ja! morgenavond? heb je weer eens een reden om de brug over te kruipenquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De Laar![]()
![]()
![]()
Maar als ik later een diploma heb ga ik naar noord op zeker.
Ek ik vind dat die Arnhem meet eens moeten komen![]()
He zuidbroquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ja! morgenavond? heb je weer eens een reden om de brug over te kruipen
Morgenavond heb ik verjaardag...quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ja! morgenavond? heb je weer eens een reden om de brug over te kruipen
Kan best een pint ergens pakken ofzo morgen hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Morgenavond heb ik verjaardag...
Ohnee zaterdag pas, altijd kut die vrije vrijdagen...
Maar niemand die zeker wil enzo![]()
Dan ben ik al wel half dronkenquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:44 schreef remlof het volgende:
morgenavond 11 uur moortgat?
des te beterquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan ben ik al wel half dronken![]()
Geen idee waar dat is, maar ik kijk morgen even of ik erbij kan zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:44 schreef remlof het volgende:
morgenavond 11 uur moortgat?
Nou dat moet er doorheen te krijgen zijn morgenquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:50 schreef remlof het volgende:
Café 't Moortgat
Ruiterstraat 35
Arnhem
Zes taps met vast assortiment en zes wisseltaps. Ongeveer 120 soorten bier op fles, oude bieren op aanvraag.
ik ben er wel, halve liters weihenstephaner van de tap!quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou dat moet er doorheen te krijgen zijn morgen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:56 schreef leolinedance het volgende:
ik ga pitten! je hoort het morgen wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |