Zie je PMquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:40 schreef Coolcat het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Yoghurtje zijn dates???
Haha, forget it bij relatieplanet, ik ben inmiddels bij mail 40 aanbeland. Heb nu zo'n beetje alle profielen gehad die me interesseerden. Resultaat: 6 geen interesseberichten en 34x geen reaktie (ook niet van full members). Zal me niets verbazen als de beheerder de helft van alle damesprofielen zelf invoertquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef BttD het volgende:
Ik heb nu op relatieplanet berichtjes achtergelaten bij een aantal dames die me wel leuk leken en niet te ver weg woonden. Eergisteren een stuk of 10 en vandaag nog een stuk of 10. Tot op heden nog geen reacties ontvangen, maar we wachten het maar gewoon af. En ja, ik heb een full membership
Ahja ik blijf gewoon proberen. Het kan in ieder geval weinig kwaad om te proberen en we kijken wel wat eruit komt tochquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Haha, forget it bij relatieplanet, ik ben inmiddels bij mail 40 aanbeland. Heb nu zo'n beetje alle profielen gehad die me interesseerden. Resultaat: 6 geen interesseberichten en 34x geen reaktie (ook niet van full members). Zal me niets verbazen als de beheerder de helft van alle damesprofielen zelf invoert
Om daarop in te haken, dat is heel simpel en je geeft de oplossing zelf al. Ik heb een mailadres dat ik weer op zou kunnen zeggen als het adres misbruikt wordt of wat dan ook en dus kan het geen kwaad om de meiden dit e-mail adres te geven. Als ze echt interesse hebben kunnen ze me altijd daarop bereikenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:05 schreef Detroit het volgende:
Wat ook zwaar is aan RelatiePlanet zijn die interesseberichtjes... Je kunt als je member bent zien of de persoon die zo'n interesseberichtje zend zelf ook member is of niet. Als ze geen member is, dan heeft ze geen mogelijkheid een normaal berichtje te versturen. Als blijkt dat degene die dat berichtje stuurde geen member is, en haar profiel en uiterlijk interessant is, dan wil ik nog wel eens een berichtje sturen om daar mijn e-mail adres in te frotten. Dan heb je in ieder geval de kans om op MSN verder te babbelen ofzo.
Dan zie je na een tijdje dat de desbetreffende persoon je op MSN toevoegt, en dan blijft het stil. En dan blijft het nog langer stil.... En dan zeggen ze dus gewoon niets! Dan heb ik echt zoiets van: "Hork, jij toont interesse, schiet op met dat gesprek!". Snap het niet...
Hmmm, ben dus niet de enige die dat al raar vond. Mailcontact of gewone vriendschap my ass... Kijk dat je niet ECHT op zoek bent of dat je gewoon een keer een leuke date wil, kan ik me nog voorstellen, maar hoe weinig vrienden heb je als je ook gewoon mailcontact of vriendschap verkiest via een datingsitequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:06 schreef Coolcat het volgende:
Daarom vind ik de optie Vriendschap via paiq ook een beetje bullshit, want idd, vrienden via een datingsite??
Sommige vrouwen zijn er ook goed in om hier heel onduidelijk over te zijn, maar vergeet niet dat een heleboel mannen best wel op zoek zijn en dus elke geveinsde interesse ook als interesse zien. Je kunt beter duidelijk zijn, da's het beste voor beide partijen. Da's in het echt trouwens ook zo. In het echt zie ik het trouwens ook altijd eerder aankomen als iemand echt niet geinteresseerd is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:49 schreef vencodark het volgende:
Pff, heb zelf nu 2 kanslozen figuren op msn via knuz leren kennen. Eerste leek in het begin wel aardig maar nu wordt ik er doodmoe van. Ik kan niet online komen of binnen 10 sec. spreekt die gozer me weer aan met wederom een doelloos intro en vragen. Zet hem regelmatig een dagje of wat op blok maar ja. Tis een zeur en hij vroeg me ook of ik eens af wilde spreken, nee dus daar had en heb ik nu echt ff geen behoefte aan. Of die gozer heeft een bord zo groot als amerika voor zijn kop of ik ben nog niet duidelijk genoeg geweest.![]()
Wederom duidelijkheid. Zeg hem dat gewoon letterlijk, dan houden ze vanzelf wel af hoorquote:Die 2e gozer is de grootste slijmbal op aarde. Heb hem al gezegt dat hij dat niet meer/ of minder moest gaan doen dus hopen dat dat helpt. Ook al zo'n neppert. Geeft ook al voor de 2e keer zijn nummer terwijl ik toch duidelijk gemaakt heb er niets mee te gaan doen. Ook al een bord voor zijn kop.![]()
Als het verder ook geen interessante matches zijn kun je dat toch prima doen? Ik heb ook al een aantal dames waar ik verder eigenlijk geen interesse in had na het 1e gesprek ook gewoon verwijderd of geblokt. Heb ze wel eerst gezegd waarom ik vond dat zij minder interessant voor me wasquote:Ben te aardig om ze resoluut te blokken en nooit meer van me te laten horen. Maar ja. Dit werkt ook niet.![]()
Date anders eens een aardige fok!ker...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:49 schreef vencodark het volgende:
Pff, heb zelf nu 2 kanslozen figuren op msn via knuz leren kennen. Eerste leek in het begin wel aardig maar nu wordt ik er doodmoe van. Ik kan niet online komen of binnen 10 sec. spreekt die gozer me weer aan met wederom een doelloos intro en vragen. Zet hem regelmatig een dagje of wat op blok maar ja. Tis een zeur en hij vroeg me ook of ik eens af wilde spreken, nee dus daar had en heb ik nu echt ff geen behoefte aan. Of die gozer heeft een bord zo groot als amerika voor zijn kop of ik ben nog niet duidelijk genoeg geweest.![]()
Die 2e gozer is de grootste slijmbal op aarde. Heb hem al gezegt dat hij dat niet meer/ of minder moest gaan doen dus hopen dat dat helpt. Ook al zo'n neppert. Geeft ook al voor de 2e keer zijn nummer terwijl ik toch duidelijk gemaakt heb er niets mee te gaan doen. Ook al een bord voor zijn kop.![]()
Ben te aardig om ze resoluut te blokken en nooit meer van me te laten horen. Maar ja. Dit werkt ook niet.![]()
Dat is toch net zo'n mythe als het Monster van Lochnessquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Date anders eens een aardige fok!ker...
weet je aan zn posts gelijk wat je aan ze hebt... (dus ik niet, gezien mijn posts)
zie je geen foto voor je date?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:35 schreef Godshand het volgende:
ja hoor, mijn automatische Paiq match die ik gister heb gehad vandaag gesproken..
we matchen op verrassend veel overeenkomsten, alleen is ze even lang als ik..
dus dat matchingsysteem werkt dus wel top... ze was zelfs brunette (waar ik vnl op val), alleen niet geheel slank
verder wonen we in dezelfde stad en hebben we gedeelde interesses....
dinsdag as een date, weet ik meteen ook wat ik me bij: "niet geheel slank" moet voorstellen...
Ja, als vrouwen zeggen 'niet geheel slank' dan betekent dat dus behoorlijk mollig. Kom vaak genoeg profielen tegen van ronduit dikke vrouwen die gewoon postuur 'normaal' neerzetten.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:35 schreef BadEend19 het volgende:
Dat niet geheel slank zal meer naar dik toe zijn denk ik, alleen probeert ze dat "subtiel" te verbergen!![]()
Liegen: omdat al die mannetjes 'n anorexia'tje zoeken - net als die van de teevee of de gids van russianbrides.com. Kan me voorstellen dat je hoopt iemand te vinden die jou leuk vind, ipv puur naar je 'postuur' kijkt. Maargoed.. 'k heb makkelijk pratenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, als vrouwen zeggen 'niet geheel slank' dan betekent dat dus behoorlijk mollig. Kom vaak genoeg profielen tegen van ronduit dikke vrouwen die gewoon postuur 'normaal' neerzetten.
Laatst had ik er een (paiq) die zich omschreef als 'rubensfiguur'. Ze had geen foto geplaatst. Nou dan weet ik al genoeg. Niet dat er iets mis is met dikke vrouwen, maar ik val er niet op. Bovendien is er over liegen helemaal een no-no.
alleen als ze er 1 uploaden..quote:
Ik vind mensen die hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen proberen te compenseren door anderen naar beneden te halen behoorlijk sneu.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind internetdating behoorlijk sneu, het moet wel echt de laatste mogelijkheid zijn en je moet al het andere geprobeerd hebben. Als iemand zegt dat ie aan internetdating doet denk ik ook meteen aan 'Lukt het in je social leven niet en ben je gewoon ook echt superlelijk, kom dan op het internet. Daar is voor ieder potje een dekseltje.' Maar dat is mijn mening.
Sorry hoor maar ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, ik doe het prima. Anders dan jij lukt het mij wél om een vriendin te krijgen door middel van het echte leven. Ik hoef niet achter een computer te kruipen om contact met andere mensen te krijgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:36 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen proberen te compenseren door anderen naar beneden te halen behoorlijk sneu.
Maar dat is mijn mening.![]()
Dat jij het niet met behulp van internet doet is prima. Maar je post had slechts de functie je eigen zelfbeeld wat op te krikken/ in stand te houden en verder geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:48 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, ik doe het prima. Anders dan jij lukt het mij wél om een vriendin te krijgen door middel van het echte leven. Ik hoef niet achter een computer te kruipen om contact met andere mensen te krijgen.
Neehoor, mijn post was als mening dat ik vind dat je eigenlijk niet via internet moet daten omdat mensen heel anders zijn op internet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Dat jij het niet met behulp van internet doet is prima. Maar je post had slechts de functie je eigen zelfbeeld wat op te krikken/ in stand te houden en verder geen enkele toegevoegde waarde.
Je loopt enigszins achter. Een jaar of 10.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:48 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, ik doe het prima. Anders dan jij lukt het mij wél om een vriendin te krijgen door middel van het echte leven. Ik hoef niet achter een computer te kruipen om contact met andere mensen te krijgen.
Das fijn voor je, maar laat de mensen die het wel doen ff lekker hun gang gaan en ga lekker in een topic reageren... Niet echt een zinnige bijdrage dit...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:48 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Neehoor, mijn post was als mening dat ik vind dat je eigenlijk niet via internet moet daten omdat mensen heel anders zijn op internet.
Ik zoek geen anorexiaatje. Sterker nog, wat ik normaal vind, vindt menig man mollig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
Liegen: omdat al die mannetjes 'n anorexia'tje zoeken - net als die van de teevee of de gids van russianbrides.com. Kan me voorstellen dat je hoopt iemand te vinden die jou leuk vind, ipv puur naar je 'postuur' kijkt. Maargoed.. 'k heb makkelijk praten
Anorexia hoef ik niet nee. Dat eerste echter ook niet. De tweede vind ik niet echt mollig, maar ik weet niet of ik er snel of zal vallen. Maar als het karakter super is, zeg niet bij voorbaat nee.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik zoek geen anorexiaatje. Sterker nog, wat ik normaal vind, vindt menig man mollig.
Dit vind ik dik:
http://www.mollig-na-und.de/modenschau03/063.jpg
Dit vind ik ergens nog gewoon normaal, terwijl menig man het mollig zou vinden.
http://www.spiegel.de/img/0,1020,433598,00.jpg
Ik vraag me ook af waar jij de laatste jaren hebt rondgehangen en of je ooit wel ns een datingsite hebt bekeken. Je zult er zat superknappe mensen op kunnen ontdekken. En het is idd nogal achterhaald om te denken dat je internetdate omdat je t in real life niet voor elkaar krijgt. Als je zoals ik lange dagen werkt, ook nog erg veel sport, ook nog studeert en in het weekend vaak vrienden opzoekt komt van daten en andere mensen ontmoeten niet altijd evenveel. Dan is het lekker om lekker in je stoel ff wat profieltjes te bekijken ipv dat je meteen weer op pad moet....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Neehoor, mijn post was als mening dat ik vind dat je eigenlijk niet via internet moet daten omdat mensen heel anders zijn op internet.
ik vind zulke kortzichtige mensen als jij dan weer zo triestquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind internetdating behoorlijk sneu, het moet wel echt de laatste mogelijkheid zijn en je moet al het andere geprobeerd hebben. Als iemand zegt dat ie aan internetdating doet denk ik ook meteen aan 'Lukt het in je social leven niet en ben je gewoon ook echt superlelijk, kom dan op het internet. Daar is voor ieder potje een dekseltje.' Maar dat is mijn mening.
Ik bedoel: wil je niet eerst een foto zien voor je met 'r gaat daten?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
alleen als ze er 1 uploaden..
ze heeft trouwens gister afgezegd...
gelukkig maar want ik ben halfdood van de feestdagen...
ik zie het later allemaal wel weer
als ze wat verder weg woont wel, in mn stad boeit dat minder.. ff op je fiets stappen of gewoon lopen, je ziet dr en als ze niks is ga je na een drankje weer weg...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik bedoel: wil je niet eerst een foto zien voor je met 'r gaat daten?
Hoe paiq werkt weet ik wel
ik wilde je wat vragen dus heb je ff een PM gestuurdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:33 schreef Coolcat het volgende:
Die laatste zou ik ook wel mollig/stevig noemen ja...
Kan me niet voorstellen dat mensen gewoon echt een "blind-date" hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik bedoel: wil je niet eerst een foto zien voor je met 'r gaat daten?
haha inderdaad wat een baggersite is dat zeg. Gisteren ging mijn 60e mail de deur uit. Meestal worden die berichtjes dezelfde dag nog gelezen door de dames dus ik voelde me zo vrij om een paar keer mijn profiel aan te passen dat het heel onopvallend errug goed matchte (als zij lama's als favo tv programma had, vulde ik in cabaretprogramma's, zelfde type films en zelfde type uitgaansgelegenheden enzo, maar ook weer niet alles exact gelijk). En zelfs dat werkt niet. Puur uiterlijk dus. Daarnaast is het nadeel dat je niet eens een kans krijgt om een indruk te maken, wat je bij paiq wel kan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:56 schreef BttD het volgende:
Oh ja, relatieplanet is dus helemaal niets, ik heb op 30 berichtjes geen enkele reactie teruggehad. Zelfs geen 'desinteresse' berichtDaar stop ik nu ook maar mee. PaiQ moet ik voorlopig maar even mee wachten nog... kennelijk ben ik daar 'niet klaar voor' ofzo
Dat snap ik ook nooit, dan voegen ze zich toe aan je msn en vervolgens hoor je er nooit meer wat vanquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:05 schreef Detroit het volgende:
Wat ook zwaar is aan RelatiePlanet zijn die interesseberichtjes... Je kunt als je member bent zien of de persoon die zo'n interesseberichtje zend zelf ook member is of niet. Als ze geen member is, dan heeft ze geen mogelijkheid een normaal berichtje te versturen. Als blijkt dat degene die dat berichtje stuurde geen member is, en haar profiel en uiterlijk interessant is, dan wil ik nog wel eens een berichtje sturen om daar mijn e-mail adres in te frotten. Dan heb je in ieder geval de kans om op MSN verder te babbelen ofzo.
Dan zie je na een tijdje dat de desbetreffende persoon je op MSN toevoegt, en dan blijft het stil. En dan blijft het nog langer stil.... En dan zeggen ze dus gewoon niets! Dan heb ik echt zoiets van: "Hork, jij toont interesse, schiet op met dat gesprek!". Snap het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |