abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:27:42 #251
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44965904
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef most_wanted het volgende:

[..]

Neehoor, mijn post was als mening dat ik vind dat je eigenlijk niet via internet moet daten omdat mensen heel anders zijn op internet.
Je loopt een beetje achter geloof ik.
Ik heb een prima sociaal leven, heb werk, ga genoeg weg maar ik kom geen leuke dames tegen, dan is internet toch ideaal. En na een stuk of 6 relaties via internet en iets van 3 eenmalige zaken en zelfs wat vriendinnen die ik eraan overgehouden heb kun je toch wel stellen dat het aardig werkt

Ben overigens nu met iemand van datecom aan het msnen en ziet er veelbelovend uit
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44966149
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:56 schreef BttD het volgende:
Vind het ook steeds moeilijker om leuke conversaties te houden. Je kent iemand TOTAAL niet en dan moet je ineens allemaal dingen gaan verzinnen om het over te hebben, wil niet echt... Het voelt allemaal toch wat geforceerd aan.
Aangezien je moeite hebt met directe conversaties, is het misschien een idee om een stapje terug te doen en eerst te proberen een beetje over en weer te mailen om zo iemand beter te leren kennen. Dat maakt het voor jou waarschijnlijk allemaal wat minder geforceerd en makkelijker.

Verwacht er niet direct te veel van, maar die msn-adressen heb je toch al, dus waarom zou je het niet proberen?
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_44970059
Hoe lang geven jullie een match de kans op Paiq? Ik heb toch al heel snel dat ik het nogal saai begin te vinden en ze bijna niks terugzeggen of zelf vragen. Dan heb ik al snel de neiging ze te verwijderen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:57:51 #254
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44971150
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang geven jullie een match de kans op Paiq? Ik heb toch al heel snel dat ik het nogal saai begin te vinden en ze bijna niks terugzeggen of zelf vragen. Dan heb ik al snel de neiging ze te verwijderen.
Daar staat geen tijd voor. Dat scheelt per persoon. Gewoon totdat ik hetzelf saai begin te vinden.
Voor mij is een goede match er eentje waar ik heel lang mee gechat heb, maar nog heel weing van haar weet.
Dat betekend namelijk dat je allebei veel ingehaakt heb op wat de ander zei. Als je veel van de ander weet (en dan bedoel ik, werk, hobbies enz) dan zijn het meestal alleen de vragen die gesteld en beantwoord zijn. Op het moment dat je dan door de vragen heen bent, kun je er donder op zeggen dat het saai wordt.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44971430
quote:
dat kan heel lang duren..

de snelste date was na 3 weken chatten, en ik heb es ooit gedate met een meisje van msn die al een jaar op me msn lijst stond...

het zegt dus niks...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44971498
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 08:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

haha inderdaad wat een baggersite is dat zeg. Gisteren ging mijn 60e mail de deur uit. Meestal worden die berichtjes dezelfde dag nog gelezen door de dames dus ik voelde me zo vrij om een paar keer mijn profiel aan te passen dat het heel onopvallend errug goed matchte (als zij lama's als favo tv programma had, vulde ik in cabaretprogramma's, zelfde type films en zelfde type uitgaansgelegenheden enzo, maar ook weer niet alles exact gelijk). En zelfs dat werkt niet. Puur uiterlijk dus. Daarnaast is het nadeel dat je niet eens een kans krijgt om een indruk te maken, wat je bij paiq wel kan.

Dus ontopic tip: ga naar een professionele fotograaf en laat een paar schitterende foto's maken, leuk ze wat op desnoods in photoshop. Dan val je wellicht bij een date wellicht wat tegen, maar je hebt in ieder geval de kans om het met verbale skills goed te maken
hmm dat hebben ze toch zo door? ik zou me nooit aanpassen aan de profiel van een ander..

prof.fotograaf ok, maar dan niet photoshoppen..

ze moeten het maar met je doen hoor, take it or leave it..

voor vrouwen is niets oninteressanter dan mannen die overal met haar meewaaien..
pi_44971635
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

dat kan heel lang duren..

de snelste date was na 3 weken chatten, en ik heb es ooit gedate met een meisje van msn die al een jaar op me msn lijst stond...

het zegt dus niks...
Ik heb juist zoiets van.. Als het niet interessant is ga ik wel weer Speeddaten om te kijken of er wat interessanters is...
pi_44971787
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:14 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik heb juist zoiets van.. Als het niet interessant is ga ik wel weer Speeddaten om te kijken of er wat interessanters is...
die chats met die vrouwen waren ook ineteressant...

nee ok, als ze alleen maar stil zijn en er is geen lol mee te beleven haak ik ook af...

je moet er dus gewoon voor zorgen dat het chatten leuk met ze is.. zij moeten om jou kunnen lachen of geboeid zijn en jij door hun...

is dat niet zo dan staan ze niet lang in me msn- of paiqlijst...
pi_44973549
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:09 schreef Godshand het volgende:
hmm dat hebben ze toch zo door? ik zou me nooit aanpassen aan de profiel van een ander..
Waarom zouden ze dat zo doorhebben? Je reageert toch op profielen die je interessant vindt? Als de interesses een beetje overeenkomen is het dus logisch dat je een mailtje stuurt.
quote:
voor vrouwen is niets oninteressanter dan mannen die overal met haar meewaaien..
Volgens mij is dat is een mythe.
Op datingsites wordt vaak een enorm eisenpakket gesteld. Als zij van detectives houdt en jij van science fiction kan dat al een reden zijn om niet te reageren. Dames die wintersport of snowboarden in hun hobbies/vakanties hebben staan (heb ik een hekel aan) hoef ik niet op te reageren, want waarom zouden ze geinteresseerd in mij zijn als er voor mij nog duizenden mannen op RP zijn die wel op wintersport gaan?

In het echte leven kan iemand met een totaal ander leven zomaar je vriend(in) worden omdat je de kans krijgt zijn/haar leven binnen te stappen (hetzij in een kroeg of via een gezamenlijke vriendenkring bijv). Op internetdating is iedereen juist op zoek naar iemand die een beetje hetzelfde leven leidt aangezien maar weinig mensen bereid zijn hun eigen leven al te veel aan te passen aan de ander. Tijdens een spontane vonk in real life heb je geen keus, want je bent zwaar verliefd Op internet valt het te sturen. Tenminste, dat is mijn zienswijze.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_44974425
Tuurlijk wordt er een flink eisenpakket gesteld, doe ik ook, en jij ook. Niet meer dan logisch. Neem paiq. Daar staan 10.000 vrouwen op, en dat is dan nog een schijntje van relatieplanet,lexa enzo. Je kunt echt niet met iedereen afspreken, al zou je het willen. Als je erg kritisch bent, blijft er mischien 1 op de 100 over. Van die 10.000 blijven er dan nog altijd 100 over.

Als ik bij een speeddate denk 'Mens, wat een gelul' zeg ik dat ook: 'Mens, wat een gelul!' De meeste vrouwen kunnen dat trouwens nog wel waarderen ook. En als ze dat niet kunnen is het mijn type niet. NEXT!
pi_44975625
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef open_huwelijk het volgende:
Tuurlijk wordt er een flink eisenpakket gesteld, doe ik ook, en jij ook. Niet meer dan logisch. Neem paiq. Daar staan 10.000 vrouwen op, en dat is dan nog een schijntje van relatieplanet,lexa enzo. Je kunt echt niet met iedereen afspreken, al zou je het willen. Als je erg kritisch bent, blijft er mischien 1 op de 100 over. Van die 10.000 blijven er dan nog altijd 100 over.
Ik ben denk ik erg kritisch, dus dan is het inderdaad niet eens zo gek. Maar lijkt wel of ze ook niet snel afspreken enzo, terwijl het toch een datingsite is.
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:23:10 #262
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44978019
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:12 schreef Knipoogje het volgende:
In het echte leven kan iemand met een totaal ander leven zomaar je vriend(in) worden omdat je de kans krijgt zijn/haar leven binnen te stappen (hetzij in een kroeg of via een gezamenlijke vriendenkring bijv). Op internetdating is iedereen juist op zoek naar iemand die een beetje hetzelfde leven leidt aangezien maar weinig mensen bereid zijn hun eigen leven al te veel aan te passen aan de ander. Tijdens een spontane vonk in real life heb je geen keus, want je bent zwaar verliefd Op internet valt het te sturen. Tenminste, dat is mijn zienswijze.
Geniale verwoording van hetgeen ik al een tijdje geprobeerd heb onder woorden te krijgen! Het is gewoon wat dat betreft een erg vervelende manier van in contact komen met mensen. Je wordt op de gekste dingen beoordeeld/afgewezen terwijl je in plaats van keiharde eisen te stellen eigenlijk voor een heleboel openstaat. Als ik (bij wijze van spreken dan he) The Terminator als favoriete film heb staan dan wil dat niet zeggen dat ik alle andere films kut vind, en ga zo maar door...

Ik vind het een leuk alternatief voor real life dating, althans ALS het al eens een keer zover kwam als een date maar de verhoudingen liggen compleet scheef (zoals al vaker aangegeven) er worden enorme eisen gesteld en je kunt iemand via een profiel niet echt leren kennen. Daarom vind ik PaiQ wat dat betreft beter/leuker van opzet, hoewel dat me inmiddels ook een beetje de neus uitkomt, steeds dezelfde bagger gesprekjes . Ofwel ik escaleer gewoon niet genoeg, ofwel ik/zij is een saaie lul/doos, ofwel ik voldoe niet aan eisen etc. etc. Je gaat echt door een soort enorme selectieprocedure. Natuurlijk is dat IRL ook zo, maar toch op een hele andere manier.

Nou ja, je begrijpt me wel
Internetjosti!
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:28:18 #263
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44978168
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:43 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Aangezien je moeite hebt met directe conversaties, is het misschien een idee om een stapje terug te doen en eerst te proberen een beetje over en weer te mailen om zo iemand beter te leren kennen. Dat maakt het voor jou waarschijnlijk allemaal wat minder geforceerd en makkelijker.

Verwacht er niet direct te veel van, maar die msn-adressen heb je toch al, dus waarom zou je het niet proberen?
Klinkt als een goede tip . Ik ben op zich wel van de directe gesprekjes, maar ik heb altijd meer achtergrondinformatie nodig ofzo. Ik ben echt zo iemand die (en ik vermoed dat DAT een van de belangrijkste redenen is geweest dat ik niet direct in de smaak val bij meiden over het algemeen) heel relaxed een gesprek begint. Ben altijd heel terughoudend en pas als ik iemand een beetje ken of zelfs goed ken heb ik hele leuke gesprekken. Omdat je weet wat je kan verwachten en wat je wel en niet kan zeggen etc.

Natuurlijk hebben ze je maar te accepteren zoals je bent. Maar als je verder van die persoon niet zoveel weet, behalve een paar hobbies/sporten etc. dan heb je niet zoveel om over te kletsen. Dan begin ik zelf maar over suffe dingetjes, zoals nu met oud en nieuw/kerst feestjes enzovoorts... Ik ben er in ieder geval mee gestopt teveel over mezelf te vertellen want dat boeit die ander waarschijnlijk toch te weinig .

En thanks voor de tip, ik denk dat het echt een goede is, alleen zit je natuurlijk wel met een uitgeklede versie van het probleem: wat te zeggen in zo'n mail. Ik kan een hoop informatie/vragen in een mail stoppen, maar het moet allemaal niet teveel overkomen alsof je puur en alleen interesse hebt (wanhopigheid of whatever) en het moet ook niet een suf vragenlijstje worden... ik blijf het gewoon moeilijk vinden. Ik heb gewoon echt een soort barriere om mensen (in eerste instantie dan) goed te leren kennen.
Internetjosti!
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:43:40 #264
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44978638
Zijn er ook nog tips voor erotische internetdating?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_44980125
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zijn er ook nog tips voor erotische internetdating?
Zie sexdate topic
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:54:23 #266
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44980868
hebben we die dan?
pi_44981070
Nee duh, daarom zeg ik het ook...

Sexdate deel V
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:45:52 #268
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44982668
ow die... nee, das niks
pi_44985962
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:23 schreef BttD het volgende:

[..]
blabla
, steeds dezelfde bagger gesprekjes .

blabla

Nou ja, je begrijpt me wel
Je voert toch zelf die baggergesprekjes of niet! Hoeveel heb je er nu al zonder succes gehad? 100? 200? 500? 1000?
En dan ga je hetzelfde gewoon blijven doen, en maar gek vinden dat het niet werkt.
pi_44988999
Ik doe het ook wat anders nu trouwens. Ipv eindeloos gesprekjes blijven voeren, vraag ik na de 2e of 3e chat of ze open staat voor een date of dat ze het bij chatten wil houden. Indien het laatste vraag ik haar wat ze nog van me wil weten om wel open te staan voor een date. En als ze daar geen antwoord opgeeft dan is het exit. Heb al genoeg MSN contacten
pi_44989348
Dat is misschien wel een goede.. Ben je op een relatie uit?
pi_44989578
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:22 schreef Knipoogje het volgende:
Ik doe het ook wat anders nu trouwens. Ipv eindeloos gesprekjes blijven voeren, vraag ik na de 2e of 3e chat of ze open staat voor een date of dat ze het bij chatten wil houden. Indien het laatste vraag ik haar wat ze nog van me wil weten om wel open te staan voor een date. En als ze daar geen antwoord opgeeft dan is het exit. Heb al genoeg MSN contacten
Een dergelijk persoon kende ik ook. Paar keer mee gechat enzo en was wel aardig maar vond het niet zo bijzonder verder. Die kerel vroeg een keer of ik eens wilde afspreken binnekort maar ik zei daar nu ff geen behoefte (nog) aan te hebben.
Hij zei tot ziens etc. en zag enkele dagen later dat ie me uit de lijst verwijderd had.
Nah ja, lekker rustig maar ergens wel beetje flauw eerlijk gezegt. Maar misschien had hij zo'n instelling als jou. Dan snap ik het opzich wel.
pi_44992337
dankzij RP heb ik nu al meer dan een jaar een relatie met een leuke meid. We zijn weliswaar niet altijd compatible, maar dat maakt het ook wel weer leuk.

Zelf stuurde ik nooit een berichtje maar wachtte altlijd af totdat ik er 1 kreeg. Zo kan je zelf uitzoeken wie je leuk lijkt en op die manier had ik contact met verschillende vrouwen. Berichten versturen had vrijwel geen effect omdat ik de lat sowieso erg hoog leg. Sommige vrouwen zoals mijn vriendin kregen echt meer dan 100 berichten per dag.
pi_44997682
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:35 schreef vencodark het volgende:
Een dergelijk persoon kende ik ook. Paar keer mee gechat enzo en was wel aardig maar vond het niet zo bijzonder verder. Die kerel vroeg een keer of ik eens wilde afspreken binnekort maar ik zei daar nu ff geen behoefte (nog) aan te hebben.
Hij zei tot ziens etc. en zag enkele dagen later dat ie me uit de lijst verwijderd had.
Nah ja, lekker rustig maar ergens wel beetje flauw eerlijk gezegt. Maar misschien had hij zo'n instelling als jou. Dan snap ik het opzich wel.
Tja, als je op zoek bent naar een maatje/relatie, dan wil je afspreken. Als je elkaar in de kroeg ontmoet hebt ga je toch ook niet elkaar eerst wekenlang om de paar dagen in de kroeg tegenkomen alvorens een keertje uiteten te gaan. Maar goed, ik ga iemand dan niet zomaar verwijderen. Zeg meestal de reden erbij ("het was hartstikke gezellig, maar ik ben toch op zoek naar een relatie/date en het is duidelijk dat jij daar momenteel niet zo'n behoefte aan hebt, dus veel succes op paiq!").
pi_44997721
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:48 schreef Chewbacca het volgende:
Zelf stuurde ik nooit een berichtje maar wachtte altlijd af totdat ik er 1 kreeg.
Ik heb er 2 gekregen in 3 maanden tijd. Eentje van een aardige maar zeer zeer mollige meid en eentje van een op zich leuke meid, maar met 2 grote honden. En die had ook in haar profiel expliciet aangegeven dat ze haar honden zeer belangrijk vindt. En aangezien ik een bloedhekel aan honden heb (dol op katten hehe).... baalde ik ook wel beetje van.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:05:48 #276
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_45000679
quote:
Mijn lief heb ik via Paiq gevonden (speeddate). 1x gechat daarna 1x msn en toen al afgesproken. Zag er wel wat tegenop, omdat er nog maar weinig gechat was...wezen stappen en ben daarna nooit meer weggeweest Nu al 3 maanden gelukkig, en volgende maand officieel samenwonend
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:29:29 #277
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_45001220
Ik zit nu alweer een jaartje ofzo onregelmatig op paiq en kijk af en toe op RP. Paar keer gedate en een paar korte relaties mee gehad maar ik heb er uiteindelijk alleen maar goede vriendschappen aan over gehouden.

Ik merk wel dat het gros van de mensen daar niet voor niets is en dat is ook wel waar je rekening mee moet houden als je wilt daten met mensen die je kent van internet dating sites.

Die mensen zitten daar omdat ze (meestal) moeite hebben om in het dagelijks leven andere leuke en likeminded personen te vinden. En dan bedoel ik heus niet dat het allemaal schizo borderliners en nerds zijn, absoluut niet. Maar vaak ze hebben ze wel een karaktertrekje dat voor hen het vinden een relatie bemoeilijkt, of een passie of werk die teveel tijd kost, of ze houden gewoon niet van uitgaan.

Het kan van alles zijn en is zeker iets wat je in je achterhoofd moet houden dat er vaak toch wel een addertje onder het gras zit.

En dan is er nog de kwestie dat als je al iemand vind waarmee het klikt, die dan ook nog eens een beetje in de buurt moet wonen.
Cogitans sollicitus est
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:44:59 #278
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45001664
Paiq, ook een tijdje rondgehangen.

Op zich wel een leuke site. Maar ben niet zo'n internetdater... Tenzij er plots interessante voorstellen moeten komen ofzo. Maar dat gebeurt toch alleen wanneer je er niet op uit bent, dus why bother?
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:21:23 #279
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_45006527
PAIQ is op zich wel leuk, vooral mooi dat je na een tijdje elkaars foto pas ziet...
enige nadeel is dat het dan op dat moment weer hetzelfde is als op andere sites: als lelijke gast of meid blokkeren ze je alsnog, dus nog steeds blijft het een soort van vleeskeuring (HELAAS)
that's just me :)
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:36:20 #280
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45007068
Het hele leven is een vleeskeuring... We willen tenslotte allemaal een stukje vlees waar we een zo optimaal gehaktballetje uit kunnen draaien.

Zo is de genetica...
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:08:24 #281
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45008274
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef boemboem het volgende:
PAIQ is op zich wel leuk, vooral mooi dat je na een tijdje elkaars foto pas ziet...
enige nadeel is dat het dan op dat moment weer hetzelfde is als op andere sites: als lelijke gast of meid blokkeren ze je alsnog, dus nog steeds blijft het een soort van vleeskeuring (HELAAS)
Natuurlijk is het zo dat ook op Paiq het een vleeskeuring is. Maar iemand die je normaal gesproken je niet zou 'aanspreken' op een datingsite, omdat ze je foto niet bijzonder genoeg vind, zal nu wellicht wel denken van he, leuke gozer/meid. Terwijl diegene daarna naar de foto kijkt en dan denkt oke. Niet super bijzonder, maar ook niet lelijk.
Dus zal diegene je toch wat langer je als match laten staan dan op een andere site.

Het is dan nog steeds een vleeskeuring, want iemand die jou (of jij de ander) lelijk vind, zal je waarschijnlijk gewoon deleten, maar bij een wat neutralere gedachte zal diegene je eerder laten staan dan het geval was als alleen de foto te zien was.

Zo, niemand zal iets van bovenstaande begrijpen, maar ik heb het iig gezgd
www.xi-online.nl
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:39:24 #282
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_45009457
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:08 schreef base3ball het volgende:

[..]

Natuurlijk is het zo dat ook op Paiq het een vleeskeuring is. Maar iemand die je normaal gesproken je niet zou 'aanspreken' op een datingsite, omdat ze je foto niet bijzonder genoeg vind, zal nu wellicht wel denken van he, leuke gozer/meid. Terwijl diegene daarna naar de foto kijkt en dan denkt oke. Niet super bijzonder, maar ook niet lelijk.
Dus zal diegene je toch wat langer je als match laten staan dan op een andere site.

Het is dan nog steeds een vleeskeuring, want iemand die jou (of jij de ander) lelijk vind, zal je waarschijnlijk gewoon deleten, maar bij een wat neutralere gedachte zal diegene je eerder laten staan dan het geval was als alleen de foto te zien was.

Zo, niemand zal iets van bovenstaande begrijpen, maar ik heb het iig gezgd
ja dat klopt, maar tis beter om dan maar geen contact met iemand te hebben dan eerst een leuk gesprek en zodra ze de foto zien er zo snel mogelijk vandoor gaan om je vervolgens nooit meer te spreken
that's just me :)
pi_45010498
Er is een Firefox plugin voor PaiQ waarbij je wel de foto's meteen kan zien (tenminste, als iemand (anders) de plugin ook gebruikt en de foto met het stemmen op foto's is tegen gekomen). Misschien niet netjes, maar wel handig ;-)
pi_45010634
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:29 schreef Tobz het volgende:
Ik zit nu alweer een jaartje ofzo onregelmatig op paiq en kijk af en toe op RP. Paar keer gedate en een paar korte relaties mee gehad maar ik heb er uiteindelijk alleen maar goede vriendschappen aan over gehouden.

Ik merk wel dat het gros van de mensen daar niet voor niets is en dat is ook wel waar je rekening mee moet houden als je wilt daten met mensen die je kent van internet dating sites.

Die mensen zitten daar omdat ze (meestal) moeite hebben om in het dagelijks leven andere leuke en likeminded personen te vinden. En dan bedoel ik heus niet dat het allemaal schizo borderliners en nerds zijn, absoluut niet. Maar vaak ze hebben ze wel een karaktertrekje dat voor hen het vinden een relatie bemoeilijkt, of een passie of werk die teveel tijd kost, of ze houden gewoon niet van uitgaan.

Het kan van alles zijn en is zeker iets wat je in je achterhoofd moet houden dat er vaak toch wel een addertje onder het gras zit.

En dan is er nog de kwestie dat als je al iemand vind waarmee het klikt, die dan ook nog eens een beetje in de buurt moet wonen.
en wat is bij jou het probleem dan eigenlijk? . Welk addertje zit onder het gras
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:07:07 #285
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45014184
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef open_huwelijk het volgende:

[..]

Je voert toch zelf die baggergesprekjes of niet! Hoeveel heb je er nu al zonder succes gehad? 100? 200? 500? 1000?
En dan ga je hetzelfde gewoon blijven doen, en maar gek vinden dat het niet werkt.
Ja, een gesprek bestaat altijd uit een persoon
Internetjosti!
pi_45014264
Als je maar goed genoeg je best doet en er in voor bent valt op Paiq nog wel wat te halen heb ik het idee.

Ik ben zelf niet zozeer op zoek naar iets vast. Maar ik heb nu een meid leren kennen die heel gezellig is en opzich niet lelijk. Zij is echter wel op zoek, ze is mijn type niet echt.
Verder nog wel een paar meiden waarmee het erg gezellig is, veel meer nog niet.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:09:38 #287
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45014282
*ramptoerist uithangt*
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:13:05 #288
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45014405
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Als je maar goed genoeg je best doet en er in voor bent valt op Paiq nog wel wat te halen heb ik het idee.

Ik ben zelf niet zozeer op zoek naar iets vast. Maar ik heb nu een meid leren kennen die heel gezellig is en opzich niet lelijk. Zij is echter wel op zoek, ze is mijn type niet echt.
Verder nog wel een paar meiden waarmee het erg gezellig is, veel meer nog niet.
Smooth operator
pi_45014575
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:13 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Smooth operator
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:33:29 #290
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_45015109
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef Christine het volgende:
*ramptoerist uithangt*
Wat doe jij hier? Jij hebt toch al een relatie? .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:44:33 #291
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45015416
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:33 schreef Detroit het volgende:

[..]

Wat doe jij hier? Jij hebt toch al een relatie? .
Kom jij eens in mijn fotoboek reageeren? .
pi_45017699
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 09:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Tja, als je op zoek bent naar een maatje/relatie, dan wil je afspreken. Als je elkaar in de kroeg ontmoet hebt ga je toch ook niet elkaar eerst wekenlang om de paar dagen in de kroeg tegenkomen alvorens een keertje uiteten te gaan. Maar goed, ik ga iemand dan niet zomaar verwijderen. Zeg meestal de reden erbij ("het was hartstikke gezellig, maar ik ben toch op zoek naar een relatie/date en het is duidelijk dat jij daar momenteel niet zo'n behoefte aan hebt, dus veel succes op paiq!").
Je hebt gelijk wat dat kroeg verhaal bedreft maar van daaruit wéét je of het klikt en of de persoon leuk is enzo, je ziet diegene tenslotte al. Via internet heb je natuurlijk meer afstand en ik spreek niet snel met iemand af, behalve als het echt met diegene klikt en hij woont ook beetje in de buurt enzo.
Ik ga niet met wild vreemde gasten van msn afspreken na 3 gesprekken ofzo.
pi_45018323
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je hebt gelijk wat dat kroeg verhaal bedreft maar van daaruit wéét je of het klikt en of de persoon leuk is enzo, je ziet diegene tenslotte al. Via internet heb je natuurlijk meer afstand en ik spreek niet snel met iemand af, behalve als het echt met diegene klikt en hij woont ook beetje in de buurt enzo.
Ik ga niet met wild vreemde gasten van msn afspreken na 3 gesprekken ofzo.
Precies, maar 5min in het echt zegt meer dan 5 uur op msn.
pi_45019645
Daarom. En op msn moet ik écht het gevoel hebben, dit is ok, dat kan gezellig worden. In het echt voel je meestal al snel/gelijk die klik.
Ik kan weeeeeken of maanden zelfs met iemand regelmatig chatten op msn en nog niet het gevoel hebben dat ik zou wil afspreken. Is puur gevoel. Geldt natuurlijk ook als je in real life iemand ontmoet. Dat gaat sneller en je hebt betere indruk.
pi_45021075
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef vencodark het volgende:
Daarom. En op msn moet ik écht het gevoel hebben, dit is ok, dat kan gezellig worden. In het echt voel je meestal al snel/gelijk die klik.
Ik kan weeeeeken of maanden zelfs met iemand regelmatig chatten op msn en nog niet het gevoel hebben dat ik zou wil afspreken. Is puur gevoel. Geldt natuurlijk ook als je in real life iemand ontmoet. Dat gaat sneller en je hebt betere indruk.
heb je dan nog niet gebeld enzo? das iig een tip, dan hoor je de stem van de persoon in kwestie... als het dan al tegenvalt kan je beter niet daten (bij 2 vrouwen dus niet gedate nadat ik ze aan de foon had gesproken.. de een had het nogal veel over dr alcoholgebruik, de ander bleek toch eigenlijk saaier dan ik dacht...)
pi_45021128
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:05 schreef _wie het volgende:

[..]

Mijn lief heb ik via Paiq gevonden (speeddate). 1x gechat daarna 1x msn en toen al afgesproken. Zag er wel wat tegenop, omdat er nog maar weinig gechat was...wezen stappen en ben daarna nooit meer weggeweest Nu al 3 maanden gelukkig, en volgende maand officieel samenwonend
zo das wel erg snel... bij mij zou dan een alarmbel gaan rinkelen
pi_45021313
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

heb je dan nog niet gebeld enzo? das iig een tip, dan hoor je de stem van de persoon in kwestie... als het dan al tegenvalt kan je beter niet daten (bij 2 vrouwen dus niet gedate nadat ik ze aan de foon had gesproken.. de een had het nogal veel over dr alcoholgebruik, de ander bleek toch eigenlijk saaier dan ik dacht...)
Ja, heb met enkele gasten heeeeel wat afgebeld. 1tje daadwerkelijk mee afgesproken en niets geworden. Had met hem echt al maaaanden gebeld en gechat en toen pas afgesproken. Was toen nog maar 16 en hels verlegen. Hij 22 dus was allemaal beetje eng.
Met die andere nooit afgesproken omdat hij na 5 weken toch ineens op me uitgekeken was. Dat vond ik heel jammer want klikte super en konden uuuuren met elkaar bellen. Toch jammer dat het zo liep.

Vind de stem van iemand ook heel belangrijk indd. Hoe verloopt een gesprek enzo en klinkt iemand prettig, kan je met elkaar lachen enz.
Het duurt meestal ook ff voor in mijn mob. nummer geef. Smsen is opzich prima maar bellen doe ik liever alleen met gasten die werkelijk mijn interesse hebben.
Dat is nog niet veel gebeurd helaas.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:36:56 #298
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45021950
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:39 schreef boemboem het volgende:

[..]

ja dat klopt, maar tis beter om dan maar geen contact met iemand te hebben dan eerst een leuk gesprek en zodra ze de foto zien er zo snel mogelijk vandoor gaan om je vervolgens nooit meer te spreken
Ach t kan ook anders. Ik had er eentje via een speeddate, waar ik leuk mee aan t chatten was. Eigenlijk hadden we t niet echt ergens over, maar juist wel gelachen. Zij was zeker niet lelijk, dus dat is nog een leuke bonus .
En zij vond mij iig ook niet verkeerd (zei ze iig), aan het einde zei ze ook tot snel enz. En dan twee dagen later heeft ze me verwijderd . Als ze me saai en/of lelijk/eng vond, dan vind ik t logisch dat je me er uit gooit. Maar in dit geval is het juist vreemd. Maar ja genoeg andere dingen.
www.xi-online.nl
pi_45022042
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, heb met enkele gasten heeeeel wat afgebeld. 1tje daadwerkelijk mee afgesproken en niets geworden. Had met hem echt al maaaanden gebeld en gechat en toen pas afgesproken. Was toen nog maar 16 en hels verlegen. Hij 22 dus was allemaal beetje eng.
Met die andere nooit afgesproken omdat hij na 5 weken toch ineens op me uitgekeken was. Dat vond ik heel jammer want klikte super en konden uuuuren met elkaar bellen. Toch jammer dat het zo liep.

Vind de stem van iemand ook heel belangrijk indd. Hoe verloopt een gesprek enzo en klinkt iemand prettig, kan je met elkaar lachen enz.
Het duurt meestal ook ff voor in mijn mob. nummer geef. Smsen is opzich prima maar bellen doe ik liever alleen met gasten die werkelijk mijn interesse hebben.
Dat is nog niet veel gebeurd helaas.
ach moed houden, komt wel...

aan je gezicht kan het niet liggen, gezien je nieuwe foto's
pi_45022200
Haha thx. Maar daarmee wil je toch niet zeggen dat het misschien aan mijn fucked up karakter kan liggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')