Wat gaat er in Huissen komen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:49 schreef Nouk82 het volgende:
In Huissen gaan ze binnenkort naar iets mooi nieuws verhuizen, enz.
Ja, Stelling sport is niet zo geweldig vergeleken met wat ik gewend was (Fitness First). Maar in Arnhem-noord (waar ik woon) is gewoon geen fitness te vinden voor een normale prijs die beter is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:49 schreef Nouk82 het volgende:
Cafe Barron is top! Vooral op woensdagen (jam-sessies) en zaterdagen (live muziek)! Je kan er ook doppinda's eten en dan mag je de schilletjes op de grond mikkenIk vier daar in ieder geval Oud&Nieuw...
Sportschool: Stelling sport is voor paupers! Wat een compleet afgeleefde tent is dat zeg! Achmea is mooi, maar bizar duur. Kusters ben ik nog nooit geweest, als ik zo'n eind die berg op ben gezwoegd wil ik alleen nog maar zwemmenDie sportschool in de steenstraat is reelijk, maar wel zo'n kijken & bekeken worden tent. Bewegen aan de rijn op de korenmakrt is ronduit eng. Duur ook, trouwens. Maar wel uber-hip. Als je aan de rand van Arnhem woont, kun je ook eens naar sportscholen net buiten de stadsgrens kijken. In Velp hebben ze Jagyba, in Huissen gaan ze binnenkort naar iets mooi nieuws verhuizen, enz.
Oh dat ken ik dan ook. Beetje jammer alleen dat het steeds dezelfde band is die er speelt met idem muziek...quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:49 schreef Nouk82 het volgende:
Cafe Barron is top! Vooral op woensdagen (jam-sessies) en zaterdagen (live muziek)! Je kan er ook doppinda's eten en dan mag je de schilletjes op de grond mikkenIk vier daar in ieder geval Oud&Nieuw...
...
Nog geen idee. Ik ga naar een paar klasgenoten van mijn vriendin toe, en laat me verrassenquote:Op maandag 18 december 2006 13:16 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand al plannen voor oud & nieuw? Ik denk dat ik voor Musis Sacrum ga
je hebt er ook 1 in zuid, oude brug over, meteen naar rechts en dan stukkie doorfietsen, ben de naam vergeten. Wel behoorlijke sjonnies, maar ook veel losse gewichten ed. En omdat driekwart van die apen alleen maar met toestellen werkt kan je lekker doorknallen met de losse gewichtenquote:Op zondag 17 december 2006 12:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, Stelling sport is niet zo geweldig vergeleken met wat ik gewend was (Fitness First). Maar in Arnhem-noord (waar ik woon) is gewoon geen fitness te vinden voor een normale prijs die beter is.
Ja, de Zinc.quote:Op maandag 18 december 2006 14:42 schreef meisje1981 het volgende:
ik denk dat ik 2e kerstdag maar weer eens ga stappen in Arnhem, heeft er nog iemand tips om naartoe te gaan?
slechts één? moet je de volgende keer beter kijken, het wemelt van die sjappies daarquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:37 schreef Klingon het volgende:
Aspen Valley vind ik niet zoveel aan. Laatste keer dat wij er waren stond er achterin één of andere homo met een strak korte spijkerbroek achter de bar![]()
Zit nu tijdelijk in Rotterdam t/m eind februari voor stage, is ook wel te doen... maar Arnhem blijft toch dé stad.
shhhhhht ik negeer het. Ik moet de dag erna werken. Om 8 uur 's ochtendsquote:Op maandag 18 december 2006 18:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ja, de Zinc.
Daar is de laatste Classic Gold, met Darkraver.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef anisubs het volgende:
Als ik aan Arnhem denk denk ik aan AliOsram
Hmm!quote:Op maandag 18 december 2006 18:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ja, de Zinc.
Daar is de laatste Classic Gold, met Darkraver.
Hey, daar sport ik...quote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oh in Arnhem-Zuid zit trouwens nog wel een degelijk fitness centrum; http://www.shksportcentrum.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |