abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:26:37 #51
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44165981
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Rosella het volgende:

[..]
Begrijp me niet verkeerd, je bent ongetwijfeld een lieve/aardige man, maar met zo'n wanhopige houding trek je geen vrouwen nee.
Hiervoor ook niet, dus what's the difference. Daarnaast snap ik niet waarom men altijd zo hamert op dat wanhopige, is toch gewoon normaal dat je wel eens een keer een relatie met een meisje zou willen op je 24e? (+nooit gehad, +maagd). Ik hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen
Internetjosti!
pi_44166210
tja dat is idd heel normaal, ik heb die behoefte ook wel.. 20 zelfde situatie als jou(beetje), alleen je brengt het beetje TE.. kansloos misschien.
pi_44168512
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:26 schreef BttD het volgende:

Hiervoor ook niet, dus what's the difference. Daarnaast snap ik niet waarom men altijd zo hamert op dat wanhopige, is toch gewoon normaal dat je wel eens een keer een relatie met een meisje zou willen op je 24e? (+nooit gehad, +maagd). Ik hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen
ja, dan voel je je als meisje wel heel speciaal als een jongen interesse in je heeft omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad, en nog maagd is op zijn 24ste . Dan is echt wel liefde . Dus sorry, nee, aan mij krijg je het niet uitgelegd.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:19:45 #54
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44173321
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:47 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, dan voel je je als meisje wel heel speciaal als een jongen interesse in je heeft omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad, en nog maagd is op zijn 24ste . Dan is echt wel liefde . Dus sorry, nee, aan mij krijg je het niet uitgelegd.
Ach, aan jou krijg ik wel meer niet uitgelegd
Internetjosti!
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:22:54 #55
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44173445
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef Stiletto het volgende:
tja dat is idd heel normaal, ik heb die behoefte ook wel.. 20 zelfde situatie als jou(beetje), alleen je brengt het beetje TE.. kansloos misschien.
Zal best. Ik vind het vrij abnormaal eigenlijk. Moet gewoon ooit eens verandering in komen...
Internetjosti!
pi_44177684
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

waarom? als je hem niet wil, gooi je hem weer uit je lijstje...

doe ik ook met vervelende vrouwen...
Was ook een tikke overdreven hoor. Ik bedoelde maar, het lijkt me op voorhand al geen leuk gesprek als hij zich daar ook zo opstelt.
pi_44179147
quote:

[..]

Je doet het overkomen alsof er een tijdslimiet opzit van 8 maanden (die er niet is, echt niet, ik was zelf b.v. 29, nu 31 en zie het niet). Dat heeft niet zoveel zin. Je komt gewoon mensen tegen en soms komt daar een relatie uit voort, bij sommigen gaat dat nu eenmaal gemakkelijker dan bij anderen. Als je iemand anders wel aardig vindt, maar niet het gevoel hebt dat je heel veel tijd (of de rest van je leven!) met de andere persoon wil doorbrengen, kun je het gewoon beter bij af en toe een kop koffie drinken en wat bijpraten laten, misschien af en toe wat samen ondernemen. En misschien flirten wat zou kunnen uitdraaien op seks. Of niet.

Maar je zet een enorme druk op een meisje en op jezelf als je vanaf date 2 al doet alsof er een vaste relatie is ... je kunt natuurlijk helemaal gek op elkaar zijn met fantastische chemie dat de vonken er vanaf springen en dan gaat alles vanzelf ... maar als dat niet zo is moet het groeien (en zoenen en seks kunnen dus best veeel eerder komen dan "ik hou van jou"). En als het niet de kant van een relatie opgroeit, is het misschien wel een leuke vriendschap, of niet, en dan verlies je het contact vanzelf wel weer.
pi_44179588
Kun je op die paiq site ook ergens suggesties voor verbeteringen doorgeven?
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:15:01 #59
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44179972
Woei! Een uurtje Paiq heeft mij meteen een echte date opgeleverd.

Het begon minder. Na het wennen aan de structuur van Paiq, werd ik gematched aan een meid. Na wat geklets vroeg zij.. ''Trouwens waar kom je vandaan?'' Ik zei.. ''Ik zit op kamers in Utrecht, maar in de weekenden ben ik Deventer'' Ik kreeg niet de kans om het verder toe te lichten, want ze beëindigde het gesprek.

Toen kwam de tweede speeddate.. Ik kwam terrecht in een gesprek tussen een jongen en een meisje. Na wat geklets over en weer met beide mensen, koos ze mij om beter te leren kennen. Toen ze vroeg waar ik vandaan kwam, voelde ik de bui al weer aankomen.. wat bleek? Ze woont in dezelfde stad! We hebben een half uur gezellig gekletst, over uitgaan, over ons zelf, over haar grote liefde voor poezen. Vervolgens msn en telefoonnummers uitgewisseld en nu we gaan allebij zaterdagavond naar dezelfde tent om te meeten en dansen.
pi_44181041
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 07:31 schreef BttD het volgende:

[..]

Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt ja
Hoezo, ben je terminaal?
quote:

[..]

Dat snap ik wel, maar je opmerkingen over dat je het niet meer geforceerd gaat aanpakken en dat je niet wanhopig overkomt, neem ik niet erg serieus
pi_44181126
Maar wat ik mij dan afvraag... waarom niet gewoon naar de discotheek/kroeg ?
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:56:59 #62
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44181150
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef riX- het volgende:
Maar wat ik mij dan afvraag... waarom niet gewoon naar de discotheek/kroeg ?
Op een dinsdagavond?
pi_44181221
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Op een dinsdagavond?
Nee, wat ik bedoel... waarom internetdating?
  woensdag 6 december 2006 @ 00:03:40 #64
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44181346
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:59 schreef riX- het volgende:

[..]

Nee, wat ik bedoel... waarom internetdating?
Het is uitdagender dan Fok!en.
pi_44181509
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Het is uitdagender dan Fok!en.
Hmm zit wat in, maar je hebt me nog steeds niet overtuigd.. ga verder
pi_44181587
blauwtjes lopen is minder pijnlijk
pi_44181704
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef riX- het volgende:

[..]

Dat zeg je ook alleen maar zodat je straks kunt zeggen ''via via kwam ik heel toevallig op een dating-site. Het is eigenlijk niets voor mij''
  woensdag 6 december 2006 @ 00:16:10 #68
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44181722
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef riX- het volgende:

[..]

Wanneer je vrouwen/ mannen leert verleiden op het internet ontmoet je sneller leuke vrouwen/ mannen dan mogelijk is op elke andere manier (en je hoeft geen geld meer te verspillen aan eerste dates die kunnen mislukken en je hoeft geen tijd meer te verspillen aan vrouwen/ mannen die je meer drama en ellende bezorgen dan goede seks). Oftwel: Je krijgt meer vrouwen/ mannen in minder tijd en voor minder geld.
pi_44181890
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 07:31 schreef BttD het volgende:

[..]

Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt ja
Ga nou toch weg man... Het is alleen maar gekker geworden sinds ik 26 ben .

Wat zeg ik, 26? Ik kwam er deze week achter dat vrijwel iedereen denkt dat ik 30+ ben .
I was an atheist until I realized I was God
pi_44181960
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:22 schreef kastanova het volgende:
Ga nou toch weg man... Het is alleen maar gekker geworden sinds ik 26 ben .
Ik kan me wel voorstellen dat de drempel steeds hoger wordt om te laten doorschemeren dat je nog maagd bent op latere leeftijd.
quote:
Wat zeg ik, 26? Ik kwam er deze week achter dat vrijwel iedereen denkt dat ik 30+ ben .
Toch maar eens stoppen met roken
pi_44182115
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:25 schreef Xennia het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat de drempel steeds hoger wordt om te laten doorschemeren dat je nog maagd bent op latere leeftijd.
Dat gaat toch niemand vragen joh? .
quote:
Toch maar eens stoppen met roken
Nee man, omdat ik me zo volwassen gedraag .
pi_44182193
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:32 schreef kastanova het volgende:
Dat gaat toch niemand vragen joh? .
Het lijkt me goed dat hij zich vast preventief indekt voor beroerde bedprestaties
quote:
Nee man, omdat ik me zo volwassen gedraag .
Als altijd weet je het weer positief uit te leggen naar je ego
pi_44182226
Ruzie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 6 december 2006 @ 00:40:03 #74
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44182252
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Granadaiscool @ hotmail.com
He balen! Paiq gooit roet in het eten. Zodra ik invites heb, PM ik je.

pi_44182389
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:37 schreef Xennia het volgende:
Het lijkt me goed dat hij zich vast preventief indekt voor beroerde bedprestaties
Als ik m'n vriendinnen mag geloven is hij bij voorbaat al niet de beroerdste minnaar die een vrouw kan treffen, dus hé, bek houden en je ding doen en niemand heeft het er over .
quote:
Als altijd weet je het weer positief uit te leggen naar je ego
Het werd me letterlijk zo gezegd! .
  woensdag 6 december 2006 @ 01:19:40 #76
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44182881
Hmm, kan niet echt slapen maak me weer veel te druk

Hopelijk gaat het morgen weer beter!
Internetjosti!
pi_44182911
Over dat maagd zijn?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 6 december 2006 @ 01:23:24 #78
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44182929
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over dat maagd zijn?
Vooral ja, maar ook over de studie op dit moment
Internetjosti!
  woensdag 6 december 2006 @ 01:35:56 #79
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44183071
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:23 schreef BttD het volgende:

[..]

Vooral ja, maar ook over de studie op dit moment
Jij denkt en piekert teveel en dat helpt je niet.
  woensdag 6 december 2006 @ 01:46:53 #80
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44183172
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:35 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Jij denkt en piekert teveel en dat helpt je niet.
Klopt
Internetjosti!
pi_44183317
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:
Als ik m'n vriendinnen mag geloven is hij bij voorbaat al niet de beroerdste minnaar die een vrouw kan treffen
Hoe weten zij dat nou
pi_44183531
Dienstmededeling .

Ik vind het idee achter de semi-reeks best ok, tips bij internetdaten kunnen handig zijn voor de mensen die eraan doen. Ervaringen uitwisselen is ook een goed plan. Wat minder is, is dat dit topic binnenkort nog meer gaat verzanden in 'hoi, ik wil graag een invite voor Paiq, wie heeft er één over?' dan het nu al is. En da's niet de bedoeling. Heb het hier gewoon over internetdaten en laat de vele invite-verzoekjes achterwege bitte.
pi_44183534
quote:
Op woensdag 6 december 2006 02:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe weten zij dat nou
Omdat de bedprestaties van de gemiddelde man behoorlijk ondermaats zijn .
pi_44183540
quote:
Op woensdag 6 december 2006 02:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat de bedprestaties van de gemiddelde man behoorlijk ondermaats zijn .
Dus een maagd is bij voorbaat al beter dan de gemiddelde man
pi_44183551
Oh, en het topic gaat ook niet over BttD's maagd zijn. Of z'n studie, for that matter.
pi_44183572
quote:
Op woensdag 6 december 2006 02:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dus een maagd is bij voorbaat al beter dan de gemiddelde man
Niet bij voorbaat, maar zich dusdanig zorgen maken hoeft in ieder geval niet...

Ik denk dat een vrouw nog alitijd liever iemand heeft die niet weet waar hij mee bezig is en zich dus maar enigszins laat leiden dan iemand die denkt alles al te weten van het vrouwelijk lichaam maar nog geen kat klaar krijgt...
pi_44184044
toch best wat leuke gesprekjes op paiq. wie weet komt er nog een date uit straks....:)
  woensdag 6 december 2006 @ 07:45:44 #88
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44184153
Hee Fok peoples,
Na een poosje overwegen om leuken meiden te leren kenen, hoe en waar heb ik de knoop doorgehakt.
Ik begin pas maar tot nu toe vind ik het erg leuk en heb ik het idee dat alles een stukje zuiverder is dan een aantal jaren terug toen ik ook ooit is op datingsites rond keek.
Wat minder fakers.... teminste die indruk krijg ik.

Wat mij wel opvalt is dat veel meiden wel heel erg makkelijk zijn en eigenlijk geen tot bijna geen profiel neerzetten en dan bof je als er een foto staat???? tja wat moet je dan mailen, vaag net als 1 van de andere 1000 mailtjes, dan is het bij voorbaad kansloos.

Ik ben begonnen met een gratis membership bij onehello en relatie planet uiteindelijk focus ik me alleen nog op RP. nadat er een leuke meid een reactie op mijn profiel had gegeven heb ik overwogen om lid te worden en haar een maailtje gestuurt. wacht nu op haar reactie.

Ik heb erg lang gedaan over mijn profiel en ben er van overtuigd dat deze oké is. genoeg positieve maar ook hele eerlijke rake stukken. niet te kort niet te lang. de gene die reageert weet in iedergeval wat voor prutser ik ben? een leuke foto doet wonderen ik merk dat ik zelf ook als eerst op de foto af ga. als deze uitstraling heeft lees ik het profiel en reageer met nu het kan een persoonlijk open en direct vrolijk mailtje.

Nou ik hoop dat andere fokkers die iets serieus net als moi overwegen er iets mee kunnen. ik hou jullie op de hoogte van de resultaten.

Zo zijn we nu weer een beetje ontopic.............

Rgrdz,
Maarten
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  woensdag 6 december 2006 @ 16:02:05 #89
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44195654
quote:
Op woensdag 6 december 2006 02:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Dienstmededeling .

Ik vind het idee achter de semi-reeks best ok, tips bij internetdaten kunnen handig zijn voor de mensen die eraan doen. Ervaringen uitwisselen is ook een goed plan. Wat minder is, is dat dit topic binnenkort nog meer gaat verzanden in 'hoi, ik wil graag een invite voor Paiq, wie heeft er één over?' dan het nu al is. En da's niet de bedoeling. Heb het hier gewoon over internetdaten en laat de vele invite-verzoekjes achterwege bitte.
OK, maar is het dan niet handiger om een PaiQ invite topic op te zetten ofzo en dat centraal te maken? Dan kunnen mensen die een request doen dat ook doen.

Verder: Net uit bed (jetlag!) nog niks gedaan. Ga zometeen maar weer eens even kijken op PaiQ voor een half uurtje ofzo. De rest van de week zijn er genoeg leuke dingen te doen . Ook ben ik vandaag alweer een stuk positiever/rustiger, dus dat is beter
Internetjosti!
  woensdag 6 december 2006 @ 16:04:52 #90
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44195749
quote:
Op woensdag 6 december 2006 07:45 schreef Dwan het volgende:
Hee Fok peoples,
Na een poosje overwegen om leuken meiden te leren kenen, hoe en waar heb ik de knoop doorgehakt.
Ik begin pas maar tot nu toe vind ik het erg leuk en heb ik het idee dat alles een stukje zuiverder is dan een aantal jaren terug toen ik ook ooit is op datingsites rond keek.
Wat minder fakers.... teminste die indruk krijg ik.

Wat mij wel opvalt is dat veel meiden wel heel erg makkelijk zijn en eigenlijk geen tot bijna geen profiel neerzetten en dan bof je als er een foto staat???? tja wat moet je dan mailen, vaag net als 1 van de andere 1000 mailtjes, dan is het bij voorbaad kansloos.

Ik heb erg lang gedaan over mijn profiel en ben er van overtuigd dat deze oké is. genoeg positieve maar ook hele eerlijke rake stukken. niet te kort niet te lang. de gene die reageert weet in iedergeval wat voor prutser ik ben? een leuke foto doet wonderen ik merk dat ik zelf ook als eerst op de foto af ga. als deze uitstraling heeft lees ik het profiel en reageer met nu het kan een persoonlijk open en direct vrolijk mailtje.
Het zijn inderdaad meerdere dingen:
1) Op datingsites zitten veel meer mannen dan vrouwen.
2) Vrouwen zien zo'n datingsite vaak meer als een 'spel' en mannen zien het als een 'potentiele kans' om met iemand in contact te komen.
3) Voor mannen is het uitermate moeilijk om zichzelf zo goed mogelijk neer te zetten in een bericht/mail. Vrouwen ontvangen ZEER veel berichten tegelijk en er zitten ook zo veel kansloze tussen, maar probeer maar eens op te vallen. Dat is nog niet zo gemakkelijk!
Internetjosti!
pi_44202991
Ik begin dat paiq wel steeds leuker te vinden, vooral dat onvoorspelbare. 't Is toch steeds weer een kadootje wie je voor je kiezen krijgt.

Ik vind wel jammer dat je compleet aan de grillen van paiq bent overgeleverd, en dat er weinig mogelijkheden zijn om zelf contact te zoeken.
Zo ging ik net ontzettend de mist in met een speeddate. Ik kwam er pas na vier minuten achter dat ik een speeddate had..... Wel verlenging gekregen, maar toen moest ik vrij snel weg vanwege een 'huiselijke noodsituatie'. Ik wil gewoon even een berichtje met 'sorry' kunnen sturen.....
Dus: Debje, Sorry!

Wat ik ook jammer vind is dat nee gelijk definitief nee is. Als je een match verwijdert, is dat gelijk definitief afkappen van alle contact via paiq. Ook als je een speeddate afkapt. Misschien komt er opeens wat tussen waardoor je wegmoet, maar toch later verder wilt kletsen.

En als iemand ene Debje op paiq tegenkomt: zeg even sorry namens een botte boer
pi_44209591
Opzich nu wel wat vaker dat mijn matches online zijn. Dus dat is wel iets beter bij paiq. En ook nog steeds leuke gesprekken met een ervan op msn. Net nog even een speeddate gehad, ging wel aardig t gesprek, zij kwam eindelijk een beetje op gang. Maar toen ze vroeg waarom ik niet in amsterdam woonde en ik vertelde dat ik dat komend jaar ga doen, omdat ik eerst even wil kijken dat ik het helemaal ga redden dit jaar. Vroeg ze of ik dus nog thuis woonde, ja zei ik, en toen ging ze off

Bij lexa/rp, nu wel wat meer kijkers op mijn profiel en ook al een aantal interesse en gewone berichtjes. Maar oa weer dezelfde zwerfster als ik op mijn eerdere profiel kreeg (die dacht van nu zal die opeens wel in mij geïnteresseerd zijn_O-). En een paar die mijn profiel niet goed gelezen hadden (nee ik hoef geen kinderen er gratis bij te hebben , en nog erger rokers ).

Maar nu ook een paar die een of ander engels mailtje hebben gestuurd, en zelf een vaag profiel hebben. Daarvan denk ik dat t een bekende is die een geintje probeerd uit te halen. Dat vind ik best, maar dan moet je er ook wel vooruitkomen he
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44210104
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef open_huwelijk het volgende:
Ik begin dat paiq wel steeds leuker te vinden, vooral dat onvoorspelbare. 't Is toch steeds weer een kadootje wie je voor je kiezen krijgt.

Ik vind wel jammer dat je compleet aan de grillen van paiq bent overgeleverd, en dat er weinig mogelijkheden zijn om zelf contact te zoeken.
Zo ging ik net ontzettend de mist in met een speeddate. Ik kwam er pas na vier minuten achter dat ik een speeddate had..... Wel verlenging gekregen, maar toen moest ik vrij snel weg vanwege een 'huiselijke noodsituatie'. Ik wil gewoon even een berichtje met 'sorry' kunnen sturen.....
Dus: Debje, Sorry!

Wat ik ook jammer vind is dat nee gelijk definitief nee is. Als je een match verwijdert, is dat gelijk definitief afkappen van alle contact via paiq. Ook als je een speeddate afkapt. Misschien komt er opeens wat tussen waardoor je wegmoet, maar toch later verder wilt kletsen.

En als iemand ene Debje op paiq tegenkomt: zeg even sorry namens een botte boer
je kan toch een oneliner sturen?

doe ik zelf ook...
als je weg moet en je denkt dat ze je mogen laat je je msn of meel achter..

makkelijk zat..

ik begrijp het probleem nie zo...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44211128
Kvind juist het mindere aan paiq dat er veel wat minder serieuze meiden opzitten of die bijna altijd offline zijn. offline chatten is ook niet echt leuk.

Nu ben ik beetje gaan kijken bij wat 'normalere' dating-sites, maar ik vind het nogal lastig om zomaar een mailtje naar iemand te sturen. Hebben jullie nog tips of voorbeelden over hoe te beginnen. thx
pi_44213231
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:54 schreef crazy-bert het volgende:
Kvind juist het mindere aan paiq dat er veel wat minder serieuze meiden opzitten of die bijna altijd offline zijn. offline chatten is ook niet echt leuk.

Nu ben ik beetje gaan kijken bij wat 'normalere' dating-sites, maar ik vind het nogal lastig om zomaar een mailtje naar iemand te sturen. Hebben jullie nog tips of voorbeelden over hoe te beginnen. thx
hun profiel lezen, en als die iets bevatten wat je aanspreekt beginnen met een openingszin die naar het profiel verwijst...

heb ik ooit welles gedaan maar hou niet zo van hele lappen tekst mailen...
pi_44213373
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:02 schreef BttD het volgende:

[..]

OK, maar is het dan niet handiger om een PaiQ invite topic op te zetten ofzo en dat centraal te maken? Dan kunnen mensen die een request doen dat ook doen.

Verder: Net uit bed (jetlag!) nog niks gedaan. Ga zometeen maar weer eens even kijken op PaiQ voor een half uurtje ofzo. De rest van de week zijn er genoeg leuke dingen te doen . Ook ben ik vandaag alweer een stuk positiever/rustiger, dus dat is beter
Nee. Dat is een service van Paiq, niet van Fok. Dit topic gaat over internetdaten in het algemeen, niet over Paiq. Nogmaals, jullie kunnen hier tips en verhalen uitwisselen over internetdaten, daar is het topic voor bedoeld. Requests kunnen achterwege blijven.

Verder wil ik nog even melden dat de rest van je post slowchat is en maar héél weinig te maken heeft met dit topic. Dat is al vaker voorgekomen, zou je daarop willen letten?

Er is een tijd terug een reeks geweest over internetdaten hier, die is na 30 delen gesloten omdat het alleen nog maar bestond uit paiq-invite requests en slowchat. Dat is niet de bedoeling. Als je hier niets te melden hebt, doe het dan niet. Er is al een slowchat in R&P.
pi_44213588
dus samenvatting beste jongens en meisjes:

voor Paiq-invites of huwelijksaanzoeken bij je favo fokker

bestaat er FoBo, PM,IRC en messengers

voor klaagzangen zoals van BttD hebben we KLB...

game on
pi_44213686
adultfriendfinder is trouwens veel leuker dan PaiQ
pi_44214362
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

je kan toch een oneliner sturen?

doe ik zelf ook...
als je weg moet en je denkt dat ze je mogen laat je je msn of meel achter..

makkelijk zat..

ik begrijp het probleem nie zo...
Ik kan toch geen oneliner sturen? Weet niet eens hoe ze eruit ziet....
En dat van msn of meel had ik ook al bedacht..... Achteraf.......
pi_44236009
Heb nu via knuz een aantal contacten opgepikt en op 3 na (van de 8 ofzo) staan ze nog niet in mijn msn.
Dit omdat ik ff rustig wil doen etc. 2 lijken me wel oprecht leuk/aardig maar dat is alleen van mailtjes/berichtjes af te leiden.

Meestal wil ik eerst een tijdje berichten sturen om te zien of iemand me wat lijkt, al is het maar voor een gezellig praatje,nothing more.
Nadeel van mensen toevoegen op msn is dat sommige zo overdreven aardig en "leuk" tegen je gaan doen.

Zit nu met een gozer "opgescheept" die me echt elke keer als ik online kom, me gelijk aanspreekt maar niet echt wat te vertellen heeft. Ik voel die klik niet maar hij schijnbaar wel. Vind hem ook flauwe opmerkingen maken en ze zo grappig bedoelen. Shit.
Hij begint ook beetje vervelend te worden door van die bemoeizuchtige vragen te stellen en zo zachtjes aan controleerd of ik de waarheid wel spreek (door paar dagen later er een verwijzing naar te geven en te vragen enzo). Hij denkt dat wij vrienden zijn ofzo maar zo zie ik dat totaal niet.
Ik probeer hem een beetje te laten doen en niet overal op in te gaan maar als dit nog lang duurt ga ik er wat van zeggen. Vind het lullig hem volledig te blokken.

Conclusie: nadeel van mensen toevoegen etc. is dat ze soms zo aan je lijken te hangen en ze niet doorhebben dat die klik er niet is. Hoe kom je daar vanaf? (ben hier te aardig voor denk ik).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')