Ziejewelquote:Op woensdag 29 november 2006 18:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik was vandaag niet op school. Ter voorbereiding heb ik al mijn projectleden huiswerk gemaild. En een docent gevraagd of hij ze wou overhoren.
De mensen uit Gennep die ik ken zijn juist niet zo, dus ik weet niet over wie jij het hebtquote:Op woensdag 29 november 2006 18:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ziejewel!
Wees gerust, mensen uitGennep
zijn ook zo.
Over mijzelfquote:Op woensdag 29 november 2006 19:33 schreef Pelgrim het volgende:
Ik woon er sinds september, maar het valt me op dat ze overal bezig zijn. Het Centraal Station dat in verbouwing is, hier en daar worden gebouwen gesloopt en ook met het stationnetje op Presikhaaf zijn ze lekker bezig.
Het zal er vast wel beter op worden, dus waarom klagen. Ik kom toch weinig buiten
[..]
De mensen uit Gennep die ik ken zijn juist niet zo, dus ik weet niet over wie jij het hebt
Verkochtquote:Op woensdag 29 november 2006 20:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Vooruit dan, jij mag het bed
Ik haal daar wel eens vegetarische loempia's en als een wat ouder vrouwtje daar in dat kraampje staat dan roept ze altijd iets van "moet nog bakken" en kijkt ze met een blik van 'weet je wel zeker dat je ze wilt, want je moet er wel heel erg lang op wachten dan, want ik heb ze helaas niet al voor je gebakken' o.i.d. Eigenlijk is dat wel schattig en daarom bestel ik er dan ook meestal 2quote:Op woensdag 29 november 2006 17:46 schreef -skippybal- het volgende:
Die bij de V&D?? Die zijn echt briljant![]()
Ik heb daar toen de hellingproef moeten leren geloof ikquote:Op woensdag 29 november 2006 22:43 schreef Vork het volgende:
Oh, wat is Geitenkamp toch eigenlijk een mooie wijk. Jammer alleen van dat volk dat daar woont, die voortuinen verpesten het echt.
Het is vooral het volk inderdaad, hier en daar liggen prachtige straatjes.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:43 schreef Vork het volgende:
Oh, wat is Geitenkamp toch eigenlijk een mooie wijk. Jammer alleen van dat volk dat daar woont, die voortuinen verpesten het echt.
Van die mooie die een hellinkje oplopenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is vooral het volk inderdaad, hier en daar liggen prachtige straatjes.
Ja, vind ik ook welquote:Op woensdag 29 november 2006 23:34 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het Spijkerkwartier mooier, oude herenhuizen met veel authentieke details
Ik sport daar in de buurt. Er heen fietsen is an sich al een goede warming up. (Lang leve de hoogteverschillen.) Als iedereen van de straat is is het er wel mooi. Maar op een of andere manier hangt iedereen daar maar gewoon een beetje rond. Je kent ze wel, van die scooterjeugd, kauwgomkauwende meisjes die geen meter verder lopen dan de bushalte, veel honden en manke mannetjes met een bierbuik en een of ander vaag accent. Veel sociale huurwoningen. Wie zo'n 6 jaar ingeschreven staat bij Entree begint dan daar een beetje kans te maken op een woning. Er reageren op soortgelijke woningen in Presikhaaf gemiddeld 4 keer zoveel mensen, plus dat het verloop in Geitenkamp erg groot is. De enige koophuizen staan uiteraard allemaal aan de rand van de wijk, bij uitzicht op de koeienquote:Op woensdag 29 november 2006 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb daar toen de hellingproef moeten leren geloof ik![]()
.
Klasgenootje van me woont er ook en hij 'zeurt' er altijd over dat er Anita's en Johnny's wonen, maar ik ben er een keertje geweest en ik vind het in zijn straat wel meevallen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die bij de V&D?? Die zijn echt briljant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |