Ja ik moet morgen ook nog maar ff hopen op een kaartje, anders wordt t ook uhm...we zien wel!quote:Op donderdag 28 december 2006 10:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
bizar!
harm en tim gaan daar ook heen, met aanhang. Vielleicht dat ik er ook te vinden ben, maar als ik dit zo hoor wordt het een drukke boel en moet ik nog maar ff kijken of er kaartjes te krijgen zijn...
kaartje binnen, hoor alleen maar goede verhalen over konijn, ben benieuwd, zeker aangezien het met carnaval altijd feest is bij 't musisquote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen ook nog maar ff hopen op een kaartje, anders wordt t ook uhm...we zien wel!
quote:
LAN-party, dus niks in het centrumquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi![]()
Wat gaan jullie morgen doen?
Konijn 2000.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi![]()
hmm, waar herken ik die dagindeling van??quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Konijn 2000.
En daarvoor de hele dag studeren![]()
gourmetten bij klasgenoten van mijn freundin. Daarna feestje in een of andere studentenkietquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi![]()
Yep, ik ook konijn dus...quote:Op zondag 31 december 2006 02:33 schreef -skippybal- het volgende:
Niet nog meer mensen naar Musis. Nieuwjaarsmeetje doen, jeweetz![]()
Ik weet alleen die op de bakenbergseweg maar geen idee of dat iets is..quote:Op zondag 31 december 2006 11:33 schreef leolinedance het volgende:
Iemand een idee voor een goede sauna in Arnhem en omstreken?
Hier in Noord zit er wel 1, maar dat is drie keer niks volgens mij
Carnaval moet je in Huissen vieren, daar is het echt geniaal!quote:
In die vieze baggertent zeker tussen de kampers en breezahs? Nee dank je..quote:Op zondag 31 december 2006 13:01 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Carnaval moet je in Huissen vieren, daar is het echt geniaal!
Ligt eraan waar je op valt, er opent er binnenkort eentjeop het Nieuwe Plein...quote:Op zondag 31 december 2006 11:33 schreef leolinedance het volgende:
Iemand een idee voor een goede sauna in Arnhem en omstreken?
Hier in Noord zit er wel 1, maar dat is drie keer niks volgens mij
De tent is ook matig, je moet gewoon naar de Buitenpoort gaan, of cafe de maan.quote:Op zondag 31 december 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In die vieze baggertent zeker tussen de kampers en breezahs? Nee dank je..
Gewoon de trein pakken naar Den Bosch![]()
Dat is hier in de buurt. Dat lijkt me 3x niks...quote:Op zondag 31 december 2006 11:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet alleen die op de bakenbergseweg maar geen idee of dat iets is..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |