16 treden om van straatniveau op stationniveau te komen en nog eens 45 om boven de sporen te komen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:32 schreef Sodium het volgende:
[..]Wel goed voor je conditie trouwens, al die traptreden. Heeft iemand ze voor de lol eens geteld, misschien?
Ah oke, die 16 treden zijn van die kleine trap aan de voorkant van het station. Ik telde er gisteren 84 in totaal (naar boven en naar beneden) om boven de sporen te komen en 21 om vanaf de hoofduitgang bij de fietsenstalling te komen (richting Willemsplein). De trap met de lage treden (luie fietstrap) had vreemd genoeg een wisselende hoeveelheid treden waardoor ik de tel kwijtraakte. Vandaag nogmaals tellen. Maar het zijn er in ieder geval al 105 per enkeltje.quote:Op maandag 11 december 2006 22:06 schreef Gitarist het volgende:
[..]
16 treden om van straatniveau op stationniveau te komen en nog eens 45 om boven de sporen te komen.
Bereid je maar voor op de Arnhemse files...2 maal daags alle singels, Sonsbeekweg, Apeldoornse, Amsterdamse, Utrechtse, kortom: alle wegen de stad uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:19 schreef Nouk82 het volgende:
Hoera, ik krijg een lease-autoow! Geen gedoe meer met Arnhemse treinen en stations!
Is die suffe schaatsbaan alweer aangelegd, trouwens?
In de krant stond dat ie 18 december open gaat.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:19 schreef Nouk82 het volgende:
Is die suffe schaatsbaan alweer aangelegd, trouwens?
Dat is nu toevallig, zitten we in exact hetzelfde schuitjequote:Op woensdag 13 december 2006 15:13 schreef CrazyThing het volgende:
Ik woon ook in Arnhem... heb sinds juli een appartement met mijn vriend in (wijk)monnikenhuizen. Ik heb het hier wel prima naar mijn zin, maar als je niet in het centrum woont is een fiets wel handig om te hebben(10 minuten fietsen naar de stad als ik doortrap)... want lijn 7 vanaf hier naar de stad is echt een ramp.
Verder vind ik een echte aanrader de wok in de stad. Die naast de V&D op de benedenverdieping kun je een wokmenuutje bestellen tussen de 3-5 euro. Ik neem altijd de vegetarische met nasi voor drie euro, echt superlekker.
quote:Op donderdag 14 december 2006 01:44 schreef PallominnoXIII het volgende:
Welke hoerenzwever legt er elke keer een flinke berg schijt bij de V&D neer?
Ben er nu al 2 keer doorheen gebaggert met m'n TZR en STINKEN wat die shit deed, godverdomme
26e kan ik niet want dan moet ik wat knopjes ophalen van het vliegveld, kan het niet in één van de dagen ervoor?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. en ik was overtuigd dat ik recht deed. in mijn don quichote waan. ach wat maakt het ook uit. misschien 26 dec in het moortgat...
Yep, da's de shit! En de Barron is ook een leuke nieuwkomer, met erg toffe bands op zaterdag!quote:
Waar zit dat ergens?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef Elvislives het volgende:
[..]
En de Barron is ook een leuke nieuwkomer, met erg toffe bands op zaterdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |