Hoe kom je trouwens op dat Paiq gebeuren?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
Heb Paiq bij een vriend van me gezien, vond het wel origineel dat je de foto pas na een tijdje chatten gaat zien - zo kun je echt eerst even kijken of je iemand aardig vind.
Maar, zijn er veel succesvolle dates eigenlijk, of loopt het vaak toch op niets uit?
wat is succesvol?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
Heb Paiq bij een vriend van me gezien, vond het wel origineel dat je de foto pas na een tijdje chatten gaat zien - zo kun je echt eerst even kijken of je iemand aardig vind.
Maar, zijn er veel succesvolle dates eigenlijk, of loopt het vaak toch op niets uit?
Dan moet je wel redelijk actief zijn denk ik?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:59 schreef Godshand het volgende:
ik heb weer 5 invites voor mannen,
Ach gewoon voorschrijven als consult, verdien je er ook nog wat aanquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:02 schreef Godshand het volgende:
Er blijven vragen komen over hoe het beste te Paiqen enzo..
En of relatieplanet wel goed is.. Relatieplanet wat vinden jullie ervan?
Dus daarom: deel 4 na dit deel: Tips voor internetdating deel 3
PS: en niet alleen BttD hoeft tips te krijgen
TS begint maar ik ben door mijn tips heen, sorry..
Door dat lange wachten zie je ook dat heel veel mensen pas veel te laat zien dat ze een speeddate hebben (ik soms ook). Maar uit de speeddates komt nooit zoveel, of ze zijn te saai, wonen ontzettend ver weg, of ze vinden mij niks en drukken je weg (na de speeddate 'gewonnen' te hebben). Nu wel een speeddate op msn, wel leuk om te kleppen meer niet, maar dat hoeft ook niet altijd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:35 schreef open_huwelijk het volgende:
Tja paiq. Ik weet het nog niet.
Ben nu een paar daagjes bezig, en nog niet overtuigd. Best een grappig idee dat je vooraf niks weet en blanco zo'n gesprek aangaat, maar een beetje voorkennis mis ik wel. Om dan maar 'wat doe je' te vragen is ook weer zo... net niet, zeg maar.
Heb nu 5 matches, die ik nog geen een keer gesproken heb, omdat ze niet online zijn.
Heb een stuk of tien speeddates gedaan, waar welgeteld één leuke tussen zat. Wat helemaal frustrerend is dat je soms meer dan 20 minuten moet wachten tot je een speeddate krijgt, en zo boeiend is surfen nu ook weer niet. Heb wel eens gehad dat ik na 25 minuten wachten eindelijk een 'speeddate' had, en de dame me weer wegklikte voordat ik 'hoi' had getypt......
Kan ik je wel uitleggen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:31 schreef angel008 het volgende:
hoe werkt dat paiq eigenlijk ?.
Ik via ICQquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:41 schreef Deirtje het volgende:
ik heb m'n vriend ontmoet via internet, niet via datingsite maar via een online game. Telt dat ook ??
Nu 3 weken bezig met dat internetdaten teller staat op 2. Komende weken nog een paar dates in het verschiet. Denk dat 1 date per 1,5 week wel te halen is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel dates hebben de hardcore Internet-daters gehad?
die is aan bijkomen van zn jetlag...quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:01 schreef Stiletto het volgende:
internetdating / paiq is ook zo vaag he , denk je eens leuk gesprek te hebben.. tot ze ineens weg moet en je uit haar matches verwijdert, zeg dat dan gewoon ofzo !?! maja.. next
vraag me af hoe et nu met bttd gaat![]()
Tja ik ben nog nooit op een datingsite geweest en relatieplanet.nl kost geld. Ik kan er helaas (nog) niet over meepraten!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:15 schreef Godshand het volgende:
jongens alleen maar invite's aanvragen zijn geen tips!
Interesse tonen, maar niet meteen kruisverhoor met allerlij vragen op haar af vuren. Als je vraagt hoe ze heet, waar ze vandaan komt etc. dan ben je gewoon een van de vele andere. Zulke gesprekken heeft ze waarschijnlijk al tig keer gevoerd en en wordt het gesprek al gauw een sleur.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:08 schreef angel008 het volgende:
iemand tips om een beetje een gesprek op te starten ?
Je kunt gewoon beginnen met wat standaard vraagjes. Maar ga hier dan wel op in! En zeker als je er een originele invalshoek in kunt vinden. Dan gaat het gesprek vanzelf wel. Desnoods maak je voor jezelf een lijstje met vragen WAT je zou willen weten. Zodat je iig een backup hebt voor als het gesprek een beetje spaak loopt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:08 schreef angel008 het volgende:
hmm iemand nog tips voor paiq net bezig met vragen invoeren enzo eerste speeddate weinig reactie op (lees ik zag niet dat ze wat typte :$)
iemand tips om een beetje een gesprek op te starten ?
Omdat je in het echt te nerveus bent? De omgeving (een dating-, of vergelijkbare site) hier ideaal is voor 'versieren', daar waar bij het uitgaan diegene die je aanspreekt, misschien helemaal niet zit te wachten om versierd te worden?quote:Op zondag 3 december 2006 00:51 schreef angel008 het volgende:
hmm ben nu een avondje bezig,., 2 batttles gewonnen 1 speedate die me verder wile kennen en 1 speeddate die me niet acepteerde voor verder contact..
waarom lukt het me on-line bijna altijd om iemand te versieren en irl totaal niet
ghe je zit in een vertrouwde omgeving enzo.. dat helptquote:Op zondag 3 december 2006 00:51 schreef angel008 het volgende:
hmm ben nu een avondje bezig,., 2 batttles gewonnen 1 speedate die me verder wile kennen en 1 speeddate die me niet acepteerde voor verder contact..
waarom lukt het me on-line bijna altijd om iemand te versieren en irl totaal niet
Wil je het 'netjes' afhandelen, dan je moet je hem frequent blokeren en na een tijdje dat weer opheffen. Immers, hoe minder vaak hij jou online ziet, hoe sneller zijn interesse in jou verdwijnt.quote:Op zondag 3 december 2006 23:34 schreef Christine het volgende:
-knip-
heb je gelijk in maar laat ik het zo zeggen de dames op paiq blijf ik terug spreken... de mensen irl van uitgaan spreek ik 1 x en dan letterlijk nooit meer :p zelfs na mail/bel contact.. dan tref ik een muur lijkt wel..quote:Op zondag 3 december 2006 14:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
ghe je zit in een vertrouwde omgeving enzo.. dat helpt
trouwens, je hebt dr pas versierd als je na de date een 2e keer afspreekt (of meteen ligt te batsen)
als ze klein en blond zijn dan mag je ze doorsturen naar mijquote:Op zondag 3 december 2006 19:25 schreef Godshand het volgende:
handig die mensen die ik geinvite heb zijn nu "vrienden"... ik kan ze dus nog eens saaie matches slijten![]()
Luxeprobleemquote:Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef angel008 het volgende:
[..]
als ze klein en blond zijn dan mag je ze doorsturen naar mijde rest hoef ik niet
![]()
Enquote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef BttD het volgende:
Anyway, deze jongen is weer back in town. Bijna over mijn jetlag heen. Ik probeer nu wat rustiger ermee om te gaan, door niet TE geforceerd op zoek te zijn.
Maar goed. Ik heb er wel weer zin in. Het eerste wat ik moet doen is rustig blijven en zo min mogelijk wanhopigheid uitstralen!
quote:Ik heb nog ongeveer een jaartje of 2/3 om een beetje succes te hebben, daarna kan ik het vergeten.
OK, ik geef toe dat het er een beetje vreemd bij staat, maar dat neemt niet weg dat er gewoon niet veel tijd meer isquote:
Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt jaquote:Op maandag 4 december 2006 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na 26 wordt er niet meer geneukt?
jouw waandenkbeelden zijn schitterendquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:31 schreef BttD het volgende:
[..]
Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt ja
Serieus zeg...quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:31 schreef BttD het volgende:
[..]
Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt ja
waarom? als je hem niet wil, gooi je hem weer uit je lijstje...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Rosella het volgende:
[..]
Serieus zeg...Ik = vrouw en zit op Paiq, lurk al een paar topics mee en maak me nu al zorgen te maken dat ik een keer aan je gematcht word!
Hiervoor ook niet, dus what's the difference. Daarnaast snap ik niet waarom men altijd zo hamert op dat wanhopige, is toch gewoon normaal dat je wel eens een keer een relatie met een meisje zou willen op je 24e?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Rosella het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, je bent ongetwijfeld een lieve/aardige man, maar met zo'n wanhopige houding trek je geen vrouwen nee.
ja, dan voel je je als meisje wel heel speciaal als een jongen interesse in je heeft omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad, en nog maagd is op zijn 24stequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:26 schreef BttD het volgende:
Hiervoor ook niet, dus what's the difference. Daarnaast snap ik niet waarom men altijd zo hamert op dat wanhopige, is toch gewoon normaal dat je wel eens een keer een relatie met een meisje zou willen op je 24e?(+nooit gehad, +maagd). Ik hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen
![]()
Ach, aan jou krijg ik wel meer niet uitgelegdquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:47 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, dan voel je je als meisje wel heel speciaal als een jongen interesse in je heeft omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad, en nog maagd is op zijn 24ste. Dan is echt wel liefde
. Dus sorry, nee, aan mij krijg je het niet uitgelegd.
Zal best. Ik vind het vrij abnormaal eigenlijk. Moet gewoon ooit eens verandering in komen...quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef Stiletto het volgende:
tja dat is idd heel normaal, ik heb die behoefte ook wel.. 20 zelfde situatie als jou(beetje), alleen je brengt het beetje TE.. kansloos misschien.
Was ook een tikke overdreven hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom? als je hem niet wil, gooi je hem weer uit je lijstje...
doe ik ook met vervelende vrouwen...
Je doet het overkomen alsof er een tijdslimiet opzit van 8 maanden (die er niet is, echt niet, ik was zelf b.v. 29, nu 31 en zie het niet). Dat heeft niet zoveel zin. Je komt gewoon mensen tegen en soms komt daar een relatie uit voort, bij sommigen gaat dat nu eenmaal gemakkelijker dan bij anderen. Als je iemand anders wel aardig vindt, maar niet het gevoel hebt dat je heel veel tijd (of de rest van je leven!) met de andere persoon wil doorbrengen, kun je het gewoon beter bij af en toe een kop koffie drinken en wat bijpraten laten, misschien af en toe wat samen ondernemen. En misschien flirten wat zou kunnen uitdraaien op seks. Of niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:26 schreef BttD het volgende:
[..]
Hiervoor ook niet, dus what's the difference. Daarnaast snap ik niet waarom men altijd zo hamert op dat wanhopige, is toch gewoon normaal dat je wel eens een keer een relatie met een meisje zou willen op je 24e?(+nooit gehad, +maagd). Ik hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen
![]()
Hoezo, ben je terminaal?quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:31 schreef BttD het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar je opmerkingen over dat je het niet meer geforceerd gaat aanpakken en dat je niet wanhopig overkomt, neem ik niet erg serieusquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:26 schreef BttD het volgende:
[..]
![]()
Op een dinsdagavond?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef riX- het volgende:
Maar wat ik mij dan afvraag... waarom niet gewoon naar de discotheek/kroeg ?
Het is uitdagender dan Fok!en.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:59 schreef riX- het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel... waarom internetdating?
Hmm zit wat in, maar je hebt me nog steeds niet overtuigd.. ga verderquote:Op woensdag 6 december 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het is uitdagender dan Fok!en.
Dat zeg je ook alleen maar zodat je straks kunt zeggen ''via via kwam ik heel toevallig op een dating-site. Het is eigenlijk niets voor mij''quote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef riX- het volgende:
[..]
Hmm zit wat in, maar je hebt me nog steeds niet overtuigd.. ga verder
Wanneer je vrouwen/ mannen leert verleiden op het internet ontmoet je sneller leuke vrouwen/ mannen dan mogelijk is op elke andere manier (en je hoeft geen geld meer te verspillen aan eerste dates die kunnen mislukken en je hoeft geen tijd meer te verspillen aan vrouwen/ mannen die je meer drama en ellende bezorgen dan goede seks). Oftwel: Je krijgt meer vrouwen/ mannen in minder tijd en voor minder geld.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef riX- het volgende:
[..]
Hmm zit wat in, maar je hebt me nog steeds niet overtuigd.. ga verder
Ga nou toch weg man... Het is alleen maar gekker geworden sinds ik 26 benquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:31 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat de drempel steeds hoger wordt om te laten doorschemeren dat je nog maagd bent op latere leeftijd.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:22 schreef kastanova het volgende:
Ga nou toch weg man... Het is alleen maar gekker geworden sinds ik 26 ben.
Toch maar eens stoppen met rokenquote:Wat zeg ik, 26? Ik kwam er deze week achter dat vrijwel iedereen denkt dat ik 30+ ben.
Dat gaat toch niemand vragen joh?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:25 schreef Xennia het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat de drempel steeds hoger wordt om te laten doorschemeren dat je nog maagd bent op latere leeftijd.
Nee man, omdat ik me zo volwassen gedraagquote:Toch maar eens stoppen met roken![]()
Het lijkt me goed dat hij zich vast preventief indekt voor beroerde bedprestatiesquote:Op woensdag 6 december 2006 00:32 schreef kastanova het volgende:
Dat gaat toch niemand vragen joh?.
Als altijd weet je het weer positief uit te leggen naar je egoquote:Nee man, omdat ik me zo volwassen gedraag.
He balen! Paiq gooit roet in het eten. Zodra ik invites heb, PM ik je.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Granadaiscool @ hotmail.com
Als ik m'n vriendinnen mag geloven is hij bij voorbaat al niet de beroerdste minnaar die een vrouw kan treffen, dus hé, bek houden en je ding doen en niemand heeft het er overquote:Op woensdag 6 december 2006 00:37 schreef Xennia het volgende:
Het lijkt me goed dat hij zich vast preventief indekt voor beroerde bedprestaties
Het werd me letterlijk zo gezegd!quote:Als altijd weet je het weer positief uit te leggen naar je ego![]()
Vooral ja, maar ook over de studie op dit momentquote:Op woensdag 6 december 2006 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over dat maagd zijn?
Jij denkt en piekert teveel en dat helpt je niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:23 schreef BttD het volgende:
[..]
Vooral ja, maar ook over de studie op dit moment![]()
Kloptquote:Op woensdag 6 december 2006 01:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jij denkt en piekert teveel en dat helpt je niet.
Hoe weten zij dat nouquote:Op woensdag 6 december 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:
Als ik m'n vriendinnen mag geloven is hij bij voorbaat al niet de beroerdste minnaar die een vrouw kan treffen
Omdat de bedprestaties van de gemiddelde man behoorlijk ondermaats zijnquote:
Dus een maagd is bij voorbaat al beter dan de gemiddelde manquote:Op woensdag 6 december 2006 02:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat de bedprestaties van de gemiddelde man behoorlijk ondermaats zijn.
Niet bij voorbaat, maar zich dusdanig zorgen maken hoeft in ieder geval niet...quote:Op woensdag 6 december 2006 02:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus een maagd is bij voorbaat al beter dan de gemiddelde man![]()
OK, maar is het dan niet handiger om een PaiQ invite topic op te zetten ofzo en dat centraal te maken? Dan kunnen mensen die een request doen dat ook doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:38 schreef clumsy_clown het volgende:Dienstmededeling
.
Ik vind het idee achter de semi-reeks best ok, tips bij internetdaten kunnen handig zijn voor de mensen die eraan doen. Ervaringen uitwisselen is ook een goed plan. Wat minder is, is dat dit topic binnenkort nog meer gaat verzanden in 'hoi, ik wil graag een invite voor Paiq, wie heeft er één over?' dan het nu al is. En da's niet de bedoeling. Heb het hier gewoon over internetdaten en laat de vele invite-verzoekjes achterwege bitte.
Het zijn inderdaad meerdere dingen:quote:Op woensdag 6 december 2006 07:45 schreef Dwan het volgende:
Hee Fok peoples,
Na een poosje overwegen om leuken meiden te leren kenen, hoe en waar heb ik de knoop doorgehakt.
Ik begin pas maar tot nu toe vind ik het erg leuk en heb ik het idee dat alles een stukje zuiverder is dan een aantal jaren terug toen ik ook ooit is op datingsites rond keek.
Wat minder fakers.... teminste die indruk krijg ik.
Wat mij wel opvalt is dat veel meiden wel heel erg makkelijk zijn en eigenlijk geen tot bijna geen profiel neerzetten en dan bof je als er een foto staat???? tja wat moet je dan mailen, vaag net als 1 van de andere 1000 mailtjes, dan is het bij voorbaad kansloos.
Ik heb erg lang gedaan over mijn profiel en ben er van overtuigd dat deze oké is. genoeg positieve maar ook hele eerlijke rake stukken. niet te kort niet te lang. de gene die reageert weet in iedergeval wat voor prutser ik ben? een leuke foto doet wonderen ik merk dat ik zelf ook als eerst op de foto af ga. als deze uitstraling heeft lees ik het profiel en reageer met nu het kan een persoonlijk open en direct vrolijk mailtje.
je kan toch een oneliner sturen?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef open_huwelijk het volgende:
Ik begin dat paiq wel steeds leuker te vinden, vooral dat onvoorspelbare. 't Is toch steeds weer een kadootje wie je voor je kiezen krijgt.
Ik vind wel jammer dat je compleet aan de grillen van paiq bent overgeleverd, en dat er weinig mogelijkheden zijn om zelf contact te zoeken.
Zo ging ik net ontzettend de mist in met een speeddate. Ik kwam er pas na vier minuten achter dat ik een speeddate had..... Wel verlenging gekregen, maar toen moest ik vrij snel weg vanwege een 'huiselijke noodsituatie'. Ik wil gewoon even een berichtje met 'sorry' kunnen sturen.....
Dus: Debje, Sorry!
Wat ik ook jammer vind is dat nee gelijk definitief nee is. Als je een match verwijdert, is dat gelijk definitief afkappen van alle contact via paiq. Ook als je een speeddate afkapt. Misschien komt er opeens wat tussen waardoor je wegmoet, maar toch later verder wilt kletsen.
En als iemand ene Debje op paiq tegenkomt: zeg even sorry namens een botte boer
hun profiel lezen, en als die iets bevatten wat je aanspreekt beginnen met een openingszin die naar het profiel verwijst...quote:Op woensdag 6 december 2006 23:54 schreef crazy-bert het volgende:
Kvind juist het mindere aan paiq dat er veel wat minder serieuze meiden opzitten of die bijna altijd offline zijn. offline chatten is ook niet echt leuk.
Nu ben ik beetje gaan kijken bij wat 'normalere' dating-sites, maar ik vind het nogal lastig om zomaar een mailtje naar iemand te sturen. Hebben jullie nog tips of voorbeelden over hoe te beginnen. thx
Nee. Dat is een service van Paiq, niet van Fok. Dit topic gaat over internetdaten in het algemeen, niet over Paiq. Nogmaals, jullie kunnen hier tips en verhalen uitwisselen over internetdaten, daar is het topic voor bedoeld. Requests kunnen achterwege blijven.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:02 schreef BttD het volgende:
[..]
OK, maar is het dan niet handiger om een PaiQ invite topic op te zetten ofzo en dat centraal te maken? Dan kunnen mensen die een request doen dat ook doen.
Verder: Net uit bed(jetlag!) nog niks gedaan. Ga zometeen maar weer eens even kijken op PaiQ voor een half uurtje ofzo. De rest van de week zijn er genoeg leuke dingen te doen
. Ook ben ik vandaag alweer een stuk positiever/rustiger, dus dat is beter
Ik kan toch geen oneliner sturen? Weet niet eens hoe ze eruit ziet....quote:Op woensdag 6 december 2006 23:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
je kan toch een oneliner sturen?
doe ik zelf ook...
als je weg moet en je denkt dat ze je mogen laat je je msn of meel achter..
makkelijk zat..
ik begrijp het probleem nie zo...
Tja, het komt niet snel voor dat vervelende mensen mijn tel. etc hebben. Ik kijk wel uit dat ik die niet te snel geef.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:48 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm hoe doe je het dan in het echte leven als ze jouw adres en telefoon hebben? Digitaal is het toch net even makkelijker? Leuk is het natuurlijk nooit...
Volgens mij heb ik daar ook al een keer mee gechat.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef open_huwelijk het volgende:
En als iemand ene Debje op paiq tegenkomt: zeg even sorry namens een botte boer
Je moet zoiezo altijd de eerste zoveel minuten weten vol te lullen, zodat jullie elkaars fotos kunnen bekijken. Dat doe je gewoon door al de standaard vragen te stellen.. woonplaats, werk, hobbies, blabla..quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:37 schreef cyber_rebel het volgende:
Blijf het wel lastig vinden om op PaiQ te kletsen. Het wil nog niet echt klikken en de gesprekken zijjn ook nog niet echt al te interessant. Mischien doe ik wel iets verkeerd ofzo....
Probeer nu wel wat meer te experimenteren, wat meer plagerige opmerkingen maken, brutaler worden enzo. Ben alleen bang daar mee te ver te gaan of verkeerd over te komen.
Hehehe lolquote:Op zondag 10 december 2006 06:16 schreef Godshand het volgende:
lol via een datingsite een vrouw opgedaan die 1200 m van me af woont![]()
morgen gaan we wat drinken, ik vind dan verder msnen best wel belachelijk
Ziets heb ik ook, jongen woont bij mij in de flatquote:Op zondag 10 december 2006 06:16 schreef Godshand het volgende:
lol via een datingsite een vrouw opgedaan die 1200 m van me af woont![]()
morgen gaan we wat drinken, ik vind dan verder msnen best wel belachelijk
dat ze er intelligent uitziet?quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef open_huwelijk het volgende:
Hoe doen jullie dat met versturen van oneliners bij paiq? M.a.w. wat zet je erin. Het enige wat je van zo'n meid weet is dat ze er wel lekker uitziet, maar om dat als reden voor je oneliner te geven......
nee, op de datingsite stond dat ze ook in mijn woonplaats woont..quote:Op zondag 10 december 2006 11:03 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hehehe lol, zoiets heb ik ook eens gehad, woonde twee dorpen verder, ook gelijk 's avonds maar afgesproken hehe.
Veel plsier, ben benieuwd!
Kende je haar van gezicht ofzo?
gewoon iets wat je aan de foto opmerkt ofzo. iets grappigs of juist heel afzeikerig..quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef open_huwelijk het volgende:
Hoe doen jullie dat met versturen van oneliners bij paiq? M.a.w. wat zet je erin. Het enige wat je van zo'n meid weet is dat ze er wel lekker uitziet, maar om dat als reden voor je oneliner te geven......
gewoon blocken op je msn dus, die eerste gozer...quote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef vencodark het volgende:
Van de week nog met een kerel op msn gezeten waar ik eerst fftjes mee gemaild heb. Jeetje wat een kwijl, plak en kijk-mij-charmant-oprecht-grappig-nep-zijn figuur.![]()
Ik kan nu na 1 gesprek al zeggen dat ik noooooit interesse voor hem ga krijgen. Deze kerel kwam op mij zo nep over met zijn geslijm. Zonde toch.
Andere gast was wel gewoon aardig en daar had ik eerst ook ff mee gemaild, hij kwam over gewoon zoals hij is. Niet slijmen, niet zeuren, niet zo overdreven. Gewoon normaal!
Zulke zijn de moeite waard.
Tip voor de mannen: als iemand zich herkent in de eerste beschrijving, stop onmiddelijk met een dergelijke act.![]()
Vrouwen trappen er niet in.![]()
Erg goed bedacht!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef Godshand het volgende:
ik heb ff voor paiq invite's een Wiki linkje in mn sig gezet...
dus ieder die een invite nodig heeft gaat DAAR heen...
je request hier wordt wellicht verwijderd door een ijverige mod
Tja, daar ben ik nog te aardig voor misschien. Blok mensen niet zo snel eigenlijk. Soms tijdelijk maar ja. Gister weer met die gast gesproken, bij elk ding wat hij zegt loopt ie weer te slijmen hoe leuk ik wel niet ben. Man, hoe kan je dat nou zeggen, we hebben elkaar net 2 keer gesproken! Hij lijkt wel wanhopig.quote:Op maandag 11 december 2006 01:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
gewoon blocken op je msn dus, die eerste gozer...
zo'n moeite is dat niet
als je echt niet wil blocken kan je ook gewoon negeren..quote:Op maandag 11 december 2006 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, daar ben ik nog te aardig voor misschien. Blok mensen niet zo snel eigenlijk. Soms tijdelijk maar ja. Gister weer met die gast gesproken, bij elk ding wat hij zegt loopt ie weer te slijmen hoe leuk ik wel niet ben. Man, hoe kan je dat nou zeggen, we hebben elkaar net 2 keer gesproken! Hij lijkt wel wanhopig.![]()
Haha, waterdichtplan.quote:Op maandag 11 december 2006 18:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
als je echt niet wil blocken kan je ook gewoon negeren..
dan krijg je eerst opmerkingen als
"hey!"
"Hallo!? Zijn we dr nog?"
"Godverdegodver blind ofzo?"
later..
"Kuthoer! Ik block je!"
en dus... probleem dan ook opgelost
zou kunnen hangt af wat voor type het is..quote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, waterdichtplan.Maare, als hij nog erg gaat zeuren etc. ga ik zeggen dat ik die klik toch niet zo voel. Ben ik er op zijn snelst (hopelijk) vanaf en nog op een normale manier ook.
![]()
slaat nergens op...quote:Op woensdag 13 december 2006 09:16 schreef Catbert het volgende:
Kennelijk word porno kijken ook als 'vreemdgaan' beschouwd.
Als het met alle drie wel klikt moet je naar andere dingen kijken. Is er misschien eentje die je eigenlijk leuker vind dan de andere. Je zou ook nog naar praktische zaken kunnen kijken als reisafstand en dergelijke.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:41 schreef yoghurtje het volgende:
Weet je wat vervelend is met dat internetdating.. op het ene moment heb je echt helemaal niemand.. en op het andere moment zit je met een overvloed aan dates.. Ik heb nu een 3tal meiden waar ik nu mee afspreek.. allemaal door elkaar heen.. en heb er nu nog 2 die ook willen afspreken, maar die houd ik nog even af aangezien ik nu al gek word met 3 tegelijk. En heb er dan nog 2 die binnekort ook wel willen daten, maar nu nog even niet aangezien ze net uit een relatie komen... maar mij toch wel erg leuk vinden (blijven me dus mailen en msn en !) en mij aan het lijntje willen houden.
Probleem is echter.. ik kan niet kiezen.. want vind ze alle 3 wel leuk eigenlijk...elk heeft wel weer iets wat de ander niet heeft enzo..
Stiekem hoopte ik dat er vanzelf wel een paar zouden zijn waarmee het niet zou klikken... maar ja, tot nu toe klikte het met al mijn dates.. Dus ben nu met 3 meiden tegelijk aan het daten enzo, en ze weten het niet van elkaar.. maar aan de ene kant voel ik me nu wel een beetje lullig aangezien ik totaal geen player type ben..
Maar ja, ik vind ze ook alledrie te leuk om ermee te kappen... dus wat nu ?
En hoe was het?quote:Op maandag 11 december 2006 01:46 schreef Godshand het volgende:
[..]overigens... vandaag helaas niet van een date gekomen met me buurtgenote, woensdag wel, we hebben ook een concrete tijd en plaats
niet helemaal mijn type..quote:
Wie weet zijn die dames nog aan het verzinnen wat ze terug zullen sturen of hebben ze je mail alleen maar vluchtig gelezen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:50 schreef Knipoogje het volgende:
Toch een lichte teleurstelling. Had een positiever resultaat verwacht
Dat is toch wel het grote verschil met paiq. Op paiq krijg je altijd een kans om te chatten en word je niet bij voorbaat al weggeklikt.
Ik ga in ieder geval eens een test doen. In 3 maanden tijd is mijn profiel 66x bekeken. Maar goed, ik heb pas vandaag ingesteld dat dames kunnen zien als ik hun profiel heb bezocht. Meestal gaat dat heen en weer dan (ik zie dat X mijn profiel heeft bezocht, ik klik op haar profiel etc)quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:34 schreef Kauki het volgende:
Wie weet zijn die dames nog aan het verzinnen wat ze terug zullen sturen of hebben ze je mail alleen maar vluchtig gelezen.
Dat vind ik wat lullig eigenlijk. Het is al moeilijk genoeg om een positieve reactie terug te krijgen als serieuse mannelijke dater, ga jij er een nep vrouwen profiel bij zetten dat waarschijnlijk genoeg mannen aanspreekt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:30 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ga dus nu een damesprofiel aanmaken, normaal fotootje er aan vast, standaard profiel over glaasjes wijn en strandwandelingen en dan kijken wat er binnenkomt.![]()
mwoah, een best wel niet zo aantrekkelijke mevrouw (zou hooguit een 7 ofzo scoren bij paiq en had bij een buitenlandse hotornot waar ik 'm vandaan had een 6.2), kort profiel waarin ik toch het een en ander eis van de man en waar maar mogelijk 'vertel ik later wel' als keuze. Uiteraard sport ik niet, rook ik en drink ik toch wel elke dag alcohol.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:21 schreef cyber_rebel het volgende:
Dat vind ik wat lullig eigenlijk. Het is al moeilijk genoeg om een positieve reactie terug te krijgen als serieuse mannelijke dater, ga jij er een nep vrouwen profiel bij zetten dat waarschijnlijk genoeg mannen aanspreekt.
lol mooie proefsom...quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Knipoogje het volgende:
waah! In de tijd dat ik hier postte is het aantal profielchecks bijna verdubbeld naar 40, 3 nieuwe interesseberichten en een gewoon bericht van iemand die graag een glaasje wijn met me wil drinken...
Anyway, account weer gedeactiveerd. Realitycheck over.
Denk dat dat m is ja.. En dan zul je zien, over niet al te lange tijd kom je er vanzelf een tegen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:04 schreef BttD het volgende:
Ik voel me de laatste tijd een stuk gelukkiger nu ik er eigenlijk steeds minder en minder behoefte aan heb om ermee bezig te zijn.
ICQ is zoooo 1990quote:Op zondag 17 december 2006 18:53 schreef -Wolf- het volgende:
waarom moet het per se via datingsites? ik heb via ICQ hartstikke veel leuke contacten gevonden.
Ik geef altijd direct mijn mail/msn in het mailtje, want 90% van de dames is idd gratis lid. Gebruik zo'n doorgeefluikmail, dat ik simpel kan uitschakelen en MSN...ach ja, blokkeren is zo makkelijk.quote:Op zondag 17 december 2006 18:41 schreef Samson het volgende:
Of ze zijn (ook volgens mij het merendeel) niet betalend lid zodat zo al helemaal niet echt kunnen reageren.
Goeie tip, tja met msn blijf ik het lastig vinden. Het chat makkelijker maar ik vind het (te sociaal als ik ben) zo lullig om iemand meteen te blokkeren (wat ik trouwens wel doe hoor als het toch niet echt is wat ik zoek)quote:Op zondag 17 december 2006 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik geef altijd direct mijn mail/msn in het mailtje, want 90% van de dames is idd gratis lid. Gebruik zo'n doorgeefluikmail, dat ik simpel kan uitschakelen en MSN...ach ja, blokkeren is zo makkelijk.
Donderdag, vrijdag, zaterdag zijn stapdagen voor studenten en scholieren. Daarnaast is het op donderdag of vrijdag koopavond, waardoor er vast een aantal mensen zijn die dan moeten werken en geen zin meer hebben om nog online te komen.quote:Op maandag 18 december 2006 23:57 schreef Godshand het volgende:
Trouwens nog een tip voor Internetdating (iig paiq dan). als je dan contact wilt, moet je vooral op Maandag en ten tweede op dinsdag tussen 21:00 en 23:30 online gaan. Waarom weet ik niet maar het is dan ontzettend druk. als je op donderdags ofzo online 's avonds gaat is het veel rustiger... iemand enige rationele verklaring ervoor?
Die interesseberichtjes kun je inderdaad alleen uitschakelen als je betalend lid wordt. Maar nu snap ik wel waarom ik geen bericht krijg idd. Ik snap ook waarom ze alleen maar korte berichten krijgt of van mannen die kansloos zijn ' maar het toch maar proberen'quote:Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef Catbert het volgende:
Ik ken een meid via de hockey dat ook een RP profiel heeft, en die heb ik dus eens gevraagd hoe het bij haar ging. Ze checked inderdaad haar profiel niet meer omdat ze enorm veel berichtjes per dag krijgt, een stuk of 40, waarvan 2/3e interesseberichtjes zijn, de rest gewone berichtjes, en waarvan de meeste dus compleet NIET zijn wat ze zoekt. Al geef je aan dat je kerels van tussen de 20 en de 30 zoekt, dan nog zijn er tientallen van 35+ die het "toch maar proberen".
Ach het is weer eens wat anders, dat de vrouwen dan verplicht zijn te reageren. Idd zullen de meeste mannen geen reactie krijgen, misschien dat die dan ook een beetje moeite gaan doen voor hun eigen profiel. Zijn de vrouwen ook weer blij.quote:Op maandag 18 december 2006 23:28 schreef Godshand het volgende:
eig zouden dus sites zoals RP mannen niet naar vrouwen mogen reageren, maar alleen andersomen dus alleen reageren als een vrouw een berichtje heeft gestuurd...
ik denk dat 3/4 van de mannen dan geen berichtje krijgt
Ik ben een dude en ik lees KANS-LOOS, kan je misschien voorstellen wat vrouwen dan zullen denken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:43 schreef Knipoogje het volgende:
Hier is mijn Relatieplanet profiel
Ik vraag me af welke enorme afknappers hierop staan. Gaarne feedback, dan zijn we meteen weer helemaal on-topic![]()
en wat moet je dan neerzetten? Iets korts als "eej, daten?"quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben een dude en ik lees KANS-LOOS, kan je misschien voorstellen wat vrouwen dan zullen denken.
Zo'n lap tekst lijkt eerlijk gezegd veel op een vacature van een bedrijf. Zo van "dit bieden wij en dit zoeken wij".quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
en wat moet je dan neerzetten? Iets korts als "eej, daten?"
Beter zo?quote:Het vrijgezellenbestaan zat, je omgeving allemaal aan de baby en de trouwringen... wat moet je dan? Internetdaten! En tot nu toe is me dat zeer goed bevallen!
Effe in het kort dan wat trefwoorden, want we weten allemaal dat je bij de foto al de beslissing genomen hebt ;-)
vriendelijk, gevoel voor humor, eerlijk, soms wat introvert, gezellig.
Denk je dat het daarmee lukt om eens een goed gesprek mee aan te gaan? Laat het me weten!
(oh ja, mocht ik zelf een mailtje hebben gestuurd en je denkt "nou nee", een geen interessebericht wordt zeer gewaardeerd!)
Ja, klinkt als een goed profiel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:57 schreef Knipoogje het volgende:
Haha, ok bedankt
Veranderd in:
[..]
Beter zo?
Als je dat niet eens zelf kan verzinnen, heeft hij waarschijnlijk ook niks aan je.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:58 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
Ja, klinkt als een goed profiel.Alleen zou ik niet zo goed weten waar ik nu precies op zou in moeten haken als ik zou willen reageren, maar goed.
Nou ja, vaak als je vrouwen "de ideale man" hoort omschijven vliegen de tegenstrijdige eigenschappen je om de oren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:02 schreef open_huwelijk het volgende:
Wat mij ontzettend afknapt in profielen van vrouwen is dat ze geen keuzes maken, en dat zie ik jou ook doen.
Sportief, maar toch lui,
Grappig maar ook serieus,
Verlegen, maar wel vlotte babbel
Ik heb dus echt geen idee wat voor type je bent.
Maar misschien denken vrouwen daar anders over.....
Tja het probleem is dat als je simpel zet, sportief, grappig, verlegen. Dan denken ze dat ze geen serieus gesprek kunnen aanknopen en dat er verder geen stom woord uit komt ivm verlegenheid. Terwijl in werkelijkheid ben je natuurlijk alleen verlegen in een kroeg ofzo (anders zit je niet op RP). Tijdens een date praat ik altijd honderduit.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:02 schreef open_huwelijk het volgende:
Wat mij ontzettend afknapt in profielen van vrouwen is dat ze geen keuzes maken, en dat zie ik jou ook doen.
Sportief, maar toch lui,
Grappig maar ook serieus,
Verlegen, maar wel vlotte babbel
Ik heb dus echt geen idee wat voor type je bent.
Maar misschien denken vrouwen daar anders over.....
Ergens wel. Maar ik bedoel meer van: al mijn dates waren altijd reuzegezellig (alleen geen vonk)quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:07 schreef nozem het volgende:
"Tot nu toe is me dat zeer goed bevallen"
Nou, blijkbaar niet anders was je nu niet nog steeds naarstig op zoek naar een date.
Zou ik denken dan he...
Nee, dat heeft hij sowieso niet, maar zo'n standaardprofiel zou voor mij geen aanleiding zijn een bericht te gaan sturen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je dat niet eens zelf kan verzinnen, heeft hij waarschijnlijk ook niks aan je.
RP valt wel mee geloof ik hoor..quote:Op woensdag 20 december 2006 13:28 schreef Coolcat het volgende:
Volgens mij staan er in die leeftijd wel aardig wat op ja...
lol, hoort dit niet in het sexdating topique?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:32 schreef Knipoogje het volgende:![]()
![]()
Een meid op paiq had als ondertitel "kom maar op met die openingszin". Dus ik heel kansloos openen met "jij hebt een opening en ik heb zin"
en nu gaan we daten![]()
Whaha geweldig!!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:32 schreef Knipoogje het volgende:![]()
![]()
Een meid op paiq had als ondertitel "kom maar op met die openingszin". Dus ik heel kansloos openen met "jij hebt een opening en ik heb zin"
en nu gaan we daten![]()
wat lul je nu? als je die vragen van Paiq beantwoordt, wordt er zoveel mogelijk naar je antwoorden gekeken en zoekt de AI een bijpassende partner..quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:40 schreef Razz_Gul het volgende:
dat Paiq zuigt als de hoer , eoa AI systeem die voor je zoekt , je kan niet eens op eigen criteria zoeken. en profiel aanpassen kan ook al niet. dus snap ik de populariteit niet zo![]()
Ja, wat is dat nou. Dan kun je ja net zo goed naar de kroeg!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:14 schreef ChillyWilly het volgende:
Paiq... leuke site! Maar iedere keer dat je met een speeddate zo'n lelijk mormel tegenover je hebt blijven ze plakken, en als je dan eindelijk een leuk gesprek hebt met een lekker ding, drukt ze je op het laatst weg![]()
![]()
Dat durf ik niet hoor. Stel je voor... straks gaat er nog een meisje met me pratenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:24 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ja, wat is dat nou. Dan kun je ja net zo goed naar de kroeg!
Klopt, daarom kun je als je echt op zoek bent beter irl gaan zoeken zoals jij al aangeeft. Dan zien de dames ook het hele pakketje. Enkel afgaan op een leuke foto en een pakkende tekst kan in de praktijk vaak ook enkel tegenvallen. Jammer, het zou leuk zijn als het internetdaten beter zou werken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:46 schreef MadMarco het volgende:
Inderdaad Samson. Die foto is het belangrijkste geworden door de loop van de jaren. Je moet opvallen, anders werkt het niet. Het probleem dat jij beschrijft betekend ook niet alleen dat je op moet vallen, het zorgt er ook voor dat normale mannen op de hoop van "de kanslozen" worden gegooid.
Je valt nog meer op als je gewoon een meid aanspreekt in het echte leven, want dat durft 9/10 van de mannetjes op internet toch niet irl.
De meeste mensen die het op datingsites proberen zijn juist degenen die er een beetje moeite mee hebben om IRL iemand te vinden. Hetzij door verlegenheid, gebrekkige vriendenkring of andere factoren (rookallergie?). Als je iemand IRL kan vinden waarom ga je dan uberhaupt nog op internet zoekenquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:04 schreef Samson het volgende:
Klopt, daarom kun je als je echt op zoek bent beter irl gaan zoeken zoals jij al aangeeft. Dan zien de dames ook het hele pakketje. Enkel afgaan op een leuke foto en een pakkende tekst kan in de praktijk vaak ook enkel tegenvallen. Jammer, het zou leuk zijn als het internetdaten beter zou werken.![]()
Van zoeken moet je niet spreken... tegen komen is het...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
Als je iemand IRL kan vinden waarom ga je dan uberhaupt nog op internet zoeken
Ik niet in ieder geval.
dus: Internetdating+ IRL-dating =meer vrouwenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:06 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Van zoeken moet je niet spreken... tegen komen is het...![]()
De doelgroep die je kan bereiken is natuurlijk veel groter. De drempel tot het aanspreken van mensen die wellicht "niet helemaal" in je straatje liggen ligt lager. Zo bereik je veel meer mensen. En de drempel ligt over het algemeen veel lager. Je bent per week misschien 5 uur in een uitgaangsgelegenheid. Een profiel op internet werkt 24 uur per dag. De kans dat je iemand tegen komt is groter, maar internet werkt langzamer qua communicatie. En een date kan alsnog tegenvallen.
zo heb ik dat niet altijd hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 20:01 schreef Knipoogje het volgende:
Leuk testje: Ben de hele dag online gebleven op paiq. 6 van de 7 matches zijn online geweest, sommigen bleven zeker een half uur online. En niemand die hoi zei
En daaronder dus ook gewoon meiden waar ik al lang mee chat (type 'als ik hoi zeg chatten we vervolgens dik een uur') en een waarmee ik begin januari een date mee heb.
Bewijst maar weer dat de dames over het algemeen toch zitten te wachten tot de man actie onderneemt
Zullen vast denken 'waarom zegt ie nou geen hallo...ook niet aardig'
Heb er nog steeds een beetje gemengde gevoelens over. Aan de ene kant heb ik vele malen meer aanspraak dan op andere sites. Maar het glipt zo vaak door je vingers. Je weet van te voren nooit of het een type is dat eerst een paar chatsessies nodig heeft voordat je iets kan proberen af te spreken en afknapt als je te vlug iets probeert of juist iemand die meteen wil knallen en als je niet snel genoeg actie onderneemt ben je d'r interesse kwijt. Voor jou nog 1000 anderen immers.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:36 schreef Glatze het volgende:
Zolang je je realiseert dat je bent overgeleverd aan de grillen van een website en dat de personen een redelijke dwarsdoorsnede van de samenleving zijn, lijkt me dat je er een mooie tijd kan hebben.
Zie je PMquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:40 schreef Coolcat het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Yoghurtje zijn dates???
Haha, forget it bij relatieplanet, ik ben inmiddels bij mail 40 aanbeland. Heb nu zo'n beetje alle profielen gehad die me interesseerden. Resultaat: 6 geen interesseberichten en 34x geen reaktie (ook niet van full members). Zal me niets verbazen als de beheerder de helft van alle damesprofielen zelf invoertquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef BttD het volgende:
Ik heb nu op relatieplanet berichtjes achtergelaten bij een aantal dames die me wel leuk leken en niet te ver weg woonden. Eergisteren een stuk of 10 en vandaag nog een stuk of 10. Tot op heden nog geen reacties ontvangen, maar we wachten het maar gewoon af. En ja, ik heb een full membership
Ahja ik blijf gewoon proberen. Het kan in ieder geval weinig kwaad om te proberen en we kijken wel wat eruit komt tochquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Haha, forget it bij relatieplanet, ik ben inmiddels bij mail 40 aanbeland. Heb nu zo'n beetje alle profielen gehad die me interesseerden. Resultaat: 6 geen interesseberichten en 34x geen reaktie (ook niet van full members). Zal me niets verbazen als de beheerder de helft van alle damesprofielen zelf invoert
Om daarop in te haken, dat is heel simpel en je geeft de oplossing zelf al. Ik heb een mailadres dat ik weer op zou kunnen zeggen als het adres misbruikt wordt of wat dan ook en dus kan het geen kwaad om de meiden dit e-mail adres te geven. Als ze echt interesse hebben kunnen ze me altijd daarop bereikenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:05 schreef Detroit het volgende:
Wat ook zwaar is aan RelatiePlanet zijn die interesseberichtjes... Je kunt als je member bent zien of de persoon die zo'n interesseberichtje zend zelf ook member is of niet. Als ze geen member is, dan heeft ze geen mogelijkheid een normaal berichtje te versturen. Als blijkt dat degene die dat berichtje stuurde geen member is, en haar profiel en uiterlijk interessant is, dan wil ik nog wel eens een berichtje sturen om daar mijn e-mail adres in te frotten. Dan heb je in ieder geval de kans om op MSN verder te babbelen ofzo.
Dan zie je na een tijdje dat de desbetreffende persoon je op MSN toevoegt, en dan blijft het stil. En dan blijft het nog langer stil.... En dan zeggen ze dus gewoon niets! Dan heb ik echt zoiets van: "Hork, jij toont interesse, schiet op met dat gesprek!". Snap het niet...
Hmmm, ben dus niet de enige die dat al raar vond. Mailcontact of gewone vriendschap my ass... Kijk dat je niet ECHT op zoek bent of dat je gewoon een keer een leuke date wil, kan ik me nog voorstellen, maar hoe weinig vrienden heb je als je ook gewoon mailcontact of vriendschap verkiest via een datingsitequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:06 schreef Coolcat het volgende:
Daarom vind ik de optie Vriendschap via paiq ook een beetje bullshit, want idd, vrienden via een datingsite??
Sommige vrouwen zijn er ook goed in om hier heel onduidelijk over te zijn, maar vergeet niet dat een heleboel mannen best wel op zoek zijn en dus elke geveinsde interesse ook als interesse zien. Je kunt beter duidelijk zijn, da's het beste voor beide partijen. Da's in het echt trouwens ook zo. In het echt zie ik het trouwens ook altijd eerder aankomen als iemand echt niet geinteresseerd is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:49 schreef vencodark het volgende:
Pff, heb zelf nu 2 kanslozen figuren op msn via knuz leren kennen. Eerste leek in het begin wel aardig maar nu wordt ik er doodmoe van. Ik kan niet online komen of binnen 10 sec. spreekt die gozer me weer aan met wederom een doelloos intro en vragen. Zet hem regelmatig een dagje of wat op blok maar ja. Tis een zeur en hij vroeg me ook of ik eens af wilde spreken, nee dus daar had en heb ik nu echt ff geen behoefte aan. Of die gozer heeft een bord zo groot als amerika voor zijn kop of ik ben nog niet duidelijk genoeg geweest.![]()
Wederom duidelijkheid. Zeg hem dat gewoon letterlijk, dan houden ze vanzelf wel af hoorquote:Die 2e gozer is de grootste slijmbal op aarde. Heb hem al gezegt dat hij dat niet meer/ of minder moest gaan doen dus hopen dat dat helpt. Ook al zo'n neppert. Geeft ook al voor de 2e keer zijn nummer terwijl ik toch duidelijk gemaakt heb er niets mee te gaan doen. Ook al een bord voor zijn kop.![]()
Als het verder ook geen interessante matches zijn kun je dat toch prima doen? Ik heb ook al een aantal dames waar ik verder eigenlijk geen interesse in had na het 1e gesprek ook gewoon verwijderd of geblokt. Heb ze wel eerst gezegd waarom ik vond dat zij minder interessant voor me wasquote:Ben te aardig om ze resoluut te blokken en nooit meer van me te laten horen. Maar ja. Dit werkt ook niet.![]()
Date anders eens een aardige fok!ker...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:49 schreef vencodark het volgende:
Pff, heb zelf nu 2 kanslozen figuren op msn via knuz leren kennen. Eerste leek in het begin wel aardig maar nu wordt ik er doodmoe van. Ik kan niet online komen of binnen 10 sec. spreekt die gozer me weer aan met wederom een doelloos intro en vragen. Zet hem regelmatig een dagje of wat op blok maar ja. Tis een zeur en hij vroeg me ook of ik eens af wilde spreken, nee dus daar had en heb ik nu echt ff geen behoefte aan. Of die gozer heeft een bord zo groot als amerika voor zijn kop of ik ben nog niet duidelijk genoeg geweest.![]()
Die 2e gozer is de grootste slijmbal op aarde. Heb hem al gezegt dat hij dat niet meer/ of minder moest gaan doen dus hopen dat dat helpt. Ook al zo'n neppert. Geeft ook al voor de 2e keer zijn nummer terwijl ik toch duidelijk gemaakt heb er niets mee te gaan doen. Ook al een bord voor zijn kop.![]()
Ben te aardig om ze resoluut te blokken en nooit meer van me te laten horen. Maar ja. Dit werkt ook niet.![]()
Dat is toch net zo'n mythe als het Monster van Lochnessquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Date anders eens een aardige fok!ker...
weet je aan zn posts gelijk wat je aan ze hebt... (dus ik niet, gezien mijn posts)
zie je geen foto voor je date?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:35 schreef Godshand het volgende:
ja hoor, mijn automatische Paiq match die ik gister heb gehad vandaag gesproken..
we matchen op verrassend veel overeenkomsten, alleen is ze even lang als ik..
dus dat matchingsysteem werkt dus wel top... ze was zelfs brunette (waar ik vnl op val), alleen niet geheel slank
verder wonen we in dezelfde stad en hebben we gedeelde interesses....
dinsdag as een date, weet ik meteen ook wat ik me bij: "niet geheel slank" moet voorstellen...
Ja, als vrouwen zeggen 'niet geheel slank' dan betekent dat dus behoorlijk mollig. Kom vaak genoeg profielen tegen van ronduit dikke vrouwen die gewoon postuur 'normaal' neerzetten.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:35 schreef BadEend19 het volgende:
Dat niet geheel slank zal meer naar dik toe zijn denk ik, alleen probeert ze dat "subtiel" te verbergen!![]()
Liegen: omdat al die mannetjes 'n anorexia'tje zoeken - net als die van de teevee of de gids van russianbrides.com. Kan me voorstellen dat je hoopt iemand te vinden die jou leuk vind, ipv puur naar je 'postuur' kijkt. Maargoed.. 'k heb makkelijk pratenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, als vrouwen zeggen 'niet geheel slank' dan betekent dat dus behoorlijk mollig. Kom vaak genoeg profielen tegen van ronduit dikke vrouwen die gewoon postuur 'normaal' neerzetten.
Laatst had ik er een (paiq) die zich omschreef als 'rubensfiguur'. Ze had geen foto geplaatst. Nou dan weet ik al genoeg. Niet dat er iets mis is met dikke vrouwen, maar ik val er niet op. Bovendien is er over liegen helemaal een no-no.
alleen als ze er 1 uploaden..quote:
Ik vind mensen die hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen proberen te compenseren door anderen naar beneden te halen behoorlijk sneu.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind internetdating behoorlijk sneu, het moet wel echt de laatste mogelijkheid zijn en je moet al het andere geprobeerd hebben. Als iemand zegt dat ie aan internetdating doet denk ik ook meteen aan 'Lukt het in je social leven niet en ben je gewoon ook echt superlelijk, kom dan op het internet. Daar is voor ieder potje een dekseltje.' Maar dat is mijn mening.
Sorry hoor maar ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, ik doe het prima. Anders dan jij lukt het mij wél om een vriendin te krijgen door middel van het echte leven. Ik hoef niet achter een computer te kruipen om contact met andere mensen te krijgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:36 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen proberen te compenseren door anderen naar beneden te halen behoorlijk sneu.
Maar dat is mijn mening.![]()
Dat jij het niet met behulp van internet doet is prima. Maar je post had slechts de functie je eigen zelfbeeld wat op te krikken/ in stand te houden en verder geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:48 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, ik doe het prima. Anders dan jij lukt het mij wél om een vriendin te krijgen door middel van het echte leven. Ik hoef niet achter een computer te kruipen om contact met andere mensen te krijgen.
Neehoor, mijn post was als mening dat ik vind dat je eigenlijk niet via internet moet daten omdat mensen heel anders zijn op internet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Dat jij het niet met behulp van internet doet is prima. Maar je post had slechts de functie je eigen zelfbeeld wat op te krikken/ in stand te houden en verder geen enkele toegevoegde waarde.
Je loopt enigszins achter. Een jaar of 10.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:48 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, ik doe het prima. Anders dan jij lukt het mij wél om een vriendin te krijgen door middel van het echte leven. Ik hoef niet achter een computer te kruipen om contact met andere mensen te krijgen.
Das fijn voor je, maar laat de mensen die het wel doen ff lekker hun gang gaan en ga lekker in een topic reageren... Niet echt een zinnige bijdrage dit...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:48 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Neehoor, mijn post was als mening dat ik vind dat je eigenlijk niet via internet moet daten omdat mensen heel anders zijn op internet.
Ik zoek geen anorexiaatje. Sterker nog, wat ik normaal vind, vindt menig man mollig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
Liegen: omdat al die mannetjes 'n anorexia'tje zoeken - net als die van de teevee of de gids van russianbrides.com. Kan me voorstellen dat je hoopt iemand te vinden die jou leuk vind, ipv puur naar je 'postuur' kijkt. Maargoed.. 'k heb makkelijk praten
Anorexia hoef ik niet nee. Dat eerste echter ook niet. De tweede vind ik niet echt mollig, maar ik weet niet of ik er snel of zal vallen. Maar als het karakter super is, zeg niet bij voorbaat nee.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik zoek geen anorexiaatje. Sterker nog, wat ik normaal vind, vindt menig man mollig.
Dit vind ik dik:
http://www.mollig-na-und.de/modenschau03/063.jpg
Dit vind ik ergens nog gewoon normaal, terwijl menig man het mollig zou vinden.
http://www.spiegel.de/img/0,1020,433598,00.jpg
Ik vraag me ook af waar jij de laatste jaren hebt rondgehangen en of je ooit wel ns een datingsite hebt bekeken. Je zult er zat superknappe mensen op kunnen ontdekken. En het is idd nogal achterhaald om te denken dat je internetdate omdat je t in real life niet voor elkaar krijgt. Als je zoals ik lange dagen werkt, ook nog erg veel sport, ook nog studeert en in het weekend vaak vrienden opzoekt komt van daten en andere mensen ontmoeten niet altijd evenveel. Dan is het lekker om lekker in je stoel ff wat profieltjes te bekijken ipv dat je meteen weer op pad moet....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Neehoor, mijn post was als mening dat ik vind dat je eigenlijk niet via internet moet daten omdat mensen heel anders zijn op internet.
ik vind zulke kortzichtige mensen als jij dan weer zo triestquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind internetdating behoorlijk sneu, het moet wel echt de laatste mogelijkheid zijn en je moet al het andere geprobeerd hebben. Als iemand zegt dat ie aan internetdating doet denk ik ook meteen aan 'Lukt het in je social leven niet en ben je gewoon ook echt superlelijk, kom dan op het internet. Daar is voor ieder potje een dekseltje.' Maar dat is mijn mening.
Ik bedoel: wil je niet eerst een foto zien voor je met 'r gaat daten?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
alleen als ze er 1 uploaden..
ze heeft trouwens gister afgezegd...
gelukkig maar want ik ben halfdood van de feestdagen...
ik zie het later allemaal wel weer
als ze wat verder weg woont wel, in mn stad boeit dat minder.. ff op je fiets stappen of gewoon lopen, je ziet dr en als ze niks is ga je na een drankje weer weg...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik bedoel: wil je niet eerst een foto zien voor je met 'r gaat daten?
Hoe paiq werkt weet ik wel
ik wilde je wat vragen dus heb je ff een PM gestuurdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:33 schreef Coolcat het volgende:
Die laatste zou ik ook wel mollig/stevig noemen ja...
Kan me niet voorstellen dat mensen gewoon echt een "blind-date" hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik bedoel: wil je niet eerst een foto zien voor je met 'r gaat daten?
haha inderdaad wat een baggersite is dat zeg. Gisteren ging mijn 60e mail de deur uit. Meestal worden die berichtjes dezelfde dag nog gelezen door de dames dus ik voelde me zo vrij om een paar keer mijn profiel aan te passen dat het heel onopvallend errug goed matchte (als zij lama's als favo tv programma had, vulde ik in cabaretprogramma's, zelfde type films en zelfde type uitgaansgelegenheden enzo, maar ook weer niet alles exact gelijk). En zelfs dat werkt niet. Puur uiterlijk dus. Daarnaast is het nadeel dat je niet eens een kans krijgt om een indruk te maken, wat je bij paiq wel kan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:56 schreef BttD het volgende:
Oh ja, relatieplanet is dus helemaal niets, ik heb op 30 berichtjes geen enkele reactie teruggehad. Zelfs geen 'desinteresse' berichtDaar stop ik nu ook maar mee. PaiQ moet ik voorlopig maar even mee wachten nog... kennelijk ben ik daar 'niet klaar voor' ofzo
Dat snap ik ook nooit, dan voegen ze zich toe aan je msn en vervolgens hoor je er nooit meer wat vanquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:05 schreef Detroit het volgende:
Wat ook zwaar is aan RelatiePlanet zijn die interesseberichtjes... Je kunt als je member bent zien of de persoon die zo'n interesseberichtje zend zelf ook member is of niet. Als ze geen member is, dan heeft ze geen mogelijkheid een normaal berichtje te versturen. Als blijkt dat degene die dat berichtje stuurde geen member is, en haar profiel en uiterlijk interessant is, dan wil ik nog wel eens een berichtje sturen om daar mijn e-mail adres in te frotten. Dan heb je in ieder geval de kans om op MSN verder te babbelen ofzo.
Dan zie je na een tijdje dat de desbetreffende persoon je op MSN toevoegt, en dan blijft het stil. En dan blijft het nog langer stil.... En dan zeggen ze dus gewoon niets! Dan heb ik echt zoiets van: "Hork, jij toont interesse, schiet op met dat gesprek!". Snap het niet...
Je loopt een beetje achter geloof ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Aangezien je moeite hebt met directe conversaties, is het misschien een idee om een stapje terug te doen en eerst te proberen een beetje over en weer te mailen om zo iemand beter te leren kennen. Dat maakt het voor jou waarschijnlijk allemaal wat minder geforceerd en makkelijker.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:56 schreef BttD het volgende:
Vind het ook steeds moeilijker om leuke conversaties te houden. Je kent iemand TOTAAL niet en dan moet je ineens allemaal dingen gaan verzinnen om het over te hebben, wil niet echt... Het voelt allemaal toch wat geforceerd aan.
Daar staat geen tijd voor. Dat scheelt per persoon. Gewoon totdat ik hetzelf saai begin te vinden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang geven jullie een match de kans op Paiq? Ik heb toch al heel snel dat ik het nogal saai begin te vinden en ze bijna niks terugzeggen of zelf vragen. Dan heb ik al snel de neiging ze te verwijderen.
dat kan heel lang duren..quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang geven jullie een match de kans op Paiq? Ik heb toch al heel snel dat ik het nogal saai begin te vinden en ze bijna niks terugzeggen of zelf vragen. Dan heb ik al snel de neiging ze te verwijderen.
hmm dat hebben ze toch zo door? ik zou me nooit aanpassen aan de profiel van een ander..quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
haha inderdaad wat een baggersite is dat zeg. Gisteren ging mijn 60e mail de deur uit. Meestal worden die berichtjes dezelfde dag nog gelezen door de dames dus ik voelde me zo vrij om een paar keer mijn profiel aan te passen dat het heel onopvallend errug goed matchte (als zij lama's als favo tv programma had, vulde ik in cabaretprogramma's, zelfde type films en zelfde type uitgaansgelegenheden enzo, maar ook weer niet alles exact gelijk). En zelfs dat werkt niet. Puur uiterlijk dus. Daarnaast is het nadeel dat je niet eens een kans krijgt om een indruk te maken, wat je bij paiq wel kan.
Dus ontopic tip: ga naar een professionele fotograaf en laat een paar schitterende foto's maken, leuk ze wat op desnoods in photoshop. Dan val je wellicht bij een date wellicht wat tegen, maar je hebt in ieder geval de kans om het met verbale skills goed te maken
Ik heb juist zoiets van.. Als het niet interessant is ga ik wel weer Speeddaten om te kijken of er wat interessanters is...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat kan heel lang duren..
de snelste date was na 3 weken chatten, en ik heb es ooit gedate met een meisje van msn die al een jaar op me msn lijst stond...
het zegt dus niks...
die chats met die vrouwen waren ook ineteressant...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb juist zoiets van.. Als het niet interessant is ga ik wel weer Speeddaten om te kijken of er wat interessanters is...
Waarom zouden ze dat zo doorhebben? Je reageert toch op profielen die je interessant vindt? Als de interesses een beetje overeenkomen is het dus logisch dat je een mailtje stuurt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:09 schreef Godshand het volgende:
hmm dat hebben ze toch zo door? ik zou me nooit aanpassen aan de profiel van een ander..
Volgens mij is dat is een mythe.quote:voor vrouwen is niets oninteressanter dan mannen die overal met haar meewaaien..
Ik ben denk ik erg kritisch, dus dan is het inderdaad niet eens zo gek. Maar lijkt wel of ze ook niet snel afspreken enzo, terwijl het toch een datingsite is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef open_huwelijk het volgende:
Tuurlijk wordt er een flink eisenpakket gesteld, doe ik ook, en jij ook. Niet meer dan logisch. Neem paiq. Daar staan 10.000 vrouwen op, en dat is dan nog een schijntje van relatieplanet,lexa enzo. Je kunt echt niet met iedereen afspreken, al zou je het willen. Als je erg kritisch bent, blijft er mischien 1 op de 100 over. Van die 10.000 blijven er dan nog altijd 100 over.
Geniale verwoording van hetgeen ik al een tijdje geprobeerd heb onder woorden te krijgen! Het is gewoon wat dat betreft een erg vervelende manier van in contact komen met mensen. Je wordt op de gekste dingen beoordeeld/afgewezen terwijl je in plaats van keiharde eisen te stellen eigenlijk voor een heleboel openstaat. Als ik (bij wijze van spreken dan he) The Terminator als favoriete film heb staan dan wil dat niet zeggen dat ik alle andere films kut vind, en ga zo maar door...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:12 schreef Knipoogje het volgende:
In het echte leven kan iemand met een totaal ander leven zomaar je vriend(in) worden omdat je de kans krijgt zijn/haar leven binnen te stappen (hetzij in een kroeg of via een gezamenlijke vriendenkring bijv). Op internetdating is iedereen juist op zoek naar iemand die een beetje hetzelfde leven leidt aangezien maar weinig mensen bereid zijn hun eigen leven al te veel aan te passen aan de ander. Tijdens een spontane vonk in real life heb je geen keus, want je bent zwaar verliefdOp internet valt het te sturen. Tenminste, dat is mijn zienswijze.
Klinkt als een goede tipquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:43 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Aangezien je moeite hebt met directe conversaties, is het misschien een idee om een stapje terug te doen en eerst te proberen een beetje over en weer te mailen om zo iemand beter te leren kennen. Dat maakt het voor jou waarschijnlijk allemaal wat minder geforceerd en makkelijker.
Verwacht er niet direct te veel van, maar die msn-adressen heb je toch al, dus waarom zou je het niet proberen?
Zie sexdate topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zijn er ook nog tips voor erotische internetdating?
Je voert toch zelf die baggergesprekjes of niet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:23 schreef BttD het volgende:
[..]
blabla
, steeds dezelfde bagger gesprekjes.
blabla
Nou ja, je begrijpt me wel
Een dergelijk persoon kende ik ook. Paar keer mee gechat enzo en was wel aardig maar vond het niet zo bijzonder verder. Die kerel vroeg een keer of ik eens wilde afspreken binnekort maar ik zei daar nu ff geen behoefte (nog) aan te hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:22 schreef Knipoogje het volgende:
Ik doe het ook wat anders nu trouwens. Ipv eindeloos gesprekjes blijven voeren, vraag ik na de 2e of 3e chat of ze open staat voor een date of dat ze het bij chatten wil houden. Indien het laatste vraag ik haar wat ze nog van me wil weten om wel open te staan voor een date. En als ze daar geen antwoord opgeeft dan is het exit. Heb al genoeg MSN contacten
Tja, als je op zoek bent naar een maatje/relatie, dan wil je afspreken. Als je elkaar in de kroeg ontmoet hebt ga je toch ook niet elkaar eerst wekenlang om de paar dagen in de kroeg tegenkomen alvorens een keertje uiteten te gaan. Maar goed, ik ga iemand dan niet zomaar verwijderen. Zeg meestal de reden erbij ("het was hartstikke gezellig, maar ik ben toch op zoek naar een relatie/date en het is duidelijk dat jij daar momenteel niet zo'n behoefte aan hebt, dus veel succes op paiq!").quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:35 schreef vencodark het volgende:
Een dergelijk persoon kende ik ook. Paar keer mee gechat enzo en was wel aardig maar vond het niet zo bijzonder verder. Die kerel vroeg een keer of ik eens wilde afspreken binnekort maar ik zei daar nu ff geen behoefte (nog) aan te hebben.![]()
Hij zei tot ziens etc. en zag enkele dagen later dat ie me uit de lijst verwijderd had.
Nah ja, lekker rustig maar ergens wel beetje flauw eerlijk gezegt. Maar misschien had hij zo'n instelling als jou. Dan snap ik het opzich wel.![]()
Ik heb er 2 gekregen in 3 maanden tijd. Eentje van een aardige maar zeer zeer mollige meid en eentje van een op zich leuke meid, maar met 2 grote honden. En die had ook in haar profiel expliciet aangegeven dat ze haar honden zeer belangrijk vindt. En aangezien ik een bloedhekel aan honden heb (dol op katten hehe).... baalde ik ook wel beetje van.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:48 schreef Chewbacca het volgende:
Zelf stuurde ik nooit een berichtje maar wachtte altlijd af totdat ik er 1 kreeg.
Mijn lief heb ik via Paiq gevonden (speeddate). 1x gechat daarna 1x msn en toen al afgesproken. Zag er wel wat tegenop, omdat er nog maar weinig gechat was...wezen stappen en ben daarna nooit meer weggeweestquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef JeroenV het volgende:
Natuurlijk is het zo dat ook op Paiq het een vleeskeuring is. Maar iemand die je normaal gesproken je niet zou 'aanspreken' op een datingsite, omdat ze je foto niet bijzonder genoeg vind, zal nu wellicht wel denken van he, leuke gozer/meid. Terwijl diegene daarna naar de foto kijkt en dan denkt oke. Niet super bijzonder, maar ook niet lelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef boemboem het volgende:
PAIQ is op zich wel leuk, vooral mooi dat je na een tijdje elkaars foto pas ziet...
enige nadeel is dat het dan op dat moment weer hetzelfde is als op andere sites: als lelijke gast of meid blokkeren ze je alsnog, dus nog steeds blijft het een soort van vleeskeuring (HELAAS)
ja dat klopt, maar tis beter om dan maar geen contact met iemand te hebben dan eerst een leuk gesprek en zodra ze de foto zien er zo snel mogelijk vandoor gaan om je vervolgens nooit meer te sprekenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:08 schreef base3ball het volgende:
[..]
Natuurlijk is het zo dat ook op Paiq het een vleeskeuring is. Maar iemand die je normaal gesproken je niet zou 'aanspreken' op een datingsite, omdat ze je foto niet bijzonder genoeg vind, zal nu wellicht wel denken van he, leuke gozer/meid. Terwijl diegene daarna naar de foto kijkt en dan denkt oke. Niet super bijzonder, maar ook niet lelijk.
Dus zal diegene je toch wat langer je als match laten staan dan op een andere site.
Het is dan nog steeds een vleeskeuring, want iemand die jou (of jij de ander) lelijk vind, zal je waarschijnlijk gewoon deleten, maar bij een wat neutralere gedachte zal diegene je eerder laten staan dan het geval was als alleen de foto te zien was.
Zo, niemand zal iets van bovenstaande begrijpen, maar ik heb het iig gezgd![]()
en wat is bij jou het probleem dan eigenlijk?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:29 schreef Tobz het volgende:
Ik zit nu alweer een jaartje ofzo onregelmatig op paiq en kijk af en toe op RP. Paar keer gedate en een paar korte relaties mee gehad maar ik heb er uiteindelijk alleen maar goede vriendschappen aan over gehouden.
Ik merk wel dat het gros van de mensen daar niet voor niets is en dat is ook wel waar je rekening mee moet houden als je wilt daten met mensen die je kent van internet dating sites.
Die mensen zitten daar omdat ze (meestal) moeite hebben om in het dagelijks leven andere leuke en likeminded personen te vinden. En dan bedoel ik heus niet dat het allemaal schizo borderliners en nerds zijn, absoluut niet. Maar vaak ze hebben ze wel een karaktertrekje dat voor hen het vinden een relatie bemoeilijkt, of een passie of werk die teveel tijd kost, of ze houden gewoon niet van uitgaan.
Het kan van alles zijn en is zeker iets wat je in je achterhoofd moet houden dat er vaak toch wel een addertje onder het gras zit.
En dan is er nog de kwestie dat als je al iemand vind waarmee het klikt, die dan ook nog eens een beetje in de buurt moet wonen.
Ja, een gesprek bestaat altijd uit een persoonquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Je voert toch zelf die baggergesprekjes of niet!Hoeveel heb je er nu al zonder succes gehad? 100? 200? 500? 1000?
En dan ga je hetzelfde gewoon blijven doen, en maar gek vinden dat het niet werkt.![]()
Smooth operatorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Als je maar goed genoeg je best doet en er in voor bent valt op Paiq nog wel wat te halen heb ik het idee.
Ik ben zelf niet zozeer op zoek naar iets vast. Maar ik heb nu een meid leren kennen die heel gezellig is en opzich niet lelijk. Zij is echter wel op zoek, ze is mijn type niet echt.
Verder nog wel een paar meiden waarmee het erg gezellig is, veel meer nog niet.
Wat doe jij hier? Jij hebt toch al een relatie?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef Christine het volgende:
*ramptoerist uithangt*
Kom jij eens in mijn fotoboek reageeren?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Jij hebt toch al een relatie?.
Je hebt gelijk wat dat kroeg verhaal bedreft maar van daaruit wéét je of het klikt en of de persoon leuk is enzo, je ziet diegene tenslotte al. Via internet heb je natuurlijk meer afstand en ik spreek niet snel met iemand af, behalve als het echt met diegene klikt en hij woont ook beetje in de buurt enzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tja, als je op zoek bent naar een maatje/relatie, dan wil je afspreken. Als je elkaar in de kroeg ontmoet hebt ga je toch ook niet elkaar eerst wekenlang om de paar dagen in de kroeg tegenkomen alvorens een keertje uiteten te gaan. Maar goed, ik ga iemand dan niet zomaar verwijderen. Zeg meestal de reden erbij ("het was hartstikke gezellig, maar ik ben toch op zoek naar een relatie/date en het is duidelijk dat jij daar momenteel niet zo'n behoefte aan hebt, dus veel succes op paiq!").
Precies, maar 5min in het echt zegt meer dan 5 uur op msn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat dat kroeg verhaal bedreft maar van daaruit wéét je of het klikt en of de persoon leuk is enzo, je ziet diegene tenslotte al. Via internet heb je natuurlijk meer afstand en ik spreek niet snel met iemand af, behalve als het echt met diegene klikt en hij woont ook beetje in de buurt enzo.
Ik ga niet met wild vreemde gasten van msn afspreken na 3 gesprekken ofzo.![]()
heb je dan nog niet gebeld enzo? das iig een tip, dan hoor je de stem van de persoon in kwestie... als het dan al tegenvalt kan je beter niet daten (bij 2 vrouwen dus niet gedate nadat ik ze aan de foon had gesproken.. de een had het nogal veel over dr alcoholgebruik, de ander bleek toch eigenlijk saaier dan ik dacht...)quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef vencodark het volgende:
Daarom. En op msn moet ik écht het gevoel hebben, dit is ok, dat kan gezellig worden. In het echt voel je meestal al snel/gelijk die klik.
Ik kan weeeeeken of maanden zelfs met iemand regelmatig chatten op msn en nog niet het gevoel hebben dat ik zou wil afspreken. Is puur gevoel. Geldt natuurlijk ook als je in real life iemand ontmoet. Dat gaat sneller en je hebt betere indruk.![]()
zo das wel erg snel... bij mij zou dan een alarmbel gaan rinkelenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:05 schreef _wie het volgende:
[..]
Mijn lief heb ik via Paiq gevonden (speeddate). 1x gechat daarna 1x msn en toen al afgesproken. Zag er wel wat tegenop, omdat er nog maar weinig gechat was...wezen stappen en ben daarna nooit meer weggeweestNu al 3 maanden gelukkig, en volgende maand officieel samenwonend
![]()
Ja, heb met enkele gasten heeeeel wat afgebeld. 1tje daadwerkelijk mee afgesproken en niets geworden. Had met hem echt al maaaanden gebeld en gechat en toen pas afgesproken. Was toen nog maar 16 en hels verlegen. Hij 22 dus was allemaal beetje eng.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
heb je dan nog niet gebeld enzo? das iig een tip, dan hoor je de stem van de persoon in kwestie... als het dan al tegenvalt kan je beter niet daten (bij 2 vrouwen dus niet gedate nadat ik ze aan de foon had gesproken.. de een had het nogal veel over dr alcoholgebruik, de ander bleek toch eigenlijk saaier dan ik dacht...)
Ach t kan ook anders. Ik had er eentje via een speeddate, waar ik leuk mee aan t chatten was. Eigenlijk hadden we t niet echt ergens over, maar juist wel gelachen. Zij was zeker niet lelijk, dus dat is nog een leuke bonusquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:39 schreef boemboem het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar tis beter om dan maar geen contact met iemand te hebben dan eerst een leuk gesprek en zodra ze de foto zien er zo snel mogelijk vandoor gaan om je vervolgens nooit meer te spreken
ach moed houden, komt wel...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, heb met enkele gasten heeeeel wat afgebeld. 1tje daadwerkelijk mee afgesproken en niets geworden. Had met hem echt al maaaanden gebeld en gechat en toen pas afgesproken. Was toen nog maar 16 en hels verlegen. Hij 22 dus was allemaal beetje eng.![]()
Met die andere nooit afgesproken omdat hij na 5 weken toch ineens op me uitgekeken was. Dat vond ik heel jammer want klikte super en konden uuuuren met elkaar bellen. Toch jammer dat het zo liep.
Vind de stem van iemand ook heel belangrijk indd. Hoe verloopt een gesprek enzo en klinkt iemand prettig, kan je met elkaar lachen enz.
Het duurt meestal ook ff voor in mijn mob. nummer geef. Smsen is opzich prima maar bellen doe ik liever alleen met gasten die werkelijk mijn interesse hebben.
Dat is nog niet veel gebeurd helaas.![]()
nee hoor dat wil ik niet zeggen..quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef vencodark het volgende:
Haha thx. Maar daarmee wil je toch niet zeggen dat het misschien aan mijn fucked up karakter kan liggen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |