Die bij de V&D?? Die zijn echt briljantquote:Op woensdag 29 november 2006 17:45 schreef Smeich het volgende:
Waarom worden die loempia's niet in de OP vermeld!?
Ik vorig jaar ongeluk bij dat kruispunt dus, maar goed dat die nu verbouwd is en ze de naam veranderd hebben, anders had ik ook nog trauma'squote:Op woensdag 29 november 2006 17:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens slechte herinneringen aan de john frostbrug.
Daar was ik betrokken bij een ongeluk, voor het eerst in mijn hele leven![]()
. (2 a 3 jaar geleden
)
Altijd als ik daar weer overheen rij, moet ik er weer aan denken.
Schrijf er een stukkie over en ik plemp het er inquote:Op woensdag 29 november 2006 17:45 schreef Smeich het volgende:
Waarom worden die loempia's niet in de OP vermeld!?
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
Welke fokker stak zijn middelvinger naar mij op, op de johan de wit laan?
Ik werd afgesneden op m'n tzr en toen ik fok jou joh roep zei ie ''Leuk forum he?''
..![]()
![]()
Dat bij de bushaltes is zodat rolstoelers er zo in kunnen rollen.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Arnhem - Under Construction stad
Hier in zuid ligt vanalles weer overhoop.. hebben ze na weet ik veel hoeveel jaar ein-de-lijk dat kruispunt metamorfoseallee oid af, gaan ze nu overal de wegen en stoepranden openbreken. Alle bushaltes liggen open enzo. Moet nu haast rare capriolen uithalen om lopend bij de supermarkt te komen (levend)
DAAROM! En die jonge gast is ook geweldig die daar werktquote:Op woensdag 29 november 2006 17:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die bij de V&D?? Die zijn echt briljant![]()
Je hebt ze zelf wel eens gehad?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schrijf er een stukkie over en ik plemp het er in.
Fotoboek + wat foto's van mijn voertuig denk ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]![]()
Hoe kan diegene jou herkend hebben dan?
It wasn't mequote:Op woensdag 29 november 2006 17:55 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Fotoboek + wat foto's van mijn voertuig denk ik.![]()
Ah, ze zijn net zoals die Arnhemse klasgenoten van me dus. Luiquote:Op woensdag 29 november 2006 17:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Augustus 2006 zouden ze klaar zijn
Zijn er ooit projecten op tijd klaar in Arnhem?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Augustus 2006 zouden ze klaar zijn
Dat is 't nou juist, ik zie nergens een fotoboekquote:Op woensdag 29 november 2006 17:55 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Fotoboek + wat foto's van mijn voertuig denk ik.![]()
Ik was vandaag niet op school. Ter voorbereiding heb ik al mijn projectleden huiswerk gemaild. En een docent gevraagd of hij ze wou overhoren.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, ze zijn net zoals die Arnhemse klasgenoten van me dus. Lui.
![]()
.
Ziejewelquote:Op woensdag 29 november 2006 18:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik was vandaag niet op school. Ter voorbereiding heb ik al mijn projectleden huiswerk gemaild. En een docent gevraagd of hij ze wou overhoren.
De mensen uit Gennep die ik ken zijn juist niet zo, dus ik weet niet over wie jij het hebtquote:Op woensdag 29 november 2006 18:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ziejewel!
Wees gerust, mensen uitGennep
zijn ook zo.
Over mijzelfquote:Op woensdag 29 november 2006 19:33 schreef Pelgrim het volgende:
Ik woon er sinds september, maar het valt me op dat ze overal bezig zijn. Het Centraal Station dat in verbouwing is, hier en daar worden gebouwen gesloopt en ook met het stationnetje op Presikhaaf zijn ze lekker bezig.
Het zal er vast wel beter op worden, dus waarom klagen. Ik kom toch weinig buiten
[..]
De mensen uit Gennep die ik ken zijn juist niet zo, dus ik weet niet over wie jij het hebt
Verkochtquote:Op woensdag 29 november 2006 20:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Vooruit dan, jij mag het bed
Ik haal daar wel eens vegetarische loempia's en als een wat ouder vrouwtje daar in dat kraampje staat dan roept ze altijd iets van "moet nog bakken" en kijkt ze met een blik van 'weet je wel zeker dat je ze wilt, want je moet er wel heel erg lang op wachten dan, want ik heb ze helaas niet al voor je gebakken' o.i.d. Eigenlijk is dat wel schattig en daarom bestel ik er dan ook meestal 2quote:Op woensdag 29 november 2006 17:46 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb daar toen de hellingproef moeten leren geloof ikquote:Op woensdag 29 november 2006 22:43 schreef Vork het volgende:
Oh, wat is Geitenkamp toch eigenlijk een mooie wijk. Jammer alleen van dat volk dat daar woont, die voortuinen verpesten het echt.
Het is vooral het volk inderdaad, hier en daar liggen prachtige straatjes.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:43 schreef Vork het volgende:
Oh, wat is Geitenkamp toch eigenlijk een mooie wijk. Jammer alleen van dat volk dat daar woont, die voortuinen verpesten het echt.
Van die mooie die een hellinkje oplopenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is vooral het volk inderdaad, hier en daar liggen prachtige straatjes.
Ja, vind ik ook welquote:Op woensdag 29 november 2006 23:34 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het Spijkerkwartier mooier, oude herenhuizen met veel authentieke details
Ik sport daar in de buurt. Er heen fietsen is an sich al een goede warming up. (Lang leve de hoogteverschillen.) Als iedereen van de straat is is het er wel mooi. Maar op een of andere manier hangt iedereen daar maar gewoon een beetje rond. Je kent ze wel, van die scooterjeugd, kauwgomkauwende meisjes die geen meter verder lopen dan de bushalte, veel honden en manke mannetjes met een bierbuik en een of ander vaag accent. Veel sociale huurwoningen. Wie zo'n 6 jaar ingeschreven staat bij Entree begint dan daar een beetje kans te maken op een woning. Er reageren op soortgelijke woningen in Presikhaaf gemiddeld 4 keer zoveel mensen, plus dat het verloop in Geitenkamp erg groot is. De enige koophuizen staan uiteraard allemaal aan de rand van de wijk, bij uitzicht op de koeienquote:Op woensdag 29 november 2006 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb daar toen de hellingproef moeten leren geloof ik![]()
.
Klasgenootje van me woont er ook en hij 'zeurt' er altijd over dat er Anita's en Johnny's wonen, maar ik ben er een keertje geweest en ik vind het in zijn straat wel meevallen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
6 jaar is idd de inschrijftijd die je normaal wel nodig hebt om kans te maken.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:31 schreef ijsmeis het volgende:
6 jaar![]()
. Stiekem overdrijf je een beetje toch, hoop ik, toch toch toch?
.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:44 schreef remlof het volgende:
morgenavond 11 uur moortgat?
Ja, bij de inschrijving kon ik nog niet invullen dat ik student was. Ik kwam er gisteren achter dat je dat wel later in kunt vullen *zucht* In plaats van dat ze dat even aangeven ofzo.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
6 jaar is idd de inschrijftijd die je normaal wel nodig hebt om kans te maken.
Maar als student heb je al wel eerder kans hoor
Hier bij mij in de straat zijn 2 maanden geleden heel veel appartementen vrijgekomen, ik dacht dat ze binnen een week gevuld zouden zijn, maar staan er nog tig leeg? Jammer dat nu niet meer particulier is hier anders hadden mensen zoals jij voor heel weinig een zelfstandig appartement gehad. Ik dacht altijd dat het hier vol zat omdat het gewoon zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding is maar blijkbaar stond de helft leeg
Poep poeh...quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
...
Nu moet ik het 'contract' weer uitprinten, ondertekenen en opsturen.
Wat gaat hij doe dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:18 schreef Pino_666 het volgende:
Zaterdag Don Diablo + Patrix in The Level![]()
Van 22.00 tot 10.00
Wie gaat er mee ?![]()
Is dit een serieuse vraag?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:51 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat gaat hij doe dan?
Een stuk gitaar spelen of de bingo voorzitten
patrix draait ook als mad mr frosty, dan draait ie zeker wel chill... maar als ie als patrix draait is het niet mijn stijlquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:18 schreef Pino_666 het volgende:
Zaterdag Don Diablo + Patrix in The Level![]()
Van 22.00 tot 10.00
Wie gaat er mee ?![]()
Altijd vroegah met m'n oma heenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:33 schreef Nouk82 het volgende:
...
Ik vind de kinderboerderij wel tof. Met Koes en Schaaps enzo...
In welke wijk is 'hier' dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
6 jaar is idd de inschrijftijd die je normaal wel nodig hebt om kans te maken.
Maar als student heb je al wel eerder kans hoor
Hier bij mij in de straat zijn 2 maanden geleden heel veel appartementen vrijgekomen, ik dacht dat ze binnen een week gevuld zouden zijn, maar staan er nog tig leeg? Jammer dat nu niet meer particulier is hier anders hadden mensen zoals jij voor heel weinig een zelfstandig appartement gehad. Ik dacht altijd dat het hier vol zat omdat het gewoon zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding is maar blijkbaar stond de helft leeg
Hoi uit Klarendal Sodiumquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:05 schreef Sodium het volgende:
[..]
In welke wijk is 'hier' dan?
Ohja, tevens 'Hoi!' aan alle Arnhemmers.![]()
Haai! Ik weet ook nog niet waar H_M het over had. We horen het spoedig, gok ik.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi uit Klarendal Sodium
edit: oh ik weet niet welke wijk H_M het over had
Ze willen wel veel bouwen, maar het gaat allemaal nou niet echt heel erg snel.quote:Op zondag 3 december 2006 14:26 schreef Nouk82 het volgende:
Klarendal: Ligt er net maar aan welke straat je woont en wie je directe buren zijn. Net als in de Malburgen, Presikhaaf en Het Broek, eigenlijk. Je kan er perfect wonen, maar je kan er ook tussen behoorlijk tuig terecht komen...
Gewoon goed checken wie je buren zijn en of er niet elke avond brommerjeugd voor je deur wiet staat te roken
Ik wil dat ze verdorie eens opschieten en mijn gebouw gaan verbouwen. Gemeente Arnhem is echt een ontzettende zeikgemeente qua bouwen, zeg! (maar ze bouwen dan wel weer veel, heel suf..)
Ik ben heel blij met m'n appartementje in Klarendal, inderdaad alles binnen loopafstand en beslist geen saaie buurt. Heb er dan wel 7 jaar voor op de wachtlijst van Volkshuisvesting gestaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:25 schreef Sodium het volgende:
[..]
Haai! Ik weet ook nog niet waar H_M het over had. We horen het spoedig, gok ik.
Klarendal schijnt toch redelijk leuk te zijn, ondanks de negatieve verhalen die je altijd/vaak/wel eens hoort. Je hebt toch alles in de buurt wat je nodig hebt: centrum (Loempiaverkoper voor de V&D niet te vergeten), OV, Nederlandse molen voor dat Hollandsche gevoel, parken, buurtsupers, echte turkse groentenboeren... Ik ben steeds meer van plan er te gaan wonen vanwege de combinatie van al deze zaken.
Wat voor soort mensen wonen er dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met m'n appartementje in Klarendal, inderdaad alles binnen loopafstand en beslist geen saaie buurt. Heb er dan wel 7 jaar voor op de wachtlijst van Volkshuisvesting gestaan
Die heb ik wel eens gezien ja, weet niet helemaal meer precies waar, maar als je richting station velperpoort loopt aan de linkerkant ergens in het midden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:25 schreef -skippybal- het volgende:
Er schijnt zo'n kapper in de Steenstraat te zitten waar je je voor 10 euro kan laten knippen als je je studentenkaart laat zien. Weet iemand hoe die heet of waar 'ie ongeveer zit?
Danke schönquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gezien ja, weet niet helemaal meer precies waar, maar als je richting station velperpoort loopt aan de linkerkant ergens in het midden.
Astuquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Danke schön![]()
Nu maar even wachten want er komt me toch een bak regen aan volgens buienradar.nl![]()
Daar ben ik vorige week ook geweest, zit bijna naast Bruna.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:25 schreef -skippybal- het volgende:
Er schijnt zo'n kapper in de Steenstraat te zitten waar je je voor 10 euro kan laten knippen als je je studentenkaart laat zien. Weet iemand hoe die heet of waar 'ie ongeveer zit?
En... zit 't een beetje, voor een tientje?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:58 schreef voodoolady het volgende:
Daar ben ik vorige week ook geweest, zit bijna naast Bruna.
Vooral dat Skontra klinkt best leukquote:Zaterdag 9 december (concert/folkpunk met afterparty)
Circle J en Skontra (Sp)
DJs Folkmood + guest
open: 21:00 - 4:00 aanvang: 21:30 entree: ¤ 3,-
Na 23:00 uur ¤ 5,-
De muziek van het ambitieuze vijftal Circle J laat zich het beste omschrijven als een kruising tussen de elementaire punk van The Ramones en de opgevoerde folk van The Pogues. Energiek, snel en erg vrolijk. Als publiek staat je eigenlijk maar één ding te doen: pot bier in de hand, vuist in de lucht, en meebrullen maar! De Spaanse band Skontra die uit 6 man bestaat (2 gitaristen, bassist, drummer, zanger en iemand die doedelzak speelt) is al best bekend in Spanje. Ze spelen punk/hardcore en ska/reggae gecombineerd met traditionele folk uit Asturië. En dit natuurlijk op aanstekelijke iberische wijze gebracht.. Na de bands gaan we lekker door tot 4 uur in dezelfde stijl, langzaam overgaand naar het betere dansbare werk.
Circle J.
Myspace Circle J.
Skontra
Myspace Skontra
Is wat er allemaal te doen is in de binnenstad in de periode van 16 - 24 december.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
Bij mij werkt de site niet, dus ik heb geen idee wat het is.
ik ga wel effe kijken denk ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat iemand hier nog heen in Bosch?
[..]
Vooral dat Skontra klinkt best leuk![]()
Hmm, als je bekenden hebt kan het welquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga denk ik vanavond/vannacht (ligt eraan hoe lang ik over die kutschool doe) toch maar even naar Bosch.
In me eentje welteverstaanVrienden gaan allemaal naar één of ander lomp klaasfeestje in Culemborg
![]()
je herkent me wel he? ga ook alleen denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga denk ik vanavond/vannacht (ligt eraan hoe lang ik over die kutschool doe) toch maar even naar Bosch.
In me eentje welteverstaanVrienden gaan allemaal naar één of ander lomp klaasfeestje in Culemborg
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
je herkent me wel he? ga ook alleen denk ik
Daar wil je op koopzondag echt niet zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen denk ik naar Duiven. Daar is op dat industrieterrein van de Ikea en Makro alles open toch?
Nee daar word je dolgelukkig van, kan je nog beter op de bank klus tv kijkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen denk ik naar Duiven. Daar is op dat industrieterrein van de Ikea en Makro alles open toch?
Als ik het goed heb, moet het tijdelijk station ongeveer twee tot drie jaar functioneren als station. Ik dacht dat in 2009 het nieuwe station (die terminal) af moest zijn. Op deze website kun je wel wat informatie vinden (Informatie - Vraag en Antwoord) over het bouwproces en het eindresultaat.quote:Op zondag 10 december 2006 14:15 schreef Gitarist het volgende:
Ik moet morgen naar Arnhem voor een tentamen... 'k ga waarsch. met het OV.
Dat nieuwe tijdelijke station is wel ** want je moet een heel stuk extra tussen die winkels doorlopen voordat je daadwerkelijk op straat bent. Wat mij betreft hadden ze de ingang ter hoogte van de geldautomaten gedaan, dan was je sneller buiten (of binnen geweest).
Maar ja daar zullen de ondernemers met het oog op hun portemonnee wel tegen geprotesteerd hebben ofzo...
Hoelang gaan die bouwwerkzaamheden nog duren, ze zijn er al jaren bezig..?
Arnhem Metal Meeting.. en geweldig dat het weer was in Arnhem.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geeft Marco Borsato vandaag een concert in het zwart ofzo? of was vandaag die Metal Meeting?
quote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Gitarist het volgende:
Haha da's goed nieuws, ware het niet dat m'n tentamens dan al afgerond zijn en ik waarsch. daarvoor nooit meer naar Arnhem hoef
Ik zal ze morgen eens tellen als ik het niet vergeet.
Ok dan.quote:Op zondag 10 december 2006 21:21 schreef Sodium het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Zelf kom ik er ook nog overheen, morgen, dus ach, laat ik ze ook eens tellen. Ik weet dat de 'luie trap' naar de fietsenstalling in ieder geval zo'n 132 treden telt.
Sterkte met je tentamen, morgen. Welk tentamen moet je afleggen?
Ik ben maar naar Duitsland gegaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar wil je op koopzondag echt niet zijn![]()
kun je wel zeggen ja... och het leger thema was wel grappig, maar ik heb me vooral in het begin wel goed vermaaktquote:Op zondag 10 december 2006 21:22 schreef Slarioux het volgende:
Wat een kutherrie in Willemeen, dat was de vorige keer toch beter
Mjah ik stond met een paar mensen verbaasd sarcastisch aan de rand te kijkenquote:Op maandag 11 december 2006 19:15 schreef voodoolady het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja... och het leger thema was wel grappig, maar ik heb me vooral in het begin wel goed vermaakten dat metal mensjes groepje was irritant!
Idd, ben benieuwd hoe dat gaat als het vriestquote:Wat ik nog het ergste vind aan dat nieuwe station is dat het niet eens droog is, wat dachten ze het regent nooit in arnhem of zo? of de arnhemmers vinden het wel leuk om door de plassen te stampen en over de hagel uit te glijden?
haha daar zit ik dus ook echt elke keer al aan te denkenquote:Op maandag 11 december 2006 19:26 schreef -skippybal- het volgende:
Als het gaat ijzelen komt niemand meer dat heuveltje op zonder 3 keer neer te gaanEn die gehandicaptenlift zou dan ook wel vastvriezen...
16 treden om van straatniveau op stationniveau te komen en nog eens 45 om boven de sporen te komen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:32 schreef Sodium het volgende:
[..]Wel goed voor je conditie trouwens, al die traptreden. Heeft iemand ze voor de lol eens geteld, misschien?
Ah oke, die 16 treden zijn van die kleine trap aan de voorkant van het station. Ik telde er gisteren 84 in totaal (naar boven en naar beneden) om boven de sporen te komen en 21 om vanaf de hoofduitgang bij de fietsenstalling te komen (richting Willemsplein). De trap met de lage treden (luie fietstrap) had vreemd genoeg een wisselende hoeveelheid treden waardoor ik de tel kwijtraakte. Vandaag nogmaals tellen. Maar het zijn er in ieder geval al 105 per enkeltje.quote:Op maandag 11 december 2006 22:06 schreef Gitarist het volgende:
[..]
16 treden om van straatniveau op stationniveau te komen en nog eens 45 om boven de sporen te komen.
Bereid je maar voor op de Arnhemse files...2 maal daags alle singels, Sonsbeekweg, Apeldoornse, Amsterdamse, Utrechtse, kortom: alle wegen de stad uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:19 schreef Nouk82 het volgende:
Hoera, ik krijg een lease-autoow! Geen gedoe meer met Arnhemse treinen en stations!
Is die suffe schaatsbaan alweer aangelegd, trouwens?
In de krant stond dat ie 18 december open gaat.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:19 schreef Nouk82 het volgende:
Is die suffe schaatsbaan alweer aangelegd, trouwens?
Dat is nu toevallig, zitten we in exact hetzelfde schuitjequote:Op woensdag 13 december 2006 15:13 schreef CrazyThing het volgende:
Ik woon ook in Arnhem... heb sinds juli een appartement met mijn vriend in (wijk)monnikenhuizen. Ik heb het hier wel prima naar mijn zin, maar als je niet in het centrum woont is een fiets wel handig om te hebben(10 minuten fietsen naar de stad als ik doortrap)... want lijn 7 vanaf hier naar de stad is echt een ramp.
Verder vind ik een echte aanrader de wok in de stad. Die naast de V&D op de benedenverdieping kun je een wokmenuutje bestellen tussen de 3-5 euro. Ik neem altijd de vegetarische met nasi voor drie euro, echt superlekker.
quote:Op donderdag 14 december 2006 01:44 schreef PallominnoXIII het volgende:
Welke hoerenzwever legt er elke keer een flinke berg schijt bij de V&D neer?
Ben er nu al 2 keer doorheen gebaggert met m'n TZR en STINKEN wat die shit deed, godverdomme
26e kan ik niet want dan moet ik wat knopjes ophalen van het vliegveld, kan het niet in één van de dagen ervoor?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. en ik was overtuigd dat ik recht deed. in mijn don quichote waan. ach wat maakt het ook uit. misschien 26 dec in het moortgat...
Yep, da's de shit! En de Barron is ook een leuke nieuwkomer, met erg toffe bands op zaterdag!quote:
Waar zit dat ergens?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef Elvislives het volgende:
[..]
En de Barron is ook een leuke nieuwkomer, met erg toffe bands op zaterdag!
Zit er in het Gelrodome een fitnesscentrum?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:01 schreef meisje1981 het volgende:
ja bij het gelredome daar hebben ze tv's enzo
Mooieweg op rijkerswoerd hoor ik ook wel veel over
Mjah alleen dan ist meestal stuk minder gezellig en meer paupers. Doe mij maar donderdag!quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:55 schreef Pelgrim het volgende:
Is er op de zaterdagen net zo veel te doen als op de donderdagen qua uitgaan in Arnhem? Misschien domme vraag, maar toch stel ik hem maar even
Mijn vriendin sport bij Stelling Sport. Ik ben ook 1x geweest. Ik moet zeggen, het was niet echt slecht. Er hingen tv's maar niet van die grote. Verder niet veel speciale voorzieningen, maar wel alles benodigde apparaten. En een sauna, die best fijn isquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik wil gaan fitnessen in Arnhem, maar ik ben niet zo bekend met de fitness-scholen in Arnhem. Hebben ze in Arnhem ook van die fitness-scholen met van die grote tv's etc? En welke scholen zijn goed?
Bier drinken ofzo. Wellicht nog masturberenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:19 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand nog een tip voor vanavond?
Eerste twee zijn wel chill, maar die prijzen van die pistolen tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bier drinken ofzo. Wellicht nog masturberen![]()
Of gewoon met een geladen pistool opstap, dat houd je scherp![]()
Uhh zo bedoel ik het nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eerste twee zijn wel chill, maar die prijzen van die pistolen tegenwoordig![]()
Tja, dat krijg je met die duidelijke zinnenquote:
Een geladen pistool sloeg op dat masturberen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met die duidelijke zinnen
Slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een geladen pistool sloeg op dat masturberen.
Als je vlak voor het stappen masturbeert staat het testosterongehalte op een lager pitje (en zul je geen drang hebben om van bil te gaan ofzo)![]()
Dat klopt. Een vriend van mij had die theorie bedacht (nooit voor het stappen masturberen). Of het werkt, geen ideequote:Op zaterdag 16 december 2006 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op![]()
Lekkere wijven blijven lekkere wijven. Vooral met wat bier op![]()
Wat gaat er in Huissen komen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:49 schreef Nouk82 het volgende:
In Huissen gaan ze binnenkort naar iets mooi nieuws verhuizen, enz.
Ja, Stelling sport is niet zo geweldig vergeleken met wat ik gewend was (Fitness First). Maar in Arnhem-noord (waar ik woon) is gewoon geen fitness te vinden voor een normale prijs die beter is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:49 schreef Nouk82 het volgende:
Cafe Barron is top! Vooral op woensdagen (jam-sessies) en zaterdagen (live muziek)! Je kan er ook doppinda's eten en dan mag je de schilletjes op de grond mikkenIk vier daar in ieder geval Oud&Nieuw...
Sportschool: Stelling sport is voor paupers! Wat een compleet afgeleefde tent is dat zeg! Achmea is mooi, maar bizar duur. Kusters ben ik nog nooit geweest, als ik zo'n eind die berg op ben gezwoegd wil ik alleen nog maar zwemmenDie sportschool in de steenstraat is reelijk, maar wel zo'n kijken & bekeken worden tent. Bewegen aan de rijn op de korenmakrt is ronduit eng. Duur ook, trouwens. Maar wel uber-hip. Als je aan de rand van Arnhem woont, kun je ook eens naar sportscholen net buiten de stadsgrens kijken. In Velp hebben ze Jagyba, in Huissen gaan ze binnenkort naar iets mooi nieuws verhuizen, enz.
Oh dat ken ik dan ook. Beetje jammer alleen dat het steeds dezelfde band is die er speelt met idem muziek...quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:49 schreef Nouk82 het volgende:
Cafe Barron is top! Vooral op woensdagen (jam-sessies) en zaterdagen (live muziek)! Je kan er ook doppinda's eten en dan mag je de schilletjes op de grond mikkenIk vier daar in ieder geval Oud&Nieuw...
...
Nog geen idee. Ik ga naar een paar klasgenoten van mijn vriendin toe, en laat me verrassenquote:Op maandag 18 december 2006 13:16 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand al plannen voor oud & nieuw? Ik denk dat ik voor Musis Sacrum ga
je hebt er ook 1 in zuid, oude brug over, meteen naar rechts en dan stukkie doorfietsen, ben de naam vergeten. Wel behoorlijke sjonnies, maar ook veel losse gewichten ed. En omdat driekwart van die apen alleen maar met toestellen werkt kan je lekker doorknallen met de losse gewichtenquote:Op zondag 17 december 2006 12:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, Stelling sport is niet zo geweldig vergeleken met wat ik gewend was (Fitness First). Maar in Arnhem-noord (waar ik woon) is gewoon geen fitness te vinden voor een normale prijs die beter is.
Ja, de Zinc.quote:Op maandag 18 december 2006 14:42 schreef meisje1981 het volgende:
ik denk dat ik 2e kerstdag maar weer eens ga stappen in Arnhem, heeft er nog iemand tips om naartoe te gaan?
slechts één? moet je de volgende keer beter kijken, het wemelt van die sjappies daarquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:37 schreef Klingon het volgende:
Aspen Valley vind ik niet zoveel aan. Laatste keer dat wij er waren stond er achterin één of andere homo met een strak korte spijkerbroek achter de bar![]()
Zit nu tijdelijk in Rotterdam t/m eind februari voor stage, is ook wel te doen... maar Arnhem blijft toch dé stad.
shhhhhht ik negeer het. Ik moet de dag erna werken. Om 8 uur 's ochtendsquote:Op maandag 18 december 2006 18:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ja, de Zinc.
Daar is de laatste Classic Gold, met Darkraver.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef anisubs het volgende:
Als ik aan Arnhem denk denk ik aan AliOsram
Hmm!quote:Op maandag 18 december 2006 18:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ja, de Zinc.
Daar is de laatste Classic Gold, met Darkraver.
Hey, daar sport ik...quote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oh in Arnhem-Zuid zit trouwens nog wel een degelijk fitness centrum; http://www.shksportcentrum.nl/
Ali Osram is de oom van een vriend van mequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef anisubs het volgende:
Als ik aan Arnhem denk denk ik aan AliOsram
Jah, volgens mij ligt de winkel bijna naast Waaghals.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:01 schreef Vork het volgende:
Welke pulpwinkel, Play it Again?
Waarschijnlijk dezelfde gek die mij het hart in de keel deed schieten met een klap die ik kon horen terwijl ik onder de douche stond, met de radio hard aan en de deur dicht. De cavia's zaten een kleine twintig minuten later nog steeds panisch met z'n vieren in hun huisje gepropt. (maar dat kan ook komen omdat ze daar klem zaten...die huisjes zijn niet gemaakt voor multiple-cavia)quote:Op woensdag 20 december 2006 16:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Goed, het is weer raak, wie stak hier laatst een 10.000 klapper af.
Dat is Dollhouse.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:56 schreef Pelgrim het volgende:
Jah, volgens mij ligt de winkel bijna naast Waaghals.
dat is de dancedrugstorequote:Op woensdag 20 december 2006 22:04 schreef meisje1981 het volgende:
als je bij ratelband daar dat straatje in loopt zit toch ook zo'n vinyl winkeltje, ik weet niet hoe die heet
Ik moet zo nogquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:08 schreef Nouk82 het volgende:
Wie eens graag het voorportaal van de hel wil meemaken: Ga nu naar een van de grotere Albert Heijns.
Ik heb zojuist Presikhaaf overleefd...
whehehe daar is mn moeder nu heen, lekker voor drquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:08 schreef Nouk82 het volgende:
Wie eens graag het voorportaal van de hel wil meemaken: Ga nu naar een van de grotere Albert Heijns.
Haha, ik was rond jouw posttijd ook net terug van o.a. de Albert Heijn in Presikhaaf. Misschien hebben we elkaar nog bijna omver gelopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:08 schreef Nouk82 het volgende:
Bij ons (AH XL kronenburg) was echt erg de laatste 2 dagen, je komt echt niet vooruit, zondag waarschijnlijk wel rustigerquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:08 schreef Nouk82 het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 00:12 schreef Vork het volgende:
ben ik altijd blij dat ik aan de goede kant van de rivier zit
Beschrijf jezelf eens, dan weet ik de volgende keer wie ik omver moet lopenquote:Haha, ik was rond jouw posttijd ook net terug van o.a. de Albert Heijn in Presikhaaf. Misschien hebben we elkaar nog bijna omver gelopen.
Fotoboek is misschien ook handig om in te kijken..quote:Op zondag 24 december 2006 00:41 schreef Nouk82 het volgende:
[..]
Beschrijf jezelf eens, dan weet ik de volgende keer wie ik omver moet lopen![]()
Als je iemand ziet van een jaar of 25, die meestal niet alleen is, haast heeft, maar toch en zeker 12 keer tegen komt tijdens het boodschappen doen, een grijze jas aan heeft, net die laatste producten met 35% korting-stickers voor je neus heeft weggekaapt (mits geen vlees) en net groot genoeg is om niet zomaar even omver te lopen, dan is de kans groot dat ik het ben.quote:Op zondag 24 december 2006 00:41 schreef Nouk82 het volgende:
Beschrijf jezelf eens, dan weet ik de volgende keer wie ik omver moet lopen![]()
Hey maar even compleet iets anders.quote:Op zondag 24 december 2006 00:41 schreef Nouk82 het volgende:
Inderdaad. Heeft mij ook 9 euro extra gekost.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:16 schreef TomR het volgende:
ga aub naar een winkel die er ervaring mee heeft, zijn veel regels voor tegenwoordig. Als je ze zelf maakt in zo'n hokkie kan ik je nu al vertellen dat je ze over mag maken.
Kratje Amstel 6,99 bij de Plus (zag ik net op de reclame). Weet niet of je het te drinken vindt, maar duur is het nietquote:Op maandag 25 december 2006 23:05 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand nog iets waar je morgen voor een beetje een normale prijs nog bier kan halen?
staan er zeker weten nog.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:07 schreef The.PhantoM het volgende:
staan die fotohokjes nog op arnhem cs? Of hebben ze die nu met het tijdelijke station ook weggehaald? Moet namleijk nog foto's maken voor mijn ov...
Ik heb ze ook met zelfgemaakte en geprinte foto's kunnen regelen. Geen probleem voor een OV. Voor je paspoort is het andere koek. Recht van voren, niet lachen, oren vrij, witte achtergrond etc. etc.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:23 schreef Sodium het volgende:
Voor je OV-studentenkaart heb je geen officiële pasfoto's nodig. Je mag dan ook gewoon nog lachen (als je dat zou willen) op de pasfoto die je op je jaarkaart laat plakken. En mocht de OV-kaart-in-elkaar-zet-man zeggen dat het niet mag, laat 'm dan de papieren erbij halen waarin staat dat je pasfoto officieel moet zijn. Die zal hij niet kunnen vinden...
Was die dan open gisteren op 2de kerstdag?quote:Op woensdag 27 december 2006 00:59 schreef leolinedance het volgende:
Kratje Amstel 6,99 bij de Plus (zag ik net op de reclame). Weet niet of je het te drinken vindt, maar duur is het niet
Kaartje al binnen hierquote:Op woensdag 27 december 2006 18:52 schreef Elvislives het volgende:
Wie doet wat met oud en nieuw? Ik stel voor: Konijn 2000 in de musis!
Creatieveling!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb ze ook met zelfgemaakte en geprinte foto's kunnen regelen. Geen probleem voor een OV. Voor je paspoort is het andere koek. Recht van voren, niet lachen, oren vrij, witte achtergrond etc. etc.
quote:VERKIEZING
Geenstijl wil poll frustreren
18-12-2006 De Gelderlander
De website geenstijl. nl heeft gebruikers opgeroepen om de verkiezing van Arnhemmer van het jaar te beïnvloeden en massaal op Marco Borsato te stemmen.
Geenstijl heeft een reputatie hoog te houden met het torpederen van internetverkiezingen. Als de makers van de onder jongeren populaire website ergens een poll ontdekken, geven ze hun lezers altijd een stemadvies. Zo probeert de site aan te tonen dat het makkelijk is internetverkiezingen te manipuleren.
Organisator Jurriaan J. de Mol van de verkiezing zegt dat hij sinds het verschijnen van de oproep een dikke week geleden niets heeft gemerkt van het geenstijleffect. „Marco Borsato is in de stemmen die via de website binnenkomen, niet significant gestegen.”
De kandidaten voor de Arnhem Bokaal worden ook door hun werkgevers gesteund. Bij café Dudok roept het personeel bezoekers op om op eigenaar Robert Wittenberg te stemmen en het Posttheater stuurt haar contacten mails met een linkje naar die verkiezing. Wie die link aanklikt, stemt automatisch op directeur Roel Coppelmans.
Mensen kunnen nog tot 1 januari stemmen op de tien kandidaten. De winnaar wordt op 14 januari bekendgemaakt in het Posttheater. Behalve via internet kan ook telefonisch worden gestemd.
bizar!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:52 schreef Elvislives het volgende:
Wie doet wat met oud en nieuw? Ik stel voor: Konijn 2000 in de musis!
Konijn is nooit zo heel bizar druk omdat ze gewoon niet de hele tent volproppenquote:Op donderdag 28 december 2006 10:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
bizar!
harm en tim gaan daar ook heen, met aanhang. Vielleicht dat ik er ook te vinden ben, maar als ik dit zo hoor wordt het een drukke boel en moet ik nog maar ff kijken of er kaartjes te krijgen zijn...
Ja ik moet morgen ook nog maar ff hopen op een kaartje, anders wordt t ook uhm...we zien wel!quote:Op donderdag 28 december 2006 10:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
bizar!
harm en tim gaan daar ook heen, met aanhang. Vielleicht dat ik er ook te vinden ben, maar als ik dit zo hoor wordt het een drukke boel en moet ik nog maar ff kijken of er kaartjes te krijgen zijn...
kaartje binnen, hoor alleen maar goede verhalen over konijn, ben benieuwd, zeker aangezien het met carnaval altijd feest is bij 't musisquote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen ook nog maar ff hopen op een kaartje, anders wordt t ook uhm...we zien wel!
quote:
LAN-party, dus niks in het centrumquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi![]()
Wat gaan jullie morgen doen?
Konijn 2000.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi![]()
hmm, waar herken ik die dagindeling van??quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Konijn 2000.
En daarvoor de hele dag studeren![]()
gourmetten bij klasgenoten van mijn freundin. Daarna feestje in een of andere studentenkietquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi![]()
Yep, ik ook konijn dus...quote:Op zondag 31 december 2006 02:33 schreef -skippybal- het volgende:
Niet nog meer mensen naar Musis. Nieuwjaarsmeetje doen, jeweetz![]()
Ik weet alleen die op de bakenbergseweg maar geen idee of dat iets is..quote:Op zondag 31 december 2006 11:33 schreef leolinedance het volgende:
Iemand een idee voor een goede sauna in Arnhem en omstreken?
Hier in Noord zit er wel 1, maar dat is drie keer niks volgens mij
Carnaval moet je in Huissen vieren, daar is het echt geniaal!quote:
In die vieze baggertent zeker tussen de kampers en breezahs? Nee dank je..quote:Op zondag 31 december 2006 13:01 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Carnaval moet je in Huissen vieren, daar is het echt geniaal!
Ligt eraan waar je op valt, er opent er binnenkort eentjeop het Nieuwe Plein...quote:Op zondag 31 december 2006 11:33 schreef leolinedance het volgende:
Iemand een idee voor een goede sauna in Arnhem en omstreken?
Hier in Noord zit er wel 1, maar dat is drie keer niks volgens mij
De tent is ook matig, je moet gewoon naar de Buitenpoort gaan, of cafe de maan.quote:Op zondag 31 december 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In die vieze baggertent zeker tussen de kampers en breezahs? Nee dank je..
Gewoon de trein pakken naar Den Bosch![]()
Dat is hier in de buurt. Dat lijkt me 3x niks...quote:Op zondag 31 december 2006 11:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet alleen die op de bakenbergseweg maar geen idee of dat iets is..![]()
Dat vraag ik mij nu ook afquote:Op maandag 1 januari 2007 14:11 schreef Leep het volgende:
Weet iemand een online cultuuragenda ofzo van arnhem?
Tapas in La Puerta! Sfeervol en lekker!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:59 schreef mrbox het volgende:
Weet iemand in Arnhem (centrum) een leuk en redelijk goed restaurant ? Leuk voor een date?
Blauwe Hoek in het Spijkerkwartier: goed eten voor niet te veel geldquote:Op maandag 1 januari 2007 18:59 schreef mrbox het volgende:
Weet iemand in Arnhem (centrum) een leuk en redelijk goed restaurant ? Leuk voor een date?
daar tegenover bij look kan je ook lekker eten!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Blauwe Hoek in het Spijkerkwartier: goed eten voor niet te veel geld
Wat voor keuken is dat ?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Blauwe Hoek in het Spijkerkwartier: goed eten voor niet te veel geld
hey, ik ook!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:07 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ken weer n gezicht van een fokkert!
turksquote:Op maandag 1 januari 2007 20:33 schreef mrbox het volgende:
Bedankt voor alle reacties die er nu al zijn![]()
[..]
Wat voor keuken is dat ?
Mijn vriend heeft daar een tijdje terug gegeten, lekkerste spareribs ooit vond hijquote:Op maandag 1 januari 2007 19:15 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Tapas in La Puerta! Sfeervol en lekker!
Onbeperkt op uhm....dinsdag ofzo toch? Ik heb daar een keer te-veel-onbeperkt-gambas gegeten, die waren ook geweldig!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:07 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft daar een tijdje terug gegeten, lekkerste spareribs ooit vond hij![]()
Waar ik kom te wonen? Vlakbij de Hommelsewegquote:
Cool zeg!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar ik kom te wonen? Vlakbij de Hommelseweg.
Handig met Hemelvaartsdag!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef cultheld het volgende:
Nee, ik woon aan de Bouwmeesterstraat, aangrenzend aan de Hommelseweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |