abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44553144
Ja pcies. Had ik ook. Was ook niet bereid te betalen voor hun service en dus gratis lid. Kon nooit op mensen reageren en werd schijtziek van die bijna dagelijkse mail dat er matches zijn Er reageerde indd. een hoop lui die niets voor mij zijn. Ook een kerel van 50 ofzo. Ieuw.
Ben er gewoon mee gestopt en mijn profiel verwijderd.
pi_44556814
eig zouden dus sites zoals RP mannen niet naar vrouwen mogen reageren, maar alleen andersom en dus alleen reageren als een vrouw een berichtje heeft gestuurd...

ik denk dat 3/4 van de mannen dan geen berichtje krijgt
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44557587
Trouwens nog een tip voor Internetdating (iig paiq dan). als je dan contact wilt, moet je vooral op Maandag en ten tweede op dinsdag tussen 21:00 en 23:30 online gaan. Waarom weet ik niet maar het is dan ontzettend druk. als je op donderdags ofzo online 's avonds gaat is het veel rustiger... iemand enige rationele verklaring ervoor?
pi_44558337
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:57 schreef Godshand het volgende:
Trouwens nog een tip voor Internetdating (iig paiq dan). als je dan contact wilt, moet je vooral op Maandag en ten tweede op dinsdag tussen 21:00 en 23:30 online gaan. Waarom weet ik niet maar het is dan ontzettend druk. als je op donderdags ofzo online 's avonds gaat is het veel rustiger... iemand enige rationele verklaring ervoor?
Donderdag, vrijdag, zaterdag zijn stapdagen voor studenten en scholieren. Daarnaast is het op donderdag of vrijdag koopavond, waardoor er vast een aantal mensen zijn die dan moeten werken en geen zin meer hebben om nog online te komen.
Zoiets. Denk ik.
pi_44561319
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef Catbert het volgende:
Ik ken een meid via de hockey dat ook een RP profiel heeft, en die heb ik dus eens gevraagd hoe het bij haar ging. Ze checked inderdaad haar profiel niet meer omdat ze enorm veel berichtjes per dag krijgt, een stuk of 40, waarvan 2/3e interesseberichtjes zijn, de rest gewone berichtjes, en waarvan de meeste dus compleet NIET zijn wat ze zoekt. Al geef je aan dat je kerels van tussen de 20 en de 30 zoekt, dan nog zijn er tientallen van 35+ die het "toch maar proberen".
Die interesseberichtjes kun je inderdaad alleen uitschakelen als je betalend lid wordt. Maar nu snap ik wel waarom ik geen bericht krijg idd. Ik snap ook waarom ze alleen maar korte berichten krijgt of van mannen die kansloos zijn ' maar het toch maar proberen'

Als namelijk al je interessante profielen waar je een originele mail met persoonlijke touch stuurt geen fuck moeite doen om uberhaupt te reageren of geen interesse te sturen, dan is je volgende stap gewoon massmailing. Gewoon alles en iedereen aanspreken. Ik heb inmiddels 25 mailtjes gestuurd. 0 reakties, allemaal hebben ze de mail geopend. De enige die reageerden waren de 2 moeders die ik om andere reden aansprak.

Maar ik ga dus echt mijn standaards niet verlagen en iedereen mailen of de zoekactie uitbreiden dat ook dames met vet overgewicht en 2 pakjes per dag rokend in mijn resultaten komen
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:39:48 #156
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44564107
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:28 schreef Godshand het volgende:
eig zouden dus sites zoals RP mannen niet naar vrouwen mogen reageren, maar alleen andersom en dus alleen reageren als een vrouw een berichtje heeft gestuurd...

ik denk dat 3/4 van de mannen dan geen berichtje krijgt
Ach het is weer eens wat anders, dat de vrouwen dan verplicht zijn te reageren. Idd zullen de meeste mannen geen reactie krijgen, misschien dat die dan ook een beetje moeite gaan doen voor hun eigen profiel. Zijn de vrouwen ook weer blij.
Dus eigenlijk misschien nog niet eens een slecht idee, maar dan wel als voorwaarde dat je als man niet hoeft te betalen dan he
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44578214
inmiddels veranderd

Ik vraag me af welke enorme afknappers hierop staan. Gaarne feedback, dan zijn we meteen weer helemaal on-topic

[ Bericht 23% gewijzigd door Knipoogje op 19-12-2006 21:59:09 ]
pi_44578275
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:43 schreef Knipoogje het volgende:
Hier is mijn Relatieplanet profiel

Ik vraag me af welke enorme afknappers hierop staan. Gaarne feedback, dan zijn we meteen weer helemaal on-topic
Ik ben een dude en ik lees KANS-LOOS, kan je misschien voorstellen wat vrouwen dan zullen denken.
pi_44578296
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:45 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik ben een dude en ik lees KANS-LOOS, kan je misschien voorstellen wat vrouwen dan zullen denken.
en wat moet je dan neerzetten? Iets korts als "eej, daten?"
pi_44578453
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:45 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

en wat moet je dan neerzetten? Iets korts als "eej, daten?"
Zo'n lap tekst lijkt eerlijk gezegd veel op een vacature van een bedrijf. Zo van "dit bieden wij en dit zoeken wij".

Gewoon korte tekst. Imo zijn zulke sites vleeskeuringen, bij het eerste aanblik van je foto hebben vrouwen al bepaald of ze je iets sturen of niet, die lap tekst maakt dan echt niet veel uit. Een kort stukje tekst met steekwoorden over jezef is misschien iets wat ik zou doen.
pi_44578492
En het komt lichtelijk wanhopig over, dat is kryptonite voor vrouwen.
pi_44578623
Het kan wel hoor, RP. Even los van alle verkapte seksdates, camgeilerds, 50+ers en alle andere kerels die je niet in je buurt wil hebben. Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Oh nee, ik heb hem.
If I could have a second skin / I'd probably dress up in you
pi_44578624
Haha, ok bedankt

Veranderd in:
quote:
Het vrijgezellenbestaan zat, je omgeving allemaal aan de baby en de trouwringen... wat moet je dan? Internetdaten! En tot nu toe is me dat zeer goed bevallen!

Effe in het kort dan wat trefwoorden, want we weten allemaal dat je bij de foto al de beslissing genomen hebt ;-)

vriendelijk, gevoel voor humor, eerlijk, soms wat introvert, gezellig.
Denk je dat het daarmee lukt om eens een goed gesprek mee aan te gaan? Laat het me weten!

(oh ja, mocht ik zelf een mailtje hebben gestuurd en je denkt "nou nee", een geen interessebericht wordt zeer gewaardeerd!)
Beter zo?
pi_44578652
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:57 schreef Knipoogje het volgende:
Haha, ok bedankt

Veranderd in:
[..]

Beter zo?
Ja, klinkt als een goed profiel. Alleen zou ik niet zo goed weten waar ik nu precies op zou in moeten haken als ik zou willen reageren, maar goed.
pi_44578688
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:58 schreef Burgertrutje het volgende:

[..]

Ja, klinkt als een goed profiel. Alleen zou ik niet zo goed weten waar ik nu precies op zou in moeten haken als ik zou willen reageren, maar goed.
Als je dat niet eens zelf kan verzinnen, heeft hij waarschijnlijk ook niks aan je.
pi_44578935
"Tot nu toe is me dat zeer goed bevallen"

Nou, blijkbaar niet anders was je nu niet nog steeds naarstig op zoek naar een date.

Zou ik denken dan he...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:44:22 #167
11102 knep
Mountainfreak
pi_44580262
Je waardeert geen ´geen interesse´bericht, je wilt dat krijgen om duidelijkheid te verschaffen.
pi_44580927
Wat mij ontzettend afknapt in profielen van vrouwen is dat ze geen keuzes maken, en dat zie ik jou ook doen.

Sportief, maar toch lui,
Grappig maar ook serieus,
Verlegen, maar wel vlotte babbel

Ik heb dus echt geen idee wat voor type je bent.
Maar misschien denken vrouwen daar anders over.....
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:16:55 #169
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44581347
Ik zal wat er in mijn profiel staat even posten, het is wat er toen in me op kwam. Het is vrij lang, maar ja ik heb nog steeds geen zin gehad om er een kortere/andere versie van te maken. Wel redelijk wat reacties gehad, maar vooral van vrouwen die zelf niet zo interessant waren.

Hoi, ik ben Michael. De feiten kun je in het overzichtje zien (al kunnen we altijd discussiëren of mijn haar nu zwart of donkerbruin is), maar om wat meer over mezelf te vertellen zal ik wat dieper bij mezelf graven, waarbij ik wel even moet uitkijken dat ik niet te diep graaf anders wordt het een beetje. Maar goed, ik merk weer dat ik aan het afdwalen ben.
Wat eigenlijk weer wat over mij zegt, maar ja.

Hoewel ik vroeger een verlegen jongetje was, ben ik nu juist een sociaal mens (volwassen wording, zou het dan toch?). Een van de leuke dingen om te doen blijft altijd toch nog een leuk gesprek met iemand aangaan. En de inhoud van dat gesprek kan over van alles gaan, vul zelf maar wat in (zet ik je nog aan het werk ook, het moet niet gekker worden). Want mijn interesse is vrij breed, er zijn heel veel dingen die heel leuk zijn om over te praten, al is dat bij het onderwerp vissen wel heel moeilijk om de leuke kant daarvan te ontdekken.

Een beetje inhoud mag dat gesprek zeker hebben, want ik heb de neiging om van mezelf te denken dat ik intelligent ben (heb jij daar ook zoveel last van). Al mag deze serieuze kost wel gerelativeerd worden met wat opmerkingen, die de bedoeling hebben om grappig te zijn. Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat het wel/niet grappig zijn van de opmerking volledig ligt aan de gesprekspartner, aangezien al mijn grappige opmerkingen vanzelfsprekend van zeer hoog niveau zijn. Het is dan ook aan te raden om alleen met mij te willen praten, als je tegen onnavolgbare opmerkingen kunt (wat weer te maken heeft met mijn nick). Of je moet masochistisch van aard zijn.

Buiten een goed gesprek zijn er nog genoeg andere dingen die mij zeer aanspreken. Zo ga ik graag met vrienden naar de bios of een concert (al zijn dan vooral mijn vrienden blij dat ik mijn klep eens dicht houd). Mijn voorliefde voor film en muziek komt dan weer terug in mijn studiekeuze en deels in het werk wat ik ernaast doe.
Een andere hobby van me is honkbal. Een sport die ik al speel sinds mijn achtste, en nog steeds met veel plezier beoefen. Zo zijn er nog een heleboel andere dingen die ik leuk vind om te doen, maar daar ga ik niet verder over uitweiden, omdat deze tekst niet voor je bedoeld is om je slaapproblemen mee op te lossen.

Klachten, opmerkingen en/of aanvullingen op bovenstaand schrijven kunnen hier gecorrespondeerd worden.

PS: het woord luisteren naar believen toevoegen in de tekst….
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44581878
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:02 schreef open_huwelijk het volgende:
Wat mij ontzettend afknapt in profielen van vrouwen is dat ze geen keuzes maken, en dat zie ik jou ook doen.

Sportief, maar toch lui,

Nou ja, vaak als je vrouwen "de ideale man" hoort omschijven vliegen de tegenstrijdige eigenschappen je om de oren.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_44582877
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:02 schreef open_huwelijk het volgende:

Sportief, maar toch lui,

Tja het probleem is dat als je simpel zet, sportief, grappig, verlegen. Dan denken ze dat ze geen serieus gesprek kunnen aanknopen en dat er verder geen stom woord uit komt ivm verlegenheid. Terwijl in werkelijkheid ben je natuurlijk alleen verlegen in een kroeg ofzo (anders zit je niet op RP). Tijdens een date praat ik altijd honderduit.
pi_44582934
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:07 schreef nozem het volgende:
"Tot nu toe is me dat zeer goed bevallen"

Nou, blijkbaar niet anders was je nu niet nog steeds naarstig op zoek naar een date.

Zou ik denken dan he...
Ergens wel. Maar ik bedoel meer van: al mijn dates waren altijd reuzegezellig (alleen geen vonk)
pi_44583044
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je dat niet eens zelf kan verzinnen, heeft hij waarschijnlijk ook niks aan je.
Nee, dat heeft hij sowieso niet, maar zo'n standaardprofiel zou voor mij geen aanleiding zijn een bericht te gaan sturen.

En dat van 'is me tot nu toe goed bevallen' is prima. Lekker optimistisch.
pi_44583526
Worden datingsites als RP en Paiq ook een beetje bevolkt door jongeren (18-22)?

Op partyflock en cu2 vind ik niet bepaald veel mensen waar ik direct mee in contact wil komen.
pi_44596532
Volgens mij staan er in die leeftijd wel aardig wat op ja...
pi_44604371
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:28 schreef Coolcat het volgende:
Volgens mij staan er in die leeftijd wel aardig wat op ja...
RP valt wel mee geloof ik hoor..

vind er vnl 30+
  woensdag 20 december 2006 @ 18:19:18 #177
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44604842
Zijn genoeg tussen de 20 en de 30 te vinden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_44607160
18 weet ik niet, midden twintig in elk geval genoeg.
pi_44607442
RP heeft er idd veel van 23+ rondlopen. Ook genoeg jonge dames hoor daar niet van . Maarja bij sommige weet je al gelijk welke er een volle mailbox hebben haha .
pi_44612555

Een meid op paiq had als ondertitel "kom maar op met die openingszin". Dus ik heel kansloos openen met "jij hebt een opening en ik heb zin"

en nu gaan we daten
pi_44617710
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:32 schreef Knipoogje het volgende:

Een meid op paiq had als ondertitel "kom maar op met die openingszin". Dus ik heel kansloos openen met "jij hebt een opening en ik heb zin"

en nu gaan we daten
lol, hoort dit niet in het sexdating topique?
pi_44619565
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:32 schreef Knipoogje het volgende:

en nu gaan we daten
Whaha geweldig!!
pi_44681996
dat Paiq zuigt als de hoer , eoa AI systeem die voor je zoekt , je kan niet eens op eigen criteria zoeken. en profiel aanpassen kan ook al niet. dus snap ik de populariteit niet zo
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_44682118
ik vind het juist wel leuk! Bij mij duurt het helemaal niet lang voordat ik een speeddate heb, en regelmatig wordt er iemand aan mijn lijst toegevoegd waarmee ik *match*. Ik ben een tijdje van paiq weggeweest omdat ik een vriend kreeg (die ik toevallig heb leren kennen van Paiq). Wel is het irritant als bepaalde mensen nooit online zijn, maar goed die gooi je dan gewoon uit je lijst.
pi_44683043
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:40 schreef Razz_Gul het volgende:
dat Paiq zuigt als de hoer , eoa AI systeem die voor je zoekt , je kan niet eens op eigen criteria zoeken. en profiel aanpassen kan ook al niet. dus snap ik de populariteit niet zo
wat lul je nu? als je die vragen van Paiq beantwoordt, wordt er zoveel mogelijk naar je antwoorden gekeken en zoekt de AI een bijpassende partner..

Maar niemand kan precies aan AL je criteria voldoen, das onmogelijk...
pi_44689860
Paiq... leuke site! Maar iedere keer dat je met een speeddate zo'n lelijk mormel tegenover je hebt blijven ze plakken, en als je dan eindelijk een leuk gesprek hebt met een lekker ding, drukt ze je op het laatst weg

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_44741965
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 20:14 schreef ChillyWilly het volgende:
Paiq... leuke site! Maar iedere keer dat je met een speeddate zo'n lelijk mormel tegenover je hebt blijven ze plakken, en als je dan eindelijk een leuk gesprek hebt met een lekker ding, drukt ze je op het laatst weg

Ja, wat is dat nou. Dan kun je ja net zo goed naar de kroeg!
pi_44742111
Internetdaten werkt helemaal niet. Je hoopt op een gesprek met iemand die bij je past. Maar het merendeel van de vrouwen daar is net zo kansloos als de mannen. Ik heb weleens iemand leren kennen via een chatsite, maar als je snel en eerlijke resultaten wil kan je toch beter in real life rond gaan kijken.

Zo'n RP is wel grappig, maar no way dat ik 24 euri ga dokken om een berichtje naar een of ander meisje te sturen.

Wat knipoogje al zegt: veel tijd in reacties stoppen heeft weinig zin.

Ik krijg weleens het idee dat chat/dating-sites overbevolkt zijn met: jochies van 16 met een hormoonoverschot, oude geile mannetjes en jonge meiden met bastaardkinderen (hopend op een jou a.k.a onderhouds slaafje)

[ Bericht 12% gewijzigd door MadMarco op 26-12-2006 00:36:13 ]
^_
pi_44743052
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:24 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Ja, wat is dat nou. Dan kun je ja net zo goed naar de kroeg!
Dat durf ik niet hoor. Stel je voor... straks gaat er nog een meisje met me praten
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_44746299
Ik heb de proef op de som dan toch ook maar ns genomen en een account "als leuke meid" aangemaakt. Ik wist niet wat ik meemaakte!! Binnen no time regent het mailtjes in je inbox. (ik heb m al heel snel weer verwijderd hoor )

Nu kan ik me dus ook wel voorstellen waarom internetdaten dus bijna niet KAN werken: Stel je bent als jongen/man serieus op zoek. Je ziet vervolgens iemand die wel bij je zou kunnen passen en je stuurt dus een mailtje of interesse berichtje. Dan is de kans dus wel heeeeel klein wil die meid jouw berichtje er uit pikken om weer op te reageren.

Wat je je als jongen/man wel moet realiseren is (ik heb het zelf gemerkt) dat de dames uiteindelijk niet meer op je tekst en zo gaan letten en echt niet elk profiel gaan lezen. Want, als je een beetje leuke meid bent krijg je dus eindeloos veel berichtjes. Tja, dan kun je op je vingers natellen dat de eerste selectie op de foto wordt gemaakt.

Dat zou je zelf denk ik ook doen als je een waslijst berichtjes ziet. Dan kijk je eerder naar die met een leuke foto. Dus mijn ultieme tip is (als je het dan toch wil proberen) om een echt leuke foto van jezelf te plaatsen. Jammer om toe te geven maar dit is helaas denk ik de beste manier. Je kunt nog zo'n leuk/intelligent/aardig etc. persoon zijn. Dat zal niet zijn waar in 1st instantie op gelet wordt....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_44750466
Inderdaad Samson. Die foto is het belangrijkste geworden door de loop van de jaren. Je moet opvallen, anders werkt het niet. Het probleem dat jij beschrijft betekend ook niet alleen dat je op moet vallen, het zorgt er ook voor dat normale mannen op de hoop van "de kanslozen" worden gegooid.

Je valt nog meer op als je gewoon een meid aanspreekt in het echte leven, want dat durft 9/10 van de mannetjes op internet toch niet irl.
^_
pi_44756523
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:46 schreef MadMarco het volgende:
Inderdaad Samson. Die foto is het belangrijkste geworden door de loop van de jaren. Je moet opvallen, anders werkt het niet. Het probleem dat jij beschrijft betekend ook niet alleen dat je op moet vallen, het zorgt er ook voor dat normale mannen op de hoop van "de kanslozen" worden gegooid.

Je valt nog meer op als je gewoon een meid aanspreekt in het echte leven, want dat durft 9/10 van de mannetjes op internet toch niet irl.
Klopt, daarom kun je als je echt op zoek bent beter irl gaan zoeken zoals jij al aangeeft. Dan zien de dames ook het hele pakketje. Enkel afgaan op een leuke foto en een pakkende tekst kan in de praktijk vaak ook enkel tegenvallen. Jammer, het zou leuk zijn als het internetdaten beter zou werken.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_44757453
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:04 schreef Samson het volgende:

Klopt, daarom kun je als je echt op zoek bent beter irl gaan zoeken zoals jij al aangeeft. Dan zien de dames ook het hele pakketje. Enkel afgaan op een leuke foto en een pakkende tekst kan in de praktijk vaak ook enkel tegenvallen. Jammer, het zou leuk zijn als het internetdaten beter zou werken.
De meeste mensen die het op datingsites proberen zijn juist degenen die er een beetje moeite mee hebben om IRL iemand te vinden. Hetzij door verlegenheid, gebrekkige vriendenkring of andere factoren (rookallergie?). Als je iemand IRL kan vinden waarom ga je dan uberhaupt nog op internet zoeken

Ik niet in ieder geval.
pi_44759511
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:43 schreef Knipoogje het volgende:

Als je iemand IRL kan vinden waarom ga je dan uberhaupt nog op internet zoeken

Ik niet in ieder geval.
Van zoeken moet je niet spreken... tegen komen is het...

De doelgroep die je kan bereiken is natuurlijk veel groter. De drempel tot het aanspreken van mensen die wellicht "niet helemaal" in je straatje liggen ligt lager. Zo bereik je veel meer mensen. En de drempel ligt over het algemeen veel lager. Je bent per week misschien 5 uur in een uitgaangsgelegenheid. Een profiel op internet werkt 24 uur per dag. De kans dat je iemand tegen komt is groter, maar internet werkt langzamer qua communicatie. En een date kan alsnog tegenvallen.
^_
pi_44762265
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:06 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Van zoeken moet je niet spreken... tegen komen is het...

De doelgroep die je kan bereiken is natuurlijk veel groter. De drempel tot het aanspreken van mensen die wellicht "niet helemaal" in je straatje liggen ligt lager. Zo bereik je veel meer mensen. En de drempel ligt over het algemeen veel lager. Je bent per week misschien 5 uur in een uitgaangsgelegenheid. Een profiel op internet werkt 24 uur per dag. De kans dat je iemand tegen komt is groter, maar internet werkt langzamer qua communicatie. En een date kan alsnog tegenvallen.
dus: Internetdating+ IRL-dating =meer vrouwen

doet uw voordeel heren
pi_44772871
Leuk testje: Ben de hele dag online gebleven op paiq. 6 van de 7 matches zijn online geweest, sommigen bleven zeker een half uur online. En niemand die hoi zei
En daaronder dus ook gewoon meiden waar ik al lang mee chat (type 'als ik hoi zeg chatten we vervolgens dik een uur') en een waarmee ik begin januari een date mee heb.

Bewijst maar weer dat de dames over het algemeen toch zitten te wachten tot de man actie onderneemt
Zullen vast denken 'waarom zegt ie nou geen hallo...ook niet aardig'
pi_44781126
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:01 schreef Knipoogje het volgende:
Leuk testje: Ben de hele dag online gebleven op paiq. 6 van de 7 matches zijn online geweest, sommigen bleven zeker een half uur online. En niemand die hoi zei
En daaronder dus ook gewoon meiden waar ik al lang mee chat (type 'als ik hoi zeg chatten we vervolgens dik een uur') en een waarmee ik begin januari een date mee heb.

Bewijst maar weer dat de dames over het algemeen toch zitten te wachten tot de man actie onderneemt
Zullen vast denken 'waarom zegt ie nou geen hallo...ook niet aardig'
zo heb ik dat niet altijd hoor

soms zeg je niks en dan krijg je dingen als:
"Hey, ben je er?"
"hallo?"
"Nouja ik wilde ff zeggen dat ik best leuk feestje had [lulverhaal]"
"Nouja, je hebt het eens druk, ik spreek je later wel weer"

zo gaat dat soms...
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:36:34 #198
49006 Glatze
The world is flat!
pi_44817514
Dat PaiQ is fucking brilliant! Ja natuurlijk zitten er niet alleen maar mooie en boeiende mensen op! In de kroeg is ook niet iedereen even interessent.

Ik heb in een week tientallen speeddates en battles gedaan. Die battles vind ik appeltje-eitje. Met een paar rake volzinnen, beetje humor en prikkelende vragen is het pleit vaak snel beslecht. Daarna ga ik vrij zakelijk te werk. Foto kut: wegwezen. Geen inhoud of klik: wegwezen. Boeiend persoon: laten staan en ik zie het wel.

Zolang je je realiseert dat je bent overgeleverd aan de grillen van een website en dat de personen een redelijke dwarsdoorsnede van de samenleving zijn, lijkt me dat je er een mooie tijd kan hebben.
pi_44821272
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:36 schreef Glatze het volgende:
Zolang je je realiseert dat je bent overgeleverd aan de grillen van een website en dat de personen een redelijke dwarsdoorsnede van de samenleving zijn, lijkt me dat je er een mooie tijd kan hebben.
Heb er nog steeds een beetje gemengde gevoelens over. Aan de ene kant heb ik vele malen meer aanspraak dan op andere sites. Maar het glipt zo vaak door je vingers. Je weet van te voren nooit of het een type is dat eerst een paar chatsessies nodig heeft voordat je iets kan proberen af te spreken en afknapt als je te vlug iets probeert of juist iemand die meteen wil knallen en als je niet snel genoeg actie onderneemt ben je d'r interesse kwijt. Voor jou nog 1000 anderen immers.

De enigen die enthousiast blijven reageren zodra ik online komt zijn uitermate lelijke (en zo kritisch ben ik niet) vaak dikke vrouwen die ik alleen in mijn matches houd omdat de chat gezellig was. Wat dat betreft draait het op internet nog meer om uiterlijk dan in een kroeg. Dat heb ik wel geleerd met Yoghurtje die de ene sexdate na de ander scoort via paiq

Ga maar eens wat professionele foto's laten maken, beetje bewerken in fotoshop Dan komt de teleurstelling van de dames natuurlijk later pas, maar dan heb je in ieder geval de kans om tijdens de date zelf een goede indruk te maken ipv altijd maar weer scherp proberen te zijn over de chat.
pi_44822000
Hoe staat het eigenlijk met Yoghurtje zijn dates???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')