nou het begint met een grap, eigenlijk geloof ik niet in internetrelaties... Nouja er zijn er genoeg ontstaan via internet, maar mij staat het totaal nie taan. Dus het is meer uit nieuwsgierigheid dan een serieuze bedoeling. Aangezien iemand anders zei van moet je is kijken, dus ik profieltje aangemaakt, en eens rondkijken op die site... Ik bedoel, wat zegt zo een profieltje nou over een persoon? voor mij vrij weinig. Je kan je presenteren zoals je zelf wil...quote:Op donderdag 30 november 2006 14:55 schreef Vivi het volgende:
Gelooft er in? Die site bestaat gewoon hoor, en zat mensen daten via die site, dus tis geen kwestie van geloven lijkt mij.
En je mag er best eerlijk voor uitkomen dat je je niet "voor de grap" hebt ingeschreven hoor..anders zou je niet zo nieuwsgierig zijn naar ervaringen dat je er een topic over opent nml
ik denk dat het voor vrouwen beter werkt dan voor mannen, want volgens mij zijn het de vrouwen die veel afwachten en hopen op berichtjes... En de mannen (die dus betaald hebben) sturen die berichtjes toch welquote:Op donderdag 30 november 2006 14:59 schreef floopzz het volgende:
Heb er niet voor betaald, maar het heeft wel gewerkt voor me
Het is misschien alleen zo dat je een week mailt of smst ofzo en daarna gaat het gewoon verder irl als bij een normale ontmoeting in de kroeg. Zo vreemd ist ook weer niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:58 schreef Mickje het volgende:
[..]
nou het begint met een grap, eigenlijk geloof ik niet in internetrelaties... Nouja er zijn er genoeg ontstaan via internet, maar mij staat het totaal nie taan.
tja die mensen zal je altijd hebben, maar het lijkt mij dat je voordat je gaat daten eerst via mail/msn/telefoon contact hebt, en ja ik weet dat je jezelf dan alsnog anders voor kan doen...quote:Op donderdag 30 november 2006 15:02 schreef Polvere het volgende:
Ik kende een meisje dat zich ook ingeschreven had op Relatieplanet. Een erg introvert meisje, die veel mannen gewoon over het hoofd zagen. Zij wist dat haar inneriljk wel interessant was en probeerde het via RP. Ze heeft een 10-tal dates gehad. Ze heeft nu een relatie met de 10e, maar de 9 voorgaande waren voor de mannen puur voor de seks, iets waar zij niet op zat te wachten.
Het komt misschien over als een vooroordeel, maar meisjes schrijven zich in omdat ze introvert zijn en in real life de stap naar mannen toe niet durven te zetten, mannen schrijven zich in omdat ze daar een goede kans inzien om seks te hebben.
In beide gevallen denk ik dat het meestal flink tegen zal vallen. De mannen, omdat ze introverte, verlegen, niet al te mooie meisjes als date krijgen. De meisjes, omdat ze mannen tegenover zich krijgen die alleen maar seks met ze willen.
Goh, verrassend.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:02 schreef Polvere het volgende:
Ze heeft nu een relatie met de 10e, maar de 9 voorgaande waren voor de mannen puur voor de seks, iets waar zij niet op zat te wachten.
Al met al deel ik je mening dat ik internet een behoorlijk kansloos medium vind om te datenquote:Het komt misschien over als een vooroordeel, maar meisjes schrijven zich in omdat ze introvert zijn en in real life de stap naar mannen toe niet durven te zetten, mannen schrijven zich in omdat ze daar een goede kans inzien om seks te hebben.
In beide gevallen denk ik dat het meestal flink tegen zal vallen. De mannen, omdat ze introverte, verlegen, niet al te mooie meisjes als date krijgen. De meisjes, omdat ze mannen tegenover zich krijgen die alleen maar seks met ze willen.
Nah, ik ken mijn vriendin via FOK. Ik vind dat toch anders. Zij post regelmatig, ik post regelmatig, we vonden elkaars posts leuk, je voegt elkaar toe op MSN, je blijkt best leuk met elkaar te kunnen praten, je besluit eens wat af te spreken, dat blijkt te klikken en je hebt een relatie.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Goh, verrassend.
[..]
Al met al deel ik je mening dat ik internet een behoorlijk kansloos medium vind om te daten![]()
Dat had ik hetzelfde. Als je dan ook zegt 'we kennen elkaar via internet' leg ik maar wel ff uit dat het niet via een datinggebeuren is.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:11 schreef Polvere het volgende:
[..]
Nah, ik ken mijn vriendin via FOK. Ik vind dat toch anders. Zij post regelmatig, ik post regelmatig, we vonden elkaars posts leuk, je voegt elkaar toe op MSN, je blijkt best leuk met elkaar te kunnen praten, je besluit eens wat af te spreken, dat blijkt te klikken en je hebt een relatie.
mja na een aantal profielen gezien te hebben, komen veel meisjes toch voorzichtig over, er staat altijd wel iets bij van, elkaar leren kennen via mail of msn, en misschien meer.... Aan de andere kant, dat kan allemaal schijn zijn want ze schrijven zich wel in.... Kan er geen hoogte van krijgen:Pquote:Op donderdag 30 november 2006 15:11 schreef Polvere het volgende:
[..]
Nah, ik ken mijn vriendin via FOK. Ik vind dat toch anders. Zij post regelmatig, ik post regelmatig, we vonden elkaars posts leuk, je voegt elkaar toe op MSN, je blijkt best leuk met elkaar te kunnen praten, je besluit eens wat af te spreken, dat blijkt te klikken en je hebt een relatie.
Maar goed, ik zocht geen relatie op FOK, zij ook niet. Via Relatieplanet zoek je daadwerkelijk naar een relatie of -in het geval van de meeste mannen- naar seks. Het lijkt mij zo vervelend om met een meisje te daten, waarvan je wéét dat ze nogal nadrukkelijk op zoek is. Dat zorgt voor een totaal niet leuke druk op zo'n date, lijkt me.
dat vind ik ook zo nep, waar kennen jullie mekaar van? ja via internet, alleen dat vind ik al zo kansloos over komen, net of je irl niets kan krijgen. Voor mij komt dat een beetje hopeloos over...quote:Op donderdag 30 november 2006 15:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat had ik hetzelfde. Als je dan ook zegt 'we kennen elkaar via internet' leg ik maar wel ff uit dat het niet via een datinggebeuren is..
Verschrikkeiljk inderdaad. Die eerste blik als je dát verteld is frustrerend. Na nadere uitleg is het begrip er meestal wel, maar dat eerste zinnetje: "Ja, ik ken 'r van internet!".quote:Op donderdag 30 november 2006 15:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat had ik hetzelfde. Als je dan ook zegt 'we kennen elkaar via internet' leg ik maar wel ff uit dat het niet via een datinggebeuren is..
Ja precies, dat vind ik dus ook. Maar ik vond hem leuk in een discussie en was het met hem eens. En daarom zochten we contact o.a. Dat vind ik minder kansloos dan relatieplanet.nlquote:Op donderdag 30 november 2006 15:14 schreef Mickje het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo nep, waar kennen jullie mekaar van? ja via internet, alleen dat vind ik al zo kansloos over komen, net of je irl niets kan krijgen. Voor mij komt dat een beetje hopeloos over...
mja uiteindelijk verslaat liefde alles denk ik:Pquote:Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja precies, dat vind ik dus ook. Maar ik vond hem leuk in een discussie en was het met hem eens. En daarom zochten we contact o.a. Dat vind ik minder kansloos dan relatieplanet.nl
Maar misschien maak ik mezelf dat alleen maar wijs..
lol een foto is niet verplicht nee, maar je profiel blijft onbeperkt bestaan? ook als je even niet actief bent? (als je dus een relatie hebt)quote:Op donderdag 30 november 2006 15:27 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik zag trouwens ook mensen die ik ken, en blijkbaar in het geheim zo'n profiel hadden. Wat ze er op hadden staan ook.. ik heb ze zo hard uitgelachen.. "Oproep: het is toch veel leuker om je bij te praten onder het genot van een drankje op een terrasje?" En bij mijn matches bleek mijn (niet zo vrijgezelle) ex te staan. Petje op en zonnebril, om niet herkend te worden. Kansloos. En toen ik verder keek bleek mijn eigen vriend óók een profiel te hebben. Mja.. dát was wel het toppunt. Hij zei, dat hij er een had om het profiel van zijn ex te kunnen bekijkenj. Maar ondertussen had hij wel een foto op zijn profiel. Zijn verklaring daarvoor was, dat je in die tijd alleen een profiel aan kon maken als je ook een foto plaatste. Volgens mij hoefde dat nooit...
Als je er niet komt, zakt je profiel langzaam weg (elke keer als je inlogt komt ie weer omhoog). Je kunt je profiel op non-actief zetten.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef Mickje het volgende:
[..]
lol een foto is niet verplicht nee, maar je profiel blijft onbeperkt bestaan? ook als je even niet actief bent? (als je dus een relatie hebt)
Twee jaar geleden ook niet? Lijkt me onlogisch, maar toch.. dan weet ik tenminste 100% zeker of ik terecht boos ben geworden.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef Mickje het volgende:
lol een foto is niet verplicht nee, maar je profiel blijft onbeperkt bestaan? ook als je even niet actief bent? (als je dus een relatie hebt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |