abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 november 2006 @ 21:00:34 #1
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43914955
Hier weer verder discussieren over online datingsites:

- Welke zijn goed, welke minder
- Wat zijn je ervaringen op de verschillende datingsites
- Hoe profileer je jezelf op datingsites, wat maakt je aantrekkelijk, wat niet
Internetjosti!
  zondag 26 november 2006 @ 21:03:49 #2
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43915005
Topicstarter heeft er weer een deuk in zijn ego bij Ben weer eens op een leuke manier weggebonjourd door een dame van 18:
quote:
Gedeelte van het gesprek:
26/11/06, 20:51 Van Trouwens, waarom zit je in godsnaam op Paiq als je in Montreal bent?
26/11/06, 20:51 Naar omdat ik over een weekje weer in NL ben
26/11/06, 20:51 Naar en ik loop er wel wat langer rond, ook voordat ik hier in Montreal kwam
26/11/06, 20:52 Naar zo nu en dan even checken
26/11/06, 20:52 Naar maar op een gegeven moment had ik geen matches meer haha
26/11/06, 20:52 Naar nu weer wel
26/11/06, 20:53 Naar heb je nog wat leuks gedaan dit weekend?
26/11/06, 20:54 Van Ja, uitgerust ;- )
26/11/06, 20:54 Van Daar was ik nogal aan toe
26/11/06, 20:54 Naar beetje actief geweest (Y)
26/11/06, 20:55 Naar mooi zo
26/11/06, 20:55 Naar ik ben vannacht ook nog even uitgeweest naar downtown
26/11/06, 20:55 Naar was weer erg gezellig
26/11/06, 20:55 Naar 3 am waren we terug
26/11/06, 20:55 Van "Naar downtown" :- P Heel pro hoor
26/11/06, 20:55 Van Drie al?
26/11/06, 20:55 Naar echt wel
26/11/06, 20:55 Naar al? :p
26/11/06, 20:55 Naar is goed genoeg hoor
26/11/06, 20:55 Naar meeste avonden
26/11/06, 20:55 Naar niet altijd
26/11/06, 20:56 Naar in Enschede ga ik vaak ook uit tot 3/4 uur en dan nog effe nagenieten in de woonkamer... desnoods bij de buren herrie trappen
26/11/06, 20:56 Naar zoals het hoort :p
26/11/06, 20:56 Naar maar dat moet ik nu allemaal missen jammer genoeg.. al mijn huisgenoten de hele tijd feesten en ik ben er niet bij
26/11/06, 20:57 Van Ik heb niet het gevoel dat wij veel interessante gesprekken gaan hebben
26/11/06, 20:57 Van Dus do you mind?
26/11/06, 20:57 Naar zucht...
26/11/06, 20:57 Naar whatever
26/11/06, 20:58 Van Jij ook een fijne avond. :- )
26/11/06, 20:58 Naar jahoor laters
WTF dus weer
Internetjosti!
  zondag 26 november 2006 @ 22:06:54 #3
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43915984
Jammer dat ze geen reden geeft. Maar iig is zij wel zo netjes om het aan te geven in plaats van abrupt het gesprek te stoppen.
  zondag 26 november 2006 @ 22:13:04 #4
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_43916089
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:03 schreef BttD het volgende:
Topicstarter heeft er weer een deuk in zijn ego bij Ben weer eens op een leuke manier weggebonjourd door een dame van 18:
Leermomentje, dames hebben graag dat er naar ze geluisterd wordt, zelf luisteren doen ze over het algemeen pas als ze een band met je hebben hetzij als je vriendin of een vriendin.

Maar goed, ik zal me er verder buitenhouden. Ik kom wel tot een relatie maar verkloot dan de boel weer.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 26 november 2006 @ 22:27:37 #5
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43916319
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:06 schreef cyber_rebel het volgende:
Jammer dat ze geen reden geeft. Maar iig is zij wel zo netjes om het aan te geven in plaats van abrupt het gesprek te stoppen.
Dat is zeker waar. Maar het blijft balen. Heb ik nou serieus iets verkeerd gezegd ofzo?

Ik word er een beetje moedeloos van. Als elk gesprek zo verloopt dan laat maar hoor
Internetjosti!
  zondag 26 november 2006 @ 22:29:08 #6
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43916346
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Maar goed, ik zal me er verder buitenhouden. Ik kom wel tot een relatie maar verkloot dan de boel weer.
Ik kom niet eens tot een gesprekje van langer dan 5 minuten Veel triester kan het niet
Internetjosti!
pi_43916593
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:27 schreef BttD het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Maar het blijft balen. Heb ik nou serieus iets verkeerd gezegd ofzo?

Ik word er een beetje moedeloos van. Als elk gesprek zo verloopt dan laat maar hoor
Beetje stoer doen over uitgaan vinden niet alle vrouwen even aantrekkelijk.

Ontopic: het is misschien al vaker gevraagd, maar zijn er ook gratis datingsites die toch een beetje ok zijn?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_43916791
Als je zo wanhopig ben al BttD en verwacht dat een willekeurige chat met een meisje uitloopt op serieuze gesprekken > date > relatie dan zal je dit ook onbewust laten blijken in de manier waarop je praat. Je chatgesprek is opdringerig BttD. Ga nou eens achter die pc vandaan.
^_
pi_43917302
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:56 schreef MadMarco het volgende:
Als je zo wanhopig ben al BttD en verwacht dat een willekeurige chat met een meisje uitloopt op serieuze gesprekken > date > relatie dan zal je dit ook onbewust laten blijken in de manier waarop je praat. Je chatgesprek is opdringerig BttD. Ga nou eens achter die pc vandaan.
tja, je chat toch omdat je hoopt er iemand tegen te komen ? hoe kan je ooit een relatie beginnen als je er niet in gelooft en er niet een beetje moeite in steekt ???

al de mensen die ooit iemand hebben tegengekomen op het net zijn toch begonnen bij een 'willekeurige chat', nee ?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_43917599
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:03 schreef BttD het volgende:
[..]

WTF dus weer
Wat heb je nou geleerd?

Niet iedereen is geboeid door je weekend. dus je zal het of anders moeten brengen of eerst uitzoeken wat ze wel leuk vind (gezamelijke intresses) en daaroverpraten ipv jezelf om het maar ff bot te zeggen

Als je genoeg credits hebt zijn do's en donts altijd leuk om ff te cheaten staat er in dat ze bios leuk vind?
Vraag je gewoon of ze nog wat leuks gaat doen vanavond, dan wacht je tot ze iets vraagt "en ga jij nog wat doen?" "mwaa misschien biosje ofzo" ( het boeit niet echt of je het echt van plan bent ) en met een beetje geluk lul je weer een kwartier over de laatste films

wat voor foto heb je er trouwens op?
  maandag 27 november 2006 @ 00:42:08 #11
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43918887
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:56 schreef MadMarco het volgende:
Gast, ik ben genoeg in het uitgaansleven te vinden en heb zat sociale activiteiten. Op dit moment iets minder omdat ik dus in een andere (vreemde) stad ben. Dan moet je toch wat? Mag ik serieus vragen waarom je mijn gesprek opdringerig vindt? Misschien komt het bij mij wel teveel voort uit het feit dat ik nu al zo vaak het volgende heb meegemaakt:

Je zegt dat je informatica studeert => stereotype wordt meteen ingevuld (hetgeen voor geen METER klopt overigens) en mevrouw weigert verder met je te praten. Dan lijkt het me niet eens zo onverstandig om dan maar erover te beginnen dat je ook een sociaal leven hebt buiten dat om.

Maar ik vond haar (zoals gewoonlijk) alweer ZO snel conclusies trekken... Het lijkt wel alsof men je al kan beoordelen binnen 5 minuten... ik vind het gewoon ronduit vreemd dat ze zo reageert, of ligt dit nou aan mij?

Maar serieus, ik hoor het graag, want als ik iets fout doe wat ik kennelijk al langer fout doe dan is het zaak om dat zo spoedig mogelijk te verbeteren/veranderen. Als ik niet weet wat er fout is kan ik het ook niet veranderen.

Daar wil ik nog een ding over kwijt... waar vind je mij serieus wanhopig overkomen in dat gesprek. Dat ik hier wanhopig overkom zal allemaal wel, maar ik vind mezelf in dat gesprek prima relaxed??? Niet pushen ofzo...
Internetjosti!
pi_43919067
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:42 schreef BttD het volgende:

Maar serieus, ik hoor het graag, want als ik iets fout doe wat ik kennelijk al langer fout doe dan is het zaak om dat zo spoedig mogelijk te verbeteren/veranderen. Als ik niet weet wat er fout is kan ik het ook niet veranderen.
Voor elke 2 regels die zij tikt tik jij er 5/6 zorg ervoor dat ze jou juist meer gaan vertellen ipv anders werkt vaak beter
  maandag 27 november 2006 @ 00:58:42 #13
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43919101
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:55 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Voor elke 2 regels die zij tikt tik jij er 5/6 zorg ervoor dat ze jou juist meer gaan vertellen ipv anders werkt vaak beter
Je hebt gelijk Maar vaak krijg je dan weer te horen dat je zo stil bent/saai... het is gewoon niet vaak goed geloof ik
Internetjosti!
pi_43919167
Ik vind het persoonlijk niets als mensen gaan vertellen hoe geweldig hun weekend was als het gewoon een nachtje stappen was (als het nou iets bijzonders was zoals een concert oid). In het kort: duidelijk maken dat je geen zielige computer nerdje bent door te vertellen hoe tof je sociale leven wel niet is, is not-done. Geldt ook voor foto's, sommige vinden het zo tof om met een fles bier op de foto te gaan
  maandag 27 november 2006 @ 01:23:11 #15
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43919366
quote:
Op maandag 27 november 2006 01:05 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind het persoonlijk niets als mensen gaan vertellen hoe geweldig hun weekend was als het gewoon een nachtje stappen was (als het nou iets bijzonders was zoals een concert oid). In het kort: duidelijk maken dat je geen zielige computer nerdje bent door te vertellen hoe tof je sociale leven wel niet is, is not-done. Geldt ook voor foto's, sommige vinden het zo tof om met een fles bier op de foto te gaan
OK, wat dan WEL?

Hoe zorg ik er dan voor dat ik niet op die manier overkom, zonder dat ze je meteen uit haar matches lijst verwijderd (is me nu al 3 of 4 keer gebeurd)
Internetjosti!
pi_43919631
quote:
Op maandag 27 november 2006 01:23 schreef BttD het volgende:

[..]

OK, wat dan WEL?

Hoe zorg ik er dan voor dat ik niet op die manier overkom, zonder dat ze je meteen uit haar matches lijst verwijderd (is me nu al 3 of 4 keer gebeurd)
meer vragen stellen en doorvragen.

waarom was ze zo moe, wat had ze gedaan dan, hoe vond ze dat, etc.
pi_43923991
quote:
Op maandag 27 november 2006 01:51 schreef Byte_Me het volgende:
meer vragen stellen en doorvragen.

waarom was ze zo moe, wat had ze gedaan dan, hoe vond ze dat, etc.
Inderdaad. Zij zegt dat ze lekker uitrustte en jij gaat meteen weer verder wat je allemaal niet in Montreal gedaan hebt en hoe vaak je wel niet uitgaat tot 3/4 ipv te vragen wat ze dan voor zwaar werk gedaan heeft.
Bovendien zou ik tureluurs worden als ik voor elk berichtje 4/5 korte zinnetjes terugkrijg. En die griet is 18. Als ze al een maatje zoekt, dan is dat waarschijnlijk geen persoon dat regelmatig vet ver in het buitenland zit voor zijn werk.

Als antwoorden lang op zich laten wachten kun je altijd vragen of ze het druk heeft en ze zin heeft om op een ander tijdstip te chatten (of je gaat zelf een beetje surfen)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_43924216
Als zij schrijft 'Ik heb uitgerust, want daar was ik wel aan toe', dan is het niet de bedoeling dat jij uitgebreid gaat zitten vertellen wat jij dat weekend allemaal wel niet gedaan hebt, maar dat je vraagt: 'Oh, hoezo was je daar aan toe?'.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 27 november 2006 @ 12:42:43 #19
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43925815
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:27 schreef BttD het volgende:
Nouja, je had kunnen vragen waarvan ze uitgerust was natuurlijk...
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Biancavia het volgende:
Als zij schrijft 'Ik heb uitgerust, want daar was ik wel aan toe', dan is het niet de bedoeling dat jij uitgebreid gaat zitten vertellen wat jij dat weekend allemaal wel niet gedaan hebt, maar dat je vraagt: 'Oh, hoezo was je daar aan toe?'.
Ja, dat dus
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_43926038
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:42 schreef BttD het volgende:

[..]

Je praat alleen maar over jezelf.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 27 november 2006 @ 13:16:56 #21
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_43926746
Ja precies, wat Biancavia zegt, vraag verder, wees geinteresseerd. Ga niet als een egocentrische botte lul alleen over jezelf vertellen. En niet als een gek lopen typen zonder haar reactie af te wachten. Maar er liever 1 lange zin van dan die korte zinnetjes. Van die korte zinnetjes, direct na mijn eigen reactie, zou ik denken dat je wel heel graag wilt.

Ik zou ook denken, deze gast praat alleen over zichzelf en uitgaan.. ow, dus mij vind ie niet zo interessant.. nou toedels. Ik vind ook als iemand over zijn geweldige weekend praat, hoeveel die wel niet gezopen heeft totaal niet boeiend..
Als je wilt laten zien dat je uitgaat en een social life hebt, als "saaie" ict-er, praat dan óver het uitgaan. Waar ga jij heen, waar gaat zij heen, tot hoe laat ga je stappen, waar hou jij van, kroegen, cafés, feesten, concerten, bla bla. En dan vertel je terloops wat jij dan doet en hoe het uitgaan in Montereal is en misschien kom je zo tot gezamelijke interesses..

En wacht haar reactie af. "Vind je 3 uur vroeg? Tot hoe laat ga jij stappen dan?" En niet blablabla klepper de klep klep.. gewoon haar reactie afwachten...
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_43927289
Het leuke is ook dat dat sommigen wellicht een spiegel voorgehouden krijgen. Als ik nu mijn chats teruglees wil ik ook nog wel eens 4 berichtjes sturen. Van een afstandje zie je duidelijk hoe verkeerd dat over kan komen. Aan de andere kant ben ik wel het type doorvrager.

Trouwens ipv van 'zucht whatever' had je ook kunnen vragen wat je fout deed. Zeg gewoon dat je om duistere reden in kroegen meer succes hebt dan op de chat en vraag welke fout je zojuist gemaakt hebt. Je ziet haar verder toch nooit en wellicht dat ze nog wel een paar minuten energie er in wil steken om je dat haarfijn uit te leggen
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 27 november 2006 @ 13:47:23 #23
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43927527
Naja, de boodschap is wel duidelijk denk ik voor BttD.
Toch wil ik mijn ei ook nog kwijt.
Zoals gezegd willen vrouwen mensen over zichzelf praten. Het leuke daarvan is dat als je gericht vragen stelt je heeeeel veel kan leren over mensen. Ook of een vrouw bij je past of niet (kan jij een keer het gesprek af kappen omdat je vindt dat ze niet bij je past ). Het is een beetje als in de kroeg zeveren. Beetje zeveren, maar wel je hoofd erbij houden en eigenlijk er een sport van maken hoe snel je zo veel mogelijk van haar te weten kan komen.

Zo had je bijv. zoals hierboven staat kunnen vragen waar ze van uitgerust is. Waarop je bijv. te horen krijgt dat ze het gruwelijk druk op der werk had. Respons, goh, wat doe je dan voor werk? Nouw ik doe dit dit en PR van bedrijf x. Ow! Dat klinkt interessant. En het was zo druk omdat je van de week een folder af moest hebben ofzo? Nee nee, er komt een beurs aan en daar moet ik nog veel voor doen. Ah leuk! enz. enz. .

Probeer ook niet te lang op 1 onderwerp te hangen behalve als ze aangeeft dat ze ergens een probleem heeft wat ze kwijt moet. Spring van werk, naar hobbies, naar weekendbezigheden, etc. . Je moet vooral proberen veel van haar te weten te komen. Andere mensen zijn interessant. Wat jezelf doet weet je als het goed is al .

Je moet niet afwachten wat ze gaan vertellen (dan ben je stil, of saai) en niet te veel over je vertellen (want dat is ook niet interessant). Ik probeer zelfs meestal haar vragen over mij binnen 3-4 zinnen om te draaien in dat zij weer gaat vertellen.
  maandag 27 november 2006 @ 13:54:33 #24
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43927733
Ik snap wat jullie bedoelen. Een van mijn andere ervaringen is echter dat als je vragen gaat lopen stellen en haar aan het woord laat dat er dan meestal niet veel uitkomt (misschien moet ik dat toch maar zien als een desinteresse teken ofzo). Ten tweede krijg je dan weer te horen dat je gedesinteresseerd bent omdat je zo weinig zegt. Ben zelfs een keer verwijderd omdat ik 10 seconden deed over een reactie geven in plaats van 5 (om maar wat te noemen). "Ja, je reageert me te langzaam = desinteresse doei...". WTF dus

Maar jullie hebben gelijk, ik zal eens kijken wat ik daaraan kan doen. Voor mij is het nuttig om dat te horen, omdat ik anders dezelfde fout(en) BLIJF maken
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 13:54:46 #25
36431 bleiblei
pi_43927742
Praten over je Paiq verleden is ook niet zo een goeie binnenkomer overigens.
In de kroeg vertel je ook niet dat je al een paar maanden geen matches hebt gehad .
  maandag 27 november 2006 @ 13:56:05 #26
36431 bleiblei
pi_43927780
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef BttD het volgende:
Ik snap wat jullie bedoelen. Een van mijn andere ervaringen is echter dat als je vragen gaat lopen stellen en haar aan het woord laat dat er dan meestal niet veel uitkomt (misschien moet ik dat toch maar zien als een desinteresse teken ofzo). Ten tweede krijg je dan weer te horen dat je gedesinteresseerd bent omdat je zo weinig zegt. Ben zelfs een keer verwijderd omdat ik 10 seconden deed over een reactie geven in plaats van 5 (om maar wat te noemen). "Ja, je reageert me te langzaam = desinteresse doei...". WTF dus

Maar jullie hebben gelijk, ik zal eens kijken wat ik daaraan kan doen. Voor mij is het nuttig om dat te horen, omdat ik anders dezelfde fout(en) BLIJF maken
Korte vragen stellen .
En vrouwen die je na 5sec geen reactie verwijderen moet je niet rouwig om zijn. Denk ik dan.
Toen ik nog Paiqte zat ik vaak gewoon tegelijk te internetten, en duurde het soms een halve minuut tot minuut dat er respons kwam van mijn kant. Nog nooit commentaar op gehad. En met gerichtte vragen ben je nooit gedesinteresseerd. Probeer wel dingen die je van der weet in vragen te verwerken. Dwz. ene keer verteld ze dat ze hockeyt en zaterdag tegen EMHC moet. Volgende keer vraag je, Hey! Hoe was de wedstrijd tegen EMHC?
  maandag 27 november 2006 @ 13:56:28 #27
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43927789
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef bleiblei het volgende:
Praten over je Paiq verleden is ook niet zo een goeie binnenkomer overigens.
In de kroeg vertel je ook niet dat je al een paar maanden geen matches hebt gehad .
Ik probeer vooral aanknopingspunten te vinden... Waarom zit zij op PaiQ, hoe denkt ze erover, wat vindt ze ervan etc. etc.
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 13:59:38 #28
36431 bleiblei
pi_43927875
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:56 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik probeer vooral aanknopingspunten te vinden... Waarom zit zij op PaiQ, hoe denkt ze erover, wat vindt ze ervan etc. etc.
Probeer die niet te zoeken in Paiq .
Ik denk dat het toch een beetje in de internetdate taboe zit + dat ik het niet fijn zou vinden (als man zijnde) om uit te moeten leggen wat ik er doe, hoe ik er over doe en hoeveel matches ik wel niet had. Probeer die aanknopingspunten te vinden in der interesses, werk, actualiteit, omgeving, etc.
  maandag 27 november 2006 @ 14:00:47 #29
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_43927901
Misschien had je meer vragen moeten stellen aan haar dan zelf vertellen. Ik ben zelf ook vaak de neiging om (te) lang uit te wijden over specifieke onderwerpen die ter sprake komen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 27 november 2006 @ 14:03:04 #30
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_43927969
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Biancavia het volgende:
Straks vertelt ze nog dat ze daar wel aan toe was omdat ze net met haar vriendje flink tekeer was gegaan dat hoef je ook niet te horen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')