WTF dus weerquote:Gedeelte van het gesprek:
26/11/06, 20:51 Van Trouwens, waarom zit je in godsnaam op Paiq als je in Montreal bent?
26/11/06, 20:51 Naar omdat ik over een weekje weer in NL ben
26/11/06, 20:51 Naar en ik loop er wel wat langer rond, ook voordat ik hier in Montreal kwam
26/11/06, 20:52 Naar zo nu en dan even checken
26/11/06, 20:52 Naar maar op een gegeven moment had ik geen matches meer haha
26/11/06, 20:52 Naar nu weer wel
26/11/06, 20:53 Naar heb je nog wat leuks gedaan dit weekend?
26/11/06, 20:54 Van Ja, uitgerust ;- )
26/11/06, 20:54 Van Daar was ik nogal aan toe
26/11/06, 20:54 Naar beetje actief geweest (Y)
26/11/06, 20:55 Naar mooi zo
26/11/06, 20:55 Naar ik ben vannacht ook nog even uitgeweest naar downtown
26/11/06, 20:55 Naar was weer erg gezellig
26/11/06, 20:55 Naar 3 am waren we terug
26/11/06, 20:55 Van "Naar downtown" :- P Heel pro hoor
26/11/06, 20:55 Van Drie al?
26/11/06, 20:55 Naar echt wel
26/11/06, 20:55 Naar al? :p
26/11/06, 20:55 Naar is goed genoeg hoor
26/11/06, 20:55 Naar meeste avonden
26/11/06, 20:55 Naar niet altijd
26/11/06, 20:56 Naar in Enschede ga ik vaak ook uit tot 3/4 uur en dan nog effe nagenieten in de woonkamer... desnoods bij de buren herrie trappen
26/11/06, 20:56 Naar zoals het hoort :p
26/11/06, 20:56 Naar maar dat moet ik nu allemaal missen jammer genoeg.. al mijn huisgenoten de hele tijd feesten en ik ben er niet bij
26/11/06, 20:57 Van Ik heb niet het gevoel dat wij veel interessante gesprekken gaan hebben
26/11/06, 20:57 Van Dus do you mind?
26/11/06, 20:57 Naar zucht...
26/11/06, 20:57 Naar whatever
26/11/06, 20:58 Van Jij ook een fijne avond. :- )
26/11/06, 20:58 Naar jahoor laters
Leermomentje, dames hebben graag dat er naar ze geluisterd wordt, zelf luisteren doen ze over het algemeen pas als ze een band met je hebben hetzij als je vriendin of een vriendin.quote:Op zondag 26 november 2006 21:03 schreef BttD het volgende:
Topicstarter heeft er weer een deuk in zijn ego bijBen weer eens op een leuke manier weggebonjourd door een dame van 18:
Dat is zeker waar. Maar het blijft balen. Heb ik nou serieus iets verkeerd gezegd ofzo?quote:Op zondag 26 november 2006 22:06 schreef cyber_rebel het volgende:
Jammer dat ze geen reden geeft. Maar iig is zij wel zo netjes om het aan te geven in plaats van abrupt het gesprek te stoppen.
Ik kom niet eens tot een gesprekje van langer dan 5 minutenquote:Op zondag 26 november 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Maar goed, ik zal me er verder buitenhouden. Ik kom wel tot een relatie maar verkloot dan de boel weer.![]()
![]()
Beetje stoer doen over uitgaan vinden niet alle vrouwen even aantrekkelijk.quote:Op zondag 26 november 2006 22:27 schreef BttD het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar het blijft balen. Heb ik nou serieus iets verkeerd gezegd ofzo?
Ik word er een beetje moedeloos van. Als elk gesprek zo verloopt dan laat maar hoor
tja, je chat toch omdat je hoopt er iemand tegen te komen ? hoe kan je ooit een relatie beginnen als je er niet in gelooft en er niet een beetje moeite in steekt ???quote:Op zondag 26 november 2006 22:56 schreef MadMarco het volgende:
Als je zo wanhopig ben al BttD en verwacht dat een willekeurige chat met een meisje uitloopt op serieuze gesprekken > date > relatie dan zal je dit ook onbewust laten blijken in de manier waarop je praat. Je chatgesprek is opdringerig BttD. Ga nou eens achter die pc vandaan.
Wat heb je nou geleerd?quote:Op zondag 26 november 2006 21:03 schreef BttD het volgende:
Topicstarter heeft er weer een deuk in zijn ego bijBen weer eens op een leuke manier weggebonjourd door een dame van 18:
[..]
WTF dus weer
Gast, ik ben genoeg in het uitgaansleven te vinden en heb zat sociale activiteiten. Op dit moment iets minder omdat ik dus in een andere (vreemde) stad ben. Dan moet je toch wat? Mag ik serieus vragen waarom je mijn gesprek opdringerig vindt? Misschien komt het bij mij wel teveel voort uit het feit dat ik nu al zo vaak het volgende heb meegemaakt:quote:Op zondag 26 november 2006 22:56 schreef MadMarco het volgende:
Als je zo wanhopig ben al BttD en verwacht dat een willekeurige chat met een meisje uitloopt op serieuze gesprekken > date > relatie dan zal je dit ook onbewust laten blijken in de manier waarop je praat. Je chatgesprek is opdringerig BttD. Ga nou eens achter die pc vandaan.
Voor elke 2 regels die zij tikt tik jij er 5/6 zorg ervoor dat ze jou juist meer gaan vertellen ipv anders werkt vaak beterquote:Op maandag 27 november 2006 00:42 schreef BttD het volgende:
Maar serieus, ik hoor het graag, want als ik iets fout doe wat ik kennelijk al langer fout doe dan is het zaak om dat zo spoedig mogelijk te verbeteren/veranderen. Als ik niet weet wat er fout is kan ik het ook niet veranderen.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 27 november 2006 00:55 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Voor elke 2 regels die zij tikt tik jij er 5/6 zorg ervoor dat ze jou juist meer gaan vertellen ipv anders werkt vaak beter![]()
OK, wat dan WEL?quote:Op maandag 27 november 2006 01:05 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind het persoonlijk niets als mensen gaan vertellen hoe geweldig hun weekend was als het gewoon een nachtje stappen was (als het nou iets bijzonders was zoals een concert oid). In het kort: duidelijk maken dat je geen zielige computer nerdje bent door te vertellen hoe tof je sociale leven wel niet is, is not-done. Geldt ook voor foto's, sommige vinden het zo tof om met een fles bier op de foto te gaan
meer vragen stellen en doorvragen.quote:Op maandag 27 november 2006 01:23 schreef BttD het volgende:
[..]
OK, wat dan WEL?
Hoe zorg ik er dan voor dat ik niet op die manier overkom, zonder dat ze je meteen uit haar matches lijst verwijderd (is me nu al 3 of 4 keer gebeurd)
Inderdaad. Zij zegt dat ze lekker uitrustte en jij gaat meteen weer verder wat je allemaal niet in Montreal gedaan hebt en hoe vaak je wel niet uitgaat tot 3/4 ipv te vragen wat ze dan voor zwaar werk gedaan heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 01:51 schreef Byte_Me het volgende:
meer vragen stellen en doorvragen.
waarom was ze zo moe, wat had ze gedaan dan, hoe vond ze dat, etc.
Nouja, je had kunnen vragen waarvan ze uitgerust was natuurlijk...quote:Op zondag 26 november 2006 22:27 schreef BttD het volgende:
Dat is zeker waar. Maar het blijft balen. Heb ik nou serieus iets verkeerd gezegd ofzo?
Ja, dat dusquote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Biancavia het volgende:
Als zij schrijft 'Ik heb uitgerust, want daar was ik wel aan toe', dan is het niet de bedoeling dat jij uitgebreid gaat zitten vertellen wat jij dat weekend allemaal wel niet gedaan hebt, maar dat je vraagt: 'Oh, hoezo was je daar aan toe?'.
Je praat alleen maar over jezelf.quote:Op maandag 27 november 2006 00:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Maar serieus, ik hoor het graag, want als ik iets fout doe wat ik kennelijk al langer fout doe dan is het zaak om dat zo spoedig mogelijk te verbeteren/veranderen. Als ik niet weet wat er fout is kan ik het ook niet veranderen.
Korte vragen stellenquote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef BttD het volgende:
Ik snap wat jullie bedoelen. Een van mijn andere ervaringen is echter dat als je vragen gaat lopen stellen en haar aan het woord laat dat er dan meestal niet veel uitkomt (misschien moet ik dat toch maar zien als een desinteresse teken ofzo). Ten tweede krijg je dan weer te horen dat je gedesinteresseerd bent omdat je zo weinig zegt. Ben zelfs een keer verwijderd omdat ik 10 seconden deed over een reactie geven in plaats van 5 (om maar wat te noemen). "Ja, je reageert me te langzaam = desinteresse doei...". WTF dus
Maar jullie hebben gelijk, ik zal eens kijken wat ik daaraan kan doen. Voor mij is het nuttig om dat te horen, omdat ik anders dezelfde fout(en) BLIJF maken
Ik probeer vooral aanknopingspunten te vinden... Waarom zit zij op PaiQ, hoe denkt ze erover, wat vindt ze ervan etc. etc.quote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef bleiblei het volgende:
Praten over je Paiq verleden is ook niet zo een goeie binnenkomer overigens.
In de kroeg vertel je ook niet dat je al een paar maanden geen matches hebt gehad.
Probeer die niet te zoeken in Paiqquote:Op maandag 27 november 2006 13:56 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik probeer vooral aanknopingspunten te vinden... Waarom zit zij op PaiQ, hoe denkt ze erover, wat vindt ze ervan etc. etc.
Straks vertelt ze nog dat ze daar wel aan toe was omdat ze net met haar vriendje flink tekeer was gegaanquote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Biancavia het volgende:
Als zij schrijft 'Ik heb uitgerust, want daar was ik wel aan toe', dan is het niet de bedoeling dat jij uitgebreid gaat zitten vertellen wat jij dat weekend allemaal wel niet gedaan hebt, maar dat je vraagt: 'Oh, hoezo was je daar aan toe?'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |