte voordat ik 'hoi' had getypt......
Door dat lange wachten zie je ook dat heel veel mensen pas veel te laat zien dat ze een speeddate hebben (ik soms ook). Maar uit de speeddates komt nooit zoveel, of ze zijn te saai, wonen ontzettend ver weg, of ze vinden mij niks en drukken je weg (na de speeddate 'gewonnen' te hebben). Nu wel een speeddate op msn, wel leuk om te kleppen meer niet, maar dat hoeft ook niet altijd.

Het is idd wel erg irritant dat heel veel matches (je hoort het van vele mannelijke paiqers) zo weinig online zijn. Zodat het vaak niet verder komt dan steeds een paar regels op elkaar reageren. Of überhaupt niet reageerd/online is. Maar toch blijft paiq wel een geinige site. En bovendien gratis. En zoals het nu is komt er misschien nog wel een date uit, zoals het bij mij staat. Maar dat zien we dan wel weer.
www.xi-online.nl
  FOK!fotograaf vrijdag 1 december 2006 @ 22:31:23 #9
151126 angel008
pi_44068207
hoe werkt dat paiq eigenlijk ?.

ik wil ook een invite

eens ff kijken of dat internet daten wat is..

zit er ook een leeftijd aan vast (lees word je random gekozen of echt in eigen leeftijd categorie ?

mail van mij staat btw in mn profiel voor diegene die een invite hebben..
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:49:51 #10
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44068689
Wat wel typisch is bij paiq, dat het soms moeilijk te peilen is of er enigzins interesse is van de andere kant.
Eigenlijk bedoel ik dan meer bij een speeddate. Bij matches loopt t meestal wel vanzelf of je hebt niks te vertellen dan weet je wel genoeg.

Maar bij de afloop na speeddates heb je weleens dat het niet echt loopt, maar dat je wel verder praat.
Soms heb je dat het je wel lekker klept, maar dat t wordt afgebroken ofzo (foto's zijn nog niet zichtbaar dus dat kan t iig niet zijn). Maar dat kan ook liggen aan een grap die ik maakte, waarvan ze misschien dacht dat ik t serieus bedoelde ofzo. Als dat het geval is, is het ook wel beter zo, want mensen die niet eens kunnen zien of iets een grap is of serieus bedoeld bij een opmerking als: Ow dat is zeker een sein van boven , hoef ik ook niet verder mee te praten.
www.xi-online.nl
pi_44073120
Hoeveel dates hebben de hardcore Internet-daters gehad?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44073129
Volgend topic alweer? .
pi_44074013
Hier staan ook wel nuttige tips tussen.
Niet zaligmakend, maar geeft wel een idee.
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:41:09 #14
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_44074405
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:31 schreef angel008 het volgende:
hoe werkt dat paiq eigenlijk ?.
Kan ik je wel uitleggen.

Heb wel 1 invite voor je. "Hobby" je nog weleens op de baan eigenlijk?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_44074408
ik heb m'n vriend ontmoet via internet, niet via datingsite maar via een online game. Telt dat ook ??
♥..Every day I love you more..♥
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:46:48 #16
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_44075460
Ik ben ook nog niet helemaal uit over Paiq. De redenen zijn al eerder opgenoemd. En als dan een keer een match online is gaat ze nadat ik online kom weer offline. Een andere reageerde weer niet toen ik haar groette om een gesprek te beginnen.

Het af en toe wat berichtjes uit wisselen wordt wat saai en ik kan me ook niet echt voorstellen dat daar een relatie uit kan komen. En bij die speeddates maakt de beperkte tijd het volgens mij lastiger om rustig met iemand te praten.
pi_44078291
nou ik heb nu inmiddels iets van 40 speeddates gehad.. en ongeveer 9 gewone matches, en ik was uiteindelijk maar in 2 meiden echt geinteresseerd. Heb van 1 van hun der msn, en de ander is nooit meer online op Paiq. Beiden zijn uiteindelijk niks geworden. Moet wel zeggen dat van die 40 er ongeveer 10 al het gesprek hadden beeindigd zodra ze hoorden waar ik woonde.. is ze blijkbaar te ver ofzo.

Heb een beetje het idee dat de meeste meiden daar niet echt serieus op zoek zijn. Die willen alleen kletsen en meer niet. Als je ook kijkt hoeveel mooie meiden daar zitten, die hebben echt niet zo een website als Paiq nodig om een jongen aan de haak te slaan hoor.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_44079023
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:41 schreef Deirtje het volgende:
ik heb m'n vriend ontmoet via internet, niet via datingsite maar via een online game. Telt dat ook ??
Ik via ICQ
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:44:22 #19
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_44079319
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 03:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel dates hebben de hardcore Internet-daters gehad?
Nu 3 weken bezig met dat internetdaten teller staat op 2. Komende weken nog een paar dates in het verschiet. Denk dat 1 date per 1,5 week wel te halen is.
Maarja de vraag is, hoeveel dates wil je hebben tot je een dusdanig leuke date hebt dat je daarmee verder wilt.
pi_44081007
internetdating / paiq is ook zo vaag he , denk je eens leuk gesprek te hebben.. tot ze ineens weg moet en je uit haar matches verwijdert, zeg dat dan gewoon ofzo !?! maja.. next
vraag me af hoe et nu met bttd gaat
pi_44081707
Sommige vragen die je moet beantwoorden slaan nergens op of zijn heel moeilijk te beantwoorden.
Thanx voor de invite godshand!

[ Bericht 21% gewijzigd door BadEend19 op 02-12-2006 17:31:29 ]
pi_44084435
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:01 schreef Stiletto het volgende:
internetdating / paiq is ook zo vaag he , denk je eens leuk gesprek te hebben.. tot ze ineens weg moet en je uit haar matches verwijdert, zeg dat dan gewoon ofzo !?! maja.. next
vraag me af hoe et nu met bttd gaat
die is aan bijkomen van zn jetlag...
  FOK!fotograaf zaterdag 2 december 2006 @ 22:08:50 #23
151126 angel008
pi_44090342
hmm iemand nog tips voor paiq net bezig met vragen invoeren enzo eerste speeddate weinig reactie op (lees ik zag niet dat ze wat typte :$ )

iemand tips om een beetje een gesprek op te starten ?
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:18:14 #24
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44090573
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:15 schreef Godshand het volgende:
jongens alleen maar invite's aanvragen zijn geen tips!
Tja ik ben nog nooit op een datingsite geweest en relatieplanet.nl kost geld. Ik kan er helaas (nog) niet over meepraten!
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:23:33 #25
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44090715
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:08 schreef angel008 het volgende:
Interesse tonen, maar niet meteen kruisverhoor met allerlij vragen op haar af vuren. Als je vraagt hoe ze heet, waar ze vandaan komt etc. dan ben je gewoon een van de vele andere. Zulke gesprekken heeft ze waarschijnlijk al tig keer gevoerd en en wordt het gesprek al gauw een sleur.

Vertel iets over wat je hebt meegemaakt of dat je ergens mee zit en daar je haar mening vraagt. Vertel haar wat je van haar vind en hoe ze op je overkomt. Maar niet gaan slijmen uiteraard. Dat houdt het wel spontaan. Succes

p.s invite over?
pi_44092388
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:08 schreef angel008 het volgende:
hmm iemand nog tips voor paiq net bezig met vragen invoeren enzo eerste speeddate weinig reactie op (lees ik zag niet dat ze wat typte :$ )

Je kunt gewoon beginnen met wat standaard vraagjes. Maar ga hier dan wel op in! En zeker als je er een originele invalshoek in kunt vinden. Dan gaat het gesprek vanzelf wel. Desnoods maak je voor jezelf een lijstje met vragen WAT je zou willen weten. Zodat je iig een backup hebt voor als het gesprek een beetje spaak loopt.

En van die vrouwen die gaan lopen zeuren als je een standaard vraag stelt, die ben je liever kwijt dan rijk. Want willen we allemaal niet een paar dingen van elkaar weten? Bovendien is het wel heel knap om vanuit het niks origineel te zijn.

Wat je natuurlijk absoluut NIET moet doen is die hele vragenlijst achter kaar afwerken, want dan zullen de meesten snel hun interesse verliezen. Iig veel succes
www.xi-online.nl
  FOK!fotograaf zondag 3 december 2006 @ 00:51:27 #27
151126 angel008
pi_44094111
hmm ben nu een avondje bezig,., 2 batttles gewonnen 1 speedate die me verder wile kennen en 1 speeddate die me niet acepteerde voor verder contact..

waarom lukt het me on-line bijna altijd om iemand te versieren en irl totaal niet
  zondag 3 december 2006 @ 01:57:20 #28
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44095290
quote:
Op zondag 3 december 2006 00:51 schreef angel008 het volgende:
hmm ben nu een avondje bezig,., 2 batttles gewonnen 1 speedate die me verder wile kennen en 1 speeddate die me niet acepteerde voor verder contact..

waarom lukt het me on-line bijna altijd om iemand te versieren en irl totaal niet
Omdat je in het echt te nerveus bent? De omgeving (een dating-, of vergelijkbare site) hier ideaal is voor 'versieren', daar waar bij het uitgaan diegene die je aanspreekt, misschien helemaal niet zit te wachten om versierd te worden?
Online dingen zeggen veel makkelijker is dan IRL dingen zeggen? Online een blauwtje lopen/op je bek gaan, veel en veel minder erg is dan IRL?
Zo genoeg redenen voor je vraag (ook al was het geen vraag).

En nu eentje die bij mezelf als reden geld: je meestal bij het 'uitgaan' nauwelijks bezig bent met de eventuele schone vrouwen die aanwezig zijn (waar nog bij komt dat ik niet zo snel zo maar iemand aanspreek, maar juist weer wel vrij gemakkelijk als er maar een aanleiding is), omdat je meer bezig bent met de gezelligheid die je hebt met je vrienden?
En überhaupt al te blind bent om eventuele tekens van vrouwelijke aandacht.

Heb mijn lexa acount maar eens flink onder hand genomen. En me ook maar aangemeld voor RP. Eventueel later misschien weer eens betalend lid worden (zie wel of ik er zin in heb). Binnenkort (nou ja) wel een date via paiq (zowaar). Nou ja date, we gaan aapjes (en andere dieren) kijken. Niet mijn idee, maar het was praktisch een uitnodiging die ze deed. Dus zie wel wat er gaat komen
www.xi-online.nl
pi_44095542
Online versieren gaat veel makkelijker idd. Maar IRL versieren heeft juist ook iets spannends. Maar moet zeggen dat ik over m'n internetveroveringen meer te spreken ben. Ben benieuwd naar meer verhalen van mensen. .
pi_44102506
quote:
Op zondag 3 december 2006 00:51 schreef angel008 het volgende:

ghe je zit in een vertrouwde omgeving enzo.. dat helpt

trouwens, je hebt dr pas versierd als je na de date een 2e keer afspreekt (of meteen ligt te batsen )
pi_44105802
Versieren, versieren....op PAIQ zitten zoveel mensen die alleen tijd willen doden en verder niks willen. Ik heb inmiddels zo'n 15 speeddates gehad waaraan ik één echte date aan over heb gehouden en dat is goed bevallen. De stelregel die ik vaak hoor is 1 op 20 wordt een real life date.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_44111106
handig die mensen die ik geinvite heb zijn nu "vrienden"... ik kan ze dus nog eens saaie matches slijten
  zondag 3 december 2006 @ 23:34:31 #33
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44119512
Zeg, ik kan eigenlijk wel even wat tips gebruiken. Via knuz had ik best leuk mailcontact met een jongen, maar sinds ik hem ook op msn heb, begin ik hem gewoon ronduit irritant en vervelend te vinden. Hij komt over alsof hij echt enorme haast heeft ofzo, en zegt constant dingen als: "gaan we strakjes samen in <insert plaatsnaam> wonen?" of "ja op zich wil ik wel elke avond koken, als jij dan de afwas doet!". Hij is al ons halve huishouden aan het plannen, terwijl we elkaar nog nooit gezien hebben.
Op zich lijkt het me geen verkeerde gozer ofzo, maar het 'ik-wil-dit-niet' gevoel bekruipt me steeds sterker. Hoe los ik dit op een nette manier op? Ik heb echt helemaal geen zin meer om hem überhaupt te ontmoeten. In het kader van 'we zien wel na een evt. date' heb ik de correspondentie en het contact allemaal heel positief gehouden, dus het is niet zo dat hij de bui kan zien hangen ofzo (denk ik).
Tips zijn dus welkom. .
Pffft, ik doe echt nooit meer aan internetdating .
  maandag 4 december 2006 @ 01:27:37 #34
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44122147
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:34 schreef Christine het volgende:
-knip-
Wil je het 'netjes' afhandelen, dan je moet je hem frequent blokeren en na een tijdje dat weer opheffen. Immers, hoe minder vaak hij jou online ziet, hoe sneller zijn interesse in jou verdwijnt.

Maar aangezien je hem nauwelijks kent zou ik hem in een keer verwijderen uit je msn lijst.
  maandag 4 december 2006 @ 10:18:55 #35
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44125064
Stuur 'em een mailtje dat je gewoon helemaal afgeknapt bent dankzei z'n pusherige gedrag, en verwijder 'em dan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  FOK!fotograaf maandag 4 december 2006 @ 10:23:03 #36
151126 angel008
pi_44125136
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

ghe je zit in een vertrouwde omgeving enzo.. dat helpt

trouwens, je hebt dr pas versierd als je na de date een 2e keer afspreekt (of meteen ligt te batsen )
heb je gelijk in maar laat ik het zo zeggen de dames op paiq blijf ik terug spreken... de mensen irl van uitgaan spreek ik 1 x en dan letterlijk nooit meer :p zelfs na mail/bel contact.. dan tref ik een muur lijkt wel..

angel008 moet dus wat aan zn social skills doen.

nog bedankt voor die invite btw
pi_44125155
Nou heb al 3 speeddates gehad op Paiq. 1 msn adres. Of ze hebben kinderen of ze spreken je aan en dan opeens hoor je er niks meer van. Zal wel aan mij liggen ...maargoed zit er ook pas een paar dagen mee te spelen . Weet ook nog niet precies de ins and outs van die website verder...
  FOK!fotograaf maandag 4 december 2006 @ 10:39:53 #38
151126 angel008
pi_44125485
moet wel zeggen dat er op paiq meer met de lekkere dames word geadvert en dat je de meest lelijke meiden krijgt

volgens mij zijn er ook meer heren aanwezig dan dames
  FOK!fotograaf maandag 4 december 2006 @ 13:40:11 #39
151126 angel008
pi_44130239
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:25 schreef Godshand het volgende:
handig die mensen die ik geinvite heb zijn nu "vrienden"... ik kan ze dus nog eens saaie matches slijten
als ze klein en blond zijn dan mag je ze doorsturen naar mij de rest hoef ik niet
  maandag 4 december 2006 @ 19:40:13 #40
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44142352
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef angel008 het volgende:

[..]

als ze klein en blond zijn dan mag je ze doorsturen naar mij de rest hoef ik niet
Luxeprobleem

Anyway, deze jongen is weer back in town. Bijna over mijn jetlag heen. Ik probeer nu wat rustiger ermee om te gaan, door niet TE geforceerd op zoek te zijn. Toch ben ik vandaag nog even gaan PaiQen... resultaat:

- Vier speeddates, waarvan er twee erg goed verliepen en die ook match geworden zijn
- Twee mislukte speeddates dus. Eentje was een meid waar ik niet echt op viel. Ze begon over paranormale dingen en er kwam nog iets vreselijks op tafel waar ik niet zoveel behoefte aan had om dat te horen. Ik zal het niet met jullie delen, want dat vind ik niet leuk voor dat meisje... De andere mislukte speeddate was ik zelf de lompe boer en heb hem afgebroken, dat ging echter per ongeluk. Gesprek verliep wel aardig (was het resultaat van een battledate overigens), en het meisje was niet bijzonder knap, maar ook niet bijzonder lelijk. Alleen toen brak ik per ongeluk de rest van de date af

Maar goed. Ik heb er wel weer zin in. Het eerste wat ik moet doen is rustig blijven en zo min mogelijk wanhopigheid uitstralen!

Mijn volgende missie blijft om (ZONDER TE FORCEREN!!!!!) volgende keer dat ik weer eens uitga eens een paar leuke dames aan te spreken. Ik begin steeds meer te realiseren dat ze toch ECHT niet naar je toe komen en je zult zelf een stap moeten zetten. Maar in plaats van 'wow, dat ziet er wel neukbaar uit' zal ik er nu op af moeten stappen met 'laten we eens een gesprek gaan houden'. Zal in het begin wel moeilijk zijn, maar ik ga het gewoon proberen. Ik heb nog ongeveer een jaartje of 2/3 om een beetje succes te hebben, daarna kan ik het vergeten. Maar goed. Zo relaxed mogelijk!

Zo, dat was mijn bijdrage voor vandaag

Edit: Smilies verwijderd Ik erger me er een beetje aan
Internetjosti!
pi_44147126
Na 26 wordt er niet meer geneukt?
pi_44153806
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef BttD het volgende:
Anyway, deze jongen is weer back in town. Bijna over mijn jetlag heen. Ik probeer nu wat rustiger ermee om te gaan, door niet TE geforceerd op zoek te zijn.

Maar goed. Ik heb er wel weer zin in. Het eerste wat ik moet doen is rustig blijven en zo min mogelijk wanhopigheid uitstralen!
En
quote:
Ik heb nog ongeveer een jaartje of 2/3 om een beetje succes te hebben, daarna kan ik het vergeten.
pi_44153830
pi_44153882
ik begin niet meer aan die zooi, ik heb totaal geen behoefte aan msn contact met iemand van het internet
  dinsdag 5 december 2006 @ 07:30:16 #45
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44154348
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 03:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

En
[..]

OK, ik geef toe dat het er een beetje vreemd bij staat, maar dat neemt niet weg dat er gewoon niet veel tijd meer is
Internetjosti!
  dinsdag 5 december 2006 @ 07:31:24 #46
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44154359
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na 26 wordt er niet meer geneukt?
Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt ja
Internetjosti!
pi_44160260
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 07:31 schreef BttD het volgende:

[..]

Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt ja
jouw waandenkbeelden zijn schitterend
pi_44161413
quote:

[..]

Serieus zeg... Ik = vrouw en zit op Paiq, lurk al een paar topics mee en maak me nu al zorgen te maken dat ik een keer aan je gematcht word! Je hebt vast ook de uitspraak "vrouwen vallen niet op lieve/aardige mannen, maar hufters " wel eens in de mond genomen gok ik zo. Nee, vrouwen vallen niet op huilies.

Begrijp me niet verkeerd, je bent ongetwijfeld een lieve/aardige man, maar met zo'n wanhopige houding trek je geen vrouwen nee.
pi_44161790
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Rosella het volgende:

[..]

Serieus zeg... Ik = vrouw en zit op Paiq, lurk al een paar topics mee en maak me nu al zorgen te maken dat ik een keer aan je gematcht word!
waarom? als je hem niet wil, gooi je hem weer uit je lijstje...

doe ik ook met vervelende vrouwen...
pi_44162761
Hoe is de m/v verhouding eigenlijk op paiq dan? Neem aan dat er veel meer mannen dan vrouwen op die site staan.

Zelf ben ik wel geregistreerd op een aantal andere sites, maar wil je daar wat uithalen moet je toch echt dokken en dat gaat me iets te ver.

Btw. Als iemand nog een paiq invite over heeft, sla ik het niet af
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:26:37 #51
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44165981
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Rosella het volgende:

[..]
Begrijp me niet verkeerd, je bent ongetwijfeld een lieve/aardige man, maar met zo'n wanhopige houding trek je geen vrouwen nee.
Hiervoor ook niet, dus what's the difference. Daarnaast snap ik niet waarom men altijd zo hamert op dat wanhopige, is toch gewoon normaal dat je wel eens een keer een relatie met een meisje zou willen op je 24e? (+nooit gehad, +maagd). Ik hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen
Internetjosti!
pi_44166210
tja dat is idd heel normaal, ik heb die behoefte ook wel.. 20 zelfde situatie als jou(beetje), alleen je brengt het beetje TE.. kansloos misschien.
pi_44168512
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:26 schreef BttD het volgende:

Hiervoor ook niet, dus what's the difference. Daarnaast snap ik niet waarom men altijd zo hamert op dat wanhopige, is toch gewoon normaal dat je wel eens een keer een relatie met een meisje zou willen op je 24e? (+nooit gehad, +maagd). Ik hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen
ja, dan voel je je als meisje wel heel speciaal als een jongen interesse in je heeft omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad, en nog maagd is op zijn 24ste . Dan is echt wel liefde . Dus sorry, nee, aan mij krijg je het niet uitgelegd.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:19:45 #54
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44173321
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:47 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, dan voel je je als meisje wel heel speciaal als een jongen interesse in je heeft omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad, en nog maagd is op zijn 24ste . Dan is echt wel liefde . Dus sorry, nee, aan mij krijg je het niet uitgelegd.
Ach, aan jou krijg ik wel meer niet uitgelegd
Internetjosti!
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:22:54 #55
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44173445
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef Stiletto het volgende:
tja dat is idd heel normaal, ik heb die behoefte ook wel.. 20 zelfde situatie als jou(beetje), alleen je brengt het beetje TE.. kansloos misschien.
Zal best. Ik vind het vrij abnormaal eigenlijk. Moet gewoon ooit eens verandering in komen...
Internetjosti!
pi_44177684
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

waarom? als je hem niet wil, gooi je hem weer uit je lijstje...

doe ik ook met vervelende vrouwen...
Was ook een tikke overdreven hoor. Ik bedoelde maar, het lijkt me op voorhand al geen leuk gesprek als hij zich daar ook zo opstelt.
pi_44179147
quote:

[..]

Je doet het overkomen alsof er een tijdslimiet opzit van 8 maanden (die er niet is, echt niet, ik was zelf b.v. 29, nu 31 en zie het niet). Dat heeft niet zoveel zin. Je komt gewoon mensen tegen en soms komt daar een relatie uit voort, bij sommigen gaat dat nu eenmaal gemakkelijker dan bij anderen. Als je iemand anders wel aardig vindt, maar niet het gevoel hebt dat je heel veel tijd (of de rest van je leven!) met de andere persoon wil doorbrengen, kun je het gewoon beter bij af en toe een kop koffie drinken en wat bijpraten laten, misschien af en toe wat samen ondernemen. En misschien flirten wat zou kunnen uitdraaien op seks. Of niet.

Maar je zet een enorme druk op een meisje en op jezelf als je vanaf date 2 al doet alsof er een vaste relatie is ... je kunt natuurlijk helemaal gek op elkaar zijn met fantastische chemie dat de vonken er vanaf springen en dan gaat alles vanzelf ... maar als dat niet zo is moet het groeien (en zoenen en seks kunnen dus best veeel eerder komen dan "ik hou van jou"). En als het niet de kant van een relatie opgroeit, is het misschien wel een leuke vriendschap, of niet, en dan verlies je het contact vanzelf wel weer.
pi_44179588
Kun je op die paiq site ook ergens suggesties voor verbeteringen doorgeven?
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:15:01 #59
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44179972
Woei! Een uurtje Paiq heeft mij meteen een echte date opgeleverd.

Het begon minder. Na het wennen aan de structuur van Paiq, werd ik gematched aan een meid. Na wat geklets vroeg zij.. ''Trouwens waar kom je vandaan?'' Ik zei.. ''Ik zit op kamers in Utrecht, maar in de weekenden ben ik Deventer'' Ik kreeg niet de kans om het verder toe te lichten, want ze beëindigde het gesprek.

Toen kwam de tweede speeddate.. Ik kwam terrecht in een gesprek tussen een jongen en een meisje. Na wat geklets over en weer met beide mensen, koos ze mij om beter te leren kennen. Toen ze vroeg waar ik vandaan kwam, voelde ik de bui al weer aankomen.. wat bleek? Ze woont in dezelfde stad! We hebben een half uur gezellig gekletst, over uitgaan, over ons zelf, over haar grote liefde voor poezen. Vervolgens msn en telefoonnummers uitgewisseld en nu we gaan allebij zaterdagavond naar dezelfde tent om te meeten en dansen.
pi_44181041
quote:

[..]

Hoezo, ben je terminaal?
quote:

[..]

Dat snap ik wel, maar je opmerkingen over dat je het niet meer geforceerd gaat aanpakken en dat je niet wanhopig overkomt, neem ik niet erg serieus
pi_44181126
Maar wat ik mij dan afvraag... waarom niet gewoon naar de discotheek/kroeg ?
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:56:59 #62
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44181150
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef riX- het volgende:
Maar wat ik mij dan afvraag... waarom niet gewoon naar de discotheek/kroeg ?
Op een dinsdagavond?
pi_44181221
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Op een dinsdagavond?
Nee, wat ik bedoel... waarom internetdating?
  woensdag 6 december 2006 @ 00:03:40 #64
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44181346
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:59 schreef riX- het volgende:

[..]

Nee, wat ik bedoel... waarom internetdating?
Het is uitdagender dan Fok!en.
pi_44181509
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Het is uitdagender dan Fok!en.
Hmm zit wat in, maar je hebt me nog steeds niet overtuigd.. ga verder
pi_44181587
blauwtjes lopen is minder pijnlijk
pi_44181704
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef riX- het volgende:

[..]

Dat zeg je ook alleen maar zodat je straks kunt zeggen ''via via kwam ik heel toevallig op een dating-site. Het is eigenlijk niets voor mij''
  woensdag 6 december 2006 @ 00:16:10 #68
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44181722
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef riX- het volgende:

[..]

Wanneer je vrouwen/ mannen leert verleiden op het internet ontmoet je sneller leuke vrouwen/ mannen dan mogelijk is op elke andere manier (en je hoeft geen geld meer te verspillen aan eerste dates die kunnen mislukken en je hoeft geen tijd meer te verspillen aan vrouwen/ mannen die je meer drama en ellende bezorgen dan goede seks). Oftwel: Je krijgt meer vrouwen/ mannen in minder tijd en voor minder geld.
pi_44181890
quote:

[..]

Ga nou toch weg man... Het is alleen maar gekker geworden sinds ik 26 ben .

Wat zeg ik, 26? Ik kwam er deze week achter dat vrijwel iedereen denkt dat ik 30+ ben .
I was an atheist until I realized I was God
pi_44181960
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:22 schreef kastanova het volgende:
Ga nou toch weg man... Het is alleen maar gekker geworden sinds ik 26 ben .
Ik kan me wel voorstellen dat de drempel steeds hoger wordt om te laten doorschemeren dat je nog maagd bent op latere leeftijd.
quote:
Wat zeg ik, 26? Ik kwam er deze week achter dat vrijwel iedereen denkt dat ik 30+ ben .
Toch maar eens stoppen met roken
pi_44182115
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:25 schreef Xennia het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat de drempel steeds hoger wordt om te laten doorschemeren dat je nog maagd bent op latere leeftijd.
Dat gaat toch niemand vragen joh? .
quote:
Toch maar eens stoppen met roken
Nee man, omdat ik me zo volwassen gedraag .
pi_44182193
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:32 schreef kastanova het volgende:
Dat gaat toch niemand vragen joh? .
Het lijkt me goed dat hij zich vast preventief indekt voor beroerde bedprestaties
quote:
Nee man, omdat ik me zo volwassen gedraag .
Als altijd weet je het weer positief uit te leggen naar je ego
pi_44182226
Ruzie
  woensdag 6 december 2006 @ 00:40:03 #74
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44182252
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Granadaiscool @ hotmail.com
He balen! Paiq gooit roet in het eten. Zodra ik invites heb, PM ik je.

pi_44182389
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:37 schreef Xennia het volgende:
Het lijkt me goed dat hij zich vast preventief indekt voor beroerde bedprestaties
Als ik m'n vriendinnen mag geloven is hij bij voorbaat al niet de beroerdste minnaar die een vrouw kan treffen, dus hé, bek houden en je ding doen en niemand heeft het er over .
quote:
Als altijd weet je het weer positief uit te leggen naar je ego
Het werd me letterlijk zo gezegd! .
  woensdag 6 december 2006 @ 01:19:40 #76
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44182881
Hmm, kan niet echt slapen maak me weer veel te druk

Hopelijk gaat het morgen weer beter!
Internetjosti!
pi_44182911
Over dat maagd zijn?
  woensdag 6 december 2006 @ 01:23:24 #78
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44182929
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over dat maagd zijn?
Vooral ja, maar ook over de studie op dit moment
Internetjosti!
  woensdag 6 december 2006 @ 01:35:56 #79
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44183071
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:23 schreef BttD het volgende:

[..]

Vooral ja, maar ook over de studie op dit moment
Jij denkt en piekert teveel en dat helpt je niet.
  woensdag 6 december 2006 @ 01:46:53 #80
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44183172
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:35 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Jij denkt en piekert teveel en dat helpt je niet.
Klopt
Internetjosti!
pi_44183317
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:
Als ik m'n vriendinnen mag geloven is hij bij voorbaat al niet de beroerdste minnaar die een vrouw kan treffen
Hoe weten zij dat nou
pi_44183531
Dienstmededeling .

Ik vind het idee achter de semi-reeks best ok, tips bij internetdaten kunnen handig zijn voor de mensen die eraan doen. Ervaringen uitwisselen is ook een goed plan. Wat minder is, is dat dit topic binnenkort nog meer gaat verzanden in 'hoi, ik wil graag een invite voor Paiq, wie heeft er één over?' dan het nu al is. En da's niet de bedoeling. Heb het hier gewoon over internetdaten en laat de vele invite-verzoekjes achterwege bitte.
pi_44183534
quote:
Op woensdag 6 december 2006 02:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe weten zij dat nou
Omdat de bedprestaties van de gemiddelde man behoorlijk ondermaats zijn .
pi_44183540
quote:
Op woensdag 6 december 2006 02:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat de bedprestaties van de gemiddelde man behoorlijk ondermaats zijn .
Dus een maagd is bij voorbaat al beter dan de gemiddelde man
pi_44183551
Oh, en het topic gaat ook niet over BttD's maagd zijn. Of z'n studie, for that matter.
pi_44183572
quote:
Op woensdag 6 december 2006 02:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dus een maagd is bij voorbaat al beter dan de gemiddelde man
Niet bij voorbaat, maar zich dusdanig zorgen maken hoeft in ieder geval niet...

Ik denk dat een vrouw nog alitijd liever iemand heeft die niet weet waar hij mee bezig is en zich dus maar enigszins laat leiden dan iemand die denkt alles al te weten van het vrouwelijk lichaam maar nog geen kat klaar krijgt...
pi_44184044
toch best wat leuke gesprekjes op paiq. wie weet komt er nog een date uit straks....:)
  woensdag 6 december 2006 @ 07:45:44 #88
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44184153
Hee Fok peoples,
Na een poosje overwegen om leuken meiden te leren kenen, hoe en waar heb ik de knoop doorgehakt.
Ik begin pas maar tot nu toe vind ik het erg leuk en heb ik het idee dat alles een stukje zuiverder is dan een aantal jaren terug toen ik ook ooit is op datingsites rond keek.
Wat minder fakers.... teminste die indruk krijg ik.

Wat mij wel opvalt is dat veel meiden wel heel erg makkelijk zijn en eigenlijk geen tot bijna geen profiel neerzetten en dan bof je als er een foto staat???? tja wat moet je dan mailen, vaag net als 1 van de andere 1000 mailtjes, dan is het bij voorbaad kansloos.

Ik ben begonnen met een gratis membership bij onehello en relatie planet uiteindelijk focus ik me alleen nog op RP. nadat er een leuke meid een reactie op mijn profiel had gegeven heb ik overwogen om lid te worden en haar een maailtje gestuurt. wacht nu op haar reactie.

Ik heb erg lang gedaan over mijn profiel en ben er van overtuigd dat deze oké is. genoeg positieve maar ook hele eerlijke rake stukken. niet te kort niet te lang. de gene die reageert weet in iedergeval wat voor prutser ik ben? een leuke foto doet wonderen ik merk dat ik zelf ook als eerst op de foto af ga. als deze uitstraling heeft lees ik het profiel en reageer met nu het kan een persoonlijk open en direct vrolijk mailtje.

Nou ik hoop dat andere fokkers die iets serieus net als moi overwegen er iets mee kunnen. ik hou jullie op de hoogte van de resultaten.

Zo zijn we nu weer een beetje ontopic.............

Rgrdz,
Maarten
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  woensdag 6 december 2006 @ 16:02:05 #89
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44195654
quote:
Op woensdag 6 december 2006 02:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Dienstmededeling .

Ik vind het idee achter de semi-reeks best ok, tips bij internetdaten kunnen handig zijn voor de mensen die eraan doen. Ervaringen uitwisselen is ook een goed plan. Wat minder is, is dat dit topic binnenkort nog meer gaat verzanden in 'hoi, ik wil graag een invite voor Paiq, wie heeft er één over?' dan het nu al is. En da's niet de bedoeling. Heb het hier gewoon over internetdaten en laat de vele invite-verzoekjes achterwege bitte.
OK, maar is het dan niet handiger om een PaiQ invite topic op te zetten ofzo en dat centraal te maken? Dan kunnen mensen die een request doen dat ook doen.

Verder: Net uit bed (jetlag!) nog niks gedaan. Ga zometeen maar weer eens even kijken op PaiQ voor een half uurtje ofzo. De rest van de week zijn er genoeg leuke dingen te doen . Ook ben ik vandaag alweer een stuk positiever/rustiger, dus dat is beter
Internetjosti!
  woensdag 6 december 2006 @ 16:04:52 #90
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44195749
quote:
Op woensdag 6 december 2006 07:45 schreef Dwan het volgende:
Hee Fok peoples,
Na een poosje overwegen om leuken meiden te leren kenen, hoe en waar heb ik de knoop doorgehakt.
Ik begin pas maar tot nu toe vind ik het erg leuk en heb ik het idee dat alles een stukje zuiverder is dan een aantal jaren terug toen ik ook ooit is op datingsites rond keek.
Wat minder fakers.... teminste die indruk krijg ik.

Wat mij wel opvalt is dat veel meiden wel heel erg makkelijk zijn en eigenlijk geen tot bijna geen profiel neerzetten en dan bof je als er een foto staat???? tja wat moet je dan mailen, vaag net als 1 van de andere 1000 mailtjes, dan is het bij voorbaad kansloos.

Ik heb erg lang gedaan over mijn profiel en ben er van overtuigd dat deze oké is. genoeg positieve maar ook hele eerlijke rake stukken. niet te kort niet te lang. de gene die reageert weet in iedergeval wat voor prutser ik ben? een leuke foto doet wonderen ik merk dat ik zelf ook als eerst op de foto af ga. als deze uitstraling heeft lees ik het profiel en reageer met nu het kan een persoonlijk open en direct vrolijk mailtje.
Het zijn inderdaad meerdere dingen:
1) Op datingsites zitten veel meer mannen dan vrouwen.
2) Vrouwen zien zo'n datingsite vaak meer als een 'spel' en mannen zien het als een 'potentiele kans' om met iemand in contact te komen.
3) Voor mannen is het uitermate moeilijk om zichzelf zo goed mogelijk neer te zetten in een bericht/mail. Vrouwen ontvangen ZEER veel berichten tegelijk en er zitten ook zo veel kansloze tussen, maar probeer maar eens op te vallen. Dat is nog niet zo gemakkelijk!
Internetjosti!
pi_44202991
Ik begin dat paiq wel steeds leuker te vinden, vooral dat onvoorspelbare. 't Is toch steeds weer een kadootje wie je voor je kiezen krijgt.

Ik vind wel jammer dat je compleet aan de grillen van paiq bent overgeleverd, en dat er weinig mogelijkheden zijn om zelf contact te zoeken.
Zo ging ik net ontzettend de mist in met een speeddate. Ik kwam er pas na vier minuten achter dat ik een speeddate had..... Wel verlenging gekregen, maar toen moest ik vrij snel weg vanwege een 'huiselijke noodsituatie'. Ik wil gewoon even een berichtje met 'sorry' kunnen sturen.....
Dus: Debje, Sorry!

Wat ik ook jammer vind is dat nee gelijk definitief nee is. Als je een match verwijdert, is dat gelijk definitief afkappen van alle contact via paiq. Ook als je een speeddate afkapt. Misschien komt er opeens wat tussen waardoor je wegmoet, maar toch later verder wilt kletsen.

En als iemand ene Debje op paiq tegenkomt: zeg even sorry namens een botte boer
pi_44209591
Opzich nu wel wat vaker dat mijn matches online zijn. Dus dat is wel iets beter bij paiq. En ook nog steeds leuke gesprekken met een ervan op msn. Net nog even een speeddate gehad, ging wel aardig t gesprek, zij kwam eindelijk een beetje op gang. Maar toen ze vroeg waarom ik niet in amsterdam woonde en ik vertelde dat ik dat komend jaar ga doen, omdat ik eerst even wil kijken dat ik het helemaal ga redden dit jaar. Vroeg ze of ik dus nog thuis woonde, ja zei ik, en toen ging ze off

Bij lexa/rp, nu wel wat meer kijkers op mijn profiel en ook al een aantal interesse en gewone berichtjes. Maar oa weer dezelfde zwerfster als ik op mijn eerdere profiel kreeg (die dacht van nu zal die opeens wel in mij geïnteresseerd zijn_O-). En een paar die mijn profiel niet goed gelezen hadden (nee ik hoef geen kinderen er gratis bij te hebben , en nog erger rokers ).

Maar nu ook een paar die een of ander engels mailtje hebben gestuurd, en zelf een vaag profiel hebben. Daarvan denk ik dat t een bekende is die een geintje probeerd uit te halen. Dat vind ik best, maar dan moet je er ook wel vooruitkomen he
www.xi-online.nl
pi_44210104
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef open_huwelijk het volgende:
Ik begin dat paiq wel steeds leuker te vinden, vooral dat onvoorspelbare. 't Is toch steeds weer een kadootje wie je voor je kiezen krijgt.

Ik vind wel jammer dat je compleet aan de grillen van paiq bent overgeleverd, en dat er weinig mogelijkheden zijn om zelf contact te zoeken.
Zo ging ik net ontzettend de mist in met een speeddate. Ik kwam er pas na vier minuten achter dat ik een speeddate had..... Wel verlenging gekregen, maar toen moest ik vrij snel weg vanwege een 'huiselijke noodsituatie'. Ik wil gewoon even een berichtje met 'sorry' kunnen sturen.....
Dus: Debje, Sorry!

Wat ik ook jammer vind is dat nee gelijk definitief nee is. Als je een match verwijdert, is dat gelijk definitief afkappen van alle contact via paiq. Ook als je een speeddate afkapt. Misschien komt er opeens wat tussen waardoor je wegmoet, maar toch later verder wilt kletsen.

je kan toch een oneliner sturen?

doe ik zelf ook...
als je weg moet en je denkt dat ze je mogen laat je je msn of meel achter..

makkelijk zat..

ik begrijp het probleem nie zo...
pi_44211128
Kvind juist het mindere aan paiq dat er veel wat minder serieuze meiden opzitten of die bijna altijd offline zijn. offline chatten is ook niet echt leuk.

Nu ben ik beetje gaan kijken bij wat 'normalere' dating-sites, maar ik vind het nogal lastig om zomaar een mailtje naar iemand te sturen. Hebben jullie nog tips of voorbeelden over hoe te beginnen. thx
pi_44213231
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:54 schreef crazy-bert het volgende:
Kvind juist het mindere aan paiq dat er veel wat minder serieuze meiden opzitten of die bijna altijd offline zijn. offline chatten is ook niet echt leuk.

Nu ben ik beetje gaan kijken bij wat 'normalere' dating-sites, maar ik vind het nogal lastig om zomaar een mailtje naar iemand te sturen. Hebben jullie nog tips of voorbeelden over hoe te beginnen. thx
hun profiel lezen, en als die iets bevatten wat je aanspreekt beginnen met een openingszin die naar het profiel verwijst...

heb ik ooit welles gedaan maar hou niet zo van hele lappen tekst mailen...
pi_44213373
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:02 schreef BttD het volgende:

[..]

OK, maar is het dan niet handiger om een PaiQ invite topic op te zetten ofzo en dat centraal te maken? Dan kunnen mensen die een request doen dat ook doen.

Verder: Net uit bed (jetlag!) nog niks gedaan. Ga zometeen maar weer eens even kijken op PaiQ voor een half uurtje ofzo. De rest van de week zijn er genoeg leuke dingen te doen . Ook ben ik vandaag alweer een stuk positiever/rustiger, dus dat is beter
Nee. Dat is een service van Paiq, niet van Fok. Dit topic gaat over internetdaten in het algemeen, niet over Paiq. Nogmaals, jullie kunnen hier tips en verhalen uitwisselen over internetdaten, daar is het topic voor bedoeld. Requests kunnen achterwege blijven.

Verder wil ik nog even melden dat de rest van je post slowchat is en maar héél weinig te maken heeft met dit topic. Dat is al vaker voorgekomen, zou je daarop willen letten?

Er is een tijd terug een reeks geweest over internetdaten hier, die is na 30 delen gesloten omdat het alleen nog maar bestond uit paiq-invite requests en slowchat. Dat is niet de bedoeling. Als je hier niets te melden hebt, doe het dan niet. Er is al een slowchat in R&P.
pi_44213588
dus samenvatting beste jongens en meisjes:

voor Paiq-invites of huwelijksaanzoeken bij je favo fokker

bestaat er FoBo, PM,IRC en messengers

voor klaagzangen zoals van BttD hebben we KLB...

game on
pi_44213686
adultfriendfinder is trouwens veel leuker dan PaiQ
pi_44214362
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

je kan toch een oneliner sturen?

doe ik zelf ook...
als je weg moet en je denkt dat ze je mogen laat je je msn of meel achter..

makkelijk zat..

ik begrijp het probleem nie zo...
Ik kan toch geen oneliner sturen? Weet niet eens hoe ze eruit ziet....
En dat van msn of meel had ik ook al bedacht..... Achteraf.......
pi_44236009
Heb nu via knuz een aantal contacten opgepikt en op 3 na (van de 8 ofzo) staan ze nog niet in mijn msn.
Dit omdat ik ff rustig wil doen etc. 2 lijken me wel oprecht leuk/aardig maar dat is alleen van mailtjes/berichtjes af te leiden.

Meestal wil ik eerst een tijdje berichten sturen om te zien of iemand me wat lijkt, al is het maar voor een gezellig praatje,nothing more.
Nadeel van mensen toevoegen op msn is dat sommige zo overdreven aardig en "leuk" tegen je gaan doen.

Zit nu met een gozer "opgescheept" die me echt elke keer als ik online kom, me gelijk aanspreekt maar niet echt wat te vertellen heeft. Ik voel die klik niet maar hij schijnbaar wel. Vind hem ook flauwe opmerkingen maken en ze zo grappig bedoelen. Shit.
Hij begint ook beetje vervelend te worden door van die bemoeizuchtige vragen te stellen en zo zachtjes aan controleerd of ik de waarheid wel spreek (door paar dagen later er een verwijzing naar te geven en te vragen enzo). Hij denkt dat wij vrienden zijn ofzo maar zo zie ik dat totaal niet.
Ik probeer hem een beetje te laten doen en niet overal op in te gaan maar als dit nog lang duurt ga ik er wat van zeggen. Vind het lullig hem volledig te blokken.

Conclusie: nadeel van mensen toevoegen etc. is dat ze soms zo aan je lijken te hangen en ze niet doorhebben dat die klik er niet is. Hoe kom je daar vanaf? (ben hier te aardig voor denk ik).
pi_44236411
Hmm hoe doe je het dan in het echte leven als ze jouw adres en telefoon hebben? Digitaal is het toch net even makkelijker? Leuk is het natuurlijk nooit...
pi_44236674
quote:
Op donderdag 7 december 2006 22:48 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm hoe doe je het dan in het echte leven als ze jouw adres en telefoon hebben? Digitaal is het toch net even makkelijker? Leuk is het natuurlijk nooit...
Tja, het komt niet snel voor dat vervelende mensen mijn tel. etc hebben. Ik kijk wel uit dat ik die niet te snel geef.
Mocht het toch voorkomen dan zal ik ook bijtijds zeggen dat het met niet bevalt etc.
  vrijdag 8 december 2006 @ 09:34:59 #103
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_44242210
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef open_huwelijk het volgende:
Volgens mij heb ik daar ook al een keer mee gechat.

Ze gaf toen alleen vrij vreemde negatieve reacties op normale vragen. Was toen ook in een battlechat (per ongeluk in gekomen). Eerst reageerde ze al geirriteerd naar de andere (aardige) gozer en toen in de verlenging met mij leek ze niet echt veel positiever te worden. Vond het niet erg toen ze de chat afbrak.
  vrijdag 8 december 2006 @ 09:37:23 #104
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_44242269
Blijf het wel lastig vinden om op PaiQ te kletsen. Het wil nog niet echt klikken en de gesprekken zijjn ook nog niet echt al te interessant. Mischien doe ik wel iets verkeerd ofzo....

Probeer nu wel wat meer te experimenteren, wat meer plagerige opmerkingen maken, brutaler worden enzo. Ben alleen bang daar mee te ver te gaan of verkeerd over te komen.
pi_44248246
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:37 schreef cyber_rebel het volgende:
Blijf het wel lastig vinden om op PaiQ te kletsen. Het wil nog niet echt klikken en de gesprekken zijjn ook nog niet echt al te interessant. Mischien doe ik wel iets verkeerd ofzo....

Probeer nu wel wat meer te experimenteren, wat meer plagerige opmerkingen maken, brutaler worden enzo. Ben alleen bang daar mee te ver te gaan of verkeerd over te komen.
Je moet zoiezo altijd de eerste zoveel minuten weten vol te lullen, zodat jullie elkaars fotos kunnen bekijken. Dat doe je gewoon door al de standaard vragen te stellen.. woonplaats, werk, hobbies, blabla..

En als je eenmaal de foto's erbij hebt... en ze vind je leuk.. dan gaat het gesprek meestal ook iets anders.. toont ze wat meer interesse.. etc.. en dan kun je beginnen met het echte gesprek... en ja.. soms klikt het, en soms niet.
pi_44253944
ik heb ff voor paiq invite's een Wiki linkje in mn sig gezet...

dus ieder die een invite nodig heeft gaat DAAR heen...

je request hier wordt wellicht verwijderd door een ijverige mod
pi_44294503
lol via een datingsite een vrouw opgedaan die 1200 m van me af woont

morgen gaan we wat drinken, ik vind dan verder msnen best wel belachelijk
pi_44295945
quote:
Op zondag 10 december 2006 06:16 schreef Godshand het volgende:

Hehehe lol , zoiets heb ik ook eens gehad, woonde twee dorpen verder, ook gelijk 's avonds maar afgesproken hehe.

Veel plsier, ben benieuwd!

Kende je haar van gezicht ofzo?
pi_44296592
quote:
Op zondag 10 december 2006 06:16 schreef Godshand het volgende:

Ziets heb ik ook, jongen woont bij mij in de flat
Heb hem 1x bijna omver gelopen omdat ik haast had en hem gewoon niet herkende...
pi_44296627
Hoe doen jullie dat met versturen van oneliners bij paiq? M.a.w. wat zet je erin. Het enige wat je van zo'n meid weet is dat ze er wel lekker uitziet, maar om dat als reden voor je oneliner te geven......
pi_44296778
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef open_huwelijk het volgende:
Hoe doen jullie dat met versturen van oneliners bij paiq? M.a.w. wat zet je erin. Het enige wat je van zo'n meid weet is dat ze er wel lekker uitziet, maar om dat als reden voor je oneliner te geven......
dat ze er intelligent uitziet?
of dat je met je timmermansoog ziet dat haar schedel de juiste karaktereigenschappen uitstralen?
pi_44303461
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:03 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Hehehe lol , zoiets heb ik ook eens gehad, woonde twee dorpen verder, ook gelijk 's avonds maar afgesproken hehe.

Veel plsier, ben benieuwd!

Kende je haar van gezicht ofzo?
nee, op de datingsite stond dat ze ook in mijn woonplaats woont..

dus berichtje, berichtje terug, foto's en msn mailen en toen gaan msnen...

nou en toen bleek ze 1200 m verderop te wonen lol
pi_44303778
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef open_huwelijk het volgende:
gewoon iets wat je aan de foto opmerkt ofzo. iets grappigs of juist heel afzeikerig..

bijvoorbeeld bij zo'n vrouw met veel inkijk een Oneliner sturen van

"Zo, das wel goedkoop scoren eh? Mocht je toch meer inhoud hebben, beantwoordt je deze Oneliner "

etc etc...

wees creatief
  zondag 10 december 2006 @ 15:59:04 #114
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_44304878
Wat me de laatste tijd steeds meer aan het irriteren is, zijn de fake profielen die door Afrikanen geplaatst worden, vaan uit Senegal, maar ook wel eens uit Ivoorkust. Maar het is gewoon dezelfde truuk die uitgehaald wordt als bij de Nigeriaanse 419 scam. Ze plaatsen een profiel, bijvoorbeeld met de tekst "tell you lattertell you lattertell" enzovoorts (ja, dat kan al in gebroken Engels zijn, maar hoeft niet). En dan gaan ze als een gek spamberichtjes sturen, waarin ze zeggen dat je een leuk profiel hebt ofzo en dat je foto's kan krijgen door naar haar Yahoo-adres te mailen. Wat er dan gebeurt, is dat je adres dan netjes in het bestand van de oplichters komt. Je zal dan berichten krijgen van een jonge vrouw en haar vader was een belangrijk persoon, maar nu is hij dood. Of je geld wilt geven om de miljoenen van de bank te kunnen halen, je krijgt er een percentage van. Hoe dan ook, sommige sites pakken deze fakers wel aan, maar dat doen ze door het profiel achetraf te verijderen, na ontvangen van de klachten. Sommige sites verwijderen ze helemaal niet (RelatiePlanet was er eentje van, maar daarom kom ik er nu ook niet meer, ik werd die berichtjes zat), maar ik heb al bij meerdere sites erop aangedrongen om de genoemde landen in de ban te doen, simpelweg door de IP-range te blokkeren. Dat heeft bij mijn weten nog geen enkele site gedaan, niet waar ik tenminste kom, want de fake profielen blijven komen.
Trouwens, nog een waarschuwing, sommige oplichters hebben Babelfish gevonden of een ander vertaalprogramma op internet. Daarom zijn er in zeldzame gevallen profielen die wel in de Nederlandse taal zijn opgesteld, maar je ziet al snel wanneer het een fake profiel is, de grammatica klopt totaal niet, woorden lijken verkeerd vertaald te zijn en soms hebben ze een woord op een verkeerde manier geschreven in het Engels, waardoor de vertaalmachine er niets mee kon, dus dan staat het nog steeds in het (slechte) Engels.

Van de sites waar ik zelf kom, is er maar eentje die echt actief tegen fakers in aan het gaan is. Ze hebben de regel dat mensen pas mogen mailen als hun profiel is goedgekeurd. En de oplichters vallen dan gelijk door de mand. Die site is New Romance, is nog gratis ook.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_44306416
Dank je Bianca
pi_44313197
Van de week nog met een kerel op msn gezeten waar ik eerst fftjes mee gemaild heb. Jeetje wat een kwijl, plak en kijk-mij-charmant-oprecht-grappig-nep-zijn figuur.
Ik kan nu na 1 gesprek al zeggen dat ik noooooit interesse voor hem ga krijgen. Deze kerel kwam op mij zo nep over met zijn geslijm. Zonde toch.

Andere gast was wel gewoon aardig en daar had ik eerst ook ff mee gemaild, hij kwam over gewoon zoals hij is. Niet slijmen, niet zeuren, niet zo overdreven. Gewoon normaal!
Zulke zijn de moeite waard.

Tip voor de mannen: als iemand zich herkent in de eerste beschrijving, stop onmiddelijk met een dergelijke act.
Vrouwen trappen er niet in.
pi_44318760
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef vencodark het volgende:
Van de week nog met een kerel op msn gezeten waar ik eerst fftjes mee gemaild heb. Jeetje wat een kwijl, plak en kijk-mij-charmant-oprecht-grappig-nep-zijn figuur.
Ik kan nu na 1 gesprek al zeggen dat ik noooooit interesse voor hem ga krijgen. Deze kerel kwam op mij zo nep over met zijn geslijm. Zonde toch.

Andere gast was wel gewoon aardig en daar had ik eerst ook ff mee gemaild, hij kwam over gewoon zoals hij is. Niet slijmen, niet zeuren, niet zo overdreven. Gewoon normaal!
Zulke zijn de moeite waard.

Tip voor de mannen: als iemand zich herkent in de eerste beschrijving, stop onmiddelijk met een dergelijke act.
Vrouwen trappen er niet in.
gewoon blocken op je msn dus, die eerste gozer...

zo'n moeite is dat niet

overigens... vandaag helaas niet van een date gekomen met me buurtgenote, woensdag wel, we hebben ook een concrete tijd en plaats

en dan nog ff ontopic..

als er vrouwen je op paiq zeggen dat ze het alleen voor de lol doen en eventueel vriendschap..
ik had er vandaag ook al zo 1 en die wilde na even doorvragen en pushen toch even aan me vragen of we nog deze week gingen daten
pi_44318838
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef Godshand het volgende:
ik heb ff voor paiq invite's een Wiki linkje in mn sig gezet...

dus ieder die een invite nodig heeft gaat DAAR heen...

je request hier wordt wellicht verwijderd door een ijverige mod
Erg goed bedacht!
pi_44324269
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

gewoon blocken op je msn dus, die eerste gozer...

zo'n moeite is dat niet
Tja, daar ben ik nog te aardig voor misschien. Blok mensen niet zo snel eigenlijk. Soms tijdelijk maar ja. Gister weer met die gast gesproken, bij elk ding wat hij zegt loopt ie weer te slijmen hoe leuk ik wel niet ben. Man, hoe kan je dat nou zeggen, we hebben elkaar net 2 keer gesproken! Hij lijkt wel wanhopig.
pi_44332944
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tja, daar ben ik nog te aardig voor misschien. Blok mensen niet zo snel eigenlijk. Soms tijdelijk maar ja. Gister weer met die gast gesproken, bij elk ding wat hij zegt loopt ie weer te slijmen hoe leuk ik wel niet ben. Man, hoe kan je dat nou zeggen, we hebben elkaar net 2 keer gesproken! Hij lijkt wel wanhopig.
als je echt niet wil blocken kan je ook gewoon negeren..

dan krijg je eerst opmerkingen als

"hey!"
"Hallo!? Zijn we dr nog?"
"Godverdegodver blind ofzo?"

later..

"Kuthoer! Ik block je!"

en dus... probleem dan ook opgelost
pi_44335767
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

als je echt niet wil blocken kan je ook gewoon negeren..

dan krijg je eerst opmerkingen als

"hey!"
"Hallo!? Zijn we dr nog?"
"Godverdegodver blind ofzo?"

later..

"Kuthoer! Ik block je!"

en dus... probleem dan ook opgelost
Haha, waterdichtplan. Maare, als hij nog erg gaat zeuren etc. ga ik zeggen dat ik die klik toch niet zo voel. Ben ik er op zijn snelst (hopelijk) vanaf en nog op een normale manier ook.
pi_44346299
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, waterdichtplan. Maare, als hij nog erg gaat zeuren etc. ga ik zeggen dat ik die klik toch niet zo voel. Ben ik er op zijn snelst (hopelijk) vanaf en nog op een normale manier ook.
zou kunnen hangt af wat voor type het is..

als ie denkt: "aanhouder wint", krijg je nog even paar dagen (of wellicht weken) nog gezeur op je msn, dat ie in het echt anders is en blabla en het eindigt alsnog met

"arrogante kuthoer, ik block je!"

maar mocht je toch zwichten voor hem, laat het ff weten ok

-edit- heeft iemand nog enthousiaste Internetdating verhalen nodig? -> internetdates ghe

-edit2- hier een site die internetdating combineert met real-life ontmoetingen in de trein. Wellicht een tip als je die ene meid/jongen net niet durfde aan te spreken in de trein... http://treincontact.nl/

[ Bericht 11% gewijzigd door Godshand op 12-12-2006 03:48:35 ]
pi_44381914
Weet je wat vervelend is met dat internetdating.. op het ene moment heb je echt helemaal niemand.. en op het andere moment zit je met een overvloed aan dates.. Ik heb nu een 3tal meiden waar ik nu mee afspreek.. allemaal door elkaar heen.. en heb er nu nog 2 die ook willen afspreken, maar die houd ik nog even af aangezien ik nu al gek word met 3 tegelijk. En heb er dan nog 2 die binnekort ook wel willen daten, maar nu nog even niet aangezien ze net uit een relatie komen... maar mij toch wel erg leuk vinden (blijven me dus mailen en msn en !) en mij aan het lijntje willen houden.

Probleem is echter.. ik kan niet kiezen.. want vind ze alle 3 wel leuk eigenlijk...elk heeft wel weer iets wat de ander niet heeft enzo..

Stiekem hoopte ik dat er vanzelf wel een paar zouden zijn waarmee het niet zou klikken... maar ja, tot nu toe klikte het met al mijn dates.. Dus ben nu met 3 meiden tegelijk aan het daten enzo, en ze weten het niet van elkaar.. maar aan de ene kant voel ik me nu wel een beetje lullig aangezien ik totaal geen player type ben..

Maar ja, ik vind ze ook alledrie te leuk om ermee te kappen... dus wat nu ?
pi_44381957
Wat is het probleem eigenlijk?
pi_44381964
'Tweederde internetters gaat online vreemd'

Uitgegeven: 12 december 2006 13:09
Laatst gewijzigd: 12 december 2006 16:39

AMSTERDAM - Bijna tweederde van de internetgebruikers gaat vreemd van achter de computer. Dat zegt computerbedrijf Guidion althans na een onderzoek onder 232 mensen.

Flirten via chat of e-mail is de populairste vorm van ontrouw. 71 procent zegt dat wel eens te doen. Bijna twee van de drie ondervraagden bezoeken wel eens een pornosite, en een kwart stript voor een webcam. Bijna veertig procent maakt via e-mail of chat ook echte afspraakjes.

De meeste ondervraagden gebruiken hun computers thuis voor het digitale overspel. Tweederde zegt dat ook te doen als de partner thuis is.

Toch maar eens wat vaker onverwachts bij je vriend(in) naar binnen lopen als ie aan het ´chatten´ is
  woensdag 13 december 2006 @ 09:16:58 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44383019
Kennelijk word porno kijken ook als 'vreemdgaan' beschouwd.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 13 december 2006 @ 14:07:38 #127
160088 Metalen_Man
De man die bijna alles kan
pi_44391126
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:16 schreef Catbert het volgende:
Kennelijk word porno kijken ook als 'vreemdgaan' beschouwd.
slaat nergens op...
I'll be back
  woensdag 13 december 2006 @ 22:20:13 #128
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44408629
quote:
Op woensdag 13 december 2006 07:41 schreef yoghurtje het volgende:
Weet je wat vervelend is met dat internetdating.. op het ene moment heb je echt helemaal niemand.. en op het andere moment zit je met een overvloed aan dates.. Ik heb nu een 3tal meiden waar ik nu mee afspreek.. allemaal door elkaar heen.. en heb er nu nog 2 die ook willen afspreken, maar die houd ik nog even af aangezien ik nu al gek word met 3 tegelijk. En heb er dan nog 2 die binnekort ook wel willen daten, maar nu nog even niet aangezien ze net uit een relatie komen... maar mij toch wel erg leuk vinden (blijven me dus mailen en msn en !) en mij aan het lijntje willen houden.

Probleem is echter.. ik kan niet kiezen.. want vind ze alle 3 wel leuk eigenlijk...elk heeft wel weer iets wat de ander niet heeft enzo..

Stiekem hoopte ik dat er vanzelf wel een paar zouden zijn waarmee het niet zou klikken... maar ja, tot nu toe klikte het met al mijn dates.. Dus ben nu met 3 meiden tegelijk aan het daten enzo, en ze weten het niet van elkaar.. maar aan de ene kant voel ik me nu wel een beetje lullig aangezien ik totaal geen player type ben..

Maar ja, ik vind ze ook alledrie te leuk om ermee te kappen... dus wat nu ?
Als het met alle drie wel klikt moet je naar andere dingen kijken. Is er misschien eentje die je eigenlijk leuker vind dan de andere. Je zou ook nog naar praktische zaken kunnen kijken als reisafstand en dergelijke.

Maar meestal is er de grootste mogelijkheid op een langdurige relatie als je veel dingen met elkaar gemeen hebt.
Dus als je dat wilt, moet je daar naar kijken. Wil je liever wat korstondigs, dan kijk je naar diegene die het meeste van jou afwijkt. Wat natuurlijk juist weer heel interessant is, maar met name op de korte termijn.

Iig veel succes met kiezen nog
www.xi-online.nl
pi_44409114
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:46 schreef Godshand het volgende:

[..]overigens... vandaag helaas niet van een date gekomen met me buurtgenote, woensdag wel, we hebben ook een concrete tijd en plaats
En hoe was het?
pi_44415626
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

En hoe was het?
niet helemaal mijn type..

wel aardig maar ik kan er niet van gaan

[ Bericht 2% gewijzigd door Godshand op 15-12-2006 17:31:24 ]
pi_44462804
heeft iemand nog een briljante tip? *kick*
pi_44472979
Nou eigenlijk zoek ik nu weer naar tips. Ben gisteren betalend lid van relatieplanet geworden en heb een stuk of 15 mailtjes de deur uitgedaan (inclusief mail/MSN, meestal zijn dames gratis lid), reagerend op dingen uit de profielen van de dames.Qua uiterlijk waren ze zeker geen fotomodel ofzo, maar gewoon normaal. Je kunt zien of ze het bericht gelezen hebben, en dat hebben ze allemaal. Resultaat: 2 'geen interesses' en verder gewoon geen reakties. Dat laatste vind ik gewoon vervelend. 1 seconde werk om even 'geen interesse' te sturen.

Toch zonde, want ik had tientallen profielen gecheckt en dat waren de enige profielen die ik wel vond matchen. Meestal is het toch allemaal 'prettig gestoord, direct, eigenwijs' met een profvolle agenda gezien de bezigheden die ze allemaal pretenderen uit te voeren. En ze zoeken meestal een ambitieuze zelfverzekerde man die weet wat hij wil. Uiteraard vinden ze die niet via internetdating, want ambitieuze zelfverzekerde mannen die weten wat ze willen hebben dat kanaal niet nodig

Maar ja, in de tussentijd sturen ze wel 'geen interesse' naar elk persoon die waarschijnlijk beter matcht met hun profiel, maar niet in bovenstaande categorie past.

Toch een lichte teleurstelling. Had een positiever resultaat verwacht
Dat is toch wel het grote verschil met paiq. Op paiq krijg je altijd een kans om te chatten en word je niet bij voorbaat al weggeklikt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_44478402
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:50 schreef Knipoogje het volgende:
Toch een lichte teleurstelling. Had een positiever resultaat verwacht
Dat is toch wel het grote verschil met paiq. Op paiq krijg je altijd een kans om te chatten en word je niet bij voorbaat al weggeklikt.
Wie weet zijn die dames nog aan het verzinnen wat ze terug zullen sturen of hebben ze je mail alleen maar vluchtig gelezen.
pi_44479326
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 11:34 schreef Kauki het volgende:
Wie weet zijn die dames nog aan het verzinnen wat ze terug zullen sturen of hebben ze je mail alleen maar vluchtig gelezen.
Ik ga in ieder geval eens een test doen. In 3 maanden tijd is mijn profiel 66x bekeken. Maar goed, ik heb pas vandaag ingesteld dat dames kunnen zien als ik hun profiel heb bezocht. Meestal gaat dat heen en weer dan (ik zie dat X mijn profiel heeft bezocht, ik klik op haar profiel etc)

Ik ga dus nu een damesprofiel aanmaken, normaal fotootje er aan vast, standaard profiel over glaasjes wijn en strandwandelingen en dan kijken wat er binnenkomt.
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:21:09 #135
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_44480259
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:30 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ga dus nu een damesprofiel aanmaken, normaal fotootje er aan vast, standaard profiel over glaasjes wijn en strandwandelingen en dan kijken wat er binnenkomt.
Dat vind ik wat lullig eigenlijk. Het is al moeilijk genoeg om een positieve reactie terug te krijgen als serieuse mannelijke dater, ga jij er een nep vrouwen profiel bij zetten dat waarschijnlijk genoeg mannen aanspreekt.
pi_44481133
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:21 schreef cyber_rebel het volgende:
Dat vind ik wat lullig eigenlijk. Het is al moeilijk genoeg om een positieve reactie terug te krijgen als serieuse mannelijke dater, ga jij er een nep vrouwen profiel bij zetten dat waarschijnlijk genoeg mannen aanspreekt.
mwoah, een best wel niet zo aantrekkelijke mevrouw (zou hooguit een 7 ofzo scoren bij paiq en had bij een buitenlandse hotornot waar ik 'm vandaan had een 6.2), kort profiel waarin ik toch het een en ander eis van de man en waar maar mogelijk 'vertel ik later wel' als keuze. Uiteraard sport ik niet, rook ik en drink ik toch wel elke dag alcohol.

En binnen het uur 13 profielchecks, 4 interesseberichtjes en 2 berichten waaronder iemand die me complimenteerde met mijn 'overweldigende profiel'

Op zich is het wel een goede test natuurlijk...kun je zien hoe anderen mailtjes sturen en als daar een gouden opener in zit, weet je wat te doen

Vanavond verwijder ik hem weer, want het is inderdaad lullig. Wie weet hoeveel mailtjes ik gestuurd heb naar profielen van mannen onder een vrouwennaam om hetzelfde te checken.
pi_44481194
Ach, je hebt ergens gewoon gelijk. Ik verwijder 'm gewoon nu. Binnen het uur meer interesse dan ik in een maand, zegt al weer genoeg over de concurrentiepositie van de man op datingsites
pi_44481294
waah! In de tijd dat ik hier postte is het aantal profielchecks bijna verdubbeld naar 40, 3 nieuwe interesseberichten en een gewoon bericht van iemand die graag een glaasje wijn met me wil drinken...

Anyway, account weer gedeactiveerd. Realitycheck over.
pi_44484671
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Knipoogje het volgende:
waah! In de tijd dat ik hier postte is het aantal profielchecks bijna verdubbeld naar 40, 3 nieuwe interesseberichten en een gewoon bericht van iemand die graag een glaasje wijn met me wil drinken...

Anyway, account weer gedeactiveerd. Realitycheck over.
lol mooie proefsom...

als nou iemand met psychologie het nu es statistisch bijhoudt...kunnen we erachter komen of het verschil ook significant is... zou wel lachen zijn
  zaterdag 16 december 2006 @ 21:04:28 #140
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44491723
Op het moment ben ik een beetje internetdating/relatie moe. Ik focus me op dit moment op compleet andere dingen. Een relatie boeit me geeneens meer

Goede tips op dit moment heb ik helaas niet. Ik heb nu een poosje op PaiQ rondgelopen. Een hele zooi speeddates/battledates gehad en het heeft allemaal niet zoveel opgeleverd. Paar leuke dames gesproken sommige zijn nu MSN contacten die helaas langzaam weer verwateren...

Op het moment laat ik het even voor wat het is denk ik . Ik voel me de laatste tijd een stuk gelukkiger nu ik er eigenlijk steeds minder en minder behoefte aan heb om ermee bezig te zijn.
Internetjosti!
pi_44492521
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 21:04 schreef BttD het volgende:
Ik voel me de laatste tijd een stuk gelukkiger nu ik er eigenlijk steeds minder en minder behoefte aan heb om ermee bezig te zijn.
Denk dat dat m is ja.. En dan zul je zien, over niet al te lange tijd kom je er vanzelf een tegen.
pi_44514374
Ik ben er nu ook een tijdje mee aan de gang, maar het blijft frustrerend. Ook op de gerenommeerde sites zit gewoon een hoop fake/toch niet geinteresseerd etc etc. En wat iedere jongen/man hier al opmerkt. Het is een kwestie van een hoop mail uitsturen en maar heel weinig reactie terug krijgen. Je zou er een complex van krijgen, gelukkig heb ik voldoende zelfvertrouwen, sta zeker in het leven en zie er "goed" uit.
Ik kan me echter voorstellen dat je door de redelijke desinteresse van de vrouwen anders wel gaat twijfelen aan jezelf.
Op een gegeven moment boeit het je ook gewoon niet meer. En het merendeel van de vrouwen heeft blijkbaar zo weinig initiatief op zo'n site dat ze zelf aan het mailen slaan. Of ze zijn (ook volgens mij het merendeel) niet betalend lid zodat zo al helemaal niet echt kunnen reageren.
Ik heb eerlijk gezegd al spijt dat ik lid ben geworden van zo'n site. Je kan beter half dronken een kroeg inrollen en daar je slag slaan en wie weet wat daar dan nog uit voorkomt
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_44514641
waarom moet het per se via datingsites? ik heb via ICQ hartstikke veel leuke contacten gevonden.
  zondag 17 december 2006 @ 18:58:18 #144
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44514755
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:53 schreef -Wolf- het volgende:
waarom moet het per se via datingsites? ik heb via ICQ hartstikke veel leuke contacten gevonden.
ICQ is zoooo 1990
Internetjosti!
pi_44514826
ICQ? Bestaat dat nog
pi_44514880
erg grappig allemaal, maar m'n laatste 3 vaste relaties via ICQ gevonden en dat zijn bloedmooie meiden. .
pi_44520147
God het fotomodel heeft een needToMeet naar me gepassed op paiq
pi_44524076
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:41 schreef Samson het volgende:
Of ze zijn (ook volgens mij het merendeel) niet betalend lid zodat zo al helemaal niet echt kunnen reageren.
Ik geef altijd direct mijn mail/msn in het mailtje, want 90% van de dames is idd gratis lid. Gebruik zo'n doorgeefluikmail, dat ik simpel kan uitschakelen en MSN...ach ja, blokkeren is zo makkelijk.
pi_44544244
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:10 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik geef altijd direct mijn mail/msn in het mailtje, want 90% van de dames is idd gratis lid. Gebruik zo'n doorgeefluikmail, dat ik simpel kan uitschakelen en MSN...ach ja, blokkeren is zo makkelijk.
Goeie tip, tja met msn blijf ik het lastig vinden. Het chat makkelijker maar ik vind het (te sociaal als ik ben) zo lullig om iemand meteen te blokkeren (wat ik trouwens wel doe hoor als het toch niet echt is wat ik zoek)
  maandag 18 december 2006 @ 18:06:07 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44544691
Ik ken een meid via de hockey dat ook een RP profiel heeft, en die heb ik dus eens gevraagd hoe het bij haar ging. Ze checked inderdaad haar profiel niet meer omdat ze enorm veel berichtjes per dag krijgt, een stuk of 40, waarvan 2/3e interesseberichtjes zijn, de rest gewone berichtjes, en waarvan de meeste dus compleet NIET zijn wat ze zoekt. Al geef je aan dat je kerels van tussen de 20 en de 30 zoekt, dan nog zijn er tientallen van 35+ die het "toch maar proberen".
pi_44553144
Ja pcies. Had ik ook. Was ook niet bereid te betalen voor hun service en dus gratis lid. Kon nooit op mensen reageren en werd schijtziek van die bijna dagelijkse mail dat er matches zijn Er reageerde indd. een hoop lui die niets voor mij zijn. Ook een kerel van 50 ofzo. Ieuw.
Ben er gewoon mee gestopt en mijn profiel verwijderd.
pi_44556814
eig zouden dus sites zoals RP mannen niet naar vrouwen mogen reageren, maar alleen andersom en dus alleen reageren als een vrouw een berichtje heeft gestuurd...

ik denk dat 3/4 van de mannen dan geen berichtje krijgt
pi_44557587
Trouwens nog een tip voor Internetdating (iig paiq dan). als je dan contact wilt, moet je vooral op Maandag en ten tweede op dinsdag tussen 21:00 en 23:30 online gaan. Waarom weet ik niet maar het is dan ontzettend druk. als je op donderdags ofzo online 's avonds gaat is het veel rustiger... iemand enige rationele verklaring ervoor?
pi_44558337
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:57 schreef Godshand het volgende:
Trouwens nog een tip voor Internetdating (iig paiq dan). als je dan contact wilt, moet je vooral op Maandag en ten tweede op dinsdag tussen 21:00 en 23:30 online gaan. Waarom weet ik niet maar het is dan ontzettend druk. als je op donderdags ofzo online 's avonds gaat is het veel rustiger... iemand enige rationele verklaring ervoor?
Donderdag, vrijdag, zaterdag zijn stapdagen voor studenten en scholieren. Daarnaast is het op donderdag of vrijdag koopavond, waardoor er vast een aantal mensen zijn die dan moeten werken en geen zin meer hebben om nog online te komen.
Zoiets. Denk ik.
pi_44561319
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef Catbert het volgende:
Ik ken een meid via de hockey dat ook een RP profiel heeft, en die heb ik dus eens gevraagd hoe het bij haar ging. Ze checked inderdaad haar profiel niet meer omdat ze enorm veel berichtjes per dag krijgt, een stuk of 40, waarvan 2/3e interesseberichtjes zijn, de rest gewone berichtjes, en waarvan de meeste dus compleet NIET zijn wat ze zoekt. Al geef je aan dat je kerels van tussen de 20 en de 30 zoekt, dan nog zijn er tientallen van 35+ die het "toch maar proberen".
Die interesseberichtjes kun je inderdaad alleen uitschakelen als je betalend lid wordt. Maar nu snap ik wel waarom ik geen bericht krijg idd. Ik snap ook waarom ze alleen maar korte berichten krijgt of van mannen die kansloos zijn ' maar het toch maar proberen'

Als namelijk al je interessante profielen waar je een originele mail met persoonlijke touch stuurt geen fuck moeite doen om uberhaupt te reageren of geen interesse te sturen, dan is je volgende stap gewoon massmailing. Gewoon alles en iedereen aanspreken. Ik heb inmiddels 25 mailtjes gestuurd. 0 reakties, allemaal hebben ze de mail geopend. De enige die reageerden waren de 2 moeders die ik om andere reden aansprak.

Maar ik ga dus echt mijn standaards niet verlagen en iedereen mailen of de zoekactie uitbreiden dat ook dames met vet overgewicht en 2 pakjes per dag rokend in mijn resultaten komen
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:39:48 #156
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44564107
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:28 schreef Godshand het volgende:
eig zouden dus sites zoals RP mannen niet naar vrouwen mogen reageren, maar alleen andersom en dus alleen reageren als een vrouw een berichtje heeft gestuurd...

ik denk dat 3/4 van de mannen dan geen berichtje krijgt
Ach het is weer eens wat anders, dat de vrouwen dan verplicht zijn te reageren. Idd zullen de meeste mannen geen reactie krijgen, misschien dat die dan ook een beetje moeite gaan doen voor hun eigen profiel. Zijn de vrouwen ook weer blij.
Dus eigenlijk misschien nog niet eens een slecht idee, maar dan wel als voorwaarde dat je als man niet hoeft te betalen dan he
www.xi-online.nl
pi_44578214
inmiddels veranderd

Ik vraag me af welke enorme afknappers hierop staan. Gaarne feedback, dan zijn we meteen weer helemaal on-topic

[ Bericht 23% gewijzigd door Knipoogje op 19-12-2006 21:59:09 ]
pi_44578275
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:43 schreef Knipoogje het volgende:
Hier is mijn Relatieplanet profiel

Ik vraag me af welke enorme afknappers hierop staan. Gaarne feedback, dan zijn we meteen weer helemaal on-topic
Ik ben een dude en ik lees KANS-LOOS, kan je misschien voorstellen wat vrouwen dan zullen denken.
pi_44578296
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:45 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik ben een dude en ik lees KANS-LOOS, kan je misschien voorstellen wat vrouwen dan zullen denken.
en wat moet je dan neerzetten? Iets korts als "eej, daten?"
pi_44578453
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:45 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

en wat moet je dan neerzetten? Iets korts als "eej, daten?"
Zo'n lap tekst lijkt eerlijk gezegd veel op een vacature van een bedrijf. Zo van "dit bieden wij en dit zoeken wij".

Gewoon korte tekst. Imo zijn zulke sites vleeskeuringen, bij het eerste aanblik van je foto hebben vrouwen al bepaald of ze je iets sturen of niet, die lap tekst maakt dan echt niet veel uit. Een kort stukje tekst met steekwoorden over jezef is misschien iets wat ik zou doen.
pi_44578492
En het komt lichtelijk wanhopig over, dat is kryptonite voor vrouwen.
pi_44578623
Het kan wel hoor, RP. Even los van alle verkapte seksdates, camgeilerds, 50+ers en alle andere kerels die je niet in je buurt wil hebben. Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Oh nee, ik heb hem.
If I could have a second skin / I'd probably dress up in you
pi_44578624
Haha, ok bedankt

Veranderd in:
quote:
Het vrijgezellenbestaan zat, je omgeving allemaal aan de baby en de trouwringen... wat moet je dan? Internetdaten! En tot nu toe is me dat zeer goed bevallen!

Effe in het kort dan wat trefwoorden, want we weten allemaal dat je bij de foto al de beslissing genomen hebt ;-)

vriendelijk, gevoel voor humor, eerlijk, soms wat introvert, gezellig.
Denk je dat het daarmee lukt om eens een goed gesprek mee aan te gaan? Laat het me weten!

(oh ja, mocht ik zelf een mailtje hebben gestuurd en je denkt "nou nee", een geen interessebericht wordt zeer gewaardeerd!)
Beter zo?
pi_44578652
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:57 schreef Knipoogje het volgende:
Haha, ok bedankt

Veranderd in:
[..]

Beter zo?
Ja, klinkt als een goed profiel. Alleen zou ik niet zo goed weten waar ik nu precies op zou in moeten haken als ik zou willen reageren, maar goed.
pi_44578688
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:58 schreef Burgertrutje het volgende:

[..]

Ja, klinkt als een goed profiel. Alleen zou ik niet zo goed weten waar ik nu precies op zou in moeten haken als ik zou willen reageren, maar goed.
Als je dat niet eens zelf kan verzinnen, heeft hij waarschijnlijk ook niks aan je.
pi_44578935
"Tot nu toe is me dat zeer goed bevallen"

Nou, blijkbaar niet anders was je nu niet nog steeds naarstig op zoek naar een date.

Zou ik denken dan he...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:44:22 #167
11102 knep
Mountainfreak
pi_44580262
Je waardeert geen ´geen interesse´bericht, je wilt dat krijgen om duidelijkheid te verschaffen.
pi_44580927
Wat mij ontzettend afknapt in profielen van vrouwen is dat ze geen keuzes maken, en dat zie ik jou ook doen.

Sportief, maar toch lui,
Grappig maar ook serieus,
Verlegen, maar wel vlotte babbel

Ik heb dus echt geen idee wat voor type je bent.
Maar misschien denken vrouwen daar anders over.....
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:16:55 #169
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44581347
Ik zal wat er in mijn profiel staat even posten, het is wat er toen in me op kwam. Het is vrij lang, maar ja ik heb nog steeds geen zin gehad om er een kortere/andere versie van te maken. Wel redelijk wat reacties gehad, maar vooral van vrouwen die zelf niet zo interessant waren.

Hoi, ik ben Michael. De feiten kun je in het overzichtje zien (al kunnen we altijd discussiëren of mijn haar nu zwart of donkerbruin is), maar om wat meer over mezelf te vertellen zal ik wat dieper bij mezelf graven, waarbij ik wel even moet uitkijken dat ik niet te diep graaf anders wordt het een beetje. Maar goed, ik merk weer dat ik aan het afdwalen ben.
Wat eigenlijk weer wat over mij zegt, maar ja.

Hoewel ik vroeger een verlegen jongetje was, ben ik nu juist een sociaal mens (volwassen wording, zou het dan toch?). Een van de leuke dingen om te doen blijft altijd toch nog een leuk gesprek met iemand aangaan. En de inhoud van dat gesprek kan over van alles gaan, vul zelf maar wat in (zet ik je nog aan het werk ook, het moet niet gekker worden). Want mijn interesse is vrij breed, er zijn heel veel dingen die heel leuk zijn om over te praten, al is dat bij het onderwerp vissen wel heel moeilijk om de leuke kant daarvan te ontdekken.

Een beetje inhoud mag dat gesprek zeker hebben, want ik heb de neiging om van mezelf te denken dat ik intelligent ben (heb jij daar ook zoveel last van). Al mag deze serieuze kost wel gerelativeerd worden met wat opmerkingen, die de bedoeling hebben om grappig te zijn. Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat het wel/niet grappig zijn van de opmerking volledig ligt aan de gesprekspartner, aangezien al mijn grappige opmerkingen vanzelfsprekend van zeer hoog niveau zijn. Het is dan ook aan te raden om alleen met mij te willen praten, als je tegen onnavolgbare opmerkingen kunt (wat weer te maken heeft met mijn nick). Of je moet masochistisch van aard zijn.

Buiten een goed gesprek zijn er nog genoeg andere dingen die mij zeer aanspreken. Zo ga ik graag met vrienden naar de bios of een concert (al zijn dan vooral mijn vrienden blij dat ik mijn klep eens dicht houd). Mijn voorliefde voor film en muziek komt dan weer terug in mijn studiekeuze en deels in het werk wat ik ernaast doe.
Een andere hobby van me is honkbal. Een sport die ik al speel sinds mijn achtste, en nog steeds met veel plezier beoefen. Zo zijn er nog een heleboel andere dingen die ik leuk vind om te doen, maar daar ga ik niet verder over uitweiden, omdat deze tekst niet voor je bedoeld is om je slaapproblemen mee op te lossen.

Klachten, opmerkingen en/of aanvullingen op bovenstaand schrijven kunnen hier gecorrespondeerd worden.

PS: het woord luisteren naar believen toevoegen in de tekst….
www.xi-online.nl
pi_44581878
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:02 schreef open_huwelijk het volgende:
Wat mij ontzettend afknapt in profielen van vrouwen is dat ze geen keuzes maken, en dat zie ik jou ook doen.

Sportief, maar toch lui,

Nou ja, vaak als je vrouwen "de ideale man" hoort omschijven vliegen de tegenstrijdige eigenschappen je om de oren.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_44582877
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:02 schreef open_huwelijk het volgende:

Sportief, maar toch lui,

Tja het probleem is dat als je simpel zet, sportief, grappig, verlegen. Dan denken ze dat ze geen serieus gesprek kunnen aanknopen en dat er verder geen stom woord uit komt ivm verlegenheid. Terwijl in werkelijkheid ben je natuurlijk alleen verlegen in een kroeg ofzo (anders zit je niet op RP). Tijdens een date praat ik altijd honderduit.
pi_44582934
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:07 schreef nozem het volgende:
"Tot nu toe is me dat zeer goed bevallen"

Nou, blijkbaar niet anders was je nu niet nog steeds naarstig op zoek naar een date.

Zou ik denken dan he...
Ergens wel. Maar ik bedoel meer van: al mijn dates waren altijd reuzegezellig (alleen geen vonk)
pi_44583044
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je dat niet eens zelf kan verzinnen, heeft hij waarschijnlijk ook niks aan je.
Nee, dat heeft hij sowieso niet, maar zo'n standaardprofiel zou voor mij geen aanleiding zijn een bericht te gaan sturen.

En dat van 'is me tot nu toe goed bevallen' is prima. Lekker optimistisch.
pi_44583526
Worden datingsites als RP en Paiq ook een beetje bevolkt door jongeren (18-22)?

Op partyflock en cu2 vind ik niet bepaald veel mensen waar ik direct mee in contact wil komen.
pi_44596532
Volgens mij staan er in die leeftijd wel aardig wat op ja...
pi_44604371
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:28 schreef Coolcat het volgende:
Volgens mij staan er in die leeftijd wel aardig wat op ja...
RP valt wel mee geloof ik hoor..

vind er vnl 30+
  woensdag 20 december 2006 @ 18:19:18 #177
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44604842
Zijn genoeg tussen de 20 en de 30 te vinden.
pi_44607160
18 weet ik niet, midden twintig in elk geval genoeg.
pi_44607442
RP heeft er idd veel van 23+ rondlopen. Ook genoeg jonge dames hoor daar niet van . Maarja bij sommige weet je al gelijk welke er een volle mailbox hebben haha .
pi_44612555

Een meid op paiq had als ondertitel "kom maar op met die openingszin". Dus ik heel kansloos openen met "jij hebt een opening en ik heb zin"

en nu gaan we daten
pi_44617710
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:32 schreef Knipoogje het volgende:

Een meid op paiq had als ondertitel "kom maar op met die openingszin". Dus ik heel kansloos openen met "jij hebt een opening en ik heb zin"

en nu gaan we daten
lol, hoort dit niet in het sexdating topique?
pi_44619565
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:32 schreef Knipoogje het volgende:

en nu gaan we daten
Whaha geweldig!!
pi_44681996
dat Paiq zuigt als de hoer , eoa AI systeem die voor je zoekt , je kan niet eens op eigen criteria zoeken. en profiel aanpassen kan ook al niet. dus snap ik de populariteit niet zo
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_44682118
ik vind het juist wel leuk! Bij mij duurt het helemaal niet lang voordat ik een speeddate heb, en regelmatig wordt er iemand aan mijn lijst toegevoegd waarmee ik *match*. Ik ben een tijdje van paiq weggeweest omdat ik een vriend kreeg (die ik toevallig heb leren kennen van Paiq). Wel is het irritant als bepaalde mensen nooit online zijn, maar goed die gooi je dan gewoon uit je lijst.
pi_44683043
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:40 schreef Razz_Gul het volgende:
dat Paiq zuigt als de hoer , eoa AI systeem die voor je zoekt , je kan niet eens op eigen criteria zoeken. en profiel aanpassen kan ook al niet. dus snap ik de populariteit niet zo
wat lul je nu? als je die vragen van Paiq beantwoordt, wordt er zoveel mogelijk naar je antwoorden gekeken en zoekt de AI een bijpassende partner..

Maar niemand kan precies aan AL je criteria voldoen, das onmogelijk...
pi_44689860
Paiq... leuke site! Maar iedere keer dat je met een speeddate zo'n lelijk mormel tegenover je hebt blijven ze plakken, en als je dan eindelijk een leuk gesprek hebt met een lekker ding, drukt ze je op het laatst weg

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_44741965
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 20:14 schreef ChillyWilly het volgende:
Paiq... leuke site! Maar iedere keer dat je met een speeddate zo'n lelijk mormel tegenover je hebt blijven ze plakken, en als je dan eindelijk een leuk gesprek hebt met een lekker ding, drukt ze je op het laatst weg

Ja, wat is dat nou. Dan kun je ja net zo goed naar de kroeg!
pi_44742111
Internetdaten werkt helemaal niet. Je hoopt op een gesprek met iemand die bij je past. Maar het merendeel van de vrouwen daar is net zo kansloos als de mannen. Ik heb weleens iemand leren kennen via een chatsite, maar als je snel en eerlijke resultaten wil kan je toch beter in real life rond gaan kijken.

Zo'n RP is wel grappig, maar no way dat ik 24 euri ga dokken om een berichtje naar een of ander meisje te sturen.

Wat knipoogje al zegt: veel tijd in reacties stoppen heeft weinig zin.

Ik krijg weleens het idee dat chat/dating-sites overbevolkt zijn met: jochies van 16 met een hormoonoverschot, oude geile mannetjes en jonge meiden met bastaardkinderen (hopend op een jou a.k.a onderhouds slaafje)

[ Bericht 12% gewijzigd door MadMarco op 26-12-2006 00:36:13 ]
^_
pi_44743052
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:24 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Ja, wat is dat nou. Dan kun je ja net zo goed naar de kroeg!
Dat durf ik niet hoor. Stel je voor... straks gaat er nog een meisje met me praten
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_44746299
Ik heb de proef op de som dan toch ook maar ns genomen en een account "als leuke meid" aangemaakt. Ik wist niet wat ik meemaakte!! Binnen no time regent het mailtjes in je inbox. (ik heb m al heel snel weer verwijderd hoor )

Nu kan ik me dus ook wel voorstellen waarom internetdaten dus bijna niet KAN werken: Stel je bent als jongen/man serieus op zoek. Je ziet vervolgens iemand die wel bij je zou kunnen passen en je stuurt dus een mailtje of interesse berichtje. Dan is de kans dus wel heeeeel klein wil die meid jouw berichtje er uit pikken om weer op te reageren.

Wat je je als jongen/man wel moet realiseren is (ik heb het zelf gemerkt) dat de dames uiteindelijk niet meer op je tekst en zo gaan letten en echt niet elk profiel gaan lezen. Want, als je een beetje leuke meid bent krijg je dus eindeloos veel berichtjes. Tja, dan kun je op je vingers natellen dat de eerste selectie op de foto wordt gemaakt.

Dat zou je zelf denk ik ook doen als je een waslijst berichtjes ziet. Dan kijk je eerder naar die met een leuke foto. Dus mijn ultieme tip is (als je het dan toch wil proberen) om een echt leuke foto van jezelf te plaatsen. Jammer om toe te geven maar dit is helaas denk ik de beste manier. Je kunt nog zo'n leuk/intelligent/aardig etc. persoon zijn. Dat zal niet zijn waar in 1st instantie op gelet wordt....
pi_44750466
Inderdaad Samson. Die foto is het belangrijkste geworden door de loop van de jaren. Je moet opvallen, anders werkt het niet. Het probleem dat jij beschrijft betekend ook niet alleen dat je op moet vallen, het zorgt er ook voor dat normale mannen op de hoop van "de kanslozen" worden gegooid.

Je valt nog meer op als je gewoon een meid aanspreekt in het echte leven, want dat durft 9/10 van de mannetjes op internet toch niet irl.
^_
pi_44756523
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:46 schreef MadMarco het volgende:
Inderdaad Samson. Die foto is het belangrijkste geworden door de loop van de jaren. Je moet opvallen, anders werkt het niet. Het probleem dat jij beschrijft betekend ook niet alleen dat je op moet vallen, het zorgt er ook voor dat normale mannen op de hoop van "de kanslozen" worden gegooid.

Je valt nog meer op als je gewoon een meid aanspreekt in het echte leven, want dat durft 9/10 van de mannetjes op internet toch niet irl.
Klopt, daarom kun je als je echt op zoek bent beter irl gaan zoeken zoals jij al aangeeft. Dan zien de dames ook het hele pakketje. Enkel afgaan op een leuke foto en een pakkende tekst kan in de praktijk vaak ook enkel tegenvallen. Jammer, het zou leuk zijn als het internetdaten beter zou werken.
pi_44757453
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:04 schreef Samson het volgende:

Klopt, daarom kun je als je echt op zoek bent beter irl gaan zoeken zoals jij al aangeeft. Dan zien de dames ook het hele pakketje. Enkel afgaan op een leuke foto en een pakkende tekst kan in de praktijk vaak ook enkel tegenvallen. Jammer, het zou leuk zijn als het internetdaten beter zou werken.
De meeste mensen die het op datingsites proberen zijn juist degenen die er een beetje moeite mee hebben om IRL iemand te vinden. Hetzij door verlegenheid, gebrekkige vriendenkring of andere factoren (rookallergie?). Als je iemand IRL kan vinden waarom ga je dan uberhaupt nog op internet zoeken

Ik niet in ieder geval.
pi_44759511
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:43 schreef Knipoogje het volgende:

Als je iemand IRL kan vinden waarom ga je dan uberhaupt nog op internet zoeken

Ik niet in ieder geval.
Van zoeken moet je niet spreken... tegen komen is het...

De doelgroep die je kan bereiken is natuurlijk veel groter. De drempel tot het aanspreken van mensen die wellicht "niet helemaal" in je straatje liggen ligt lager. Zo bereik je veel meer mensen. En de drempel ligt over het algemeen veel lager. Je bent per week misschien 5 uur in een uitgaangsgelegenheid. Een profiel op internet werkt 24 uur per dag. De kans dat je iemand tegen komt is groter, maar internet werkt langzamer qua communicatie. En een date kan alsnog tegenvallen.
^_
pi_44762265
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:06 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Van zoeken moet je niet spreken... tegen komen is het...

De doelgroep die je kan bereiken is natuurlijk veel groter. De drempel tot het aanspreken van mensen die wellicht "niet helemaal" in je straatje liggen ligt lager. Zo bereik je veel meer mensen. En de drempel ligt over het algemeen veel lager. Je bent per week misschien 5 uur in een uitgaangsgelegenheid. Een profiel op internet werkt 24 uur per dag. De kans dat je iemand tegen komt is groter, maar internet werkt langzamer qua communicatie. En een date kan alsnog tegenvallen.
dus: Internetdating+ IRL-dating =meer vrouwen

doet uw voordeel heren
pi_44772871
Leuk testje: Ben de hele dag online gebleven op paiq. 6 van de 7 matches zijn online geweest, sommigen bleven zeker een half uur online. En niemand die hoi zei
En daaronder dus ook gewoon meiden waar ik al lang mee chat (type 'als ik hoi zeg chatten we vervolgens dik een uur') en een waarmee ik begin januari een date mee heb.

Bewijst maar weer dat de dames over het algemeen toch zitten te wachten tot de man actie onderneemt
Zullen vast denken 'waarom zegt ie nou geen hallo...ook niet aardig'
pi_44781126
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:01 schreef Knipoogje het volgende:
Leuk testje: Ben de hele dag online gebleven op paiq. 6 van de 7 matches zijn online geweest, sommigen bleven zeker een half uur online. En niemand die hoi zei
En daaronder dus ook gewoon meiden waar ik al lang mee chat (type 'als ik hoi zeg chatten we vervolgens dik een uur') en een waarmee ik begin januari een date mee heb.

Bewijst maar weer dat de dames over het algemeen toch zitten te wachten tot de man actie onderneemt
Zullen vast denken 'waarom zegt ie nou geen hallo...ook niet aardig'
zo heb ik dat niet altijd hoor

soms zeg je niks en dan krijg je dingen als:
"Hey, ben je er?"
"hallo?"
"Nouja ik wilde ff zeggen dat ik best leuk feestje had [lulverhaal]"
"Nouja, je hebt het eens druk, ik spreek je later wel weer"

zo gaat dat soms...
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:36:34 #198
49006 Glatze
The world is flat!
pi_44817514
Dat PaiQ is fucking brilliant! Ja natuurlijk zitten er niet alleen maar mooie en boeiende mensen op! In de kroeg is ook niet iedereen even interessent.

Ik heb in een week tientallen speeddates en battles gedaan. Die battles vind ik appeltje-eitje. Met een paar rake volzinnen, beetje humor en prikkelende vragen is het pleit vaak snel beslecht. Daarna ga ik vrij zakelijk te werk. Foto kut: wegwezen. Geen inhoud of klik: wegwezen. Boeiend persoon: laten staan en ik zie het wel.

Zolang je je realiseert dat je bent overgeleverd aan de grillen van een website en dat de personen een redelijke dwarsdoorsnede van de samenleving zijn, lijkt me dat je er een mooie tijd kan hebben.
pi_44821272
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:36 schreef Glatze het volgende:
Zolang je je realiseert dat je bent overgeleverd aan de grillen van een website en dat de personen een redelijke dwarsdoorsnede van de samenleving zijn, lijkt me dat je er een mooie tijd kan hebben.
Heb er nog steeds een beetje gemengde gevoelens over. Aan de ene kant heb ik vele malen meer aanspraak dan op andere sites. Maar het glipt zo vaak door je vingers. Je weet van te voren nooit of het een type is dat eerst een paar chatsessies nodig heeft voordat je iets kan proberen af te spreken en afknapt als je te vlug iets probeert of juist iemand die meteen wil knallen en als je niet snel genoeg actie onderneemt ben je d'r interesse kwijt. Voor jou nog 1000 anderen immers.

De enigen die enthousiast blijven reageren zodra ik online komt zijn uitermate lelijke (en zo kritisch ben ik niet) vaak dikke vrouwen die ik alleen in mijn matches houd omdat de chat gezellig was. Wat dat betreft draait het op internet nog meer om uiterlijk dan in een kroeg. Dat heb ik wel geleerd met Yoghurtje die de ene sexdate na de ander scoort via paiq

Ga maar eens wat professionele foto's laten maken, beetje bewerken in fotoshop Dan komt de teleurstelling van de dames natuurlijk later pas, maar dan heb je in ieder geval de kans om tijdens de date zelf een goede indruk te maken ipv altijd maar weer scherp proberen te zijn over de chat.
pi_44822000
Hoe staat het eigenlijk met Yoghurtje zijn dates???
pi_44823491
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:40 schreef Coolcat het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Yoghurtje zijn dates???
Zie je PM
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:46:04 #202
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44828089
Ik heb nu op relatieplanet berichtjes achtergelaten bij een aantal dames die me wel leuk leken en niet te ver weg woonden. Eergisteren een stuk of 10 en vandaag nog een stuk of 10. Tot op heden nog geen reacties ontvangen, maar we wachten het maar gewoon af. En ja, ik heb een full membership

Op PaiQ heb ik alleen maar steeds dezelfde suffe kut gesprekjes en ze gaan nergens heen. Het is altijd meer een interview dan een leuk, interessant gesprek voor beide kanten. Van haar komt gewoon weinig informatie en dan kun je wel vragen blijven stellen maar dat word je ook heel erg zat na verloop van tijd. Over jezelf vertellen moet je met mate doen en dat lukt wel, maar dat loopt ook niet echt uit op iets.

Wat betreft battle daten, vaak win ik wel, maar op basis waarvan? Geen FLAUW idee. Het zijn altijd dezelfde dingen. Ik werk ze inmiddels bijna af als een robot die battledates. Je kent iemand TOTAAL niet en je mag dan gaan kletsen. Waar ga je het dan over hebben? Juist, over wie die persoon is en wie je zelf bent en of je het een beetje naar je zin hebt etc. etc. De gesprekken beginnen inmiddels zo vermoeiend te worden dat ik het binnenkort eens over een andere boeg moet gooien. Hoe weet ik nog niet...

Conclusie: Resultaat nog steeds 0. Gisteren bij het uitgaan nog eens 4 dames aangesproken, gewoon om er een leuk gesprek mee te hebben. Het boeide me gewoon totaal niet meer om redenen die er nu even niet toe doen maar de gesprekken waren wel leuk en ik had definitely aanspraak, maar toch niks mee kunnen doen uiteindelijk terwijl het wel super gezellig was.

Dat was het weer even
Internetjosti!
pi_44830345
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef BttD het volgende:
Ik heb nu op relatieplanet berichtjes achtergelaten bij een aantal dames die me wel leuk leken en niet te ver weg woonden. Eergisteren een stuk of 10 en vandaag nog een stuk of 10. Tot op heden nog geen reacties ontvangen, maar we wachten het maar gewoon af. En ja, ik heb een full membership
Haha, forget it bij relatieplanet, ik ben inmiddels bij mail 40 aanbeland. Heb nu zo'n beetje alle profielen gehad die me interesseerden. Resultaat: 6 geen interesseberichten en 34x geen reaktie (ook niet van full members). Zal me niets verbazen als de beheerder de helft van alle damesprofielen zelf invoert
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:02:37 #204
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44834121
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:59 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Haha, forget it bij relatieplanet, ik ben inmiddels bij mail 40 aanbeland. Heb nu zo'n beetje alle profielen gehad die me interesseerden. Resultaat: 6 geen interesseberichten en 34x geen reaktie (ook niet van full members). Zal me niets verbazen als de beheerder de helft van alle damesprofielen zelf invoert
Ahja ik blijf gewoon proberen. Het kan in ieder geval weinig kwaad om te proberen en we kijken wel wat eruit komt toch . Ik kan me niet voorstellen dat de site helemaal niet werkt, want er zijn echt wel mensen die elkaar vinden via relatieplanet. In de reacties probeer ik tegenwoordig sneller aan te sturen op een mogelijke date omdat ik steeds minder het gevoel heb dat Internet een goed medium is om elkaar goed te leren kennen. Dat zal dan wel algemeen bekend zijn, maar het lijkt wel alsof de meiden op de site hier iets terughoudender over zijn.

Vandaag had ik nog bijna een date kunnen regelen op PaiQ, maar liep ook nergens op uit, omdat zij erg bang was om weer via Internet te daten. Ze was al een keer of 3 teleurgesteld ofzoiets. Kan gebeuren, maar jammer, want dat verpest het voor de mensen die wel normale/serieuze bedoelingen hebben
Internetjosti!
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:05:41 #205
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_44834222
Wat ook zwaar is aan RelatiePlanet zijn die interesseberichtjes... Je kunt als je member bent zien of de persoon die zo'n interesseberichtje zend zelf ook member is of niet. Als ze geen member is, dan heeft ze geen mogelijkheid een normaal berichtje te versturen. Als blijkt dat degene die dat berichtje stuurde geen member is, en haar profiel en uiterlijk interessant is, dan wil ik nog wel eens een berichtje sturen om daar mijn e-mail adres in te frotten. Dan heb je in ieder geval de kans om op MSN verder te babbelen ofzo.

Dan zie je na een tijdje dat de desbetreffende persoon je op MSN toevoegt, en dan blijft het stil. En dan blijft het nog langer stil.... En dan zeggen ze dus gewoon niets! Dan heb ik echt zoiets van: "Hork, jij toont interesse, schiet op met dat gesprek!". Snap het niet...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:13:30 #206
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44834502
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:05 schreef Detroit het volgende:
Wat ook zwaar is aan RelatiePlanet zijn die interesseberichtjes... Je kunt als je member bent zien of de persoon die zo'n interesseberichtje zend zelf ook member is of niet. Als ze geen member is, dan heeft ze geen mogelijkheid een normaal berichtje te versturen. Als blijkt dat degene die dat berichtje stuurde geen member is, en haar profiel en uiterlijk interessant is, dan wil ik nog wel eens een berichtje sturen om daar mijn e-mail adres in te frotten. Dan heb je in ieder geval de kans om op MSN verder te babbelen ofzo.

Dan zie je na een tijdje dat de desbetreffende persoon je op MSN toevoegt, en dan blijft het stil. En dan blijft het nog langer stil.... En dan zeggen ze dus gewoon niets! Dan heb ik echt zoiets van: "Hork, jij toont interesse, schiet op met dat gesprek!". Snap het niet...
Om daarop in te haken, dat is heel simpel en je geeft de oplossing zelf al. Ik heb een mailadres dat ik weer op zou kunnen zeggen als het adres misbruikt wordt of wat dan ook en dus kan het geen kwaad om de meiden dit e-mail adres te geven. Als ze echt interesse hebben kunnen ze me altijd daarop bereiken .

Verder moet ik zeggen je door het vertellen over jezelf en de ander haar interesses wel meer over jezelf te weten komt. Je leert langzaamaan wel waar vrouwen wel en niet op reageren, hoewel ik moet zeggen dat de hoeveelheid respons verschrikkelijk laag is. Eigenlijk moet je daar gewoon schijt aan hebben en gewoon blijven proberen. Veel kwaad kan het niet, maar het wordt wel vervelend na verloop van tijd om steeds dezelfde soorten berichtjes de deur uit te doen. Het gebeurt niet makkelijk dat ik goed kan inhaken op een welkomsttekst.

Sommige meiden op RP liegen ook gewoon. Laatst een paar profielen gezien waarin ze aangeven helemaal niet op zoek te zijn, maar inmiddels hebben ze wel een full membership (vermoedelijk betaald, kan ook een actie van RP geweest zijn) en 5 goed geposeerde foto's in hun profiel staan. Dan kun je mij niet wijsmaken dat je niet op zijn minst een klein beetje op zoek bent. Ik dacht dat een datingsite bedoeld was om een potentiele date tegen te komen of leuk vriendschappelijk contact op te bouwen.

Maar goed... the journey continues...
Internetjosti!
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:01:44 #207
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_44836021
Whehehe... Het is inderdaad een sport bij die vrouwen om maar zo goed mogelijk aan te geven dat ze niet maar dan ook vooral NIET op zoek zijn! Dat is voor mij dan ook echt een reden om niet te reageren, blijkbaar is de reden waarom ze aanwezig zijn toch alleen maar wat simpel vermaak...

Ook zie je vaak iets in profielen als "ik ben niet op zoek maar ik zou wel graag via dit medium mijn kennissenkring/vriendenkring uitbreiden...". Ik weet het niet hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat je via een datingsite succesvol je vriendenkring of kennissenkring kunt uitbreiden.

Anyway, good luck on your jouney... Ik ga desondanks ook gewoon verder!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_44836196
Daarom vind ik de optie Vriendschap via paiq ook een beetje bullshit, want idd, vrienden via een datingsite??
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:08:30 #209
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44836272
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:06 schreef Coolcat het volgende:
Daarom vind ik de optie Vriendschap via paiq ook een beetje bullshit, want idd, vrienden via een datingsite??
Hmmm, ben dus niet de enige die dat al raar vond. Mailcontact of gewone vriendschap my ass... Kijk dat je niet ECHT op zoek bent of dat je gewoon een keer een leuke date wil, kan ik me nog voorstellen, maar hoe weinig vrienden heb je als je ook gewoon mailcontact of vriendschap verkiest via een datingsite
Internetjosti!
pi_44839839
Kennissenkring uitbreiden is dan wel weer mogelijk. Maar ik vind dat je inderdaad alleen uit 'date' of 'chat/mail' contact zou moeten mogen kiezen.

Om 'real life' je kennissenkring uit te breiden is toch een date vereist. Je kan wel van te voren al zeggen dat je niet date voor een relatie, maar gewoon om een stapmaatje te vinden. Zou ik niet erg vinden. Die meid heeft ook weer vriendinnen en daar zitten vast wat singles tussen
pi_44845460
Waha krijg ik weer een of ander wijf wat alleen open staat voor chatten bij Paiq terwijl ik zelf alleen daten heb... jezes flikker toch op met je waardeloze match systeem, dat handmatig verwijderen begint irritant te worden. Laatste datingsite waar ik m'n profiel nog niet verwijderd heb zal niet lang meer duren op deze manier.

Gelukkig gaat daten in het 'echte' leven een stuk beter de laatste maand... Maar toch zonde dat zo'n extra kanaal zo slecht uitgebuit wordt
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_44845843
Pff, heb zelf nu 2 kanslozen figuren op msn via knuz leren kennen. Eerste leek in het begin wel aardig maar nu wordt ik er doodmoe van. Ik kan niet online komen of binnen 10 sec. spreekt die gozer me weer aan met wederom een doelloos intro en vragen. Zet hem regelmatig een dagje of wat op blok maar ja. Tis een zeur en hij vroeg me ook of ik eens af wilde spreken, nee dus daar had en heb ik nu echt ff geen behoefte aan. Of die gozer heeft een bord zo groot als amerika voor zijn kop of ik ben nog niet duidelijk genoeg geweest.

Die 2e gozer is de grootste slijmbal op aarde. Heb hem al gezegt dat hij dat niet meer/ of minder moest gaan doen dus hopen dat dat helpt. Ook al zo'n neppert. Geeft ook al voor de 2e keer zijn nummer terwijl ik toch duidelijk gemaakt heb er niets mee te gaan doen. Ook al een bord voor zijn kop.

Ben te aardig om ze resoluut te blokken en nooit meer van me te laten horen. Maar ja. Dit werkt ook niet.
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:47:51 #213
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44847328
Nou, met een vleugje doorzettingsvermogen kom je toch nog een aardig eind. Heb daarstraks een erg leuke match gevonden. Ze praat gezellig en we hadden een aantal leuke gedeelde interesses! Ze vond het ook echt leuk om me gesproken te hebben en binnenkort spreek ik haar zeker weer

Vind het wel leuk dat er na zoveel pogingen eindelijk een leuke match uitkomt. Ik vond het een erg gezellig gesprek en waarschijnlijk volgen er nog wel meer!

Gelukkig dit doet me toch weer even goed, moest ik even kwijt
Internetjosti!
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:58:49 #214
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44847542
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:49 schreef vencodark het volgende:
Pff, heb zelf nu 2 kanslozen figuren op msn via knuz leren kennen. Eerste leek in het begin wel aardig maar nu wordt ik er doodmoe van. Ik kan niet online komen of binnen 10 sec. spreekt die gozer me weer aan met wederom een doelloos intro en vragen. Zet hem regelmatig een dagje of wat op blok maar ja. Tis een zeur en hij vroeg me ook of ik eens af wilde spreken, nee dus daar had en heb ik nu echt ff geen behoefte aan. Of die gozer heeft een bord zo groot als amerika voor zijn kop of ik ben nog niet duidelijk genoeg geweest.
Sommige vrouwen zijn er ook goed in om hier heel onduidelijk over te zijn, maar vergeet niet dat een heleboel mannen best wel op zoek zijn en dus elke geveinsde interesse ook als interesse zien. Je kunt beter duidelijk zijn, da's het beste voor beide partijen. Da's in het echt trouwens ook zo. In het echt zie ik het trouwens ook altijd eerder aankomen als iemand echt niet geinteresseerd is.
quote:
Die 2e gozer is de grootste slijmbal op aarde. Heb hem al gezegt dat hij dat niet meer/ of minder moest gaan doen dus hopen dat dat helpt. Ook al zo'n neppert. Geeft ook al voor de 2e keer zijn nummer terwijl ik toch duidelijk gemaakt heb er niets mee te gaan doen. Ook al een bord voor zijn kop.
Wederom duidelijkheid. Zeg hem dat gewoon letterlijk, dan houden ze vanzelf wel af hoor
quote:
Ben te aardig om ze resoluut te blokken en nooit meer van me te laten horen. Maar ja. Dit werkt ook niet.
Als het verder ook geen interessante matches zijn kun je dat toch prima doen? Ik heb ook al een aantal dames waar ik verder eigenlijk geen interesse in had na het 1e gesprek ook gewoon verwijderd of geblokt. Heb ze wel eerst gezegd waarom ik vond dat zij minder interessant voor me was
Internetjosti!
pi_44848771
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:49 schreef vencodark het volgende:

Date anders eens een aardige fok!ker...

weet je aan zn posts gelijk wat je aan ze hebt... (dus ik niet, gezien mijn posts )
pi_44849469
Ik ken mijn scharrel ook via knuz, was meteen vanaf het begin duidelijk wat ie wou en wat ik wou... Verder blok ik de mensen die me niet aanstaan echt meteen, soms krijg je dan een hele poos later nog is een mailtje van hee hoe is het, lang niet gesproken, blablabla...
pi_44854808
Iemand bekend met arcadedating.nl / zpinner? Ziet er wel aardig uit.. is 't wat?
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:36:08 #218
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44868612
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 03:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Date anders eens een aardige fok!ker...

weet je aan zn posts gelijk wat je aan ze hebt... (dus ik niet, gezien mijn posts )
Dat is toch net zo'n mythe als het Monster van Lochness
www.xi-online.nl
pi_44872792
ja hoor, mijn automatische Paiq match die ik gister heb gehad vandaag gesproken..

we matchen op verrassend veel overeenkomsten, alleen is ze even lang als ik..
dus dat matchingsysteem werkt dus wel top... ze was zelfs brunette (waar ik vnl op val), alleen niet geheel slank

verder wonen we in dezelfde stad en hebben we gedeelde interesses....

dinsdag as een date, weet ik meteen ook wat ik me bij: "niet geheel slank" moet voorstellen...
pi_44927537
Dat niet geheel slank zal meer naar dik toe zijn denk ik, alleen probeert ze dat "subtiel" te verbergen!
pi_44927570
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:35 schreef Godshand het volgende:
ja hoor, mijn automatische Paiq match die ik gister heb gehad vandaag gesproken..

we matchen op verrassend veel overeenkomsten, alleen is ze even lang als ik..
dus dat matchingsysteem werkt dus wel top... ze was zelfs brunette (waar ik vnl op val), alleen niet geheel slank

verder wonen we in dezelfde stad en hebben we gedeelde interesses....

dinsdag as een date, weet ik meteen ook wat ik me bij: "niet geheel slank" moet voorstellen...
zie je geen foto voor je date?
pi_44928387
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:35 schreef BadEend19 het volgende:
Dat niet geheel slank zal meer naar dik toe zijn denk ik, alleen probeert ze dat "subtiel" te verbergen!
Ja, als vrouwen zeggen 'niet geheel slank' dan betekent dat dus behoorlijk mollig. Kom vaak genoeg profielen tegen van ronduit dikke vrouwen die gewoon postuur 'normaal' neerzetten.

Laatst had ik er een (paiq) die zich omschreef als 'rubensfiguur'. Ze had geen foto geplaatst. Nou dan weet ik al genoeg. Niet dat er iets mis is met dikke vrouwen, maar ik val er niet op. Bovendien is er over liegen helemaal een no-no.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 januari 2007 @ 16:58:15 #223
13368 NiGeLaToR
pi_44945275
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ja, als vrouwen zeggen 'niet geheel slank' dan betekent dat dus behoorlijk mollig. Kom vaak genoeg profielen tegen van ronduit dikke vrouwen die gewoon postuur 'normaal' neerzetten.

Laatst had ik er een (paiq) die zich omschreef als 'rubensfiguur'. Ze had geen foto geplaatst. Nou dan weet ik al genoeg. Niet dat er iets mis is met dikke vrouwen, maar ik val er niet op. Bovendien is er over liegen helemaal een no-no.
Liegen: omdat al die mannetjes 'n anorexia'tje zoeken - net als die van de teevee of de gids van russianbrides.com. Kan me voorstellen dat je hoopt iemand te vinden die jou leuk vind, ipv puur naar je 'postuur' kijkt. Maargoed.. 'k heb makkelijk praten

Tis maar goed dat vrouwen niet allemaal een Arnie zoeken he
pi_44945584
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:36 schreef snellejelle het volgende:

[..]

zie je geen foto voor je date?
alleen als ze er 1 uploaden..

ze heeft trouwens gister afgezegd...

gelukkig maar want ik ben halfdood van de feestdagen...

ik zie het later allemaal wel weer
pi_44948937
Ik vind internetdating behoorlijk sneu, het moet wel echt de laatste mogelijkheid zijn en je moet al het andere geprobeerd hebben. Als iemand zegt dat ie aan internetdating doet denk ik ook meteen aan 'Lukt het in je social leven niet en ben je gewoon ook echt superlelijk, kom dan op het internet. Daar is voor ieder potje een dekseltje.' Maar dat is mijn mening.
pi_44949886
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind internetdating behoorlijk sneu, het moet wel echt de laatste mogelijkheid zijn en je moet al het andere geprobeerd hebben. Als iemand zegt dat ie aan internetdating doet denk ik ook meteen aan 'Lukt het in je social leven niet en ben je gewoon ook echt superlelijk, kom dan op het internet. Daar is voor ieder potje een dekseltje.' Maar dat is mijn mening.
Ik vind mensen die hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen proberen te compenseren door anderen naar beneden te halen behoorlijk sneu.

Maar dat is mijn mening.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_44950287
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:36 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Ik vind mensen die hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen proberen te compenseren door anderen naar beneden te halen behoorlijk sneu.

Maar dat is mijn mening.
Sorry hoor maar ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, ik doe het prima. Anders dan jij lukt het mij wél om een vriendin te krijgen door middel van het echte leven. Ik hoef niet achter een computer te kruipen om contact met andere mensen te krijgen.
pi_44950740
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:48 schreef most_wanted het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, ik doe het prima. Anders dan jij lukt het mij wél om een vriendin te krijgen door middel van het echte leven. Ik hoef niet achter een computer te kruipen om contact met andere mensen te krijgen.
Dat jij het niet met behulp van internet doet is prima. Maar je post had slechts de functie je eigen zelfbeeld wat op te krikken/ in stand te houden en verder geen enkele toegevoegde waarde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Starfighter_Pilot op 02-01-2007 20:05:29 ]
pi_44951031
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Dat jij het niet met behulp van internet doet is prima. Maar je post had slechts de functie je eigen zelfbeeld wat op te krikken/ in stand te houden en verder geen enkele toegevoegde waarde.
Neehoor, mijn post was als mening dat ik vind dat je eigenlijk niet via internet moet daten omdat mensen heel anders zijn op internet.
pi_44951163
quote:

[..]

Je loopt enigszins achter. Een jaar of 10.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_44951360
quote:

[..]

Das fijn voor je, maar laat de mensen die het wel doen ff lekker hun gang gaan en ga lekker in een topic reageren... Niet echt een zinnige bijdrage dit...
En je loopt echt achter door te zeggen dat je alleen maar via internet gaat daten als je lelijk bent of geen sociaal leven hebt hoor... T kan ook gewoon leuk zijn, een kick...
pi_44951384
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef most_wanted het volgende:

[..]

Neehoor, mijn post was als mening dat ik vind dat je eigenlijk niet via internet moet daten omdat mensen heel anders zijn op internet.
Nee, dat zeg je niet.
Je zegt dat internetdaters sneu, lelijk en contactgestoord zijn.

Moeilijk hè, zelfreflectie.
pi_44953118
Tegenwoordig ontstaan 15% van alle relaties via internet. Kan ik me wel wat bij voorstellen. De grotere datingsites hebben vaak tot 300.000 profielen. Zullen vast veel eenmalige 'uitprobeerders' tussen zitten, maar je houdt er nog steeds enkele honderdduizenden over. En dat is veel. Heel veel. En als je dan de foto's checkt. Zitten eigenlijk niet eens zoveel engerds tussen. Echt lelijke mensen weten zowiezo al dat ze vrij kansloos zijn op internetdating. Want vergeet niet dat internetdating nog veel meer een vleeskeuring is dan een willekeurige kroeg. Op internet wordt namelijk geselecteerd op je foto en niet op toevallige ontmoetingen/gesprekken in een kroeg.
pi_44953309
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
Liegen: omdat al die mannetjes 'n anorexia'tje zoeken - net als die van de teevee of de gids van russianbrides.com. Kan me voorstellen dat je hoopt iemand te vinden die jou leuk vind, ipv puur naar je 'postuur' kijkt. Maargoed.. 'k heb makkelijk praten
Ik zoek geen anorexiaatje. Sterker nog, wat ik normaal vind, vindt menig man mollig.

Dit vind ik dik:
http://www.mollig-na-und.de/modenschau03/063.jpg

Dit vind ik ergens nog gewoon normaal, terwijl menig man het mollig zou vinden.
http://www.spiegel.de/img/0,1020,433598,00.jpg
pi_44953328
Wat een drukte nu op Paiq...

Vind het wel irritant als je in een battle zit en de concurrent begint gelijk alle info over hem op te noemen... Ik wacht liever tot er me wat gevraagd wordt of het ter sprake komt.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik zoek geen anorexiaatje. Sterker nog, wat ik normaal vind, vindt menig man mollig.

Dit vind ik dik:
http://www.mollig-na-und.de/modenschau03/063.jpg

Dit vind ik ergens nog gewoon normaal, terwijl menig man het mollig zou vinden.
http://www.spiegel.de/img/0,1020,433598,00.jpg
Anorexia hoef ik niet nee. Dat eerste echter ook niet. De tweede vind ik niet echt mollig, maar ik weet niet of ik er snel of zal vallen. Maar als het karakter super is, zeg niet bij voorbaat nee.

[ Bericht 68% gewijzigd door JeroenV op 02-01-2007 21:21:41 ]
pi_44954071
Die laatste zou ik ook wel mollig/stevig noemen ja...
pi_44954140
quote:

[..]

Ik vraag me ook af waar jij de laatste jaren hebt rondgehangen en of je ooit wel ns een datingsite hebt bekeken. Je zult er zat superknappe mensen op kunnen ontdekken. En het is idd nogal achterhaald om te denken dat je internetdate omdat je t in real life niet voor elkaar krijgt. Als je zoals ik lange dagen werkt, ook nog erg veel sport, ook nog studeert en in het weekend vaak vrienden opzoekt komt van daten en andere mensen ontmoeten niet altijd evenveel. Dan is het lekker om lekker in je stoel ff wat profieltjes te bekijken ipv dat je meteen weer op pad moet....
pi_44954144
Echt slank is het niet, maar ik hoef het niet bij voorbaat lelijk te vinden. Maar ik voel me wel meer aangetrokken vaak tot slankere vrouwen ja
pi_44956944
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef most_wanted het volgende:
ik vind zulke kortzichtige mensen als jij dan weer zo triest
.
zelfs als je date via internet zal je elkaar in het echte leven moeten ontmoeten, dus het komt toch gewoon op hetzelfde neer.
pi_44958009
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

alleen als ze er 1 uploaden..

ze heeft trouwens gister afgezegd...

gelukkig maar want ik ben halfdood van de feestdagen...

ik zie het later allemaal wel weer
Ik bedoel: wil je niet eerst een foto zien voor je met 'r gaat daten?

Hoe paiq werkt weet ik wel
pi_44958222
Zou zoiets zelf wel prettig vinden. Moet de persoon in kwestie toch beetje aantrekkelijk vinden.
Heb weleens een date met een gozer gehad waarvan ik niet eens graag de foto bekeek maar vond het van karakter zoooo leuk dat ik toch met hem had afgesproken.
Is niks geworden maar toch.
pi_44958394
*dienstmedelingen

- Als je internetdating kansloos vind heb je hier niets te zoeken.
- Topic moet wel blijven gaan over tips, niet verzanden in slowchat over mollige of dikke vrouwen (anticipatiemededeling ).

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2007 23:45:17 ]
pi_44958590
Ik zit nu een weekje of wat op Paiq en vind het eigenlijk maar vaag. Er zitten heel veel mooie vrouwen op ben ik achter. Maar als je ernaar vraagt zitten ze er allemaal maar voor de gezelligheid. Niet dat ik echt op zoek ben, maar voor een datingsite vind ik het gek. Ik zoek gewoon leuk contact en hoop dat er wat gebeurt . Een relatie hoeft niet zozeer.
pi_44959370
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Hoe paiq werkt weet ik wel
als ze wat verder weg woont wel, in mn stad boeit dat minder.. ff op je fiets stappen of gewoon lopen, je ziet dr en als ze niks is ga je na een drankje weer weg...

das minder tijd en geldverspilling dan eerst half uur met trein, taxi of bus en dan dat het tegenvalt
pi_44959650
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:33 schreef Coolcat het volgende:
Die laatste zou ik ook wel mollig/stevig noemen ja...
ik wilde je wat vragen dus heb je ff een PM gestuurd
pi_44959736
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat mensen gewoon echt een "blind-date" hebben.

Zelfs al kan je nog snel weg (wat trouwens best onbeschoft is) dan wil ik echt wel een foto zien van tevoren, en zij mag mijn foto ook zien uiteraard. Gewoon een bevestiging of ze inderdaad enigszins uitziet zoals ze heeft verteld. Nadeel is wel dat het dan van "overeenkomsten" naar uiterlijk gaat, maar dat is toch ook belangrijk als het gaat om een partner
^_
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:42:50 #247
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44961109
Het is idd onzin om te zeggen dat internet daten voor kneuzen ed dergelijke is. Dat cliché blijft er idd wel een beetje rond hangen en natuurlijk heb je die er wel veel tussen zitten (maar zijn die er ook niet in de kroeg enz).

Het kan namelijk wel zo zijn dat je heel populair bent en heel veel dates hebt enz, maar dat diegene die jij echt interessant vind nooit op dezelfde plek uitgaat (of iets anders) en dan kom je haar dus ook niet tegen. En als je allebei op een site staat kan dat toevallig weer wel. Je kunt internetdaten namelijk ook zien als een aanvulling.

En je hebt ook mensen die als ze uitgaan enz, het gewoon gezellig hebben met vrienden en blind zijn voor leuke meisjes (dat is vooral in mijn geval ).

En wat anderen zeggen: er zijn genoeg mooie vrouwen/mannen te vinden op datingsites. Net weer even een leuke tegengekomen op paiq. Maar dan wel via een speeddate, want mijn gewone matches zijn t meestal net niet. Maar wel leuk om mee te kleppen , en je weet nooit hoe iets afloopt.
www.xi-online.nl
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:56:54 #248
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44961429
Hmmm, heb nu talloze speeddates gedaan en een heleboel berichtjes achtergelaten op relatieplanet maar vooralsnog geen succes . Ik wil het voorlopig even links laten liggen omdat het nu gewoon frustrerend wordt dat er nooit meer uit komt dan een suf gesprekje zonder inhoud. Heb een paar MSN adressen eraan overgehouden, maar echt veel aanspraak heb je gewoon niet. Zo af en toe eens wat zeggen maar ik heb niet echt het idee dat de dames echt geinteresseerd zijn.

Vind het ook steeds moeilijker om leuke conversaties te houden. Je kent iemand TOTAAL niet en dan moet je ineens allemaal dingen gaan verzinnen om het over te hebben, wil niet echt... Het voelt allemaal toch wat geforceerd aan.

Oh ja, relatieplanet is dus helemaal niets, ik heb op 30 berichtjes geen enkele reactie teruggehad. Zelfs geen 'desinteresse' bericht Daar stop ik nu ook maar mee. PaiQ moet ik voorlopig maar even mee wachten nog... kennelijk ben ik daar 'niet klaar voor' ofzo

[ Bericht 16% gewijzigd door BttD op 03-01-2007 01:06:03 ]
Internetjosti!
pi_44964866
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:56 schreef BttD het volgende:
Oh ja, relatieplanet is dus helemaal niets, ik heb op 30 berichtjes geen enkele reactie teruggehad. Zelfs geen 'desinteresse' bericht Daar stop ik nu ook maar mee. PaiQ moet ik voorlopig maar even mee wachten nog... kennelijk ben ik daar 'niet klaar voor' ofzo
haha inderdaad wat een baggersite is dat zeg. Gisteren ging mijn 60e mail de deur uit. Meestal worden die berichtjes dezelfde dag nog gelezen door de dames dus ik voelde me zo vrij om een paar keer mijn profiel aan te passen dat het heel onopvallend errug goed matchte (als zij lama's als favo tv programma had, vulde ik in cabaretprogramma's, zelfde type films en zelfde type uitgaansgelegenheden enzo, maar ook weer niet alles exact gelijk). En zelfs dat werkt niet. Puur uiterlijk dus. Daarnaast is het nadeel dat je niet eens een kans krijgt om een indruk te maken, wat je bij paiq wel kan.

Dus ontopic tip: ga naar een professionele fotograaf en laat een paar schitterende foto's maken, leuk ze wat op desnoods in photoshop. Dan val je wellicht bij een date wellicht wat tegen, maar je hebt in ieder geval de kans om het met verbale skills goed te maken
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:18:07 #250
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44965744
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:05 schreef Detroit het volgende:

Dat snap ik ook nooit, dan voegen ze zich toe aan je msn en vervolgens hoor je er nooit meer wat van , je kunt ze aanspreken tot je een ons weegt maar ze reageren niet. Voeg jezelf dan niet toe ofzo

Ik heb overigens goede ervaringen met de sites: www.knuz.nl en www.datecom.nl

allebei gratis en via knuz al 2 keer een relatie opgelopen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:27:42 #251
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44965904
quote:

[..]

Je loopt een beetje achter geloof ik.
Ik heb een prima sociaal leven, heb werk, ga genoeg weg maar ik kom geen leuke dames tegen, dan is internet toch ideaal. En na een stuk of 6 relaties via internet en iets van 3 eenmalige zaken en zelfs wat vriendinnen die ik eraan overgehouden heb kun je toch wel stellen dat het aardig werkt

Ben overigens nu met iemand van datecom aan het msnen en ziet er veelbelovend uit
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44966149
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:56 schreef BttD het volgende:
Vind het ook steeds moeilijker om leuke conversaties te houden. Je kent iemand TOTAAL niet en dan moet je ineens allemaal dingen gaan verzinnen om het over te hebben, wil niet echt... Het voelt allemaal toch wat geforceerd aan.
Aangezien je moeite hebt met directe conversaties, is het misschien een idee om een stapje terug te doen en eerst te proberen een beetje over en weer te mailen om zo iemand beter te leren kennen. Dat maakt het voor jou waarschijnlijk allemaal wat minder geforceerd en makkelijker.

Verwacht er niet direct te veel van, maar die msn-adressen heb je toch al, dus waarom zou je het niet proberen?
pi_44970059
Hoe lang geven jullie een match de kans op Paiq? Ik heb toch al heel snel dat ik het nogal saai begin te vinden en ze bijna niks terugzeggen of zelf vragen. Dan heb ik al snel de neiging ze te verwijderen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:57:51 #254
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44971150
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang geven jullie een match de kans op Paiq? Ik heb toch al heel snel dat ik het nogal saai begin te vinden en ze bijna niks terugzeggen of zelf vragen. Dan heb ik al snel de neiging ze te verwijderen.
Daar staat geen tijd voor. Dat scheelt per persoon. Gewoon totdat ik hetzelf saai begin te vinden.
Voor mij is een goede match er eentje waar ik heel lang mee gechat heb, maar nog heel weing van haar weet.
Dat betekend namelijk dat je allebei veel ingehaakt heb op wat de ander zei. Als je veel van de ander weet (en dan bedoel ik, werk, hobbies enz) dan zijn het meestal alleen de vragen die gesteld en beantwoord zijn. Op het moment dat je dan door de vragen heen bent, kun je er donder op zeggen dat het saai wordt.
www.xi-online.nl
pi_44971430
quote:
dat kan heel lang duren..

de snelste date was na 3 weken chatten, en ik heb es ooit gedate met een meisje van msn die al een jaar op me msn lijst stond...

het zegt dus niks...
pi_44971498
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 08:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

haha inderdaad wat een baggersite is dat zeg. Gisteren ging mijn 60e mail de deur uit. Meestal worden die berichtjes dezelfde dag nog gelezen door de dames dus ik voelde me zo vrij om een paar keer mijn profiel aan te passen dat het heel onopvallend errug goed matchte (als zij lama's als favo tv programma had, vulde ik in cabaretprogramma's, zelfde type films en zelfde type uitgaansgelegenheden enzo, maar ook weer niet alles exact gelijk). En zelfs dat werkt niet. Puur uiterlijk dus. Daarnaast is het nadeel dat je niet eens een kans krijgt om een indruk te maken, wat je bij paiq wel kan.

Dus ontopic tip: ga naar een professionele fotograaf en laat een paar schitterende foto's maken, leuk ze wat op desnoods in photoshop. Dan val je wellicht bij een date wellicht wat tegen, maar je hebt in ieder geval de kans om het met verbale skills goed te maken
hmm dat hebben ze toch zo door? ik zou me nooit aanpassen aan de profiel van een ander..

prof.fotograaf ok, maar dan niet photoshoppen..

ze moeten het maar met je doen hoor, take it or leave it..

voor vrouwen is niets oninteressanter dan mannen die overal met haar meewaaien..
pi_44971635
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

dat kan heel lang duren..

de snelste date was na 3 weken chatten, en ik heb es ooit gedate met een meisje van msn die al een jaar op me msn lijst stond...

het zegt dus niks...
Ik heb juist zoiets van.. Als het niet interessant is ga ik wel weer Speeddaten om te kijken of er wat interessanters is...
pi_44971787
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:14 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik heb juist zoiets van.. Als het niet interessant is ga ik wel weer Speeddaten om te kijken of er wat interessanters is...
die chats met die vrouwen waren ook ineteressant...

nee ok, als ze alleen maar stil zijn en er is geen lol mee te beleven haak ik ook af...

je moet er dus gewoon voor zorgen dat het chatten leuk met ze is.. zij moeten om jou kunnen lachen of geboeid zijn en jij door hun...

is dat niet zo dan staan ze niet lang in me msn- of paiqlijst...
pi_44973549
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:09 schreef Godshand het volgende:
hmm dat hebben ze toch zo door? ik zou me nooit aanpassen aan de profiel van een ander..
Waarom zouden ze dat zo doorhebben? Je reageert toch op profielen die je interessant vindt? Als de interesses een beetje overeenkomen is het dus logisch dat je een mailtje stuurt.
quote:
voor vrouwen is niets oninteressanter dan mannen die overal met haar meewaaien..
Volgens mij is dat is een mythe.
Op datingsites wordt vaak een enorm eisenpakket gesteld. Als zij van detectives houdt en jij van science fiction kan dat al een reden zijn om niet te reageren. Dames die wintersport of snowboarden in hun hobbies/vakanties hebben staan (heb ik een hekel aan) hoef ik niet op te reageren, want waarom zouden ze geinteresseerd in mij zijn als er voor mij nog duizenden mannen op RP zijn die wel op wintersport gaan?

In het echte leven kan iemand met een totaal ander leven zomaar je vriend(in) worden omdat je de kans krijgt zijn/haar leven binnen te stappen (hetzij in een kroeg of via een gezamenlijke vriendenkring bijv). Op internetdating is iedereen juist op zoek naar iemand die een beetje hetzelfde leven leidt aangezien maar weinig mensen bereid zijn hun eigen leven al te veel aan te passen aan de ander. Tijdens een spontane vonk in real life heb je geen keus, want je bent zwaar verliefd Op internet valt het te sturen. Tenminste, dat is mijn zienswijze.
pi_44974425
Tuurlijk wordt er een flink eisenpakket gesteld, doe ik ook, en jij ook. Niet meer dan logisch. Neem paiq. Daar staan 10.000 vrouwen op, en dat is dan nog een schijntje van relatieplanet,lexa enzo. Je kunt echt niet met iedereen afspreken, al zou je het willen. Als je erg kritisch bent, blijft er mischien 1 op de 100 over. Van die 10.000 blijven er dan nog altijd 100 over.

Als ik bij een speeddate denk 'Mens, wat een gelul' zeg ik dat ook: 'Mens, wat een gelul!' De meeste vrouwen kunnen dat trouwens nog wel waarderen ook. En als ze dat niet kunnen is het mijn type niet. NEXT!
pi_44975625
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef open_huwelijk het volgende:
Tuurlijk wordt er een flink eisenpakket gesteld, doe ik ook, en jij ook. Niet meer dan logisch. Neem paiq. Daar staan 10.000 vrouwen op, en dat is dan nog een schijntje van relatieplanet,lexa enzo. Je kunt echt niet met iedereen afspreken, al zou je het willen. Als je erg kritisch bent, blijft er mischien 1 op de 100 over. Van die 10.000 blijven er dan nog altijd 100 over.
Ik ben denk ik erg kritisch, dus dan is het inderdaad niet eens zo gek. Maar lijkt wel of ze ook niet snel afspreken enzo, terwijl het toch een datingsite is.
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:23:10 #262
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44978019
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:12 schreef Knipoogje het volgende:
In het echte leven kan iemand met een totaal ander leven zomaar je vriend(in) worden omdat je de kans krijgt zijn/haar leven binnen te stappen (hetzij in een kroeg of via een gezamenlijke vriendenkring bijv). Op internetdating is iedereen juist op zoek naar iemand die een beetje hetzelfde leven leidt aangezien maar weinig mensen bereid zijn hun eigen leven al te veel aan te passen aan de ander. Tijdens een spontane vonk in real life heb je geen keus, want je bent zwaar verliefd Op internet valt het te sturen. Tenminste, dat is mijn zienswijze.
Geniale verwoording van hetgeen ik al een tijdje geprobeerd heb onder woorden te krijgen! Het is gewoon wat dat betreft een erg vervelende manier van in contact komen met mensen. Je wordt op de gekste dingen beoordeeld/afgewezen terwijl je in plaats van keiharde eisen te stellen eigenlijk voor een heleboel openstaat. Als ik (bij wijze van spreken dan he) The Terminator als favoriete film heb staan dan wil dat niet zeggen dat ik alle andere films kut vind, en ga zo maar door...

Ik vind het een leuk alternatief voor real life dating, althans ALS het al eens een keer zover kwam als een date maar de verhoudingen liggen compleet scheef (zoals al vaker aangegeven) er worden enorme eisen gesteld en je kunt iemand via een profiel niet echt leren kennen. Daarom vind ik PaiQ wat dat betreft beter/leuker van opzet, hoewel dat me inmiddels ook een beetje de neus uitkomt, steeds dezelfde bagger gesprekjes . Ofwel ik escaleer gewoon niet genoeg, ofwel ik/zij is een saaie lul/doos, ofwel ik voldoe niet aan eisen etc. etc. Je gaat echt door een soort enorme selectieprocedure. Natuurlijk is dat IRL ook zo, maar toch op een hele andere manier.

Nou ja, je begrijpt me wel
Internetjosti!
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:28:18 #263
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44978168
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:43 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Aangezien je moeite hebt met directe conversaties, is het misschien een idee om een stapje terug te doen en eerst te proberen een beetje over en weer te mailen om zo iemand beter te leren kennen. Dat maakt het voor jou waarschijnlijk allemaal wat minder geforceerd en makkelijker.

Verwacht er niet direct te veel van, maar die msn-adressen heb je toch al, dus waarom zou je het niet proberen?
Klinkt als een goede tip . Ik ben op zich wel van de directe gesprekjes, maar ik heb altijd meer achtergrondinformatie nodig ofzo. Ik ben echt zo iemand die (en ik vermoed dat DAT een van de belangrijkste redenen is geweest dat ik niet direct in de smaak val bij meiden over het algemeen) heel relaxed een gesprek begint. Ben altijd heel terughoudend en pas als ik iemand een beetje ken of zelfs goed ken heb ik hele leuke gesprekken. Omdat je weet wat je kan verwachten en wat je wel en niet kan zeggen etc.

Natuurlijk hebben ze je maar te accepteren zoals je bent. Maar als je verder van die persoon niet zoveel weet, behalve een paar hobbies/sporten etc. dan heb je niet zoveel om over te kletsen. Dan begin ik zelf maar over suffe dingetjes, zoals nu met oud en nieuw/kerst feestjes enzovoorts... Ik ben er in ieder geval mee gestopt teveel over mezelf te vertellen want dat boeit die ander waarschijnlijk toch te weinig .

En thanks voor de tip, ik denk dat het echt een goede is, alleen zit je natuurlijk wel met een uitgeklede versie van het probleem: wat te zeggen in zo'n mail. Ik kan een hoop informatie/vragen in een mail stoppen, maar het moet allemaal niet teveel overkomen alsof je puur en alleen interesse hebt (wanhopigheid of whatever) en het moet ook niet een suf vragenlijstje worden... ik blijf het gewoon moeilijk vinden. Ik heb gewoon echt een soort barriere om mensen (in eerste instantie dan) goed te leren kennen.
Internetjosti!
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:43:40 #264
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44978638
Zijn er ook nog tips voor erotische internetdating?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_44980125
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zijn er ook nog tips voor erotische internetdating?
Zie sexdate topic
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:54:23 #266
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44980868
hebben we die dan?
pi_44981070
Nee duh, daarom zeg ik het ook...

Sexdate deel V
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:45:52 #268
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44982668
ow die... nee, das niks
pi_44985962
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:23 schreef BttD het volgende:

[..]
blabla
, steeds dezelfde bagger gesprekjes .

blabla

Nou ja, je begrijpt me wel
Je voert toch zelf die baggergesprekjes of niet! Hoeveel heb je er nu al zonder succes gehad? 100? 200? 500? 1000?
En dan ga je hetzelfde gewoon blijven doen, en maar gek vinden dat het niet werkt.
pi_44988999
Ik doe het ook wat anders nu trouwens. Ipv eindeloos gesprekjes blijven voeren, vraag ik na de 2e of 3e chat of ze open staat voor een date of dat ze het bij chatten wil houden. Indien het laatste vraag ik haar wat ze nog van me wil weten om wel open te staan voor een date. En als ze daar geen antwoord opgeeft dan is het exit. Heb al genoeg MSN contacten
pi_44989348
Dat is misschien wel een goede.. Ben je op een relatie uit?
pi_44989578
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:22 schreef Knipoogje het volgende:
Ik doe het ook wat anders nu trouwens. Ipv eindeloos gesprekjes blijven voeren, vraag ik na de 2e of 3e chat of ze open staat voor een date of dat ze het bij chatten wil houden. Indien het laatste vraag ik haar wat ze nog van me wil weten om wel open te staan voor een date. En als ze daar geen antwoord opgeeft dan is het exit. Heb al genoeg MSN contacten
Een dergelijk persoon kende ik ook. Paar keer mee gechat enzo en was wel aardig maar vond het niet zo bijzonder verder. Die kerel vroeg een keer of ik eens wilde afspreken binnekort maar ik zei daar nu ff geen behoefte (nog) aan te hebben.
Hij zei tot ziens etc. en zag enkele dagen later dat ie me uit de lijst verwijderd had.
Nah ja, lekker rustig maar ergens wel beetje flauw eerlijk gezegt. Maar misschien had hij zo'n instelling als jou. Dan snap ik het opzich wel.
pi_44992337
dankzij RP heb ik nu al meer dan een jaar een relatie met een leuke meid. We zijn weliswaar niet altijd compatible, maar dat maakt het ook wel weer leuk.

Zelf stuurde ik nooit een berichtje maar wachtte altlijd af totdat ik er 1 kreeg. Zo kan je zelf uitzoeken wie je leuk lijkt en op die manier had ik contact met verschillende vrouwen. Berichten versturen had vrijwel geen effect omdat ik de lat sowieso erg hoog leg. Sommige vrouwen zoals mijn vriendin kregen echt meer dan 100 berichten per dag.
pi_44997682
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:35 schreef vencodark het volgende:
Een dergelijk persoon kende ik ook. Paar keer mee gechat enzo en was wel aardig maar vond het niet zo bijzonder verder. Die kerel vroeg een keer of ik eens wilde afspreken binnekort maar ik zei daar nu ff geen behoefte (nog) aan te hebben.
Hij zei tot ziens etc. en zag enkele dagen later dat ie me uit de lijst verwijderd had.
Nah ja, lekker rustig maar ergens wel beetje flauw eerlijk gezegt. Maar misschien had hij zo'n instelling als jou. Dan snap ik het opzich wel.
Tja, als je op zoek bent naar een maatje/relatie, dan wil je afspreken. Als je elkaar in de kroeg ontmoet hebt ga je toch ook niet elkaar eerst wekenlang om de paar dagen in de kroeg tegenkomen alvorens een keertje uiteten te gaan. Maar goed, ik ga iemand dan niet zomaar verwijderen. Zeg meestal de reden erbij ("het was hartstikke gezellig, maar ik ben toch op zoek naar een relatie/date en het is duidelijk dat jij daar momenteel niet zo'n behoefte aan hebt, dus veel succes op paiq!").
pi_44997721
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:48 schreef Chewbacca het volgende:
Zelf stuurde ik nooit een berichtje maar wachtte altlijd af totdat ik er 1 kreeg.
Ik heb er 2 gekregen in 3 maanden tijd. Eentje van een aardige maar zeer zeer mollige meid en eentje van een op zich leuke meid, maar met 2 grote honden. En die had ook in haar profiel expliciet aangegeven dat ze haar honden zeer belangrijk vindt. En aangezien ik een bloedhekel aan honden heb (dol op katten hehe).... baalde ik ook wel beetje van.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:05:48 #276
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_45000679
quote:
Mijn lief heb ik via Paiq gevonden (speeddate). 1x gechat daarna 1x msn en toen al afgesproken. Zag er wel wat tegenop, omdat er nog maar weinig gechat was...wezen stappen en ben daarna nooit meer weggeweest Nu al 3 maanden gelukkig, en volgende maand officieel samenwonend
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:29:29 #277
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_45001220
Ik zit nu alweer een jaartje ofzo onregelmatig op paiq en kijk af en toe op RP. Paar keer gedate en een paar korte relaties mee gehad maar ik heb er uiteindelijk alleen maar goede vriendschappen aan over gehouden.

Ik merk wel dat het gros van de mensen daar niet voor niets is en dat is ook wel waar je rekening mee moet houden als je wilt daten met mensen die je kent van internet dating sites.

Die mensen zitten daar omdat ze (meestal) moeite hebben om in het dagelijks leven andere leuke en likeminded personen te vinden. En dan bedoel ik heus niet dat het allemaal schizo borderliners en nerds zijn, absoluut niet. Maar vaak ze hebben ze wel een karaktertrekje dat voor hen het vinden een relatie bemoeilijkt, of een passie of werk die teveel tijd kost, of ze houden gewoon niet van uitgaan.

Het kan van alles zijn en is zeker iets wat je in je achterhoofd moet houden dat er vaak toch wel een addertje onder het gras zit.

En dan is er nog de kwestie dat als je al iemand vind waarmee het klikt, die dan ook nog eens een beetje in de buurt moet wonen.
Cogitans sollicitus est
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:44:59 #278
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45001664
Paiq, ook een tijdje rondgehangen.

Op zich wel een leuke site. Maar ben niet zo'n internetdater... Tenzij er plots interessante voorstellen moeten komen ofzo. Maar dat gebeurt toch alleen wanneer je er niet op uit bent, dus why bother?
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:21:23 #279
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_45006527
PAIQ is op zich wel leuk, vooral mooi dat je na een tijdje elkaars foto pas ziet...
enige nadeel is dat het dan op dat moment weer hetzelfde is als op andere sites: als lelijke gast of meid blokkeren ze je alsnog, dus nog steeds blijft het een soort van vleeskeuring (HELAAS)
that's just me :)
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:36:20 #280
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45007068
Het hele leven is een vleeskeuring... We willen tenslotte allemaal een stukje vlees waar we een zo optimaal gehaktballetje uit kunnen draaien.

Zo is de genetica...
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:08:24 #281
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45008274
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef boemboem het volgende:
PAIQ is op zich wel leuk, vooral mooi dat je na een tijdje elkaars foto pas ziet...
enige nadeel is dat het dan op dat moment weer hetzelfde is als op andere sites: als lelijke gast of meid blokkeren ze je alsnog, dus nog steeds blijft het een soort van vleeskeuring (HELAAS)
Natuurlijk is het zo dat ook op Paiq het een vleeskeuring is. Maar iemand die je normaal gesproken je niet zou 'aanspreken' op een datingsite, omdat ze je foto niet bijzonder genoeg vind, zal nu wellicht wel denken van he, leuke gozer/meid. Terwijl diegene daarna naar de foto kijkt en dan denkt oke. Niet super bijzonder, maar ook niet lelijk.
Dus zal diegene je toch wat langer je als match laten staan dan op een andere site.

Het is dan nog steeds een vleeskeuring, want iemand die jou (of jij de ander) lelijk vind, zal je waarschijnlijk gewoon deleten, maar bij een wat neutralere gedachte zal diegene je eerder laten staan dan het geval was als alleen de foto te zien was.

Zo, niemand zal iets van bovenstaande begrijpen, maar ik heb het iig gezgd
www.xi-online.nl
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:39:24 #282
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_45009457
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:08 schreef base3ball het volgende:

[..]

Natuurlijk is het zo dat ook op Paiq het een vleeskeuring is. Maar iemand die je normaal gesproken je niet zou 'aanspreken' op een datingsite, omdat ze je foto niet bijzonder genoeg vind, zal nu wellicht wel denken van he, leuke gozer/meid. Terwijl diegene daarna naar de foto kijkt en dan denkt oke. Niet super bijzonder, maar ook niet lelijk.
Dus zal diegene je toch wat langer je als match laten staan dan op een andere site.

Het is dan nog steeds een vleeskeuring, want iemand die jou (of jij de ander) lelijk vind, zal je waarschijnlijk gewoon deleten, maar bij een wat neutralere gedachte zal diegene je eerder laten staan dan het geval was als alleen de foto te zien was.

Zo, niemand zal iets van bovenstaande begrijpen, maar ik heb het iig gezgd
ja dat klopt, maar tis beter om dan maar geen contact met iemand te hebben dan eerst een leuk gesprek en zodra ze de foto zien er zo snel mogelijk vandoor gaan om je vervolgens nooit meer te spreken
that's just me :)
pi_45010498
Er is een Firefox plugin voor PaiQ waarbij je wel de foto's meteen kan zien (tenminste, als iemand (anders) de plugin ook gebruikt en de foto met het stemmen op foto's is tegen gekomen). Misschien niet netjes, maar wel handig ;-)
pi_45010634
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:29 schreef Tobz het volgende:
Ik zit nu alweer een jaartje ofzo onregelmatig op paiq en kijk af en toe op RP. Paar keer gedate en een paar korte relaties mee gehad maar ik heb er uiteindelijk alleen maar goede vriendschappen aan over gehouden.

Ik merk wel dat het gros van de mensen daar niet voor niets is en dat is ook wel waar je rekening mee moet houden als je wilt daten met mensen die je kent van internet dating sites.

Die mensen zitten daar omdat ze (meestal) moeite hebben om in het dagelijks leven andere leuke en likeminded personen te vinden. En dan bedoel ik heus niet dat het allemaal schizo borderliners en nerds zijn, absoluut niet. Maar vaak ze hebben ze wel een karaktertrekje dat voor hen het vinden een relatie bemoeilijkt, of een passie of werk die teveel tijd kost, of ze houden gewoon niet van uitgaan.

Het kan van alles zijn en is zeker iets wat je in je achterhoofd moet houden dat er vaak toch wel een addertje onder het gras zit.

En dan is er nog de kwestie dat als je al iemand vind waarmee het klikt, die dan ook nog eens een beetje in de buurt moet wonen.
en wat is bij jou het probleem dan eigenlijk? . Welk addertje zit onder het gras
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:07:07 #285
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45014184
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef open_huwelijk het volgende:

[..]

Je voert toch zelf die baggergesprekjes of niet! Hoeveel heb je er nu al zonder succes gehad? 100? 200? 500? 1000?
En dan ga je hetzelfde gewoon blijven doen, en maar gek vinden dat het niet werkt.
Ja, een gesprek bestaat altijd uit een persoon
Internetjosti!
pi_45014264
Als je maar goed genoeg je best doet en er in voor bent valt op Paiq nog wel wat te halen heb ik het idee.

Ik ben zelf niet zozeer op zoek naar iets vast. Maar ik heb nu een meid leren kennen die heel gezellig is en opzich niet lelijk. Zij is echter wel op zoek, ze is mijn type niet echt.
Verder nog wel een paar meiden waarmee het erg gezellig is, veel meer nog niet.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:09:38 #287
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45014282
*ramptoerist uithangt*
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:13:05 #288
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45014405
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Als je maar goed genoeg je best doet en er in voor bent valt op Paiq nog wel wat te halen heb ik het idee.

Ik ben zelf niet zozeer op zoek naar iets vast. Maar ik heb nu een meid leren kennen die heel gezellig is en opzich niet lelijk. Zij is echter wel op zoek, ze is mijn type niet echt.
Verder nog wel een paar meiden waarmee het erg gezellig is, veel meer nog niet.
Smooth operator
pi_45014575
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:13 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Smooth operator
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:33:29 #290
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_45015109
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef Christine het volgende:
*ramptoerist uithangt*
Wat doe jij hier? Jij hebt toch al een relatie? .
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:44:33 #291
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45015416
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:33 schreef Detroit het volgende:

[..]

Wat doe jij hier? Jij hebt toch al een relatie? .
Kom jij eens in mijn fotoboek reageeren? .
pi_45017699
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 09:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Tja, als je op zoek bent naar een maatje/relatie, dan wil je afspreken. Als je elkaar in de kroeg ontmoet hebt ga je toch ook niet elkaar eerst wekenlang om de paar dagen in de kroeg tegenkomen alvorens een keertje uiteten te gaan. Maar goed, ik ga iemand dan niet zomaar verwijderen. Zeg meestal de reden erbij ("het was hartstikke gezellig, maar ik ben toch op zoek naar een relatie/date en het is duidelijk dat jij daar momenteel niet zo'n behoefte aan hebt, dus veel succes op paiq!").
Je hebt gelijk wat dat kroeg verhaal bedreft maar van daaruit wéét je of het klikt en of de persoon leuk is enzo, je ziet diegene tenslotte al. Via internet heb je natuurlijk meer afstand en ik spreek niet snel met iemand af, behalve als het echt met diegene klikt en hij woont ook beetje in de buurt enzo.
Ik ga niet met wild vreemde gasten van msn afspreken na 3 gesprekken ofzo.
pi_45018323
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je hebt gelijk wat dat kroeg verhaal bedreft maar van daaruit wéét je of het klikt en of de persoon leuk is enzo, je ziet diegene tenslotte al. Via internet heb je natuurlijk meer afstand en ik spreek niet snel met iemand af, behalve als het echt met diegene klikt en hij woont ook beetje in de buurt enzo.
Ik ga niet met wild vreemde gasten van msn afspreken na 3 gesprekken ofzo.
Precies, maar 5min in het echt zegt meer dan 5 uur op msn.
pi_45019645
Daarom. En op msn moet ik écht het gevoel hebben, dit is ok, dat kan gezellig worden. In het echt voel je meestal al snel/gelijk die klik.
Ik kan weeeeeken of maanden zelfs met iemand regelmatig chatten op msn en nog niet het gevoel hebben dat ik zou wil afspreken. Is puur gevoel. Geldt natuurlijk ook als je in real life iemand ontmoet. Dat gaat sneller en je hebt betere indruk.
pi_45021075
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef vencodark het volgende:
Daarom. En op msn moet ik écht het gevoel hebben, dit is ok, dat kan gezellig worden. In het echt voel je meestal al snel/gelijk die klik.
Ik kan weeeeeken of maanden zelfs met iemand regelmatig chatten op msn en nog niet het gevoel hebben dat ik zou wil afspreken. Is puur gevoel. Geldt natuurlijk ook als je in real life iemand ontmoet. Dat gaat sneller en je hebt betere indruk.
heb je dan nog niet gebeld enzo? das iig een tip, dan hoor je de stem van de persoon in kwestie... als het dan al tegenvalt kan je beter niet daten (bij 2 vrouwen dus niet gedate nadat ik ze aan de foon had gesproken.. de een had het nogal veel over dr alcoholgebruik, de ander bleek toch eigenlijk saaier dan ik dacht...)
pi_45021128
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:05 schreef _wie het volgende:

[..]

Mijn lief heb ik via Paiq gevonden (speeddate). 1x gechat daarna 1x msn en toen al afgesproken. Zag er wel wat tegenop, omdat er nog maar weinig gechat was...wezen stappen en ben daarna nooit meer weggeweest Nu al 3 maanden gelukkig, en volgende maand officieel samenwonend
zo das wel erg snel... bij mij zou dan een alarmbel gaan rinkelen
pi_45021313
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

heb je dan nog niet gebeld enzo? das iig een tip, dan hoor je de stem van de persoon in kwestie... als het dan al tegenvalt kan je beter niet daten (bij 2 vrouwen dus niet gedate nadat ik ze aan de foon had gesproken.. de een had het nogal veel over dr alcoholgebruik, de ander bleek toch eigenlijk saaier dan ik dacht...)
Ja, heb met enkele gasten heeeeel wat afgebeld. 1tje daadwerkelijk mee afgesproken en niets geworden. Had met hem echt al maaaanden gebeld en gechat en toen pas afgesproken. Was toen nog maar 16 en hels verlegen. Hij 22 dus was allemaal beetje eng.
Met die andere nooit afgesproken omdat hij na 5 weken toch ineens op me uitgekeken was. Dat vond ik heel jammer want klikte super en konden uuuuren met elkaar bellen. Toch jammer dat het zo liep.

Vind de stem van iemand ook heel belangrijk indd. Hoe verloopt een gesprek enzo en klinkt iemand prettig, kan je met elkaar lachen enz.
Het duurt meestal ook ff voor in mijn mob. nummer geef. Smsen is opzich prima maar bellen doe ik liever alleen met gasten die werkelijk mijn interesse hebben.
Dat is nog niet veel gebeurd helaas.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:36:56 #298
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45021950
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:39 schreef boemboem het volgende:

[..]

ja dat klopt, maar tis beter om dan maar geen contact met iemand te hebben dan eerst een leuk gesprek en zodra ze de foto zien er zo snel mogelijk vandoor gaan om je vervolgens nooit meer te spreken
Ach t kan ook anders. Ik had er eentje via een speeddate, waar ik leuk mee aan t chatten was. Eigenlijk hadden we t niet echt ergens over, maar juist wel gelachen. Zij was zeker niet lelijk, dus dat is nog een leuke bonus .
En zij vond mij iig ook niet verkeerd (zei ze iig), aan het einde zei ze ook tot snel enz. En dan twee dagen later heeft ze me verwijderd . Als ze me saai en/of lelijk/eng vond, dan vind ik t logisch dat je me er uit gooit. Maar in dit geval is het juist vreemd. Maar ja genoeg andere dingen.
www.xi-online.nl
pi_45022042
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, heb met enkele gasten heeeeel wat afgebeld. 1tje daadwerkelijk mee afgesproken en niets geworden. Had met hem echt al maaaanden gebeld en gechat en toen pas afgesproken. Was toen nog maar 16 en hels verlegen. Hij 22 dus was allemaal beetje eng.
Met die andere nooit afgesproken omdat hij na 5 weken toch ineens op me uitgekeken was. Dat vond ik heel jammer want klikte super en konden uuuuren met elkaar bellen. Toch jammer dat het zo liep.

Vind de stem van iemand ook heel belangrijk indd. Hoe verloopt een gesprek enzo en klinkt iemand prettig, kan je met elkaar lachen enz.
Het duurt meestal ook ff voor in mijn mob. nummer geef. Smsen is opzich prima maar bellen doe ik liever alleen met gasten die werkelijk mijn interesse hebben.
Dat is nog niet veel gebeurd helaas.
ach moed houden, komt wel...

aan je gezicht kan het niet liggen, gezien je nieuwe foto's
pi_45022200
Haha thx. Maar daarmee wil je toch niet zeggen dat het misschien aan mijn fucked up karakter kan liggen?
pi_45022997
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef vencodark het volgende:
Haha thx. Maar daarmee wil je toch niet zeggen dat het misschien aan mijn fucked up karakter kan liggen?
nee hoor dat wil ik niet zeggen..

ik weet niet waar het wel aan ligt, daar kom jij makkelijker achter dan ik, want jij bent 24h/dag bij jezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')