2 maand verkering mee gehad (mijn 1 na laatste ex). Relatie was wel goed maar ze bleek snel moe te zijn en had het druk met volleybal en woonde ver genoeg weg. 3 dagen na de ontmoeting wel sex gehad en sindsdien bleef ze elk weekend een dag bij mij slapen of ik bij haar en dat was allemaal heel goed. Ze was in het echt knap want anders had ik haar niet willen ontmoeten (en ik vraag altijd duidelijke foto's en soms ook cam). 2 keer 3 jaar terug dat ook gedaan, hield beide keren een maand stand. Maar dat ligt aan mijzelf want ik maak het dan uit.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:33 schreef -pinguin- het volgende:
vertel hier over je ervaringen met internet dates
viel het mee en heb je een relatie erdoor
viel het tegen terwijl het in het echt goed klikte
was ze in het echt lelijk
vertel hier alles![]()
vroeger was alles beterquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:48 schreef Logician het volgende:
Ik heb 'vroeger' een paar vriendjes gehad die ik via mIRC leerde kennen![]()
Volgende week laat ik hier wel weten hoe het wasquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:48 schreef Logician het volgende:
..
Wat een droomdate.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:56 schreef k_i_m het volgende:
en zijn slaapkamer vol had staan met Transformers.
3 weken geleden een reactie van een meisje op mijn MSN profiel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:33 schreef -pinguin- het volgende:
vertel hier alles![]()
Je hebt een meisje op je MSN, jullie zijn hopeloos verliefd maar hebben elkaar nog nooit gezien en nu wil je weten of het een tegenvaller gaat worden als je wat afspreekt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:33 schreef -pinguin- het volgende:
vertel hier alles![]()
Hier precies hetzelfde.quote:Het heeft mij (nog) niet gebracht wat ik "zoek"
Life sucksquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:51 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb ook een aantal internetdates gehad. Nog niet heel erg veel hoor en nu heb ik al een aardig tijdje geen date gehad.
[..]
Hier precies hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |