Ali Osram is de oom van een vriend van mequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef anisubs het volgende:
Als ik aan Arnhem denk denk ik aan AliOsram
Jah, volgens mij ligt de winkel bijna naast Waaghals.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:01 schreef Vork het volgende:
Welke pulpwinkel, Play it Again?
Waarschijnlijk dezelfde gek die mij het hart in de keel deed schieten met een klap die ik kon horen terwijl ik onder de douche stond, met de radio hard aan en de deur dicht. De cavia's zaten een kleine twintig minuten later nog steeds panisch met z'n vieren in hun huisje gepropt. (maar dat kan ook komen omdat ze daar klem zaten...die huisjes zijn niet gemaakt voor multiple-cavia)quote:Op woensdag 20 december 2006 16:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Goed, het is weer raak, wie stak hier laatst een 10.000 klapper af.
Dat is Dollhouse.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:56 schreef Pelgrim het volgende:
Jah, volgens mij ligt de winkel bijna naast Waaghals.
dat is de dancedrugstorequote:Op woensdag 20 december 2006 22:04 schreef meisje1981 het volgende:
als je bij ratelband daar dat straatje in loopt zit toch ook zo'n vinyl winkeltje, ik weet niet hoe die heet
Ik moet zo nogquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:08 schreef Nouk82 het volgende:
Wie eens graag het voorportaal van de hel wil meemaken: Ga nu naar een van de grotere Albert Heijns.
Ik heb zojuist Presikhaaf overleefd...
whehehe daar is mn moeder nu heen, lekker voor drquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:08 schreef Nouk82 het volgende:
Wie eens graag het voorportaal van de hel wil meemaken: Ga nu naar een van de grotere Albert Heijns.
Haha, ik was rond jouw posttijd ook net terug van o.a. de Albert Heijn in Presikhaaf. Misschien hebben we elkaar nog bijna omver gelopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:08 schreef Nouk82 het volgende:
Bij ons (AH XL kronenburg) was echt erg de laatste 2 dagen, je komt echt niet vooruit, zondag waarschijnlijk wel rustigerquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:08 schreef Nouk82 het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 00:12 schreef Vork het volgende:
ben ik altijd blij dat ik aan de goede kant van de rivier zit
Beschrijf jezelf eens, dan weet ik de volgende keer wie ik omver moet lopenquote:Haha, ik was rond jouw posttijd ook net terug van o.a. de Albert Heijn in Presikhaaf. Misschien hebben we elkaar nog bijna omver gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |