Is wat er allemaal te doen is in de binnenstad in de periode van 16 - 24 december.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
Bij mij werkt de site niet, dus ik heb geen idee wat het is.
ik ga wel effe kijken denk ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat iemand hier nog heen in Bosch?
[..]
Vooral dat Skontra klinkt best leuk![]()
Hmm, als je bekenden hebt kan het welquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga denk ik vanavond/vannacht (ligt eraan hoe lang ik over die kutschool doe) toch maar even naar Bosch.
In me eentje welteverstaanVrienden gaan allemaal naar één of ander lomp klaasfeestje in Culemborg
![]()
je herkent me wel he? ga ook alleen denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga denk ik vanavond/vannacht (ligt eraan hoe lang ik over die kutschool doe) toch maar even naar Bosch.
In me eentje welteverstaanVrienden gaan allemaal naar één of ander lomp klaasfeestje in Culemborg
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
je herkent me wel he? ga ook alleen denk ik
Daar wil je op koopzondag echt niet zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen denk ik naar Duiven. Daar is op dat industrieterrein van de Ikea en Makro alles open toch?
Nee daar word je dolgelukkig van, kan je nog beter op de bank klus tv kijkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen denk ik naar Duiven. Daar is op dat industrieterrein van de Ikea en Makro alles open toch?
Als ik het goed heb, moet het tijdelijk station ongeveer twee tot drie jaar functioneren als station. Ik dacht dat in 2009 het nieuwe station (die terminal) af moest zijn. Op deze website kun je wel wat informatie vinden (Informatie - Vraag en Antwoord) over het bouwproces en het eindresultaat.quote:Op zondag 10 december 2006 14:15 schreef Gitarist het volgende:
Ik moet morgen naar Arnhem voor een tentamen... 'k ga waarsch. met het OV.
Dat nieuwe tijdelijke station is wel ** want je moet een heel stuk extra tussen die winkels doorlopen voordat je daadwerkelijk op straat bent. Wat mij betreft hadden ze de ingang ter hoogte van de geldautomaten gedaan, dan was je sneller buiten (of binnen geweest).
Maar ja daar zullen de ondernemers met het oog op hun portemonnee wel tegen geprotesteerd hebben ofzo...
Hoelang gaan die bouwwerkzaamheden nog duren, ze zijn er al jaren bezig..?
Arnhem Metal Meeting.. en geweldig dat het weer was in Arnhem.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geeft Marco Borsato vandaag een concert in het zwart ofzo? of was vandaag die Metal Meeting?
quote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Gitarist het volgende:
Haha da's goed nieuws, ware het niet dat m'n tentamens dan al afgerond zijn en ik waarsch. daarvoor nooit meer naar Arnhem hoef
Ik zal ze morgen eens tellen als ik het niet vergeet.
Ok dan.quote:Op zondag 10 december 2006 21:21 schreef Sodium het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Zelf kom ik er ook nog overheen, morgen, dus ach, laat ik ze ook eens tellen. Ik weet dat de 'luie trap' naar de fietsenstalling in ieder geval zo'n 132 treden telt.
Sterkte met je tentamen, morgen. Welk tentamen moet je afleggen?
Ik ben maar naar Duitsland gegaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar wil je op koopzondag echt niet zijn![]()
kun je wel zeggen ja... och het leger thema was wel grappig, maar ik heb me vooral in het begin wel goed vermaaktquote:Op zondag 10 december 2006 21:22 schreef Slarioux het volgende:
Wat een kutherrie in Willemeen, dat was de vorige keer toch beter
Mjah ik stond met een paar mensen verbaasd sarcastisch aan de rand te kijkenquote:Op maandag 11 december 2006 19:15 schreef voodoolady het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja... och het leger thema was wel grappig, maar ik heb me vooral in het begin wel goed vermaakten dat metal mensjes groepje was irritant!
Idd, ben benieuwd hoe dat gaat als het vriestquote:Wat ik nog het ergste vind aan dat nieuwe station is dat het niet eens droog is, wat dachten ze het regent nooit in arnhem of zo? of de arnhemmers vinden het wel leuk om door de plassen te stampen en over de hagel uit te glijden?
haha daar zit ik dus ook echt elke keer al aan te denkenquote:Op maandag 11 december 2006 19:26 schreef -skippybal- het volgende:
Als het gaat ijzelen komt niemand meer dat heuveltje op zonder 3 keer neer te gaanEn die gehandicaptenlift zou dan ook wel vastvriezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |