Daar hebben we een speciaal topic voor...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:18 schreef Yeahinho het volgende:
Die wissel met Leitoe snapte ik totaal niet. Die gast kan er écht niks van, en dan nog diep in de spits zetten ook...
Hoezo "ook"?quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:24 schreef sjimz het volgende:
Hebben jullie ook geen heimwee naar Rajcomar?
Yup.quote:
Ik dacht meer RKJVVquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup.
Misschien iets voor OJC.
Maar goed, ik ga wel 2 en een half uur pitten nu.
Dit is gewoon bullshit natuurlijk. Want zo kun je aan de andere kant ook stellen dat je met een beetje geluk een heel eind kunt komen.quote:Die playoffs zijn wel kut trouwens. Daar liggen we met een beetje pech ook na 1 ronde al uit, als we voetballen zoals we veel te vaak doen. En daar heb je dan driekwart jaar op gewacht.
Och wat zielig zeg, het ligt weer aan Bos.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:24 schreef DutchGooner het volgende:
maar zeker ook naar Bos die er geen kut van bakt.
Het ligt al 2 jaar aan Bos, die lamstraal hadden ze nooit moeten aanstellen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Och wat zielig zeg, het ligt weer aan Bos.
Maar daar is het nu te laat voor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:16 schreef TerroRobbie het volgende:
En als wij het beste elftal kunnen opstellen. Iets wat we dit seizoen slechts een enkele keer hebben kunnen doen. Kunnen we best een eindje komen. Ben ik van overtuigd.
In de playoffs bedoelt ie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar daar is het nu te laat voor.
Volgens mij door Coutinho maargoed...quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:58 schreef Yeahinho het volgende:
Bij Helmond hebben we 2 punten laten liggen door Bos.
Maar daar hebben we een ander topic voor.
Het een is natuurlijk ook een direct gevolg van het ander. Als jij elke week spelers mist door blessures en schorsingen en er bij sommige wedstrijden zelfs alleen maar jeugdspelers op de bank zaten. Dan wordt het natuurlijk heel lastig om enige structuur aan te brengen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:30 schreef DutchGooner het volgende:
Dat je met blessures en schorsingen te maken hebt, OK, weten we, houd ik rekening mee maar er is geen enkele structuur te bekennen in deze selectie, dat is het minste wat ik van een trainer verwacht.
En dat deed ie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij door Coutinho maargoed...
Ik geloof niet zo in de invloed van een trainer tijdens een wedstrijd. Hij kan hoogstens nog wat aanwijzingen geven en met een wissel iets proberen te veranderen. Maar het overgrote deel zal toch echt van de spelers af moeten komen. En als hij de opdracht geeft om niet in te zakken. Maar de spelers blijven toch maar achteruit lopen dan houd het een keer op natuurlijk dan kun je roepen tot je een ons weegt. En dat zal ik het geval Theo nog wel lang duren.
Ik ben van mening dat je reserves zonder problemen moet kunnen inpassen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het een is natuurlijk ook een direct gevolg van het ander. Als jij elke week spelers mist door blessures en schorsingen en er bij sommige wedstrijden zelfs alleen maar jeugdspelers op de bank zaten. Dan wordt het natuurlijk heel lastig om enige structuur aan te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |