abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44181126
Maar wat ik mij dan afvraag... waarom niet gewoon naar de discotheek/kroeg ?
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:56:59 #62
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44181150
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef riX- het volgende:
Maar wat ik mij dan afvraag... waarom niet gewoon naar de discotheek/kroeg ?
Op een dinsdagavond?
pi_44181221
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Op een dinsdagavond?
Nee, wat ik bedoel... waarom internetdating?
  woensdag 6 december 2006 @ 00:03:40 #64
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44181346
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:59 schreef riX- het volgende:

[..]

Nee, wat ik bedoel... waarom internetdating?
Het is uitdagender dan Fok!en.
pi_44181509
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Het is uitdagender dan Fok!en.
Hmm zit wat in, maar je hebt me nog steeds niet overtuigd.. ga verder
pi_44181587
blauwtjes lopen is minder pijnlijk
pi_44181704
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef riX- het volgende:

[..]

Dat zeg je ook alleen maar zodat je straks kunt zeggen ''via via kwam ik heel toevallig op een dating-site. Het is eigenlijk niets voor mij''
  woensdag 6 december 2006 @ 00:16:10 #68
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44181722
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef riX- het volgende:

[..]

Wanneer je vrouwen/ mannen leert verleiden op het internet ontmoet je sneller leuke vrouwen/ mannen dan mogelijk is op elke andere manier (en je hoeft geen geld meer te verspillen aan eerste dates die kunnen mislukken en je hoeft geen tijd meer te verspillen aan vrouwen/ mannen die je meer drama en ellende bezorgen dan goede seks). Oftwel: Je krijgt meer vrouwen/ mannen in minder tijd en voor minder geld.
pi_44181890
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 07:31 schreef BttD het volgende:

[..]

Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt ja
Ga nou toch weg man... Het is alleen maar gekker geworden sinds ik 26 ben .

Wat zeg ik, 26? Ik kwam er deze week achter dat vrijwel iedereen denkt dat ik 30+ ben .
I was an atheist until I realized I was God
pi_44181960
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:22 schreef kastanova het volgende:
Ga nou toch weg man... Het is alleen maar gekker geworden sinds ik 26 ben .
Ik kan me wel voorstellen dat de drempel steeds hoger wordt om te laten doorschemeren dat je nog maagd bent op latere leeftijd.
quote:
Wat zeg ik, 26? Ik kwam er deze week achter dat vrijwel iedereen denkt dat ik 30+ ben .
Toch maar eens stoppen met roken
pi_44182115
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:25 schreef Xennia het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat de drempel steeds hoger wordt om te laten doorschemeren dat je nog maagd bent op latere leeftijd.
Dat gaat toch niemand vragen joh? .
quote:
Toch maar eens stoppen met roken
Nee man, omdat ik me zo volwassen gedraag .
pi_44182193
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:32 schreef kastanova het volgende:
Dat gaat toch niemand vragen joh? .
Het lijkt me goed dat hij zich vast preventief indekt voor beroerde bedprestaties
quote:
Nee man, omdat ik me zo volwassen gedraag .
Als altijd weet je het weer positief uit te leggen naar je ego
pi_44182226
Ruzie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 6 december 2006 @ 00:40:03 #74
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44182252
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Granadaiscool @ hotmail.com
He balen! Paiq gooit roet in het eten. Zodra ik invites heb, PM ik je.

pi_44182389
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:37 schreef Xennia het volgende:
Het lijkt me goed dat hij zich vast preventief indekt voor beroerde bedprestaties
Als ik m'n vriendinnen mag geloven is hij bij voorbaat al niet de beroerdste minnaar die een vrouw kan treffen, dus hé, bek houden en je ding doen en niemand heeft het er over .
quote:
Als altijd weet je het weer positief uit te leggen naar je ego
Het werd me letterlijk zo gezegd! .
  woensdag 6 december 2006 @ 01:19:40 #76
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44182881
Hmm, kan niet echt slapen maak me weer veel te druk

Hopelijk gaat het morgen weer beter!
Internetjosti!
pi_44182911
Over dat maagd zijn?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 6 december 2006 @ 01:23:24 #78
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44182929
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over dat maagd zijn?
Vooral ja, maar ook over de studie op dit moment
Internetjosti!
  woensdag 6 december 2006 @ 01:35:56 #79
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44183071
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:23 schreef BttD het volgende:

[..]

Vooral ja, maar ook over de studie op dit moment
Jij denkt en piekert teveel en dat helpt je niet.
  woensdag 6 december 2006 @ 01:46:53 #80
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44183172
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:35 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Jij denkt en piekert teveel en dat helpt je niet.
Klopt
Internetjosti!
pi_44183317
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:
Als ik m'n vriendinnen mag geloven is hij bij voorbaat al niet de beroerdste minnaar die een vrouw kan treffen
Hoe weten zij dat nou
pi_44183531
Dienstmededeling .

Ik vind het idee achter de semi-reeks best ok, tips bij internetdaten kunnen handig zijn voor de mensen die eraan doen. Ervaringen uitwisselen is ook een goed plan. Wat minder is, is dat dit topic binnenkort nog meer gaat verzanden in 'hoi, ik wil graag een invite voor Paiq, wie heeft er één over?' dan het nu al is. En da's niet de bedoeling. Heb het hier gewoon over internetdaten en laat de vele invite-verzoekjes achterwege bitte.
pi_44183534
quote:
Op woensdag 6 december 2006 02:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe weten zij dat nou
Omdat de bedprestaties van de gemiddelde man behoorlijk ondermaats zijn .
pi_44183540
quote:
Op woensdag 6 december 2006 02:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat de bedprestaties van de gemiddelde man behoorlijk ondermaats zijn .
Dus een maagd is bij voorbaat al beter dan de gemiddelde man
pi_44183551
Oh, en het topic gaat ook niet over BttD's maagd zijn. Of z'n studie, for that matter.
pi_44183572
quote:
Op woensdag 6 december 2006 02:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dus een maagd is bij voorbaat al beter dan de gemiddelde man
Niet bij voorbaat, maar zich dusdanig zorgen maken hoeft in ieder geval niet...

Ik denk dat een vrouw nog alitijd liever iemand heeft die niet weet waar hij mee bezig is en zich dus maar enigszins laat leiden dan iemand die denkt alles al te weten van het vrouwelijk lichaam maar nog geen kat klaar krijgt...
pi_44184044
toch best wat leuke gesprekjes op paiq. wie weet komt er nog een date uit straks....:)
  woensdag 6 december 2006 @ 07:45:44 #88
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44184153
Hee Fok peoples,
Na een poosje overwegen om leuken meiden te leren kenen, hoe en waar heb ik de knoop doorgehakt.
Ik begin pas maar tot nu toe vind ik het erg leuk en heb ik het idee dat alles een stukje zuiverder is dan een aantal jaren terug toen ik ook ooit is op datingsites rond keek.
Wat minder fakers.... teminste die indruk krijg ik.

Wat mij wel opvalt is dat veel meiden wel heel erg makkelijk zijn en eigenlijk geen tot bijna geen profiel neerzetten en dan bof je als er een foto staat???? tja wat moet je dan mailen, vaag net als 1 van de andere 1000 mailtjes, dan is het bij voorbaad kansloos.

Ik ben begonnen met een gratis membership bij onehello en relatie planet uiteindelijk focus ik me alleen nog op RP. nadat er een leuke meid een reactie op mijn profiel had gegeven heb ik overwogen om lid te worden en haar een maailtje gestuurt. wacht nu op haar reactie.

Ik heb erg lang gedaan over mijn profiel en ben er van overtuigd dat deze oké is. genoeg positieve maar ook hele eerlijke rake stukken. niet te kort niet te lang. de gene die reageert weet in iedergeval wat voor prutser ik ben? een leuke foto doet wonderen ik merk dat ik zelf ook als eerst op de foto af ga. als deze uitstraling heeft lees ik het profiel en reageer met nu het kan een persoonlijk open en direct vrolijk mailtje.

Nou ik hoop dat andere fokkers die iets serieus net als moi overwegen er iets mee kunnen. ik hou jullie op de hoogte van de resultaten.

Zo zijn we nu weer een beetje ontopic.............

Rgrdz,
Maarten
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  woensdag 6 december 2006 @ 16:02:05 #89
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44195654
quote:
Op woensdag 6 december 2006 02:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Dienstmededeling .

Ik vind het idee achter de semi-reeks best ok, tips bij internetdaten kunnen handig zijn voor de mensen die eraan doen. Ervaringen uitwisselen is ook een goed plan. Wat minder is, is dat dit topic binnenkort nog meer gaat verzanden in 'hoi, ik wil graag een invite voor Paiq, wie heeft er één over?' dan het nu al is. En da's niet de bedoeling. Heb het hier gewoon over internetdaten en laat de vele invite-verzoekjes achterwege bitte.
OK, maar is het dan niet handiger om een PaiQ invite topic op te zetten ofzo en dat centraal te maken? Dan kunnen mensen die een request doen dat ook doen.

Verder: Net uit bed (jetlag!) nog niks gedaan. Ga zometeen maar weer eens even kijken op PaiQ voor een half uurtje ofzo. De rest van de week zijn er genoeg leuke dingen te doen . Ook ben ik vandaag alweer een stuk positiever/rustiger, dus dat is beter
Internetjosti!
  woensdag 6 december 2006 @ 16:04:52 #90
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44195749
quote:
Op woensdag 6 december 2006 07:45 schreef Dwan het volgende:
Hee Fok peoples,
Na een poosje overwegen om leuken meiden te leren kenen, hoe en waar heb ik de knoop doorgehakt.
Ik begin pas maar tot nu toe vind ik het erg leuk en heb ik het idee dat alles een stukje zuiverder is dan een aantal jaren terug toen ik ook ooit is op datingsites rond keek.
Wat minder fakers.... teminste die indruk krijg ik.

Wat mij wel opvalt is dat veel meiden wel heel erg makkelijk zijn en eigenlijk geen tot bijna geen profiel neerzetten en dan bof je als er een foto staat???? tja wat moet je dan mailen, vaag net als 1 van de andere 1000 mailtjes, dan is het bij voorbaad kansloos.

Ik heb erg lang gedaan over mijn profiel en ben er van overtuigd dat deze oké is. genoeg positieve maar ook hele eerlijke rake stukken. niet te kort niet te lang. de gene die reageert weet in iedergeval wat voor prutser ik ben? een leuke foto doet wonderen ik merk dat ik zelf ook als eerst op de foto af ga. als deze uitstraling heeft lees ik het profiel en reageer met nu het kan een persoonlijk open en direct vrolijk mailtje.
Het zijn inderdaad meerdere dingen:
1) Op datingsites zitten veel meer mannen dan vrouwen.
2) Vrouwen zien zo'n datingsite vaak meer als een 'spel' en mannen zien het als een 'potentiele kans' om met iemand in contact te komen.
3) Voor mannen is het uitermate moeilijk om zichzelf zo goed mogelijk neer te zetten in een bericht/mail. Vrouwen ontvangen ZEER veel berichten tegelijk en er zitten ook zo veel kansloze tussen, maar probeer maar eens op te vallen. Dat is nog niet zo gemakkelijk!
Internetjosti!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')