6 jaar is idd de inschrijftijd die je normaal wel nodig hebt om kans te maken.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:31 schreef ijsmeis het volgende:
6 jaar![]()
. Stiekem overdrijf je een beetje toch, hoop ik, toch toch toch?
.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:44 schreef remlof het volgende:
morgenavond 11 uur moortgat?
Ja, bij de inschrijving kon ik nog niet invullen dat ik student was. Ik kwam er gisteren achter dat je dat wel later in kunt vullen *zucht* In plaats van dat ze dat even aangeven ofzo.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
6 jaar is idd de inschrijftijd die je normaal wel nodig hebt om kans te maken.
Maar als student heb je al wel eerder kans hoor
Hier bij mij in de straat zijn 2 maanden geleden heel veel appartementen vrijgekomen, ik dacht dat ze binnen een week gevuld zouden zijn, maar staan er nog tig leeg? Jammer dat nu niet meer particulier is hier anders hadden mensen zoals jij voor heel weinig een zelfstandig appartement gehad. Ik dacht altijd dat het hier vol zat omdat het gewoon zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding is maar blijkbaar stond de helft leeg
Poep poeh...quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
...
Nu moet ik het 'contract' weer uitprinten, ondertekenen en opsturen.
Wat gaat hij doe dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:18 schreef Pino_666 het volgende:
Zaterdag Don Diablo + Patrix in The Level![]()
Van 22.00 tot 10.00
Wie gaat er mee ?![]()
Is dit een serieuse vraag?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:51 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat gaat hij doe dan?
Een stuk gitaar spelen of de bingo voorzitten
patrix draait ook als mad mr frosty, dan draait ie zeker wel chill... maar als ie als patrix draait is het niet mijn stijlquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:18 schreef Pino_666 het volgende:
Zaterdag Don Diablo + Patrix in The Level![]()
Van 22.00 tot 10.00
Wie gaat er mee ?![]()
Altijd vroegah met m'n oma heenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:33 schreef Nouk82 het volgende:
...
Ik vind de kinderboerderij wel tof. Met Koes en Schaaps enzo...
In welke wijk is 'hier' dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
6 jaar is idd de inschrijftijd die je normaal wel nodig hebt om kans te maken.
Maar als student heb je al wel eerder kans hoor
Hier bij mij in de straat zijn 2 maanden geleden heel veel appartementen vrijgekomen, ik dacht dat ze binnen een week gevuld zouden zijn, maar staan er nog tig leeg? Jammer dat nu niet meer particulier is hier anders hadden mensen zoals jij voor heel weinig een zelfstandig appartement gehad. Ik dacht altijd dat het hier vol zat omdat het gewoon zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding is maar blijkbaar stond de helft leeg
Hoi uit Klarendal Sodiumquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:05 schreef Sodium het volgende:
[..]
In welke wijk is 'hier' dan?
Ohja, tevens 'Hoi!' aan alle Arnhemmers.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |