als ze wat verder weg woont wel, in mn stad boeit dat minder.. ff op je fiets stappen of gewoon lopen, je ziet dr en als ze niks is ga je na een drankje weer weg...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik bedoel: wil je niet eerst een foto zien voor je met 'r gaat daten?
Hoe paiq werkt weet ik wel
ik wilde je wat vragen dus heb je ff een PM gestuurdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:33 schreef Coolcat het volgende:
Die laatste zou ik ook wel mollig/stevig noemen ja...
Kan me niet voorstellen dat mensen gewoon echt een "blind-date" hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik bedoel: wil je niet eerst een foto zien voor je met 'r gaat daten?
haha inderdaad wat een baggersite is dat zeg. Gisteren ging mijn 60e mail de deur uit. Meestal worden die berichtjes dezelfde dag nog gelezen door de dames dus ik voelde me zo vrij om een paar keer mijn profiel aan te passen dat het heel onopvallend errug goed matchte (als zij lama's als favo tv programma had, vulde ik in cabaretprogramma's, zelfde type films en zelfde type uitgaansgelegenheden enzo, maar ook weer niet alles exact gelijk). En zelfs dat werkt niet. Puur uiterlijk dus. Daarnaast is het nadeel dat je niet eens een kans krijgt om een indruk te maken, wat je bij paiq wel kan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:56 schreef BttD het volgende:
Oh ja, relatieplanet is dus helemaal niets, ik heb op 30 berichtjes geen enkele reactie teruggehad. Zelfs geen 'desinteresse' berichtDaar stop ik nu ook maar mee. PaiQ moet ik voorlopig maar even mee wachten nog... kennelijk ben ik daar 'niet klaar voor' ofzo
Dat snap ik ook nooit, dan voegen ze zich toe aan je msn en vervolgens hoor je er nooit meer wat vanquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:05 schreef Detroit het volgende:
Wat ook zwaar is aan RelatiePlanet zijn die interesseberichtjes... Je kunt als je member bent zien of de persoon die zo'n interesseberichtje zend zelf ook member is of niet. Als ze geen member is, dan heeft ze geen mogelijkheid een normaal berichtje te versturen. Als blijkt dat degene die dat berichtje stuurde geen member is, en haar profiel en uiterlijk interessant is, dan wil ik nog wel eens een berichtje sturen om daar mijn e-mail adres in te frotten. Dan heb je in ieder geval de kans om op MSN verder te babbelen ofzo.
Dan zie je na een tijdje dat de desbetreffende persoon je op MSN toevoegt, en dan blijft het stil. En dan blijft het nog langer stil.... En dan zeggen ze dus gewoon niets! Dan heb ik echt zoiets van: "Hork, jij toont interesse, schiet op met dat gesprek!". Snap het niet...
Je loopt een beetje achter geloof ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Neehoor, mijn post was als mening dat ik vind dat je eigenlijk niet via internet moet daten omdat mensen heel anders zijn op internet.
Aangezien je moeite hebt met directe conversaties, is het misschien een idee om een stapje terug te doen en eerst te proberen een beetje over en weer te mailen om zo iemand beter te leren kennen. Dat maakt het voor jou waarschijnlijk allemaal wat minder geforceerd en makkelijker.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:56 schreef BttD het volgende:
Vind het ook steeds moeilijker om leuke conversaties te houden. Je kent iemand TOTAAL niet en dan moet je ineens allemaal dingen gaan verzinnen om het over te hebben, wil niet echt... Het voelt allemaal toch wat geforceerd aan.
Daar staat geen tijd voor. Dat scheelt per persoon. Gewoon totdat ik hetzelf saai begin te vinden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang geven jullie een match de kans op Paiq? Ik heb toch al heel snel dat ik het nogal saai begin te vinden en ze bijna niks terugzeggen of zelf vragen. Dan heb ik al snel de neiging ze te verwijderen.
dat kan heel lang duren..quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang geven jullie een match de kans op Paiq? Ik heb toch al heel snel dat ik het nogal saai begin te vinden en ze bijna niks terugzeggen of zelf vragen. Dan heb ik al snel de neiging ze te verwijderen.
hmm dat hebben ze toch zo door? ik zou me nooit aanpassen aan de profiel van een ander..quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
haha inderdaad wat een baggersite is dat zeg. Gisteren ging mijn 60e mail de deur uit. Meestal worden die berichtjes dezelfde dag nog gelezen door de dames dus ik voelde me zo vrij om een paar keer mijn profiel aan te passen dat het heel onopvallend errug goed matchte (als zij lama's als favo tv programma had, vulde ik in cabaretprogramma's, zelfde type films en zelfde type uitgaansgelegenheden enzo, maar ook weer niet alles exact gelijk). En zelfs dat werkt niet. Puur uiterlijk dus. Daarnaast is het nadeel dat je niet eens een kans krijgt om een indruk te maken, wat je bij paiq wel kan.
Dus ontopic tip: ga naar een professionele fotograaf en laat een paar schitterende foto's maken, leuk ze wat op desnoods in photoshop. Dan val je wellicht bij een date wellicht wat tegen, maar je hebt in ieder geval de kans om het met verbale skills goed te maken
Ik heb juist zoiets van.. Als het niet interessant is ga ik wel weer Speeddaten om te kijken of er wat interessanters is...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat kan heel lang duren..
de snelste date was na 3 weken chatten, en ik heb es ooit gedate met een meisje van msn die al een jaar op me msn lijst stond...
het zegt dus niks...
die chats met die vrouwen waren ook ineteressant...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb juist zoiets van.. Als het niet interessant is ga ik wel weer Speeddaten om te kijken of er wat interessanters is...
Waarom zouden ze dat zo doorhebben? Je reageert toch op profielen die je interessant vindt? Als de interesses een beetje overeenkomen is het dus logisch dat je een mailtje stuurt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:09 schreef Godshand het volgende:
hmm dat hebben ze toch zo door? ik zou me nooit aanpassen aan de profiel van een ander..
Volgens mij is dat is een mythe.quote:voor vrouwen is niets oninteressanter dan mannen die overal met haar meewaaien..
Ik ben denk ik erg kritisch, dus dan is het inderdaad niet eens zo gek. Maar lijkt wel of ze ook niet snel afspreken enzo, terwijl het toch een datingsite is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef open_huwelijk het volgende:
Tuurlijk wordt er een flink eisenpakket gesteld, doe ik ook, en jij ook. Niet meer dan logisch. Neem paiq. Daar staan 10.000 vrouwen op, en dat is dan nog een schijntje van relatieplanet,lexa enzo. Je kunt echt niet met iedereen afspreken, al zou je het willen. Als je erg kritisch bent, blijft er mischien 1 op de 100 over. Van die 10.000 blijven er dan nog altijd 100 over.
Geniale verwoording van hetgeen ik al een tijdje geprobeerd heb onder woorden te krijgen! Het is gewoon wat dat betreft een erg vervelende manier van in contact komen met mensen. Je wordt op de gekste dingen beoordeeld/afgewezen terwijl je in plaats van keiharde eisen te stellen eigenlijk voor een heleboel openstaat. Als ik (bij wijze van spreken dan he) The Terminator als favoriete film heb staan dan wil dat niet zeggen dat ik alle andere films kut vind, en ga zo maar door...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:12 schreef Knipoogje het volgende:
In het echte leven kan iemand met een totaal ander leven zomaar je vriend(in) worden omdat je de kans krijgt zijn/haar leven binnen te stappen (hetzij in een kroeg of via een gezamenlijke vriendenkring bijv). Op internetdating is iedereen juist op zoek naar iemand die een beetje hetzelfde leven leidt aangezien maar weinig mensen bereid zijn hun eigen leven al te veel aan te passen aan de ander. Tijdens een spontane vonk in real life heb je geen keus, want je bent zwaar verliefdOp internet valt het te sturen. Tenminste, dat is mijn zienswijze.
Klinkt als een goede tipquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:43 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Aangezien je moeite hebt met directe conversaties, is het misschien een idee om een stapje terug te doen en eerst te proberen een beetje over en weer te mailen om zo iemand beter te leren kennen. Dat maakt het voor jou waarschijnlijk allemaal wat minder geforceerd en makkelijker.
Verwacht er niet direct te veel van, maar die msn-adressen heb je toch al, dus waarom zou je het niet proberen?
Zie sexdate topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zijn er ook nog tips voor erotische internetdating?
Je voert toch zelf die baggergesprekjes of niet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:23 schreef BttD het volgende:
[..]
blabla
, steeds dezelfde bagger gesprekjes.
blabla
Nou ja, je begrijpt me wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |