Ah dan ben ik gelukkig wegquote:Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef Geqxon het volgende:
Hoop ICT stages
Ik begin over een maandje weer.
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:13 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX is de lul op stage.. ze zijn erachter gekomen dat ik niet ziek ben maar wel thuis zit.
Op naar een gesprekje om alles op tafel te gooien wat me dwars zit daar![]()
Hoe komen ze daar nou weer achterquote:Op woensdag 29 november 2006 14:13 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX is de lul op stage.. ze zijn erachter gekomen dat ik niet ziek ben maar wel thuis zit.
En terecht, ik weet dat je problemen hebt (gehad) op je stage maar thuis blijven is zo zwak. Pff ik ga ook niet altijd met plezier ernaartoe.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:13 schreef NrSiX het volgende:
hoop maar dat het goedkomt dan!!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:04 schreef NrSiX het volgende:
Het is ook niet goed om thuis te blijven maar er spelen nogal veel dingen op stage wat het functioneren belemmerd. Anyway, mijn vader had gebeld naar stage om te vragen of ik wou lunchen maar goed toen was ik er dus niet.. en hij wist daar niets van af.
Ik ga zo bellen met mijn stagebegeleider om alles te vertellen en tot een oplossing te komen.
Veel succes. Ik heb 3 jaar geleden ook problemen om mijn stage gehad, en dat leidde uiteindelijk naar nog meer problemen, zowel vanuit school als van uit stagequote:Op woensdag 29 november 2006 15:04 schreef NrSiX het volgende:
...
Dat is serieus volgens mij de enige trein in Nederland waar ik nog nooit gezeik mee heb gehad.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:28 schreef tonks het volgende:
Goede morgen allemaal. ben te laat gekomen door de NS (zie topic: Wordt het OOIT nog wat met de Maaslijn? (Nijmegen-Roermond) )
Nou ik ook niet, tot vandaag.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is serieus volgens mij de enige trein in Nederland waar ik nog nooit gezeik mee heb gehad.
Zaterdag 23 decemberquote:Op donderdag 30 november 2006 10:16 schreef Mathijz het volgende:
Ik werd net wakkerEn heb genoeg te doen vandaag.
21 December meet in utrecht, wie zin heeft komt ook maar. Nadere details volgen!
Ik was net wakker jaquote:Op donderdag 30 november 2006 10:37 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Zaterdag 23 december![]()
Meet in mijn stadje, wie zin heeft komt
Goedemorgen overigens
nu al?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:57 schreef Zosk het volgende:
Al die kinderen uit groep 8 allemaal suprises![]()
ja dinsdag "doen ze het" dan is de dag ofzo. maar nu moest iedereen hem vast klaar leggen op schoolquote:
Jij komt ook overal...quote:Op donderdag 30 november 2006 12:37 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik zit in de stress om boekarest, moet nog vanalles daarvoor regelen en het lukt niet echt. De vlucht en hotel zijn gelukt, nu de foto's en laptop nog
dat is niet zo liefquote:Op donderdag 30 november 2006 11:47 schreef SvenM het volgende:
buhh, straks allemaal open maken en dat de kadootjes die erin zitten verwisselen
ik had pauze, dat zal het zijn geweestquote:Op donderdag 30 november 2006 13:29 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Gefeli! Netjes
Wat een rust hier overigens, is iedereen zo druk
maar wel hilarisch als ze eenmaal worden uitgepakt...quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar wel hilarisch als ze eenmaal worden uitgepakt...
De stoerste jongen van de klas die opeens een roze etui krijgt ofzo
etui =/= truiquote:Op donderdag 30 november 2006 14:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
truien met sinterklaas? we zitten niet meer in de jaren 80
![]()
haha blabla idd.. 7,5 en 8 is toch alles wat je wil weten?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:48 schreef Rianne84 het volgende:
zosk, goed lezen :p
ben nu op school, net eindgesprek gehad. voor mijn creatieve slotdocument een 7,5 en voor m'n stage dus een 8. verder was alles goed blablabla
jij snapt hetquote:Op donderdag 30 november 2006 14:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha blabla idd.. 7,5 en 8 is toch alles wat je wil weten?
Ja duhquote:
oh je wist het verschil wel.. Ik dacht voor de zekerheid leg ik het toch ff uitquote:Op donderdag 30 november 2006 15:07 schreef Zosk het volgende:
hmm het was nog vroeg, ik weet het verschil wel tussen een etui en trui. maar het leek op elkaar![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja duh
[..]
oh je wist het verschil wel.. Ik dacht voor de zekerheid leg ik het toch ff uit
nou succes morgen danquote:Op donderdag 30 november 2006 16:33 schreef miss-scofield het volgende:
Morgen komt mijn begeleider van school een les bekijken. Ben me nu extra goed aan het voorbereiden, vind het best spannend.
Die vrouw is erg streng en wil altijd haar geljik hebben. Alles moet gaan zoals zij het wil hebben.
Ik heb in de afgelopen lessen wel gemerkt dat ik totaal niet op haar 'lijk'... ben dus benieuwd wat ze ervan vindt... Mijn stagebegeleider is uitermate tevreden over me, dus ik doe het wel goed
Dan moet je iets gaan eten, brood ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg, kunnen we het nog niet over eten hebben. Ik heb nog niet ontbeten en heb best wel honger.
Lunch begint pas rond 12:00 uur.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet je iets gaan eten, brood ofzo![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg, kunnen we het nog niet over eten hebben. Ik heb nog niet ontbeten en heb best wel honger.
Ja zeker niet als je staat en dan ook nog eens een buschauffeur hebt die lekker laat remt en dan natuurlijk extra hard moet remmenquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:19 schreef Zosk het volgende:
ja dat is relaxt als je over die drempels vliegt, mits je zit![]()
moet ik ff wat langsbrengen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
Dat kan hier niet. De boodschappen worden pas rond een uur of 11-12 gehaald.
Bij ons was het helemaal droog. Niet eens een beetje natte ramen ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:33 schreef Goover het volgende:
Ja hoor, kom ik vanmorgen bij de auto... het wat weer zo ver. Krabben! Als ik ergens een $%&**!§$%&ßß)/§** hekel aan heb is het de ruiten van je auto krabben. Gelukkig was het maar 1 kant van de auto, de andere kant stond uit de wind denk ik. Maar het winterse weer komt hier al aardig dichtbij.
Ja hier komen er ook 2 bussen, waarvan 1 tussendoor gaat en 1 rechtstreeks. Alleen die rechtstreekse is te ver lopen en die door de dorpjes gaat is 50meter lopen. Dus die keuze is makkelijk gemaakt. Alleen de "snelle" bus heeft meestal wel een lekkere vaart en ik hoop ook altijd dat ik kan zittenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja zeker niet als je staat en dan ook nog eens een buschauffeur hebt die lekker laat remt en dan natuurlijk extra hard moet remmen
Hoewel de buschauffeurs die mijn altijd naar school moesten brengen toch al geen helderelichtjes waren. Standaard een kwartier te laat, behalve natuurlijk als ik zelf wat laat was. Dan moest ik rennen. En steenvast de verkeerde router rijden. De ene bus rijd namelijk rond door het dorp en de ander gaat rechtstreeks door naar de stad. Normaal gesproken weet je om welke tijd hij rond rijd en wanneer niet, maar met de buschauffeurs van ons niet
dus nu heb je een heel groot probleem, jij hebt iig wat te doen! ik zit al 2,5 uur NIKS te doen. omdat ik nog steeds moet wachten op die meneer waarvoor ik op school benquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:49 schreef nicomart het volgende:
verdomme.. moet een flashwebsite die ik al een tijdje terug klaar had aanpassen naar de wensen van de klant, maar op een of andere manier is het laatste originele bestand verdwenen
Sinterklaas is niet geweest...quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:29 schreef Zosk het volgende:
gewoon uit het raam gaan schreeuwen. krijg je misschien nog een paar pepernoten![]()
Zonde!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinterklaas is niet geweest..... Zal wel voor een van de buren geweest zijn
![]()
dat kan ik me goed voorstellen, je moet ook altijd 2 verschillende backup's hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:06 schreef nicomart het volgende:
maar hier wordt ik niet echt blij van.. om dalijk nog een keer te doen wat ik al eens gedaan heb.:{
Nee, zit in Duitsland.. in de buurt van Karlsruhe vlak bij de franse grens.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Bij ons was het helemaal droog. Niet eens een beetje natte ramen ofzo![]()
Gekke boel, woon jij aan de andere kant van Nederland ofzo?
Fijn weekend alvastquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:32 schreef Zosk het volgende:
Ik ga aan de slag, en zal het zo druk hebben dat ik geen tijd meer heb voor FOK! tussendoorfijn weekend alvast allemaal
![]()
Ik heb ook al de halve ochtend honger! Vandaag kunnen we kiezen uit:quote:
Ik heb dit jaar ook al 1 keertje moeten krabben hoor!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Goover het volgende:
Jij ook een goed weekend!
Tsja, in Duitsland stage lopen heeft dus ook zijn nadelen... 'Eerder krabben dan in NL'. Dit is trouwens al de 2e keer dat we moeten krabben, eerste keer was paar weken terug al.
[..]
Ik heb ook al de halve ochtend honger! Vandaag kunnen we kiezen uit:
Fischfilet natur 'Asia'
7-Kornreis
und Arizonasalat
of:
Paniertes Zigeunerschnitzel
Teigwaren
und Salat
Ik kan niet zo goed kiezen, suggesties iemand?
Ok, dat is al 1 stem voor de Schnitzel! nog 3 min en dan ga ik eten, kijken of de vis nog kan winnenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar ook al 1 keertje moeten krabben hoor!!!
Ik zou trouwens kiezen voor menu nummer 2. Ik hou niet van vis
Is dat typisch Duits om 's middags warm te eten?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
IJsmeis stemt ook vis, moest ik even zeggen.
Ik had ook wel eens stagegelopen bij een bedrijf, maar daar was alleen af en toe een warme loempia/kroketje/fikandel ofzo. Maar het scheelt inderdaad met 's avonds eten. Kan je gewoon een bammetje smeren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok, dat is al 1 stem voor de Schnitzel! nog 3 min en dan ga ik eten, kijken of de vis nog kan winnen.
Ik weet het niet, bij het bedrijf waar ik zit wel. Zijn ook wel een aantal nederlanse bedrijven waar dit normaal is (of was). Ik vind het wel relax, scheelt 's avonds weer!
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar ook al 1 keertje moeten krabben hoor!!!
Ik zou trouwens kiezen voor menu nummer 2. Ik hou niet van vis
Is dat typisch Duits om 's middags warm te eten?
De Schnitzel was erg goed te eten! Alleen de Teigwaren (Noodles) waren een beetje matig. De rijst hier is geen aanrader, die is meestal net niet ver genoeg door gekookt (naar mijn smaak). Met 7-granenrijst wordt hij dus nog taaier.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:02 schreef Stranger het volgende:
7 kornreis en de rest laten zitten
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:26 schreef Stranger het volgende:
Op dit moment ben ik in staat mijn laptop door het raam te slingeren.. Computeragressie
Rond een uur of 4quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:54 schreef Goover het volgende:
wanneer is 'zometeen' ?
lekkere witte boterhammer met kaas, ham en sambalquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:35 schreef Goover het volgende:
[..]
tosti's![]()
Ik wou dat ze hier normaal brood hadden om die mee te maken![]()
eerst sushi en dan een tostiquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:43 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik kreeg net bij de AH extra extra extra large een sushi in mijn mond geduwd, wat is dat toch godsgruwelijk lekker.
Nu ga ik even tosti maken
Ok, dat ritueel kende ik nog niet..quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Rond een uur of 4. Daarna moet ik weer werken.
Hehe, het zijn 2 verschillende banenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok, dat ritueel kende ik nog niet..
Weet wel dat ze in plaatsjes zoals Volendam 's middags (12 uur) allemaal naar huis gaan om warm te eten... Dat was erg vervelend als ik met mijn vakantiewerk daar wat moest afleveren en vertraging had. Kon je meteen een uur wachten tot ze terug kwamen.![]()
Dat bedacht ik mij ook net.. (snelle reactie btw!)quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hehe, het zijn 2 verschillende banen. Het is dus alleen op de vrijdag. Normaal werk ik gewoon tot 18:00 door.
Ja hallo ik eet het niet tegelijk! Zat wel ruim een uur tussen Ep Oorklepquote:
Die heb ik ook op vandaag! high five!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:43 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik kreeg net bij de AH extra extra extra large een sushi in mijn mond geduwd, wat is dat toch godsgruwelijk lekker.
Nu ga ik even tosti maken
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Die heb ik ook op vandaag! high five!
Ep Oorklepquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:16 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja hallo ik eet het niet tegelijk! Zat wel ruim een uur tussen Ep Oorklep
Nogal jaquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:34 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Erg heftig inderdaad, druppelt steeds meer nieuws binnen. Keel doorgesneden
Nee ben niet verliefdquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:22 schreef LunaticLaUrA het volgende:
@ Sven M: brood vergeten, achtbaangevoel en zweten. Ben je verliefd?
MENSEN dit is waarschijnlijk een van mijn laatste post hier. Ben sinds vandaag niet meer aan het stagelopen
De S is niet van sint, maar van Svenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:40 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Is het normaal dat ze van witte chocola alleen de letters S en P verkopen? Ik kan nergens witte letters vinden
Ja sorry die woordkeuze was niet echt de bedoelingquote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:45 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja sorry die woordkeuze was niet echt de bedoeling
@ SvenM: Aah zie je, ik heb het stiekem wel door
Een bijna eigen naam topicquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:46 schreef tonks het volgende:
Stage SC#15 sven en laura zijn een item
Kan je daar geen baan krijgen dan? Misschien wel partime ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:48 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Een bijna eigen naam topic. IK moet nog even van jullie genieten voordat ik hier wegga (ik wil niet weg, ik wil nog drie maanden stage lopen)
niet alleen in dit topic. Beide directeuren op de afdeling hier zijn afwezig.. echt een beetje een gekkenhuis hierquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:45 schreef SvenM het volgende:
Trouwens, het valt me op dat het topic door de week redelijk dood was, maar nu is alle gezelligheid terug![]()
nieuwe titel:
Stage SC #15 - Vrijdagmiddagvolspamtopic
Ze hebben me hard nodig en zouden mij ook graag houden, maar ze kunnen helaas niks aanbieden. Geen vacature vrij enzo, lang verhaalquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:50 schreef SvenM het volgende:
[..]
Kan je daar geen baan krijgen dan? Misschien wel partime ofzo
heel de dag nog niet gezienquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef PieterBas het volgende:
Heerlijk is dat als je leidinggevende(-n) er vandoor zijn..
Ah das jammerquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ze hebben me hard nodig en zouden mij ook graag houden, maar ze kunnen helaas niks aanbieden. Geen vacature vrij enzo, lang verhaal
hmm.. zondequote:Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ze hebben me hard nodig en zouden mij ook graag houden, maar ze kunnen helaas niks aanbieden. Geen vacature vrij enzo, lang verhaal
Geen geld daarvoor...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:03 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ah das jammer.. Maar als ze je nodig hebben waarom maken ze geen vacature
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben donderdag vrij en de gehele dag afwezig op FOK!![]()
.
welke rest?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
En ik ben inmiddels thuis. Eten, douchen en de rest
.
Make uppen en haartjes netjes makenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Goover het volgende:
Na het douchen lijkt mij aankleden ook handig.. en daarna moet ze werken.
Ijsmeis kleedt zich nooit aan, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Goover het volgende:
Ik heb een zeer zeldzame foto waar ze kleren aan heeft.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ijsmeis kleedt zich nooit aan, wist je dat niet?
Origineel... NOT.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb een zeer zeldzame foto waar ze kleren aan heeft.
Ach geqxon krijgt zijn verdiende loon nog wel eensquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef SvenM het volgende:
Nee maak dan leuke grapjes, grapjas! Ik plijt voor een ban voor Geqxon!
quote:
oh ja.........quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Goover het volgende:
dat is bij de meeste aan het begin van de stage geweest...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:55 schreef NrSiX het volgende:
relaxt zo'n dagje naar school.. zijn dr nog meer mensen die 1 dag naar school gaan/moeten?
bij mij was de terugkomdag precies op mijn eerste stagedag, dus ik hoefde niet te gaanquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:11 schreef nicomart het volgende:
bij mij hadden ze het op een vrijdag gepland en die vrijdag ging ik toevallig net een weekendje naar center parcs.. Ik moest dus wel niet gaan
daar wordt je geen grote jongen van hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:13 schreef SvenM het volgende:
Begin nu toch wel een beetje honger te krijgenIk zit al de hele dag te teren op een bakje muesli
Tsja, is bij ons ook verplicht. Maar ze zijn dan wel weer zo aardig om mij er geen 600km heen en weer 600km terug voor te hoeven laten reizen. Dus ik hoef nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bij mij was de terugkomdag precies op mijn eerste stagedag, dus ik hoefde niet te gaan
hahaha, je moet ook wel goed eten!! Ik ga hier straks langs de grill-kar en dan haal ik een ubber relaxe halve haan en een portie patatquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:13 schreef SvenM het volgende:
Begin nu toch wel een beetje honger te krijgenIk zit al de hele dag te teren op een bakje muesli
Ik ben al aardig grootquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
daar wordt je geen grote jongen van hoor
Heb je dan een radio aanstaan oid? Of een mp3-speler?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef Stranger het volgende:
Wat voor muziek luisteren jullie zoal op jullie stage?
*neuriet mee met Jan Smit*
In de lente, de zomer, de herfst en de winter...
radio op slam fm!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef Stranger het volgende:
Ik luister Radio Veronica, maar vandaag staat Phil Collins - I wish it would rain down al een poosje op repeatquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef Stranger het volgende:
Dan moet je gewoon ophouden met etenquote:
Hier staat de hele dag door Radio 3FM aan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef Stranger het volgende:
Winamp, ik werk namelijk gewoon vanaf mijn laptop, aangezien de computers hier in de eerste week dat ik stage liep allemaal gestolen zijn, en die niet vervangen worden zo lang de beveiliging niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je dan een radio aanstaan oid? Of een mp3-speler?
En nog weinig eten ook! Verliefd :yquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:13 schreef SvenM het volgende:
Mjah, normaal knort me maag om 10 uur al, maar vandaag nergens last vanquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:09 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
En nog weinig eten ook! Verliefd :y
Hip!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:56 schreef tonks het volgende:
Zo weer lekker thuis. onderweg even een fles gazoz en een beetje baklava gekocht
Baklavaquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:56 schreef tonks het volgende:
Zo weer lekker thuis. onderweg even een fles gazoz en een beetje baklava gekocht
Ja hoor, lekker naar het COC geweest, was echt leuk. En met mijn zusje naar de bios,quote:Op maandag 4 december 2006 08:47 schreef SvenM het volgende:
Allemaal leuk weekend gehad?
ok, dit hele intervisie meuk hoe gaat dat bij jullie in zijn werk. Bij ons waren het meer vragen voor de stagedocent die we niet willen, durven of niet boeiend genoeg zijn om te vragen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:25 schreef PieterBas het volgende:
Volgende week weer een terugkomdag.. lekker intervisien.. oftewel 1,5 uur lekker gaan klagen op alles en iedereen..
ja... er is iemand op een ander filliaal ontslagen omdat hij zijn lusten tegenover een stagiaire niet kon bedwingen ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 09:16 schreef tonks het volgende:
Janken?
En is dit een klant van jullie of echt een medestagiaire?quote:Op maandag 4 december 2006 09:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja... er is iemand op een ander filliaal ontslagen omdat hij zijn lusten tegenover een stagiaire niet kon bedwingen ofzoen toen zei die medestagiaire 'arme rianne', dus mijn begeleidster en ik kijken haar aan van 'wat bedoel je met deze stomme grap?' en toen meost ze huilen
![]()
de medestagiaire maakte die stomme grap en moest vervolgens huilen.quote:Op maandag 4 december 2006 09:27 schreef tonks het volgende:
[..]
En is dit een klant van jullie of echt een medestagiaire?
We gaan roddelen.. Iemand heeft een probleem (bijvoorbeeld, er worden dingen beloofd door mijn stagebegeleider, die ze niet waar maken) , dan moet jij met je rug naar de groep gaan zitten.. en dan gaat de groep over jou probleem roddelen, om uiteindelijk met een oplossing te komenquote:Op maandag 4 december 2006 09:13 schreef blue-102 het volgende:
[..]
ok, dit hele intervisie meuk hoe gaat dat bij jullie in zijn werk. Bij ons waren het meer vragen voor de stagedocent die we niet willen, durven of niet boeiend genoeg zijn om te vragen.
Gaat bij jullie met structuur en zo ?![]()
ik ben riannequote:Op maandag 4 december 2006 09:35 schreef blue-102 het volgende:
Nou dan voelt ze zich in ieder geval goed op haar gemak![]()
Maarja ik snap de grap dan ook niet echt moet ik zeggen.
(behalve dat die stagiare waar aan gezeten was rianne heet, lijkt me logisch maar dat lijken dingen wel vaker en komt ook niet echt uit(net als deze zinsbouw ) )
Ik had m wel door, maar vond m ook gewoon niet leukquote:Op maandag 4 december 2006 09:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik ben riannegeloof dat men nog even wakker moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |